2011-07-27

Targi Mody Poznań łączą branżę

W ostatnich dniach sierpnia branża odzieżowa i obuwnicza zaprezentują na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich swoje najnowsze kolekcje na przyszłe sezony. Handlowcy będą mogli zaopatrzyć magazyny oraz zdobyć wiedzę, jak skutecznie sprzedawać. Poznańskie targi mody, które na przestrzeni kilku ostatnich edycji przeszły zmiany organizacyjne i wizerunkowe, uwypuklające synergiczne oddziaływania na siebie nawzajem branż odzieżowej i obuwniczej, są ulubionym miejscem podpisywania kontraktów pomiędzy producentami i handlowcami. Międzynarodowe Targi Poznańskie potwierdziły w marcu pozycję lidera w organizacji wydarzeń biznesowych dla branży mody w Polsce, kiedy to z ofertą 500 marek zapoznało się 6.245 zwiedzających. Zbliżająca się edycja TARGÓW MODY POZNAŃ, która odbędzie się w dniach 29 - 31 sierpnia 2011 r., składać się będzie z trzech ekspozycji. W największym obiekcie na terenie MTP (pawilon nr 5) zlokalizowany zostanie Salon Odzieży, Bielizny i Dodatków NEXT SEASON. Tu handlowcy odnajdą szeroką ofertę odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i młodzieżowej, bielizny oraz dodatków na wiosnę-lato 2012. Odrębną część w pawilonie nr 5 stanowić będzie Salon Mody FAST FASHION z ofertą producentów krótkich serii odzieżowych przeznaczonych do natychmiastowej sprzedaży detalicznej. Będzie tu można uzupełnić aktualną ofertę sklepów o trendy na sezon jesień-zima 2011/2012. Producentów obuwia i dodatków ze skóry będzie można spotkać w nowoczesnym pawilonie nr 6A - w ramach Salonu Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych BTS.

Zwiedzanie jeszcze wygodniejsze... Dla profesjonalistów przygotowano pakiet dla zwiedzających, obejmujący bezpłatny wstęp i wjazd na teren targowy, parking w dogodnym miejscu na terenie MTP, bezpłatny ilustrowany katalog wystawców, nieodpłatne konferencje i pokazy mody. Aby skorzystać z tych udogodnień, wystarczy zarejestrować się na stronie www.targimodypoznan.pl. Nowością, jest możliwość samodzielnego wydrukowania wejściówki, dzięki czemu wizyta przy okienku kasowym przy wejściu na targi nie będzie już potrzebna.

Własny biznes? Dlaczego nie! Podczas sierpniowych targów kontynuowana będzie akcja promocji franchisingu w branży mody. Jej celem jest połączenie franczyzodawców z potencjalnymi partnerami - osobami, które myślą o otwarciu sklepu z odzieżą czy obuwiem. Stoiska firm oferujących franchising zostaną specjalnie oznaczone.

Poznańskie know-how w modzie... Po raz kolejny (a po raz pierwszy latem) odbędzie się Fashion Retail Forum, czyli forum handlu detalicznego w branży mody. Zwiedzający będą mogli wysłuchać specjalistycznych prognoz dotyczących trendów, poznać tajniki skutecznej promocji i sprzedaży odzieży oraz obuwia, zagłębić się w tematykę najnowszych technologii wykorzystywanych w branży mody. Nie zabraknie także pokazów handlowych, przyciągających uwagę targowych gości i mediów, a także uroczystej Gali Nagród. Wyróżniające się produkty zostaną nagrodzone Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich. Najlepsze polskie internetowe sklepy modowe zostaną wyróżnione nagrodami Fashion Website Awards. Pierwszego dnia targów odbędzie się Wieczór Branżowy w rytmie rock’n’rolla. Zwieńczeniem Targów Mody Poznań będzie wielka Gala Finałowa, która odbędzie się ostatniego dnia.

Do zobaczenia w Poznaniu w dniach 29 - 31 sierpnia 2011 r.

www.targimodypoznan.pl
Foto: Adam Zandecki / Marcin Melanowicz