12. edycja CPM - Collection Premiere Moscow _____________________________________________

Niezależnie od aktualnych zawirowań na rynku rosyjskim - targi CPM - Collection Premiere Moscow - prezentują bogatą ofertę kolekcji dla kontraktacji na sezon jesień/zima. 2009/2010. Na tych wiodących w Europie Wschodniej branżowych targach mody, odbywających się na terenach targowych Expocentr w Moskwie w dniach 24 - 27 luty 2009, udział weźmie ponad 1.300 marek z 54 krajów. Na odwiedzających oczekiwać będzie więc kompleksowy oraz przejrzysty przegląd aktualnych trendów na następny sezon, w takich działach jak moda damska, męska i dziecięca, bielizna, odzież skórzana i futra, moda ślubna i wieczorowa, moda młodzieżowa, moda czasu wolnego oraz akcesoria.

Zapotrzebowanie na kontraktację w oparciu o pełen przegląd aktualnych trendów, co właśnie oferują targi CPM, jest w aktualnej sytuacji rynkowej w Europie Wschodniej silniejsze niż kiedykolwiek. Potrzeba informowania się oraz poszukiwania rozwiązań prowadzących do radzenia sobie w dobie kryzysu stanowi centrum uwagi dla każdego handlowca.

- Pomimo aktualnej sytuacji oczekujemy jeśli już, to bardzo nieznacznego zmniejszenia się liczby odwiedzających. Zapotrzebowanie rosyjskiego handlu detalicznego na miarodajną informację branżową jest w obecnych czasach większe niż kiedykolwiek - stwierdził na konferencji prasowej z okazji 12-tej edycji targów CPM dyrektor Igedo Company, Philipp Kronen - Rosjanie będą się prawdopodobnie kierować własną intuicją i nie będą chować głowy w piasek. Właśnie takie targi jak CPM mogą i chcą stanowić bezpieczną i dającą nowe impulsy platformę komunikacji z wystawcami w dzisiejszej sytuacji rynkowej. Dziś jeszcze silniej niż dotychczas targi CPM służą swoim handlowcom, oferując wszystkim formom handlu solidną platformę informacyjną o aktualnych trendach i nowych kierunkach. A więc porównywanie oferty towarowej i zbieranie nowych inspiracji! I to, co jest równie ważne: możliwość bezpośredniej komunikacji między firmami na CPM. Choć docierające z, dotychczas wzorcowego, rynku rosyjskiego wieści nie są najlepsze, to potrzeba pozyskiwania przez handel informacji na targach jest sprawą największej potrzeby.

Igedo Company we współpracy z rosyjskim zrzeszeniem handlu detalicznego (A.P.R.I.M.) rozszerzyło program odbywającego się z okazji CPM Forum Rosyjskiego Handlu Detalicznego. W trakcie 30 seminariów i warsztatów roboczych rosyjscy i zagraniczni eksperci branżowi zajmować się będą najbardziej aktualnymi zagadnieniami i problemami. Wiele spotkań dotyczyć będzie problemów związanych z aktualną sytuacją gospodarczą oraz prezentować możliwe do realizacji rozwiązania kryzysowe. Uzupełnieniem Forum będą liczne pokazy mody.

Bogaty przegląd oferty modowej w halach CPM
Również na przyszły sezon zamawiający korzystają na CPM z bogatego zestawu międzynarodowych marek. Premierę na targach CPM będą miały takie firmy jak: Lubiam, Laura Biagiotti Uomo, Versus, Liu.Jo, Licona, Nodus, V. SP of Vesucci, Joutsen Finland, Ril’s, Custo Barcelona czy Sita Murt. Na liście wystawców CPM znajduje się wiele znanych międzynarodowych marek. W zakresie mody damskiej i męskiej obecne będą na CPM wiodące w handlu detalicznym marki jak: Luis Civit, Caramelo, Dikton’s, Toypes, Alba Conde oraz Miguel de Luna z Hiszpanii, Gemmi Furs, Luhta, Nanso oraz Finnkarelia z Finnlandii, Bogner Jeans, Falke, Bugatti, Mac, Lagerfeld, Brax oraz Steilmann Osteuropa z Niemiec, Gestuz, Ichi, Falbe, Sunwill czy Frank Q z Danii, Marina Yachting, Harry & Sons, Fontanelli, Le Fate czy Braccialini z Włoch i wiele, wiele innych.

Na targach CPM Kids prezentowane będzie ponownie swoiste „who is who“ mody dziecięcej i niemowlęcej, m.in. Airfield, Armata di Mare, Christina Effe Girl, Claire Kids, Coccode Firenze, Ferrari Junior, Grant, Kaleidoscope, Laura Biagiotti Dolls, Levis Kids, Miss One, Nike Kids, Orchestra, Pampolina, Phard, Sterntaler oraz wiele innych znanych marek o międzynarodowej renomie.

Targi CPM Premium oraz CPM Premium accessories + shoes, uważane za kreatywne serce targów (podobnie jak Avantgard Gallery na targach CPD w Düsseldorfie), zostały zlokalizowane w halach 8.1 i 8.2. Tutaj prezentować się będą, w odpowiednio zaaranżowanej oprawie, ekskluzywne marki, jak np. Barbara Schwarzer, Christina Effe, Riani, Lumi, Georges Morand oraz wiele innych.

Z kolei w targach CPM Lingerie obecne będą m.in. Parah, Diben Lingerie, Rösch, Impetus, Triumph czy Féraud, prezentujące przegląd najbardziej aktualnej oferty.

Targi CPM - Collection Premiere Moscow uznawane są za najważniejszą platformę dla wschodnioeuropejskiej branży mody. Targi CPM wystartowały we wrześniu 2003 r. z udziałem 350 wystawców i marek oraz 7.500 odwiedzających. Od tego czasu wartości te wielokrotnie się zwiększyły. Rozwój targów świadczy o tym, jakie znaczenie mają CPM dla kontraktacji, gdzie poszukuje się nowych kanałów dystrybucji na terenie rynku Europy Wschodniej, choć równocześnie targi te stanowią centrum wymiany doświadczeń oraz źródło inspiracji, a także idealne miejsce do pielęgnowania dotychczasowych kontaktów handlowych.

13-ta edycja CPM - Collection Premiere Moscow odbędzie się w dniach 06-09 wrzesień 2009 r. na terenach targowych Expocentre w Moskwie.

Informacje: www.igedo.com; www.cpm-moscow.com; www.cpm-moscow.ru

Kontakt w Polsce:
Krystyna Sławska, Igedo Company Düsseldorf, targi mody CPD, Body Look, CPM Moskwa - Biuro Informacyjno-Kontaktowe w Polsce,
00-074 Warszawa, ul. Trębacka 4, tel. 022/6309 610, faks 022/6309 747, kom. 0606 702 714, e-mail: k.slawska@kig.pl