2021-05-04

Nowa kolekcja polskiej marki premium oczaruje niejedną z Was!

Ostatni rok był dla wszystkich wyzwaniem. Nie tylko nasze życie codzienne uległo zmianie, moda również obrała nowy kierunek. Nowoczesność połączona z klasyką to znak rozpoznawczy polskiej marki premium - MOLTON. Nowa kolekcja zachwyca formą, doborem kolorów, detalami i dodatkami. Przekonajcie się same, jak marka zmieniła podejście do swoich projektów.

Moda na home office
Do tej pory w kolekcjach MOLTON casualowe czy sportowe modele stanowiły niewielki procent, teraz się to zmieniło. Marka stara się reagować na uwagi i potrzeby swoich klientek dopasowując kolekcję do zmieniającego się świata. Teraz wygoda jest nie tylko modna, ale niezmiernie potrzebna. Powszechne home office na nowo zdefiniowało „dress code” sprawiając, że szukamy ubrań, w których można czuć się jednocześnie stylowo i komfortowo przez cały dzień. W najnowszej kolekcji znajdziesz dużo miękkiej dzianiny i bawełny. Oferta została poszerzona o sportowy casual, oferując w tym sezonie aż 4 różne modele dresów. Warto zwrócić uwagę szczególnie na jeden z nich - biały ze złotym lampasem, złotymi elementami i napisem na plecach, do tego spodnie w kant i ozdobne wiązanie w pasie. Wersja glamour dla szczególnie wymagających kobiet ceniących oryginalny fason.

Ultramaryna w kontrze do beżu i bieli
Prym w kolekcji wiodą biele, beże, róż w kontrze do ultramaryny i oranżu. Idealnie skrojony kombinezon z odcięciem w pasie sprawdzi się jako total look. Dobierz do niego dowolne buty i biżuterię, a z eleganckiego szybko zmieni się w casualowy i odwrotnie. Marszczenia w okolicy bioder ukryją drobne niedoskonałości, a odkryte kostki sprawią, że cała kreacja nabiera lekkości. Wybierając osobną górę i dół znajdziesz w kolekcji MOLTON zarówno spódnice o luźnym fasonie, jak również plisowane w beżu i różu długości midi, do których założysz top lub t-shirt, a na ramiona zarzucisz skórzaną krótką kurtkę.

Nowoczesne wydanie klasyki
MOLTON to marka z 30 letnim doświadczeniem, jej początki sięgają lat 90-tych. Kojarzona jest głównie z klasycznymi strojami przeznaczonymi dla dojrzałych, eleganckich kobiet. Z biegiem lat marka powoli dostosowywała swoje kolekcje, by w ostatnich latach pokazać, jak bardzo można zmienić się nie tracąc przy tym stylu i wciąż dbając o to, co dla marki najważniejsze - jakość i perfekcję kroju. Połączenie nowoczesności z klasyką nie jest łatwym zadaniem. MOLTON radzi sobie z tym doskonale, przede wszystkim dlatego, że słucha swoich klientek i reaguje na ich potrzeby. Zestawia to co uniwersalne z odważnymi kolorami, detalami czy krojami proponując zupełnie nowy look.

Kampania w światowym stylu
Odgłosy ptaków, powiew wiatru i w oddali szum morza... Najnowsza kampania MOLTON przywołuje obrazy z odległej podróży. Modelka w porcie skąpana w ciepłym świetle zachodzącego słońca. Obraz napaja spokojem, urzeka romantyzmem i sprawia, że możemy odetchnąć i na chwilę poczuć się, jakbyśmy byli w porcie. Piękna scenografia autorstwa Michała Zomera, idelanie buduje klimat. Po raz kolejny autorką zdjęć jest Marta Sinior (fotografka i Marketing Manager Molton). To ona stoi za zmianą wizerunku marki, jaki obserwujemy od kilku sezonów. Mocno kibicujemy tym zmianom!

Najnowszą kolekcję marki Molton znajdziecie online lub w salonach firmowych na terenie Polski.

Paulina Grajek