2015-05-20

LECTRA FASHION PLM V4

Lectra - światowy lider w dziedzinie zintegrowanych rozwiązań technologicznych dla branż pracujących z materiałami miękkimi: tkaninami, skórą, tkaninami technicznymi i materiałami kompozytowymi - ma zaszczyt przedstawić pakiet oprogramowania Lectra Fashion PLM V4, usprawniającego tworzenie produktów - od fazy planowania po zaopatrzenie w surowce.

Złożona sytuacja w branży modowej zmusza firmy do zastępowania tradycyjnych modeli biznesowych coraz bardziej nowoczesnymi rozwiązaniami. - Spółki związane ze światem mody muszą zmieniać swój styl pracy, aby zachować wysoką elastyczność, proponować świetne i atrakcyjne dla odbiorców produkty i szybko wprowadzać je na rynek. Dzięki ponad czterdziestoletniemu doświadczeniu w branży mody i odzieżowej, Lectra oferuje klientom wyjątkowe kompetencje biznesowe i technologiczne oraz pomaga wdrożyć zmiany, aby firmy mogły sprostać wyzwaniom współczesnego rynku i utrzymać konkurencyjność. Pakiet oprogramowania Lectra Fashion PLM stanowi ucieleśnienie tych filarów - wyjaśnia Daniel Harari, prezes spółki Lectra.
- Lectra Fashion PLM został stworzony w celu usprawnia pracy zespołowej od fazy projektowania po produkcję i przyspieszenia procesu powstawania nowych lepszych produktów, przy jednoczesnym zwiększeniu ogólnej wydajności przedsiębiorstwa - dodaje Anastasia Charbin, Dyrektor Marketingu Modowego w firmie Lectra.

Podczas przygotowywania nowego pakietu Lectra Fashion PLM, który skupia się głównie na planowaniu kolekcji i zarządzaniu kalendarzem, zespoły Lectra ds. badań i rozwoju ściśle współpracowały z wiodącą firmą ze świata mody z Korei Południowej - Samsung-Cheil Industries, a także z DBApparel, francuskim liderem rynku markowej bielizny.

Stworzenie dochodowej kolekcji, która uwzględnia sezonowe trendy, oczekiwania klientów i ograniczenia czasowe stanowi nie lada wyzwanie. Dzięki nowemu planowi zarządzania kolekcją w pakiecie Lectra Fashion PLM przedsiębiorstwa zyskują dynamiczny podgląd swoich finansów, który pozwala im skutecznie zarządzać asortymentem produktów.
- Podczas wdrażania Lectra Fashion PLM bardzo blisko współpracowaliśmy z firmą Lectra. Rzuciliśmy jej wyzwanie polegające na zaprojektowaniu łatwego w użyciu, oryginalnego i skutecznego modułu do zarządzania planowaniem kolekcji, który sprostałby naszym codziennym potrzebom - wyjaśnia Shin Yang-Sik, zastępca dyrektora generalnego Samsung-Cheil Industries. Dzięki rozwiązaniu Lectra Fashion PLM firma Samsung-Cheil Industries skuteczniej realizuje swoje strategiczne cele poprzez ofertę produktową kierowaną na rynek. Wizualizacja i monitoring procesów od wstępnej koncepcji po produkt końcowy, stanowią podstawę skrócenia czasu wprowadzenia produktu na rynek i kontroli kosztów. Nowe narzędzie do zarządzania kalendarzem Lectra Fashion PLM pozwala menedżerom śledzić i modyfikować kolejne etapy prac dla utrzymania kierunku rozwoju.

- Naszym celem jest ciągłe usprawnianie procesów od fazy projektowania po gotowy produkt, aby nieustannie zwiększać konkurencyjność. Dzięki narzędziu do zarządzania kalendarzem Lectra Fashion PLM nasze zespoły mogą pracować na wspólnej platformie, a co za tym idzie - mają podgląd na kolejne etapy procesu i mogą ustalać priorytety dla poszczególnych etapów cyklu rozwoju, w celu szybkiego wprowadzania produktów na rynek - tłumaczy Giuseppe Zambarbieri, Dyrektor ds. Operacji IT DBA.

- Wierzymy w budowanie trwałych relacji z klientami i staramy się zapewniać im długofalowe wsparcie w pokonywaniu wyzwań. Jest nam niezwykle miło, że Samsung-Cheil Industries i DBApparel przyłączyły się do naszej przygody z PLM - podsumowuje Daniel Harari.

www.lectra.com