2013-03-11

Targi COLLECTION PREMIERE MOSCOW kołem zamachowym dla biznesu branży mody w Europie Wschodniej

CPM (Collection Premiere Moscow), wiodące w Rosji branżowe targi mody, przekroczyły swoje dotychczasowe wyniki targowego lidera także w odniesieniu do standardów europejskich, o czym świadczy liczba 19.800 zarejestrowanych odwiedzających, jak również udział ponad 1.600 kolekcji z 31 krajów na 58.000 m2 powierzchni wystawienniczej. Wystawców przyciągnęła szczególnie możliwość indywidualnej prezentacji wobec handlowców oraz pokazania kolekcji na przyszły sezon jesień/zima 2013/14. W czasie 4 dni targowych wystawcy zebrali na stoiskach liczne zamówienia. Odnotowano także wzrastającą liczbę odwiedzających z różnych regionów Rosji oraz z sąsiadujących krajów WNP. Odwiedzających kupców interesowała szczególnie moda damska i męska, a także oferta segmentu mody dziecięcej w CPM kids oraz dżinsowej w segmencie CPM Fashion&Denim.

Segment CPM Premium także odnotował bardzo dobrą frekwencję, a zadowolenie wystawców potwierdza trwały wzrost popytu na indywidualne kolekcje z wysokiej półki. W ciągu 4 dni targowych także w segmencie CPM Body&Beach panowała profesjonalna atmosfera. Agencje, importerzy i dystrybutorzy, jak również liczne europejskie marki potwierdzają dalszy wzrost poziomu jakościowego odwiedzających.

- Jubileuszowa edycja targów sprawiła mi dużo satysfakcji - stwierdził Philipp Kronen, zarządzający partner w Igedo Company, dodając równocześnie - na targach CPM doskonale funkcjonowało wiele aspektów, a my pracujemy już nad tym, aby kolejna edycja dała nam dalsze powody do dumy.

Obok Włoch i Francji, na targach CPM zwiększył się także kolektywny udział Niemiec - o 9,5%, na powierzchni 6.758 m2 (6.172 m2 w ubiegłej wrześniowej edycji). Bardzo pozytywnie została przyjęta nowa koncepcja zabudowy stoisk - z niskimi ściankami, stanowiąca lepszą jakościowo oprawę dla kolekcji. Po raz pierwszy Polskę reprezentowało 13 firm, m. in dzięki dofinansowaniu z różnych programów promocji: branżowej, regionalnej oraz w ramach Paszportu dla Eksportu.

Odwiedzający targi mogli skorzystać z nowego ułatwienia autorstwa Igedo Company, w postaci aplikacji CPM APP obejmującej takie informacje jak: plany hal targowych, kalendarz imprez, spis marek, dane kontaktowe oraz rejestrację w systemie online czy dostęp do serwisu GoogleMaps. - Wystawcy i odwiedzający coraz bardziej profesjonalnie się przygotowują, preferując systemy online - skomentował przebieg targów ich dyrektor Christian Kasch. - Nigdy nie oczekiwałem, że targi CPM tak szybko i tak pozytywnie się rozwiną, co pozwoli nam na wykorzystanie nowych mediów do pokazania, jak wielki wymiar osiągnęła nasza platforma dla kontraktacji.

Ponad 35 pokazów mody, seminariów w ramach Rosyjskiego Forum Handlu Detalicznego oraz Forum Bielizny w salonie Intimoda Lounge w powiązaniu ze spotkaniami typu get together, odbywającymi się w drugim dniu targów w segmencie CPM Body&Beach, a w trzecim dniu w segmencie CPM Fashion&Denim uzupełniały program towarzyszący, podbudowując znaczenie targów, jako międzynarodowej platformy informacji branżowej dla handlowców.

Następna edycja targów CPM - Collection Premiere Moscow odbędzie się w Moskwie od środy 4 do soboty 7 września 2013 r. na terenach Expocentre.

www.cpm-moscow.com | www.cpm-moscow.ru

Kontakt w Polsce: Krystyna Sławska, tel. (+48) 606 702 714, e-mail: kslawska@kig.pl