2012-11-06

HARMNNI - nowa marka

Markę harmnni tworzą dwie projektantki - Monika Robaszewska i Anna Sosnowik Mociak - studentki Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru na wydziale projektowanie mody. W ich projektach znajdujemy pomieszanie komfortu, wygody i luzu ze sportową elegancją oraz nutą ekstrawagancji. Projekty skierowane są do osób dynamicznych, ceniących naturalność i mniej formalny wygląd.

Na sezon wiosna-lato 2013 projektantki przygotowały kolekcję pod nazwą Art City. Inspiracją do powstania tej kolekcji było miasto oraz architektura art deco. Miasto z jego energią i tempem życia wprowadza dynamikę, zmienność, rozmaitość. Natomiast architektura art deco stanowi bazę dla rytmiki poszczególnych projektów. Jest to kolekcja łącząca w sobie zarówno aktualne trendy, jak i komfort. Zastosowany w kolekcji print oraz wprowadzone cięcia zapewniają zachowanie indywidualności.

Printy autorstwa harmnni podkreślają smukłość cięć nawiązujących do strzelistych wieżowców art deco. Srebrne hafty, wytwarzane ręcznie na północy Turcji, przywodzą na myśl promienie słońca odbijające się dyskretnie od iglic wieżowców. Ręcznie robiona biżuteria (zaprojektowana i wykonana przez harmnni) swoją architektoniczną prostą formą doskonale uzupełnia kolekcję. Użyte w kolekcji materiały, takie jak tyvek, będącym przypominającym papier materiałem syntetycznym, czynią kolekcję awangardową i nieoczywistą.

kontakt: tel. +48 604 650 981; office@harmnni.com

źródło: BUSINESS IMAGE 130 - LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2012