Dobra prezentacja: 1.450 kolekcji na Igedo Fashion Fairs

Trzy targi branży mody pod szyldem Igedo Fashion Fairs będą w dniach 1-3 luty 2009 r. prezentować dobrą reprezentację kolekcji modowych na terenach targowych w Düsseldorfie. W pierwszych dniach lutego na 3 targach branżowych; CPD (moda damska), HMD (moda męska) oraz Global Fashion (przeszycia, kooperacja, kolekcje pod marką klienta) w targowych halach nr 5, 7, 9, 10, 11,12 swoje aktualne kolekcje na sezon jesień/zima 2009/2010 prezentować będzie 1.450 wystawców i kolekcji z 46 krajów. Podobnie jak globalny rynek mody - także 3 targi pod szyldem Igedo Fashion Fairs w Düsseldorfie odzwierciedlać będą aktualne osłabienie w zakresie gospodarki i koniunktury.

„Aktualna sytuację zarówno w handlu jak i wśród producentów jest daleka od stanu pozytywnego“, stwierdził dyrektor Igedo pan Philipp Kronen. Jednakże handel nie powinien chować głowy w piasek. Dla przyciągnięcia do siebie uwagi klientów konieczne jest obecnie poszukiwanie innowacyjnych strategii i nowych rynków sprzedaży. „W trudnych obecnych czasach potrzeba pozyskiwania informacji i dialogu - to najważniejsza recepta na przetrwanie. Tylko ci, którzy wymieniają się wiedzą o aktualnej kryzysowej sytuacji mogą pozyskać pozytywne możliwości. A właśnie targi branżowe stanowią niezmiernie skuteczną platformę informacji i kontaktów. Na targach pod szyldem Igedo Fashion Fairs Düsseldorf handlowcy spotkają liczne marki o podwyższonym lub rozszerzonym asortymencie, oferującym klientom „coś specjalnego”. Tylko prezentując własną indywidualność można wyróżnić się od ogólnej masy” stwierdził następnie dyr. Kronen.

Obok licznych pokazów mody na stoiskach wystawców oraz na centralnym wybiegu w Fashion Theatre istotnym źródłem informacji dla handlu będzie z pewnością przygotowany przez Niemiecki Instytut Mody DMI oraz Textilwirtschaft wykład „Order Info“ nt. trendów (wstęp dla odwiedzających targi jest bezpłatny). Wykład ten odbędzie się w targową niedzielę, oferując handlowcom zarówno bezpieczeństwo w kontraktacji, jak i pogłębioną i udokumentowaną wiedzę o tendencjach na przyszły sezon jesień/zima.

Düsseldorf zapewnia efekt synergii
Jednym z kluczowych elementów sceny modowej w Düsseldorfie jest wypracowanie efektów synergii dla handlu. Niespotykaną gdzie indziej w Europie koncentrację oferty modowej wykorzystują w pierwszej kolejności placówki handlowe prowadzące cały zakres mody, gdyż mają tutaj do dyspozycji całościowy przegląd skoncentrowany w jednym miejscu i czasie. Dyrektor Philipp Kronen: „Czas i budżet jakim dysponują handlowcy jest bardzo ograniczony, a równocześnie mamy do czynienia ze skróconym okresie kontraktacji. Żaden handlowiec nie będzie odwiedzał kilkunastu imprez targowych oraz showroomów aby na tej podstawie pozyskać reprezentatywną orientację w ofercie. Branża życzy sobie obecnie, silniej niż kiedykolwiek, aby zapewnić jej skoncentrowaną, wielosegmentową platformę kontraktacji i informacji. Tutaj oferujemy rynkowi mody właśnie taką silną i funkcjonalną platformę”.

W tej konstelacji targi pod wspólnym szyldem Igedo Fashion Fairs Düsseldorf są nie tylko centrum kontraktacji i informacji, lecz także spełniają swoją funkcję promocji eksportu. Odnotowujemy, że handlowcy z Europy Wschodniej coraz liczniej i chętniej przyjeżdżają do Düsseldorfu, aby właśnie tutaj dokonywać kontraktacji - przy czym jest to tendencja wzrostowa.

Igedo Fashion Fairs są obok showroomów doskonałym miejscem pozyskiwania nowych klientów dla firm i marek zorientowanych na eksport. Zapewniając branżowy profil oferty, Igedo Company podkreśla swoją pozycję w branży jako godny zaufania i przewidywalny partner, zarówno dla handlowców, jak i dla producentów.

Na 3 targach branżowych pod szyldem Igedo Fashion Fairs Düsseldorf w dniach 1 - 3 luty 2009 r. udział weźmie łącznie 1.450 wystawców i kolekcji z 46 krajów, prezentując aktualne kreacje na sezon jesień/zima 2009/2010.

Informacje: www.igedo.com
Informacje o CPD: www.cpd.de
Informacje o HMD: www.herrenmode-duesseldorf.de
Informacje o Global Fashion: www.igedo.de/IGEDO/website/deutsch/global

Kontakt w Polsce:
Krystyna Sławska, Igedo Company Düsseldorf, targi mody CPD, Body Look, CPM Moskwa - Biuro Informacyjno-Kontaktowe w Polsce,
00-074 Warszawa, ul. Trębacka 4, tel. 022/6309 610, faks 022/6309 747, kom. 0606 702 714, e-mail: k.slawska@kig.pl