2011-11-02

Natalia Jaroszewska na Fashion Week Poland

Natalia Jaroszewska, 30 października w ramach Fashion Week Poland w Łodzi zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na wiosnę i lato 2012. Projektantka pokazała kreacje miejskie, ale z etnicznymi wpływami, które już na przedpremierowym pokazie na Fashion Week '11 w Wiedniu zdobyły uznanie zarówno publiczności, jak i krytyków. W kolekcji Jaroszewskiej pojawiają się lekkie jedwabne suknie, miękkie skóry i dzianiny, ale połączone z drapieżnymi wzorami czy ciężkimi detalami.

Najnowsza kolekcja Natalii Jaroszewskiej na sezon wiosnę/lato 2012 utrzymana jest w stylu tribal. Desenie, które pojawiają się u projektantki nawiązują do wzorów etnicznych, plemiennych masek afrykańskich, jednak wszystkie projekty mają charakter miejski. W kolekcji występują też motywy zwierzęce i mocne detale z korala czy kamieni. Wśród projektów artystki znalazły się także gładkie faktury czy minimalistyczne formy. Obok zwiewnych jedwabnych sukni pojawia się również sporo frędzli, miękkich dzianin i naturalnych skór w odcieniach złota. Kolekcja Natalii Jaroszewskiej łączy w sobie pozorne sprzeczności: lekkość i ciężki detal, delikatność i drapieżność.

- Moja najnowsza kolekcja na wiosnę i lato 2012 odzwierciedla zmienną naturę kobiety i odsłania multikulturowe inspiracje: trochę Afryki, Orientu, ale też lekkość ciepłych, morskich fal i miejski styl. W kolekcji pojawiają się także lekkie, zwiewne suknie w długości maxi, nawiązujące do stylu boho. Jest eterycznie i zmysłowo, ale także kobieco i drapieżnie - mówi Natalia Jaroszewska.

Projektantka nigdy nie ukrywała swoich inspiracji. Myślą przewodnią kolekcji są własne spostrzeżenia z egzotycznych podróży, stąd przewaga kolorystyki pustyni, pojawiają się wypalone brązy, biały koral, perły, a także mocne etniczne czernie. Kluczowym elementem kolekcji są tkaniny, które Natalia Jaroszewska sprowadza z całego świata. W propozycjach na nadchodzący sezon wiosna/lato 2012 dominują jedwabie i muśliny przywiezione przede wszystkim z Cypru.

Pokazowi w ramach łódzkiego Fashion Week towarzyszyła niezwykle dynamiczna i etniczna oprawa muzyczna. Na wybiegu wśród modelek pojawiła się znana polska aktorka Anna Czartoryska - ambasadorka marki Jaroszewska.

www.jaroszewska.eu

Foto: Łuksza Szeląg


Natalia Jaroszewska - znana polska projektantka, absolwentka Wydziału Projektowania Ubioru na łódzkiej ASP. Magazyn "Elle" i "Exklusiv" przyznały jej dwukrotnie tytuł Najlepszego Projektanta Roku. Klientkami Natalii Jaroszewskiej są znane polskie osobistości m.in.: Anna Czartoryska, Joanna Krupa czy Agnieszka Popielewicz. Do grona jej stałych klientek należą kobiety ze świata biznesu, ceniące indywidualne i profesjonalne podejście, a także znajomość trendów. Jej styl określany jest jako "200% kobiecości", a projekty zawsze wzbudzają wielkie zainteresowanie zarówno wśród gwiazd, jak i mediów. Natalia Jaroszewska projektuje także suknie ślubne, biżuterię i torebki. Jest również malarką, a jej freski zdobią warszawskie atelier projektantki.