Moda dla ciebie i domu - Centrum MAXIMUS finalizuje kolejny etap rozbudowy

Sybilgroup, inwestor i właściciel Centrum Maximus International Fashion & Home Art, finalizuje pierwszy etap rozbudowy Centrum. Pod Warszawą, 3 km za Jankami, powstają cztery kolejne hale o łącznej powierzchni ok. 92 tys. m2, co umocni pozycję Maximusa, jako lidera handlu hurtowego produktów mody oraz stylu życia w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Otwarcie pierwszej z nowych hal nastąpi już w sierpniu 2009 r., tj. na nowy hurtowy sezon jesienno-zimowy. W dalszych planach przewidziane jest wzbogacenie kompleksu Maximus o obiekty realizujące funkcje handlowe, typu Factory Outlet i Stop&Shop oraz usługi hotelowe, restauracyjne (typu fast food) i sprzedaż paliw.

Sukces działających od 2005 r. hal A, B, C i D (razem 100.000 m2) oraz fakt posiadania 88 hektarów terenu inwestycyjnego, pozwala Centrum Maximus niemal podwoić swoją powierzchnię, poprzez rozbudowę o cztery kolejne hale - E, F, G i H (razem 92.000 m2). Proces komercjalizacji nowych hal jest już bardzo zaawansowany.

Pronto Moda na maxa
Pierwsza z nowych hal (hala E) dedykowana jest głównie sprzedaży hurtowej typu Pronto Moda. Oferta działających w niej firm skierowana będzie przede wszystkim do butików zaopatrujących się w wysokiej jakości produkty mody i zdobywających klientów częstą zmianą kolekcji w krótkich seriach. Nowością w tej hali jest podział powierzchni na sektory branżowe, oferujące modę damską, męską, dziecięcą, a także obuwi
e, torby i galanterię. Wśród firm, które już zdecydowały się na najem lokali hurtowych w hali E są zarówno przedstawiciele polskich oraz międzynarodowych marek, jak i przedstawiciele firm wchodzących na rynek pod nazwą własną, typu „private label”.
- Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie naszym rozwojem. Wiele znaczących na rynku mody firm podpisało już umowy najmu na nowe lokale hurtowe ­- mówi Robert Kowalczyk, Dyrektor Centrum ds. najmu.

MaxiMarka - marki hurtem
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie wschodnioeuropejskiego rynku mody na coraz wyższej jakości modne wyroby firm włoskich, francuskich, hiszpańskich i innych europejskich marek, Sybilgroup wprowadził nowatorskie na polskim rynku mody rozwiązania w zakresie komercjalizacji. MaxiMarka to specjalna strefa stałych showroom'ów mody zlokalizowanych pod jednym dachem, w której Centrum Maximus udostępnia właścicielom czołowych polskich i zagranicznych marek salony mody w celu ekspozycji i kontraktacji kolekcji przez cały rok. W strefie MaxiMarka powstaje profesjonalne środowisko dla nowoczesnych technik sprzedaży. Właściciele marek, którzy decydują się na wynajem powierzchni w tej strefie zyskają idealną przestrzeń dla promocji sprzedaży swych kolekcji.
- Projekt wzbogacenia oferty CHH Maximus o strefę mody europejskiej jest efektem zainteresowania, jakie okazało wiele włoskich, francuskich, hiszpańskich i innych zagranicznych firm z branży modowej, chcących zaistnieć lub umocnić swoją pozycję na rynku w tej części Europy. W efekcie komercjalizacji strefy MaxiMarka do naszego Centrum dołączą m.in. Linea Cinque, Marigroup, Kontessa, Marie Melody, Cherry Lou, Sofie Sposa, Francesco di Firenze, Northland i Every Nature - mówi Krzysztof Jakubowski, Koordynator ds. marketingu i najmu.

Showroom - salon mody Maximusa
Dodatkowo, najemcom Centrum udostępniony będzie 180-metrowy ogólnodostępny Showroom Maximusa, wyposażony w nowoczesne rozwiązania służące premierowym prezentacjom kolekcji w profesjonalnych warunkach - z wybiegiem dla modelek, multimediami, cateringiem itp. Wkrótce nastąpi otwarcie Showroomu Maximusa, który powstaje w samym sercu kompleksu.

Global Fashion - moda bez granic
Wzbogacenie oferty Centrum Maximus sięga poza europejski przemysł mody. Po zakończeniu realizacji stref Pronto Moda i MaxiMarka, w kolejnej z nowych hal (hali F) wprowadzony będzie w życie projekt pod nazwą Global Fashion. Ma on służyć firmom z całego świata działającym na globalnym rynku mody. Wielu producentów kolekcji typu „private label” (m.in. z Turcji) oraz zleceniobiorców z Dalekiego Wschodu już zgłosiło swój akces do strefy Global Fashion.

Home Art - moda dla domu
Rozbudowa Centrum Maximus przewiduje także poszerzenie jego asortymentu o produkty z branży Home Art. Są to zróżnicowane asortymentowo produkty dla domu, tj. wyposażenie wnętrz, tekstylia domowe, meble, materiały wykończeniowe i drobny sprzęt gospodarstwa domowego. Strefa Home Art jest przeznaczona dla krajowych i zagranicznych producentów i hurtowni. Podział powierzchni w systemie modułowym umożliwi każdej firmie dostosowanie wielkości swojego lokalu hurtowego lub wzorcowni do indywidualnych potrzeb.

Nowe hale zapewnią wyróżniający Centrum Maximus wysoki standard warunków sprzedaży i prezentacji ofert. Klimatyzowane i komfortowe hale, przeznaczone głównie dla handlu hurtowego, będą miały nowoczesny wystrój, przestronne korytarze oraz przejrzysty system wizualizacji i podziału na sektory branżowe dla wygody odwiedzających. Wokół nowych hal znajdą się dodatkowe parkingi na 2000 pojazdów, do których poprowadzą niezależne drogi dojazdowe od modernizowanej drogi powiatowej Paszkowianka.

Golden Fashion Package - tylko dla liderów mody
Centrum Maximus wspiera najemców bogatym programem zróżnicowanych form promocji - Golden Fashion Package. Program umożliwia wszystkim najemcom korzystanie z Showroomu Maximusa i baz danych o rynku mody, modułu internetowej hurtowni na portalu Centrum, wspólnych działań na krajowych oraz zagranicznych targach i wystawach, udziału w zagranicznych misjach handlowych Maximusa, wsparcia ze strony zarządzających Centrum specjalistów rynku mody poprzez reklamę i promocję w Polsce i zagranicą oraz z wykładów i kursów szkoleniowych. Dzięki szerokiemu spektrum działań Centrum Maximus jest kompleksowo wyposażonym miejscem prezentacji oferty produktowej, bardzo zróżnicowanej pod względem wielkości, asortymentu i pochodzenia producentów, importerów i hurtowni, skierowanej głównie do właścicieli sklepów i butików, zarówno z kraju, jak i zza granicy.

www.maximuscenter.pl