2019-12-22

Zapowiedź 34. edycji CPM - COLLECTION PREMIERE MOSCOW

- W Rosji zima i moda idą w parze jako wyraz stylu! 34. edycja CPM nie tylko zapowiada początek nowej dekady, jeśli chodzi o trendy: skłonność rosyjskich konsumentów do wydawania pieniędzy jest tak samo motywująca, jak sama rosyjska świadomość mody. CPM to impreza zorientowana na handel, w której koniecznie należy wziąć udział. Popularny wśród odwiedzających ze wszystkich stron Rosji i WNP, oferuje niezrównany specjalistyczny asortyment trendów, technik merchandisingowych oraz importu / eksportu.- Thomas Stenzel, dyrektor zarządzający OOO Messe Düsseldorf Moskwa.

Od 17 lat co sezon CPM - COLLECTION PREMIERE MOSCOW pod kierownictwem Messe Düsseldorf Moscow oraz w ścisłej współpracy z firmą IGEDO Düsseldorf okazuje się najważniejszą platformą targową dla wschodnioeuropejskiego rynku mody. Kolejna 34. edycja rozpocznie się 24 lutego 2020 r., inicjując nową falę zamówień asortymentu na sezon jesień / zima 2020/21. Targi zajmują powierzchnię około 21.000 m2, na których prezentować się będzie 1.300 marek z 30 krajów. Organizatorzy spodziewają się ponad 20.000 zwiedzających z 50 krajów.

Udział międzynarodowy
- Każdy organizator targów chce zaprezentować dobrą mieszankę nowych kolekcji obok już znanych marek. Będzie to miało miejsce po raz kolejny podczas CPM w lutym 2020 r. Przykładem może być hala Forum, gdzie tradycyjnie będą wystawiać się niemieccy producenci. Dzięki inicjatywie „TextilWirtschaft Labels to Watch” oraz wydawnictwa Deutscher Fachverlag do wystawienia się na CPM zaproszonych zostanie sześć marek, które nigdy wcześniej nie wystawiały się w Rosji - Christian Kasch, dyrektor projektu CPM International.

Made in Germany
W narodowym pawilonie znajdzie się ponad 80 niemieckich wystawców. Wśród nich nowości: BML z Monachium z kolekcją odzieży męskiej; CANYON Women Sports odzież sportową oraz inne marki, w tym Medima Peters, Opaak, RBN Fashion, Sanetta i Wortmann z Tamaris. A lista powracających wystawców obejmuje Ceder, Leineweber, Meyer Hosen, Olymp, Riani, Rosenberg & Lenhart i Van Laak.

W ramach wspomnianego wcześniej projektu „Textilwirtschaft Labels to Watch” i Deutscher Fachverlag zaprezentują się: Brigitte Büge, Goldgarn Denim, Klaudia Karamandi, Liebesglück, Simone Bruns oraz Stones.

Moda we Francji
Wśród propozycji z Francji zobaczymy nowe marki, takie jak Maison Fabre z wysokiej klasy skórzanymi rękawiczkami, a także powracających wystawców (z powiększonymi powierzchniami stoisk), jak np. Ritchie. Obecni będą również: Ateliers de la Maille, Delahaye, Dellalui, Dona x Lisa, Eden Rose, Eva Kayan, Fuego, Kokomarina, La Fée Maraboutee / Humility, Leo Guy, Mat de Misaine, Oakwood, O de Mai, Rhum Raisin, Saint James i 7 Seasons.

Made in Italy
Podczas zbliżającej się edycji EMI zaprezentuje we włoskim pawilonie (w hali 2.1) ponad 120 kolekcji - od odzieży damskiej, przez odzież męską i dziecięcą, aż po akcesoria. Wybrane włoskie marki zostaną również zaprezentowane w strefie CPM Body & Beach. Wiele znanych marek potwierdziło już swój udział, w tym Antonella, Fontanelli, Geox, Jijil i Oblique. Kolejnymi atrakcjami będą kolekcje Algis, Dal Dosso, Florence Mode i Gaia Life.

- Rosja i jej sąsiedzi stanowią bardzo ważny rynek dla naszej mody. W przypadku Włoch każda nowa edycja CPM wzmacnia nasze silną więź z rynkiem rosyjskim, na którym odczuwamy wielkie uznanie dla włoskiego stylu. Jest to rynek, na którym dystrybucja mody charakteryzuje się punktami sprzedaży obejmującymi wiele marek. Jest to dla nas strategiczna zaleta i świadczy o lojalności budowanych przez nas relacji biznesowych. Z tego powodu ważne jest, aby nasze firmy utrzymały swoją obecność na moskiewskich targach. Cieszymy się z rosnącego zainteresowania nowymi i powracającymi markami, które mają dla nas ogromne znaczenie - Marisa Pizziolo, kierownik ds. Marketingu i obsługi, Ente Moda Italia.

Made in Turkey
Tureckie marki uczestniczą przy wsparciu organizacyjnym krajowego stowarzyszenia ITKIB. Wśród wystawców są: Caraclan, Cazador, Pier Carlino, Sigotto Uomo, Aytug Socks, Lora Garden, Penye Mood, Thermoform / Damat i Modaqueen.

Made in Denmark
Na zbliżającej się edycji po dłuższym czasie ponownie pojawi się obszar „Made in Denmark”. Marki z Danii zostaną wyróżnione specjalnym wyglądem stoiska. Ekscytujące nazwiska, takie jak Blend, B.Young, Casual Friday, Ichi i Part Two już ogłosiły swój udział.

Grecja
Dzięki wsparciu Greece Enterprise, prezentacja greckich producentów zostanie wzmocniona. Dzięki finansowaniu, do listy dodano kilka nowych marek, w tym Antydote, Bella P., Ozai N Ku i Lotus.

Made in China 
Chiny są tradycyjnie dobrze reprezentowane zimą, a wiele wysokiej jakości chińskich marek ponownie zajmie w tym roku hale 7.1 i 7.6. Odwiedzający mogą spodziewać się powracających wystawców, takich jak Clasna i Icebear - z damskimi i męskimi kurtkami oraz płaszczami, a także Rufuete ze swoimi modnymi wiatrówkami.

Z Rosji i Europy Wschodniej
Średnio 320 wystawców z Rosji będzie wystawiać się w ramach nadchodzącej edycji CPM, ponadto ok. 25 z Białorusi, 5 z Ukrainy, a także z Kazachstanu i Kirgistanu. Z Moskwy i Sankt Petersburga udział wezmą wiodące rosyjskie marki projektantów, takie jak Akhmadullina Dreams, Calista, Camille Cassard, Free Age, Ianis Chamalid, MD Makhmudov Djemal, Odri, Savage, Truvor, Victoria Andreyanova i Vassa & Co.

- W aktywnej współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi, powiązanymi z branżą fundacjami i centrami wsparcia z rosyjskich regionów wciąż rozwijamy CPM, co przyczynia się do poprawy jakości oraz ilości uczestników. Wszyscy nowi wystawcy i młode start-upy mają wiele konkretnych opcji prezentacji produktów w ramach wystawy głównej w hali 7.2, a także w obszarze bielizny w halach 2.4 i 2.5 - Nikolay Yarzew, dyrektor projektu Rosja / WNP.

CPM Body & Beach
CPM Body & Beach jak zwykle przedstawi około 160 marek bielizny i strojów plażowych z 25 krajów. Całości dopełnia osobny program wydarzeń, składający się z rozmów, warsztatów i pokazów mody w hali 2.5. Prezentowane marki, to Ceceba, Mey, Rösch i Sanetta, a także nowi wystawcy, tacy jak Medima, Opaak i Sanetta z Niemiec, Kinga z Polski, Goddess Armor z Makau i Bircee Tekstil z Turcji, Minerva z Grecji, Cottonreal z Wielkiej Brytanii i Punto Blanco z Hiszpanii.

NOWOŚĆ: Fitness i joga stały się częścią stylu życia w sportowym sektorze mody. Na CPM Body & Beach znajdzie to odzwierciedlenie w nowo utworzonym obszarze dla odzieży sportowej oraz jogi - zupełnie nowym spektrum ciekawych kolekcji, które zapewnią kupcom chcącym rozszerzyć swoją ofertę mnóstwo nowych inspiracji.

W obszarze CPM Body & Beach Fabrics będzie się można zapoznać z najnowszymi trendami w tkaninach, galanterii, akcesoriach i technologiach drukarskich dla bielizny prezentowanymi przez ich producentów.

CPM Premium
Wysokiej jakości kolekcje uznanych wystawców, takich jak Anna Mora, IVKO, La Vaca Loca, Nissa, Sarah Pacini i Xenia Design po raz kolejny zaprezentują się na CPM. Na odwiedzających w hali 8.1 czekać będzie zupełnie nowy sposób prezentacji 65 wystawców.

CPM Shop & Retail Solutions
Po udanej premierze we wrześniu 2019 r. oraz pozytywnych opiniach wystawców i wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych kontynuowana jest koncepcja CPM Shop & Retail Solutions, dotycząca wyposażenia sklepów i nowych technologii dla sprzedawców detalicznych. W tej części przedstawione zostaną innowacyjne rozwiązania opracowane specjalnie dla detalicznej branży mody przez wiodące firmy. Wydarzenie jest zintegrowany z ideą wydarzeń RFRF - Russian Fashion Retail Forum, dając wgląd w nowe rozwiązania, usługi i produkty.

Fashion Retail Forum (RFRF)
Trzydniowy intensywny program wydarzeń pod patronatem Fashion Consulting Group, PROfashion Masters i Retail.ru oferuje szerokie spektrum przeróżnych tematów, z których głównym na 2020 r. będzie „Rynek przyszłości: nowe możliwości i strategie, które zmienią krajobraz mody”.

Towarzyszące wydarzenia i projekty specjalne
Oprócz wielu pokazów mody w hali 2.3, innymi atrakcjami będą otwarcie targów i GRAND DEFILE wspierane przez Lingerie Magazine i PROfashion Masters oraz tradycyjnie specjalne projekty CPM, takie jak Designerpool, Handmade, StartUp Russia i My Country. Oferta targów obejmuje również wydarzenia specjalne dla wystawców i kupujących, realizowane we współpracy z World Fashion Channel (międzynarodowym kanałem telewizyjnym poświęconym modzie i stylowi życia), „Intimoda Magazine” i „Lingerie Magazine”.

Dowiedz się więcej o CPM: www.cpm-moscow.ru | www.cpm-moscow.com
Instagram: @cpmmoscow | Facebook: @cpmmoscow | VK: @cpmmoscow