2018-06-02

Kolekcja marki Reima na wiosnę-lato 2018 to kwintesencja troski o przyszłe pokolenia

Od 1944 roku różnorodna pogoda Finlandii inspiruje Reimę do projektowania funkcjonalnych ubrań dla dzieci. Dzisiaj marka ta jest wiodącym producentem dziecięcej odzieży outdoorowej, która czerpiąc z własnego ogromnego doświadczenia tworzy mądre rozwiązania dla dzieci na całym świecie, niezależnie od klimatu czy pory roku. Kolekcja wiosna-lato 2018 odzwierciedla jedną z głównych myśli marki - by budować lepsze dzieciństwo dla przyszłych pokoleń.

Reima dostarcza swoje produkty do ponad 70 państw na całym świecie, a sieć sprzedaży stacjonarnej i online wciąż rośnie. Jednak stabilny wzrost to nie wszystko. W dzisiejszych czasach każda marka produkująca dla dzieci i nastolatków musi wysoko w swoich priorytetach umieszczać zasady zrównoważonego rozwoju. Reima podsumowuje ten aspekt w jednym zdaniu: To, co jest dobre dla Twoich dzieci, jest też dobre dla naszego środowiska. Marka buduje swój wizerunek w oparciu o cztery główne zasady.

1. Zdrowy styl życia jest kluczem do zdrowia, czerpania radości z nauki oraz dobrego, zdrowego snu. Reima chce inspirować całe rodziny, aby odkrywały radość ze wspólnego spędzania czasu w ruchu, a dzieciom zapewnia produkty, które umożliwiają im swobodę oraz komfort podczas każdej aktywności. Marka współpracuje także z różnymi organizacjami, które wspierają zdrowy rozwój dzieci i promują aktywność fizyczną.

2. Bezpieczeństwo i ochrona. Wszystkie produkty marki Reima - od użytych materiałów aż do zastosowanych technologii - są bezpieczne dla dzieci i stworzone z myślą o ich ochronie. Reima używa tylko nietoksycznych materiałów, zwracając uwagę na ich funkcjonalność, wygodę oraz ekologię - produkty Reimy wolne są od szkodliwych fluorowęglowodorów, a tkaniny spełniają wszystkie światowe standardy i przepisy bezpieczeńswta dotyczące dziecięcych ubrań*.

3. Zabawa w czystym powietrzu i na czystej ziemi. Wysoka jakość produktów marki oraz ich ponadczasowy styl sprawiają, że Reima to inwestycja na kilka pokoleń aktywnych dzieci. Marka dba o to, aby ubrania były łatwe w czyszczeniu, co oszczędza energię, wodę i zużycie detergentów. Reima pracuje również nad zwiększeniem użycia materiałów pochodzących z recyklingu.

4. Przejrzysty łańcuch produkcji oparty na wysokich wartościach etycznych. Reima współpracuje z partnerami, którzy przestrzegają tych samych wysokich standardów etycznych i jakościowych. Łańcuch dostawców i partnerów marki oparty jest na długoterminowych relacjach i w oparciu o wyznawane wartości. Od 2010 roku Reima jest członkiem BSCI (Buisness Social Compliance Initiative) - globalnej inicjatywy społecznej odpowiedzialności w biznesie. Ich bezstronne i niezapowiedziane audyty są gwarancją, że wszystkie firmy i instytucje, odpowiedzialne za poszczególne etapy powstawania produktów marki Reima, spełniają wysokie wymagania i zapewniają sprawiedliwe warunki swoim pracownikom.

Nowości marki Reima na sezon wiosna-lato 2018

Odporne na wodę i brud
Wytrzymałe i wodoodporne wykończenie jest niezbędne w produkcji ubrań łatwych w pielęgnacji. Powłoka z membrany DWR chroniąca tkaninę sprawia, że ubrania można prać rzadziej, w niższych temperaturach i z użyciem mniejszej ilości detergentów - co w efekcie oznacza mniejsze zużycie energii, wody i środków chemicznych podczas użytkowania produktu. Wszystkie impregnaty stosowane przez markę są bezpieczne, nietoksyczne i wolne od fluorowęglowodorów, aby chronić zarówno zdrowie dzieci, jak i ekosystem.
Nowością w tym sezonie są jeansy odporne na wodę i brud, które wyglądają dokładnie tak samo, jak regularna para jeansów. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu włókien Coolmax®, spodnie odprowadzają z ciała wilgoć, wytworzoną podczas wysiłku fizycznego. Teraz dzieci mogą pozostać aktywne nawet podczas bardziej oficjalnych wyjść, bez strachu o zabrudzenie czy przegrzanie.

Komfort i bezpieczeństwo na słońcu
Niekorzystny wpływ nadmiernego wystawiania skóry na promienie słoneczne, szczególnie dla małych dzieci, jest coraz bardziej znany. Wiele tkanin stosowanych przez Reimę jest badanych pod kątem skuteczności ochrony przed promieniowaniem UV, a wartość filtra UV jest zaznaczona na ubraniach. Wcześniejsze testy produktów gwarantują niezawodną ochronę przed słońcem. Większość tkanin wykorzystywanych w letnich ubraniach Reimy chroni przed promieniami UV naturalnie, czyli w oparciu o strukturę materiału; inne posiadają ochronne substancje złączone z włóknami tkaniny. Wszystkie te materiały są bezpieczne dla dzieci i nie posiadają żadnych toksycznych substancji, bez względu na zastosowaną technologię. Używając ubrań z serii Reima SunProof UV, można wydłużyć czas spędzony na słońcu aż o 50 razy i jednocześnie zmniejszyć zużycie kremów z filtrem bez obawy o bezpieczeństwo skóry dziecka**.

Czerpanie radości z ruchu
Spędzanie coraz większej ilości czasu przed monitorem komputera, a zdecydowanie mniejszej na aktywnej zabawie na świeżym powietrzu - to poważne zagrożenia dla zdrowia dzieci. Reima chce walczyć z negatywnymi trendami i pomóc rodzicom utrzymać ich dzieci w ruchu. Razem z marką Suunto, wiodącym producentem zegarków sportowych, komputerów nurkowych i akcesoriów sportowych używanych przez podróżników na całym świecie, Reima opracowała system ReimaGO®. Składa się on z czujnika mierzącego aktywność fizyczną dzieci, atrakcyjnej aplikacji w formie gry, która zachęca dzieci do ruchu, a także szerokiej gamy odzieży ze specjalnymi kieszonkami na umieszczenie czujnika. Bezpłatną aplikację można pobrać z Apple App Store dla smartfonów z systemem iOS i Google Play dla smartfonów z systemem Android.

*Dlaczego nie używamy fluorowęglowodorów?
Perfluorowęglowodory (PFC) to jeden z rodzajów substacji chemicznych należących do szerszej grupy fluorowęglowodorów. Duża część impregnatów zawiera PFC bądź inne składniki, które ulegają degradacji do PFC, z uwagi na ich bardzo wysoką odporność na wodę i brud. Działają rewelacyjnie, ale niestety mają bardzo negatywny wpływ na środowisko naturalne:
* są stabilne chemicznie - nie rozkładają się w naturze
* mogą być przenoszone nawet na bardzo długich odległościach przez zwierzęta i ludzi
* podejrzewa się, że są rakotwórcze
* negatywnie wpływają na układ rozrodczy ssaków.
Jakie składniki Reima używa zamiast PFC?
* BIONIC-FINISH® ECO produkowane przez RUDOLF Group - polimery o rozgałęzionej budowie, zwane dendrymerami
* TeflonTM EcoEliteTM - odnawialne wykończenie roślinne, zatwierdzone przez system bluesign®.

**Dlaczego powinniśmy ograniczyć użycie kremów z filtrem UV?
Wiele substancji chroniących przed promieniowaniem UV, które są obecne w kremach, jest szkodliwa dla wodnych organizmów żywych, a nawet może niszczyć rafy koralowe. Używając - zamiast kremów - ubrań zabezpieczających przed szkodliwym działaniem słońca, użytkownicy marki Reima zmniejszają ilość środków chemicznych przedostających się do przyrody, a tym samym pomagają chronić ekosystemy wodne.

Reima® to wiodąca marka produkująca odzież dla aktywnych dzieci. Firma założona w 1944 roku w Kankaanpää, zatrudnia obecnie około 300 osób. Obrót roczny firmy wynosi blisko 85 milionów euro. 80% produkcji jest sprzedawana w 35 krajach na całym świecie. Misją Reima® jest zapewnienie dzieciom komfortu i możliwości zabawy na świeżym powietrzu, bez względu na warunki pogodowe. Nowe produkty marki Reima® tworzone są w oparciu o zasadę funkcjonalności, bezpieczeństwa, innowacyjności i z zachowaniem fińskiego stylu. Ubrania marki testowane są przez najbardziej wymagających i szczerych użytkowników: dzieci.

www.reima.com/pl

POWRÓT