FOTOGRAFIE:
- do skanowania: *odbitki - papier błyszczący
* z katalogu - jak największy format (min. 1:1 docelowego formatu)
*SLAJDY - jako tzw. duży obrazek
- opracowane (skanowane) przez Klienta:
*rozdzielczość min. 300 dpi w wielkości docelowego formatu stosowanego w reklamie
*kryteria: przygotowanie na PC, kolorystyka - na CMYK, zapis w formacie TIFF,
PSD
*dopuszczalne nośniki: CD, DVD, twardy dysk, pendrive
GRAFIKA
WEKTOROWA:
- COREL DRAW (v. 5 - 9)
TEKSTY:
- w reklamach przygotowanych przez Klienta w formacie CDR (jako krzywe)
- teksty "robocze" w dowolnym edytowalnym formacie tekstowym
OKREŚLENIE
KOLORYSTYKI:
- w przypadku wymagania ze strony Klienta dokładnego odzwierciedlenia koloru
(np. firmowego koloru logo) należy podać zawartość kolorystyczną w CMYK
- specjalne kolory (złoty, srebrny, fluorescencyjne) - realizowane w przybliżeniu