powrót DO LEATHER & SHOES

 

PARAMETRY TECHNICZNE materiałów przyjmowanych do reklam:

FOTOGRAFIE (bitmapy):
- do skanowania: *odbitki - papier błyszczący
* z katalogu - jak największy format (min. 1:1 docelowego formatu)
*SLAJDY - jako tzw. duży obrazek

- opracowane przez Klienta:
*rozdzielczość min. 300 dpi w wielkości docelowego formatu stosowanego w reklamie
*kryteria: przygotowanie na PC, kolorystyka - CMYK, zapis w formacie JPG, TIFF, PSD
*dopuszczalne nośniki: CD, DVD, twardy dysk, pendrive oraz wszelkiego rodzaju karty pamięci.

GRAFIKA WEKTOROWA:
- preferowany COREL DRAW

TEKSTY:
- w reklamach przygotowanych przez Klienta w formacie CDR (jako krzywe) lub dołączona zastosowana czcionka
- teksty "robocze" w dowolnym edytowalnym formacie tekstowym

OKREŚLENIE KOLORYSTYKI:
- w przypadku wymagania ze strony Klienta dokładnego odzwierciedlenia koloru
(np. firmowego koloru logo) należy podać zawartość kolorystyczną w CMYK
- specjalne kolory (złoty, srebrny, fluorestencyjne) - realizowane w przybliżeni
u.