cpd - atrakcyjne marki spoza tradycyjnego nurtu

W dniach 25 - 27 lipca 2010 r. cpd - Międzynarodowe Branżowe Targi Mody Damskiej i Akcesoriów prezentować będą dizajnerskie kolekcje w najnowszych tendencjach na sezon wiosna/lato 2011, jak również ofertę na sezon najbliższy z możliwością zamówień uzupełniających. Targi cpd - po swojej przebudowane w lipcu zeszłego roku i po nowym zdefiniowaniu segmentów modowych w lutym tego roku - w letniej edycji znowu prezentują się w dobrym umiejscowieniu na rynku mody. W halach targowych na handlowców oczekiwać będą kolekcje wiele nowych oraz już znanych marek, w tym ponad 40 nowych z najwyższej półki. Do tej grupy należą np. Malousebastiaan z Holandii, Iben Hoj oraz NÖR z Danii, Elm Design z Islandii, Hindahl & Skudelny, jak również Mo Koshjiz Niemiec, Eleganzza i MissMiss z Włoch, a także Haaning and Htoon z Norwegii. Prezentować się będą także zwycięzcy projektanci w konkursie „Design am Rhein”: Dora Abodi, Lena Hasibether, Anna Jazewitsch, Krizia Robustella, a także marka GroßerHeinrich. Obecni będą także czołowi rosyjscy projektanci Erica Zaionts i Lena Tsokalenko. Tą drogą targi cpd na każdy sezon rozbudowują poziom swojej oferty dla handlowców, którzy mogą liczyć także na atrakcyjne i przyciągające kolekcje spoza zwykłego nurtu mody. Właśnie tego rodzaju kolekcje stanowią magnes w każdym segmencie modowym, a handlowcy mogą oferować atrakcyjne nowości klientkom otwartym na nowe trendy. W targach cpd udział weźmie około 950 kolekcji prezentowanych przez 480 wystawców z Niemiec i zagranicy.

- Cieszymy się, że targi cpd od wielu miesięcy stale umacniają one swoją pozycję. Liczbę prezentowanych kolekcji zwiększyliśmy o 5%, tj. do poziomu 950 w stosunku do edycji zeszłorocznej - stwierdził Philipp Kronen, dyrektor generalny Igedo Company. - Handel może bardzo skutecznie i z korzyścią dla siebie zapoznawać się z kolekcjami w różnorodnych stylach mody oraz bezpiecznie dokonywać kontraktacji na targach. Nasza oferta pomoże wyróżnić oferowane przez handlowcom kolekcje od tzw. szerokiej masówki. Również i z tego powodu warto odwiedzić targi cpd.

Trendowe kierunki mody damskiej na targach cpd odzwierciedlają wzbogacone modowe segmenty, jak przykładowo Maternity, Big is Beautiful - moda dla większych rozmiarów, a także awangardowa Gallery i showroomowy Concept 11. Należy tu także wymienić poszerzony segment Decorate z kolekcjami akcesoriów. Ponadto handlowcy branży mody z kraju i z zagranicy mają w Düsseldorfie zapewniony świetny dojazd, zarówno do miasta, jak i na targi.

Targi cpd odbywają się w terminie idealnym zarówno dla niemieckiego jak i międzynarodowego handlu - w tym terminie wystawcy dysponują już pełnymi kolekcjami mody damskiej, a szeroka branżowa informacja modowa jest kompleksowa. W obecnych trudnych gospodarczo czasach handel musi opierać się o niezbędną informację, a równocześnie chce składać zamówienia na przyszły sezon i to w możliwie jednym terminie i miejscu.

cpd w edycji luty 2010 przebiegły w pozytywnej atmosferze i zakończyły się wyraźnym wzrostem liczby odwiedzających. Są to więc dobre zapowiedzi na tegoroczną edycję lipcową.
- Oferujemy naszym handlowcom nowoczesne targi mody z udziałem licznych interesujących marek - stwierdził dyrektor generalny Igedo Company, Philipp Kronen - Podjęty przez nas proces nowego ukierunkowania targów w Düsseldorfie będzie długotrwały. Jesteśmy jednak bardzo zadowoleni, że przez swoją obecność na targach nasze pierwsze kroki zostały już przez wystawców i odwiedzających uhonorowane.

Serwis targowy
Hotel InterContinental Düsseldorf, przy kultowej Königsallee, już po raz drugi będzie miał dla targów cpd oficjalny tytuł „Preferred Partner Hotel”. 5-gwiazdkowy hotel klasy Superior stanie się ponownie w czasie cpd ekskluzywnym „Fashion-Hotel”, oferującym targowym gościom, poza specjalnymi rabatowymi warunkami rezerwacji, także interesujące imprezy i niespodzianki. Hotelowy bar „fifty nine” będzie w czasie targów gościł „klub cpd”, a także ciekawą inicjatywę Düsseldorfu pod nazwą „Voices of Fashion” (www.voices-of-fashion.de). W barze tym spotykać się będzie branża mody przy muzyce na żywo, rozmowach i drinkach. Ponadto specjalny kanał telewizyjny „cpd Fashion-TV” przez cały rok informować będzie gości hotelowych o aktualnych trendach mody.

Serwis targów cpd uzupełnia także informacja o trendach mody, oferowana w ramach oferty targowej. W skład tej oferty wchodzi pakiet 20 pokazów mody, które w czasie 3 dni targowych odbywać się będą na centralnym wybiegu Showcase Düsseldorf, a także liczne imprezy modowe, szczególnie adresowane do handlowców seminarium o trendach mody, organizowane wspólnie przez Niemiecki Instytut Mody, TextilWirtschaft oraz Igedo Company w Innside Premium Hotel. Przybywająca z całej Europy do Düsseldorfu branża mody będzie miała w czasie targów do dyspozycji bogaty wachlarz imprez i wydarzeń.

Odwiedzający mogą bardzo łatwo i szybko kupować bilety wstępu w internetowym Online-Ticket-Shop na stronie www.cpd.de. Odwiedzający cpd po raz pierwszy mogą przed targami i zakupem biletów dokonać w internecie obowiązkowej rejestracji online, a następnie w Ticket-Shop dokonać zakupu biletów przy pomocy otrzymanego kodu Login.

Bilety wstępu na targi cpd uprawniają także do darmowych przejazdów komunikacją miejską i podmiejską (wydruk potwierdzenia zakupu biletu dokonany w domu również uprawnia do darmowych przejazdów w okresie 3 dni targowych). Korzystanie z systemu rejestracji i zakupu online pozwala uniknąć długiego oczekiwania przy kasach targowych. Oczywiście bilety można także zakupić w kasach biletowych (odwiedzający po raz pierwszy dokonują na miejscu obowiązkowej rejestracji).

Następna, zimowa edycja cpd odbędzie się w dniach 6 - 8 luty 2011 r. na terenach targowych w Düsseldorfie.

Informacje o ofercie Igedo Company: www.igedo.com
Informacje o targach CPD : www.cpd.de

Kontakt w Polsce:
Krystyna Sławska, Igedo Company Düsseldorf
00-074 Warszawa, ul. Trębacka 4
tel. 22/6309 610, faks 22/6309 747, kom. 606 702 714, e-mail: kslawska@kig.pl