2012-07-20

Targi Mody Poznań - najbardziej wszechstronne targi biznesowe branży mody w Polsce

Targi Mody Poznań to odbywające się dwa razy w roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich biznesowe spotkania przedstawicieli branży mody. Najbliższa edycja odbędzie się pomiędzy 11-13 września 2012 r. i składać się będzie z trzech ekspozycji: Next Season, Fast Fashion oraz BTS. W ramach Next Season, czyli Salonu Odzieży, Bielizny i Dodatków, wystawcy zaprezentują najnowsze kolekcje na sezon wiosna/lato 2013, zaś w ramach Salonu Mody Fast Fashion - kolekcje na sezon jesień-zima 2012/2013. W części poświęconej BTS, czyli Salonowi Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych, będzie można zamówić kolekcje na sezon wiosna-lato 2013 oraz uzupełnić kolekcję bieżącą.

Targi Mody Poznań od lat pełnią rolę łącznika pomiędzy producentami i dystrybutorami a handlowcami, właścicielami sklepów oraz ich kadrą zarządzającą. Jest to jedyne tego typu wydarzenie w Polsce. Jego międzynarodowy charakter oraz formuła dostosowana do zmieniających się potrzeb rynku przyciągają największe firmy i handlowców szukających nowych kontaktów i inspiracji. Podczas poprzedniej edycji, która odbyła się w dniach 27-29 lutego, z przedstawicielami 540 marek spotkało się blisko 6000 profesjonalnych zwiedzających. Swoją ofertę zaprezentowali między innymi franczyzodawcy, z którymi mogli zapoznać się wszyscy planujący otwarcie własnego sklepu w sektorze mody. Najbliższe kontraktacje już we wrześniu. Swoją obecność na targach zapowiadają liderzy rynku polskiego oraz liczne firmy zagraniczne zainteresowane importem polskich serii odzieżowych oraz tkanin, a także te, które chcą swoje produkty eksportować do Polski, m.in. przedstawiciele sektora obuwniczego z Włoch, Hiszpanii i Portugalii.

KLIKNIJ DO FILMU Z TARGÓW MODY POZNAŃ

Złote Medale MTP i inne prestiżowe nagrody. Tradycyjnie podczas Targów przyznane zostaną jedne z najbardziej rozpoznawalnych nagród polskiego biznesu - Złote Medale MTP. To cenne trofeum otrzymują produkty charakteryzujące się najwyższą jakością i nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Podczas uroczystej gali, która odbędzie się pierwszego dnia targów, rozdane zostaną także Fashion Website Awards - nagrody dla firm, których strony internetowe najlepiej odzwierciedlają strategię handlową oraz najnowsze tendencje.

Lokalizacja. Jedną z nowości jesiennej edycji będzie lokalizacja, która wzmocni efekt synergii wynikający z oddziaływania na siebie różnych sektorów branży mody. Ekspozycja będzie rozmieszczona w pawilonach 7, 7A, 8 i 8A, czyli w tzw. Czteropaku - kompleksie pawilonów połączonych reprezentacyjną Aleją Lipową. Ponadto, wzorem światowych trendów, na wrześniową edycję wprowadzono niską zabudowę, dzięki czemu stoiska będą mogły być lepiej dopasowane do indywidualnych potrzeb firm i ekspozycji ich kolekcji.

Wiedza zawsze w modzie. Wiedza na temat najnowszych trendów, technologii, promocji, sprzedaży internetowej i wielu innych kwestii, ważnych zarówno dla producentów, jak i handlowców, jest dziś niezbędnym narzędziem wszystkich, którzy chcą się rozwijać i myślą o tym, w jaki sposób kierować swoim biznesem, by był on konkurencyjny i nowoczesny. Ekspozycji targowej towarzyszyć będzie bogaty program seminariów i wykładów organizowanych w specjalnej przestrzeni Speakers Corner pod nazwą Fashion Forum Retail. Uczestnicy seminariów będą mogli poszerzyć swoją wiedzę między innymi na następujące tematy:
· Płeć na zakupach, czyli jak pozyskać klientki, a jak klientów · Jak zwiększyć sprzedaż dzięki wiedzy zdobytej w Internecie? · Wystawa sklepowa, która sprzedaje · Skuteczny marketing sensoryczny, czyli jak oddziaływać na zmysły klientów, by robili u nas zakupy · Jak z powodzeniem sprzedawać w Internecie?

Wieczór Branżowy. Tak jak biżuteria dopełnia strój, tak dopełnieniem Targów Mody Poznań jest Wieczór Branżowy, który pozwala na konsolidację branży i zawieranie nowych kontaktów również po zamknięciu terenów targowych, w zupełnie innych, mniej formalnych warunkach. Atmosfera imprezy jest doskonałym tłem dla finalizowania umów i świetną okazją do integracji branży. Zaproszenia są dystrybuowane zarówno wśród wystawców, jak i handlowców.

Jedyna taka impreza w Polsce. Szeroka oferta liderów branży, najnowsze kolekcje, najciekawsze trendy, handlowe pokazy mody, a także doskonałe warunki do prowadzenia rozmów biznesowych, kontraktacji kolekcji, wzbogacania wiedzy na temat branżowego know-how - to wszystko sprawia, że zarówno wystawianie się na Targach, jak i pobyt na nich w charakterze zwiedzającego niesie z sobą wiele korzyści. Niewątpliwie dodatkowym atutem dla przedstawicieli branży jest fakt, że dla nich wstęp oraz wjazd na teren ekspozycji na podstawie rejestracji będzie bezpłatny, a MTP oferuje pomoc w zakwaterowaniu i innych kwestiach związanych z przyjazdem do Poznania.

Targi Mody Poznań  / Data: 11-13.09.2012 r.  / Organizator: Międzynarodowe Targi Poznańskie (ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań) / Kompleks pawilonów: 7, 7A, 8, 8A (tzw. Czteropak)

www.targimodypoznan.pl