news
NEWS__I__Projektanci__I__Przeczytaj o...
NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6

CPM MOSCOW

2018-11-20

CPM Moscow - najlepsza platforma branży mody w Rosji i Europie Wschodniej!
Zgłaszanie uczestnictwa tylko do 3 grudnia 2018 r.!

Targi CPM Moscow są obecnie najlepszą platformą biznesową dla branży mody na terenie Rosji i Europy Wschodniej. Poprzednią 31. edycję targów, która odbywała się w centrum wystawienniczym "Expocentre" w Moskwie, zwiedziło 21.500 profesjonalistów z Europy, Rosji i Euroazjatyckiej Unii Gospodarczej.

- Kontynuujemy koncentrowanie międzynarodowej uwagi na potencjale rynku rosyjskiego. Zauważmy, że rosyjski handel detaliczny posiadł wysoki popyt na przyjęcie zarówno rosyjskich, jaki i zagranicznych marek. Pasja do mody wciąż tu się rozwija. CPM - jako platforma z około 1.300 kolekcjami 750 marek z około 30 krajów, ulokowanych w segmentach Premium, Accessories & Shoes, Kids, Body & Beach oraz Eveningwear - to impreza, której nie można pominąć - Thomas Stenzel, dyrektor zarządzający OOO "Messe Düsseldorf Moscow".

Mocne atuty CPM Moscow wciąż budują ich doskonały międzynarodowy wizerunek. Z pewnością do każdorazowego sukcesu targów przyczynia się obecność pawilonów narodowych, reprezentowanych między innymi przez Włochy, Francję, Niemcy, Turcję i Grecję.

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w targach CPM Moscow i wykorzystania ich potencjału
do własnej ekspansji na rynki Rosji, Europy Wschodniej i Euroazjatyckiej Unii Gospodarczej.

Prosimy nie zwlekać z decyzją - termin zgłoszeń mija 3 grudnia 2018 r.

Wszelkie informacje. znajdą Państwo na stronie: cpm-moscow.com


2018-11-20

NA-KD & Julia Wieniawa

Młoda aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa ma aktualnie swój gorący, medialny czas. Debiutowała w teatrze Roma, a popularność zdobyła dzięki roli Pauli w serialu „Rodzinka.pl”. Gra, wydaje płyty, występuje w reklamach i jej kariera nabrała zawrotnego tempa. Julia na swoim Instagramie inspiruje wiele dziewczyn, które naśladują jej styl. Doceniają go także portale plotkarskie.

Szwedzka marka NA-KD, znana z nawiązywania współpracy z influencerkami i wywierania silnego wpływu na social media na całym świecie, zaprosiła Julię do stworzenia autorskiej kolekcji. Będą to 34 modele ubrań. Julia była zaangażowana w tworzenie ich na wszystkich etapach. Od pomysłu na typy ubrań i wyboru materiałów, po współtworzenie scenariusza sesji zdjęciowej, która odbyła się w Göteborgu, gdzie mieści się siedziba NA-KD.

Premiera pierwszej z trzech kolekcji Julii odbędzie się 12 stycznia 2019 roku. Będzie ona dostępna na całym świecie - tam, gdzie obecna jest marka NA-KD. W przyszłości NA-KD planuje zaprosić do współpracy także kolejne osobowości ze świata mediów.


NA-KD jest trzecią firmą e-commerce należącą do Jarno Vanhatapio, założyciela Nelly.com (2003) i Zoozoo.com (2013). Firma powstała w kwietniu 2015 roku i działa na światowym rynku szybkiej mody, głównie online oraz w pop-up store’ach. Dzięki dostosowaniu działań do potrzeb grupy docelowej, NA-KD szybko stał się globalnym graczem na rynku modowym z roczną stopą dochodu wynoszącą SEK 600M (73 mln USD). W 2017 roku średniomiesięcznie witrynę odwiedziło 50 milionów osób. NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek modowych w mediach społecznościowych (konto na Instagramie śledzi 1,8 miliona użytkowników). Co miesiąc dostarcza zamówienia do 173 krajów. Na platformie, oprócz wyselekcjonowanych marek, takich jak Fila, Calvin Klein czy Cheap Monday, dostępne są również marki własne, m.in. NA-KD Trend i NA-KD Boho. Na polskim rynku NA-KD działa od jesieni 2017 r. Siedziba polskiego oddziału znajduje się w Krakowie.

www.na-kd.com


2018-11-20

Okryj się... czyli płaszcze, parki i puchówki od polskiej marki Molton

Mimo, że jesień była dla nas łaskawa przez zaskakująco długi czas, nastał moment kiedy wszelkie okrycia wierzchnie stają się naszymi przyjaciółmi. Zobaczcie co znalazło się w zimowej ofercie Molton.

Po pierwsze płaszcze - każda kobieta w swojej garderobie powinna mieć przynajmniej jeden dobrze skrojony model. Najlepiej wybrać taki, który w swoim składzie ma dużą zawartość wełny. Daje nam to pewność, że zimą nie przemarzniemy. Model w jodełkę, jeden z najbardziej charakterystycznych w tej kolekcji, to klasyka sama w sobie. Model ten sprawdzi się w wielu eleganckich stylizacjach na biznesowe spotkanie.

Kurtki - parki to modele bardziej casualowe. Model z cekinami przy rękawach i futrem wzdłuż zamka układa się naprawdę niesamowicie i jest bardzo wygodny w użytkowaniu.

Puchówki, przeżywające swój renesans, bardzo przydają się podczas mroźnych, zimowych dni. Podstawowy model, który znajdziemy w kolekcji MOLTON to pikowana kurtka z pięknie dopasowaną talią oraz futrem przy kołnierzu. Dostępne są również warianty dla zimowych zmarzluchów, którzy najchętniej nie rozstawaliby się z kołdrą, czyli puchówki sięgające samych kostek w jasnych odcieniach szarości.

www.molton.pl


2018-11-08

12 listopada - Dzień Pełen Kobiecości!

W imieniu Organizatorów, z wielką przyjemnością zapraszamy na Dzień Pełen Kobiecości!
Termin: 12 listopada 2018; czas: 10°°-18°°; miejsce: T POINT Concept Store - Łódź, Al. Politechniki 22/24.

Spotkanie poprowadzą Jola Lewicka, profesjonalna brafitterka, body coach, właścicielka marki Li PARIE Lingerie oraz Adriana Jabłońska, trener wizerunku, właścicielka T POINT Concept Store Łódź. W programie warsztaty o 7 krokach do pokochania swojego ciała. Będzie o pięknie, akceptacji i budowaniu relacji z własnym ciałem. Wejdziemy do wspaniałego świata sensualności oraz emocji! Zaprezentujemy najnowszą kolekcję bajecznej bielizny, ubrań oraz dodatków. Ekspertki Li PARIE Lingerie podzielą się wiedzą o tym, jak celebrować kobiecość i korzystać ze wszystkich jej atutów.

Tego dnia będzie też z nami firma Bioherba - R&N Herbs - kosmetyki naturalne, tworzone przez dwie farmaceutki z pasją. Dodatkowo podczas eventu panie będą mogły skorzystać z indywidualnej metamorfozy w przymierzalni.

Poznaj wyjątkową moc pięknej i ekskluzywnej bielizny. Poczuj jak zmienia się Twoje samopoczucie i świadomość własnej siły!

Nie zwlekaj i zarezerwuj już dzisiaj swoje magiczne 30 minut! Zgłoszenia przyjmowane są pod tel. 884 900 509 (Ada)

FACEBOOK informacje


2018-11-08

Swobodna, kobieca elegancja w zimowym wydaniu marki PROMOD

Plenerowa sesja do najnowszego lookbooka marki, podobnie jak sesja jesienna, została wykonana w malowniczym skandynawskim klimacie, który nadał kolekcji dodatkowego uroku.

Zimowa kolekcja marki to duży wybór wszelkiego rodzaju dzianin. Ciepłe swetry z grubym splotem czyli must have każdej zimy. Swetry z dekoltem V, dłuższe kardigany oraz wzorzyste bluzki - wszystko to znaleźć można w propozycjach Promod.

Ubrania zimowej kolekcji utrzymane są w stonowanej, neutralnej kolorystyce. Znajdziemy w niej wiele brązów, palonej żółci, kawy z mlekiem, rdzawych odcieni, jak również odcieni koloru morskiego.

Szczególną uwagę warto poświęcić propozycjom okryć wierzchnich. W kolekcji znajdziemy wszystkie najmodniejsze warianty - od teddy coat w dwóch odcieniach, poprzez klasyczny płaszcz w kratę, aż do sztucznego futra w charakterystycznej morskiej barwie.

www.promod.pl


MOROCCO FASHION & TEX

2018-11-07

Mat Maitland x Hunter - surrealistyczna współpraca

Mat Maitland znany jest ze swoich charakterystycznych, surrealistycznych kolaży. Dla Hunter Mat zaprojektował trzy unikatowe wzory, łącząc kontrastujące kolory ze zwierzęcymi deseniami, stwarzając w ten sposób zabawną i żywiołową kompozycję. Jego kolaże łączą świat mody, popkultury i sztuki. Unikatowe modele kurtki, kamizelki, płaszcza, plecaka i kaloszy są już dostępne w sprzedaży w sklepie online HUNTER.

Mat Maitland zasłynął m.in. jako autor kampanii promocyjnych dla Michaela Jacksona, Prince’a, Becka, Eltona Johna czy Kylie Minogue.

www.hunterboots.com


2018-10-30

Kolekcja Premium AW 2018 w MOHITO

Tej jesieni MOHITO zaskakuje kolejnymi odsłonami swoich propozycji. Kolekcja kapsułowa PREMIUM została oparta na trendowych połączeniach kolorów oraz klasycznych krojach w wysokiej jakości materiałów.

Jesień wcale nie musi być szara i ponura. Wystarczy wybrać płaszcz w niebanalnym kolorze albo dodatki w charakterystycznej tonacji, żeby ożywić całość stylizacji. W tym sezonie MOHITO proponuje kilka modeli ciekawych i ciepłych płaszczy. W kolekcji znajdziemy propozycje z 50% blendem wełny, z nieszablonowym detalem w postaci odpinanego sztucznego futra na kieszeniach, w dwóch wariantach kolorystycznych - ponadczasowej czerni i urzekającej, zgaszonej czerwieni. Co ciekawe, oba modele nie zostały wytaliowane, a ich dłuższa forma wychodzi delikatnie poza ramy klasyki, co pozwala na stworzenie niebanalnej sylwetki.

Projektanci marki nie poprzestali jednak na tym, nie zapomnieli bowiem o wielbicielkach bardziej klasycznych rozwiązań i stworzyli dwa modele z ręcznie szytymi elementami! Oba płaszcze mają również 50% zawartość wełny, ale ich forma jest prostsza, są przewiązane paskiem, a ich długości za kolano (model brązowy) oraz do połowy łydki (model szary) - to ukłon w stronę tradycji i elegancji. W kolekcji znajdziemy również skórzaną kurtę ramoneskę z bordową satynową podszewką - doskonałe dopełnienie niejednej jesiennej stylizacji.

Jesienią rządzą swetry! W sezonie AW 2018 marka MOHITO proponuje te wykonane z włókna z domieszką wełny, o mięsistym splocie. Ich kolorystyka oparta jest na trendach obecnego sezonu. Swetry proponowane przez markę mogą stanowić bazę do wielu oryginalnych stylizacji, będą doskonałym dopełnieniem dla eleganckich spodni czy szerokiej, plisowanej spódnicy.

Jesienna paleta barw w MOHITO to czerwień (również ta zgaszona), pomarańcz, brąz, granat, szarość i ponadczasowa czerń.

www.mohito.com

Fotograf: Natalia Erdman | VAN DORSEN ARTISTS * Hair/makeup: Anna Stykała * Modelka: Sabina Wrotny | Neva Models * Produkcja & kreacja: MOHITO


2018-10-23

Stylowa dzianina na jesień i zimę - PROMOD

Większość kobiet nie wyobraża sobie garderoby bez ulubionych sukienek. W sezonie jesień - zima 2018/2019 marka Promod przekonuje swoje klientki, że nie muszą z nich rezygnować, kiedy temperatura za oknem zaczyna spadać.

Dzianinowe sukienki z długim rękawem w graficzny wzór idealnie sprawdzą się, gdy pogoda na zewnątrz nie sprzyja spacerom. Wystarczy zamienić sukienki na te dzianinowe lub z domieszką wełny. W najnowszej kolekcji Promod znaleźć można dzianinowe sukienki w różnych fasonach, wzorach czy kolorach. Letnie wzorzyste sukienki zamieniamy na te w ciemniejszych odcieniach. Nie rezygnujemy z motywu florystycznego, który w tym sezonie nadal jest absolutnym must have.

Długość sukienki ma znaczenie, zwłaszcza jeśli zależy nam, aby nie zmarznąć przy niższych temperaturach. Do wyboru mamy sukienki przed kolano, jak i te dłuższe - midi.

Sukienki jeansowe, jak i sukienki dzianinowe wcale nie muszą być nudne. Sukienki dostępne w kolekcji Promod mają prosty krój, występują również bardziej dopasowane modele. Oprócz modeli we wzory graficzne lub kwieciste, dostępne są sukienki jednokolorowe. Nie zabrakło charakterystycznych dla jesieni kolorów, takich jak szarość, szmaragd czy bordo.

www.promod.pl


2018-10-23

Kolekcja ORSAY Listopad-Grudzień 2018

Nadchodzi świąteczny czas, a wraz z nim trendy na błysk, perły, złoto i... zwierzęce wzory! Ten sezon w modzie rządzi się własnymi prawami. Nowoczesne fasony przenikają się z antycznymi zdobieniami w stylu glamour, a fiolet zaskakująco dobrze czuje się w towarzystwie srebra i panterki. Stylowe cętki oraz wężowe motywy wdarły się na ulice, przyjęcia, a nawet do biurowych stylizacji, dodając klasyce dzikiego akcentu. Ponadczasowa pepitka pojawia się tym razem w duecie z intensywnymi kolorami. To wszystko znajdziecie w kolekcji ORSAY na listopad i grudzień tego roku.

Z kolei, głęboka czerwień nie potrzebuje innych barw i printów, aby wyglądać świetnie. Total look w tym kolorze to gorący trend, który podniesie temperaturę i roztopi śniegi.

Ciepłe dzianiny otulą się romantycznymi dodatkami, a na czarnych, połyskujących żakardach rozkwitną kolorowe kwiaty. Styl boho w zimowym wydaniu ORSAY zaskoczy niejedną miłośniczkę frędzli i ekoskóry. Złoto, srebro, perły, ozdobne kamienie i inne błyskotki wprowadzą do szafy iście sylwestrowe szaleństwo, które będzie trwać cały sezon!

www.orsay.com


2018-10-15

#celebratefemininity - MOHITO Jesień - Zima 2018/2019

MOHITO już od 10 lat ubiera kobiety kochające modę i ceniące niebanalną miejską elegancję. Z okazji tej okrągłej rocznicy, marka celebruje siłę kobiecości poprzez nieskrępowany taniec, energię i radość. A czym dla Ciebie jest kobiecość?

Do realizacji kampanii #celebratefemininity został zaproszony fotograf Mateusz Stankiewicz, który w 2009 roku sfotografował również pierwszą sesję dla MOHITO. Teraz do Stankiewicza dołączyła stylistka Alicja Werniewicz i choreograf Pat Bogusławski. Dzięki połączeniu ich doświadczenia i ekspresji powstała energetyczna kampania w niekwestionowanej stolicy mody - Londynie.

Tej jesieni MOHITO zabiera nas w podróż po mieście, w którym najnowsze trendy mieszają się z niewymuszoną klasyką i tradycją. Z tej okazji powstała kolekcja pełna mocnych wzorów, odważnych faktur, ale jednocześnie pełna klasycznych trendów, gdzie każda pani znajdzie ubranie, w którym poczuje siłę kobiecości.

Kampania AW18 utrzymana jest w najmocniejszym trendzie tego sezonu - winter boho. W ubraniach dominują motywy łączenia nadruków, ciepłe kraty i duże warkoczowe sploty. Wszystko to dopełniają swetry o fasonie oversize i klasyczne kroje sukienek.

W tym sezonie główną rolę odgrywa warstwowe budowanie sylwetki z wyszukanymi dodatkami. Stylizacje są eleganckie, ale i wygodne. Paleta kolorystyczna to stonowana czerń, szarość oraz połączenie koloru bordo z błękitem, które jest najmodniejszym zestawieniem w nadchodzącym nurcie. Delikatne odcienie różu tym razem występują w nieoczywistym zestawieniu ze sztruksem. W kolekcji nie zabrakło charakterystycznego błysku na kwiatowych wzorach, ciekawych drapowań czy romantycznych falban w klimacie boho.

Bardzo ważnym dopełnieniem sylwetek są akcesoria, takie jak duże ozdobne kolczyki, paski z geometryczną klamrą, torebki z detalem koła czy futerka oraz bordowe kozaki z marszczoną cholewką.

www.mohito.com

Modelki: Agata Rudko, Magdalena Trzaska | Fotograf: Mateusz Stankiewicz | Video: Tymoteusz Pieszka | Hair/Makeup: Kamil Pecka | Stylizacja: Alicja Werniewicz | Choreografia: Pat Bogusławski | Produkcja: AF PHOTO | Nadzór produkcyjny: MOHITO


2018-10-15

House - Ciuchy mówią wszystko! A co o Tobie mówią Twoje ciuchy?

Ciuchy to sposób komunikacji. Forma wyrażania siebie. Swojego stylu, nastroju, przekonań. Ta prosta idea stała się tematem przewodnim kampanii House. Marka z przymrużeniem oka przypomina nam, jak wiele mówią o nas nasze ubrania. Kampania AW18 to duża dawka humoru w prawdziwie modowym wydaniu. House z charakterystycznym dla siebie dystansem podpowiada, jak w nadchodzącym sezonie wyróżnić się z tłumu i bawić się stylem. Najnowsza kolekcja marki to najmodniejsze trendy w niezobowiązującej formie.

Kolekcji AW18 towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem „Ciuchy mówią wszystko”. Jej najmocniejszym akcentem jest dynamiczny film wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera, współpracującego dotychczas z takimi artystami jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka. Bohaterowie filmu to 6 młodych ludzi wyrażających siebie poprzez ubrania. Poznajemy ich w kilkusekundowych przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz - pierwsze skojarzenie, nawiązujące nie tylko do ubrania, ale też do charakteru i zachowania. Czy jedna stylizacja może mówić aż tak wiele? House udowadnia nam, że tak i to w ciągu 40 sekund! Dodatkowo, kolekcję promuje 15 zdjęć autorstwa Bartka Wieczorka - każde z zabawnym komentarzem w formie instagramowego dymka. Dopasowane do sceny i stylizacji chwytliwe hasła nawiązują do świata Social Mediów, popkultury i mody.

www.housebrand.com

 

CREDITS
Foto: Bartek Wieczorek | Reżyseria: Krzysztof Grajper | DOP: Maciek Ryter | Kreacja: GPD Agency | Produkcja: Bomaye | Make up: Ola Przyłuska, Ela Jackowska | Fryzury: Adam Szado | Muzyka: Zeppy Zep | Modele: Zofia Korosadowicz /Neva Models; Aleksandra Angielska/Neva Models; Patryk Ławrynowicz/AS | Management: Michał Trzeciakowski; Ewelina Dzienyńska/New Age Managament; Natalia Atmańska/New Age Management | Nadzór artystyczny i stylizacje: House Brand


MOROCCO STYLE LEATHER & SHOES

2018-10-15

SiNSAY - Playful Geo, czyli zabawa z kolorem

Kapsułowa linia Sinsay o nazwie Playful Geo pozwala na płynne przejście w pozytywnym nastroju od gorącego lata do kolorowej jesieni. To nie color blocking, ale zupełnie nowa zabawa barwą. Główną rolę grają geometryczne wstawki, duże, wyraziste akcenty i krzykliwe grafiki w stylu vintage, oprawione w tło, na które składają się sportowe sylwetki, dżinsy, miejskie dresowe dzianiny. Takie rozwiązanie to sprytny sposób na przeniesienie letnich trendów do jesiennej garderoby, by stworzyć świeży i zaskakujący look dobry na co dzień do miasta, jak i na imprezę.

Projektanci Sinsay przygotowali w tej kolekcji kilka fantastycznych it-items, czyli mocnych akcentów modowych, bez których trudno się obyć, a które od razu nadadzą naszej szafie kompletnie nowy wyraz. Żółta puchówka maxi, szalik w ogromne kolorowe prostokąty, bluzy z nadrukami w stylu początków MTV... Elementy te reprezentują dewizę Sinsay, która sprowadza się do mody kreatywnej, pełnej popkulturowych cytatów, odważnej, kobiecej, ale zarazem „łatwej do noszenia”. Styl playful geo idealnie nawiązuje też do jesieni, jako czasu, w którym odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych - koncertów, wernisaży, spektakli. Tak jak jesienny czas łączy powrót do obowiązków z nowymi aktywnościami kulturalnymi, tak kolekcja Sinsay łączy w sobie sferę praktyczną i artystyczny wyraz. Stąd w Playful Geo pojawią się też tzw. sukienki bodycon, awangardowe bluzo-sukienki z kapturem czy golfy.

Przeznaczeniem kolekcji jest wykorzystywanie ubrań w codziennych aktywnościach, niezależnie od tego czy jest to weekendowe włóczenie się po mieście, czy pracowity poniedziałek. Ubrania wystylizowano warstwowo, by uwidocznić ich wielofunkcyjne zastosowanie podczas kapryśnej jesiennej pogody. Sukienki można swobodnie zestawiać ze sportowymi bluzami, a bardziej elegancką kurtkę typu „miś” z nadrukiem w cętki nosimy jako zabawny outfit na co dzień.

www.sin-say.com

2018-10-05

TARGI MODY POZNAŃ, jesień 2018 - video relacja

 

www.targimodypoznan.pl

 


2018-10-02

Moves X NA-KD, czyli skandynawska kolaboracja

Dwie skandynawskie marki - Moves i NA-KD - połączyły siły i stworzyły wspólną, kobiecą, mocno modową i odważną mini kolekcję.

Duńskie Moves jest częścią marki Minimum, która na co dzień stawia na minimalizm. Samo Moves jednak charakteryzuje się odważnymi krojami i wzorami oraz oferuje najbardziej pożądane w danym sezonie trendy. Podobnie szwedzkie NA-KD. Najnowsze must have i oryginalność - tak w kilku słowach można opisać ubrania marki. Ta multibrandowa firma to ulubieniec influencerek na całym świecie. Nic dziwnego, że marki zdecydowały się na kolaborację.

Na tę limitowaną kolekcję składa się siedem wyjątkowych rzeczy - każda zgodna z obecnymi trendami. Nie zabrakło najmodniejszej w tym sezonie panterki. Znajdziemy także komplet - kurtka i spodnie - w kolorze butelkowej zieleni oraz ponadczasowe T-shirty z napisem. Wszystko idealnie wpasuje się w panującą jesień. Cała kolekcja charakteryzuje się seksapilem i kobiecością, a jednocześnie siłą i pewnością siebie. Krótko mówiąc - idealna dla nowoczesnej kobiety.

Kolekcja jest już dostępna w sklepie internetowym NA-KD www.na-kd.com

 


2018-10-02

Kolorowa druga połowa roku z marką MOLTON

Polska marka Molton zaprezentowała nową kolekcję na sezon jesień-zima 2018. Nie zabrakło w niej najmodniejszych trendów nadchodzących miesięcy. Zgodnie z klimatem jesieni, królują w niej barwy, które w tym sezonie będą najmodniejsze - bordowy, rudy, butelkowa zieleń, szarość oraz czerń. Dzianiny, zamsz, skóra - to materiały dominujące w kolekcji. Na cieplejsze jesienne dni świetnym rozwiązaniem będzie cienka skórzana kurtka czy kardigan, które także znajdziemy wśród propozycji marki.

Mimo jesienno-zimowej aury, Molton nie odrzuca ciekawych kolorystycznych akcentów i prezentuje komplety w mocnych kolorach (fuksja i kobalt), które wyróżniają się od reszty ubrań, dając możliwość stworzenia z nich modnego total look. Częścią kolekcji są romantyczne sukienki z kwiatowymi motywami oraz koronką, które tej jesieni zestawiamy z wełnianym płaszczem i botkami.

Molton pokazuje, że wraz z jesienią i zimą nie trzeba rezygnować z mocnych kolorów, a także, iż kwiaty to nie tylko wiosenny must have.

www.molton.pl

Foto: SINIOR / www.sinior.pl * Asystenci fotografa: Mariusz Tokajuk, Marek Suchecki / Studio Huśtawka * Modelka: Ludwika / Uncover Models * Stylistka: Monika Michalak / Molton * Make-up: Kamila Jankowska * Włosy: Adrian Własiuk / Hairmate * Makeup/hair : Kamila Jankowska * Stylist: Monika Michalak / MOLTON * Production/Conception: Marta Sinior / MOLTON


2018-09-28

Vegan Fur - sztuczne futra w nowej odsłonie

Futra od zawsze uchodziły za element garderoby, który dodaje elegancji, nonszalancji, a także ekstrawagancji wszystkim stylizacjom. Choć na początku nie budziły większych kontrowersji, z biegiem czasu i proporcjonalnie do wzrostu popularności ekologicznego stylu życia zaczęły być mocno krytykowane. Dlatego od kilku lat większość projektantów promuje głównie sztuczne futra. Nowa kolekcja VEGAN FUR szwedzkiej marki NA-KD, wykonana jest w całości z futer ekologicznych.

Wystarczy tylko spojrzeć na modę uliczną, aby zauważyć, że sztuczne futro (najlepiej bogato zdobione i widoczne z daleka) to niezbędny element stylizacji w jesienno-zimowym sezonie. Dlatego w nowej kolekcji NA-KD stara się pokazać naprawdę różnorodne fasony, rozmaite wersje kolorystyczne oraz różne faktury.

W VEGAN FUR zdecydowanie królują głębokie jesienne kolory - bordo, cynamonowy, błękitny oraz wszelkie odcienie zieleni. Taka niezliczona ilość barw jest kolejnym plusem sztucznych futer. Nie zabrakło również panterki, która jest teraz mocnym trendem.

Bez względu na to czy wybierzecie krótki fason, wersję do połowy uda czy długą aż do ziemi, z pewnością uzyskacie nonszalancki efekt.

www.na-kd.com


2018-09-28

SMART CASUAL - kobieca broń i siła

Polska marka FERIA kontynuuje w sezonie jesień-zima 2018/2019 misję tworzenia ubrań w duchu smart casual. Moda kobieca na całym świecie zwróciła się w tym sezonie w stronę power dressing - ten ubiór to kobieca broń i siła. Obecnie kobiety, chcąc dostosować modę do swojego aktywnego stylu życia, częściej sięgają po dzianinowe marynarki i wygodne spodnie, słowem - traktują modę praktycznie. Kobieta pragnie nadal czuć się kobieco, ale jednocześnie szuka w modzie pewności siebie i komfortu - niezależnie od wieku i okazji. Kolekcja Ferii na sezon jesień-zima wspiera kobiety w tych dążeniach i pokazuje, jak poprzez strój można wyrazić swoją osobowość.

Zarówno sukienki, jak i koszule zdobią organiczne motywy z sezonową martwą naturą w ciemnej palecie. Modne malarskie printy, niczym pociągnięcia pędzlem, zostały przeniesione na ubrania. Królują kolory ziemi, odcienie zgaszonego słońca, palone brązy, orientalne nuty Marakeszu, orzeźwiające i klasyczne błękity, przypominające chłodną otchłań oceanu. Wszystkie barwy mocno korespondują z naturą.

W kolekcji jesień-zima 2018/2019 marki FERIA nie zabrakło romantycznych falban i plisowań, które kryją się pod warstwą otulających, miękkich swetrów. Warto zwrócić uwagę na ponadczasowe motywy - jesienne kratki i paski oraz zimowe w kolorach srebra i złota. Wszystkie tkaniny i wzory zachęcają do zabawy modą, łączenia ich w piękne patchworkowe zestawy dzienne.

Kolekcja jesień-zima 2018/2019 w wykonaniu FERII pokazuje, że nie trzeba zwalniać i rezygnować z siebie w obliczu zmienności pogody i senności świata.

www.feria.pl


2018-09-21

Studia podyplomowe „E-commerce in Textiles”

Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów przy Politechnice Łódzkiej zaprasza do skorzystania z oferty unikatowego w skali kraju kierunku studiów podyplomowych w zakresie sprzedaży internetowej tekstyliów modowych, odzieży, dodatków, biżuterii, obuwia i innych.

Celem studiów jest przekazanie najnowszej wiedzy i doskonalenie praktycznych umiejętności w obszarze kompleksowego zarządzania przedsięwzięciami e-commerce, w tym budowania strategii biznesowych, nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi, wdrażania innowacyjnych rozwiązań wspomagających prowadzenie działalności e-commerce i wiele innych.

Zakres tematyczny studiów: Modele wsparcia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw w Polsce  i marketing w e-commerce. Zarządzanie w e-commerce. Nowoczesne  technologie w przemyśle włókienniczym. Projektowanie  i wizualizacja w e-commerce. Platformy e-commerce. Butik modowy. Charakterystyka techniczno-marketingowa produktów.  Strategie sprzedaży elektronicznej.  Strategie i instrumenty wsparcia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw wraz z wprowadzeniem do handlu elektronicznego. Bankowość i logistyka w e-commerce. Projektowanie i wdrażanie sklepów internetowych.

Studia skierowane są do: zarządzających przedsięwzięciami e-commerce; zainteresowanych uruchomieniem własnych przedsięwzięć e-biznesowych; przedsiębiorców planujących wykorzystanie internetu jako kanału sprzedaży; kierowników i dyrektorów działów handlowych; specjalistów ds. marketingu i sprzedaży; dostawców usług dla przedsięwzięć e-commerce; zainteresowanych wykorzystaniem internetu w zakresie m.in. obsługi klienta, komunikowania się z klientem, promocji, współpracy z partnerami biznesowymi, wsparcia procesów biznesowych; informatyków zainteresowanych aspektami programowania i technicznej obsługi sklepów internetowych; projektantów z obszaru wzornictwa tekstyliów i komunikacji wizualnej.

Organizator studiów: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów
Kierownik studiów: dr hab. inż. Katarzyna Grabowska, prof. nadzw.
Czas trwania: 2 semestry (dwudniowe zjazdy: sobota, niedziela) - 240 godzin dydaktycznych (w tym 112 zajęć praktycznych)
Rozpoczęcie zajęć planowane jest w drugiej połowie października.

Zasady naboru: o przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń
Termin zgłoszeń: do 30 września
Opłaty: 3.900 zł (z możliwością rozłożenia na raty)

Kontakt: anna.wilanowska@p.lodz.pl, tel. 42 631-33-84 | Szersze informacje - plik pdf | www.style.p.lodz.pl


2018-09-21

Trending knits, czyli modne swetry podstawą jesiennej garderoby

Szwedzka marka NA-KD na jesień przedstawia dużą gamę różnorodnych swetrów i dzianin. To przecież one powinny być podstawą jesiennej garderoby każdej z nas. Warto zaopatrzyć się w kilka modeli, aby w czasie sezonu mieć z czego wybierać.

W propozycjach NA-KD znajdziemy każdy modny krój. Grube, miękkie swetry, dłuższe, ze splotem oraz golfy - zarówno obcisłe, jak i te obszerne. Żeby nie było zbyt monotonnie - marka ma w swojej ofercie także bardziej oryginalne kroje! Teraz sweter to nie tylko cieplutki zamiennik dla bluzy. Ten z wyciętymi plecami czy opadniętym ramieniem można założyć nawet na randkę czy imprezę.

NA-KD zabawiło się także rękawami. W kolekcji znajdziemy je w wersji bufiastej, obcisłej, mocno rozszerzonej, rozciętej i wiązanej. Do wyboru do koloru! A propos koloru - tego także znajdzie się sporo: większość to ziemiste barwy oraz przygaszone odcienie różu, niebieskiego i fioletu.

Cała kolekcja dostępna już na stronie www.na-kd.com/pl


2018-09-15

COATS PRO - 8. edycja

3 października w Dobroniu koło Łodzi, w Kolumna Park Hotel, odbędzie się 8. edycja Seminarium Branżowego COATS PRO dla producentów odzieży ochronnej, zawodowej i specjalistycznej, rękawic oraz obuwia zawodowego. Będzie to kontynuacja cyklu spotkań na temat aktualnych wymagań dotyczących produkcji odzieży ochronnej, zawodowej i specjalistycznej w kontekście aktualizacji norm europejskich.

Wśród prelegentów między innymi przedstawiciele Centralnego Instytutu Ochrony Pracy (CIOP-PIB), a także największego na świecie producenta nici i zamków błyskawicznych - COATS; globalnego producenta profesjonalnych wkładów i włóknin odzieżowych - FREUDENBERG VILENE; światowego lidera produkcji igieł - GROZ-BECKERT; czołowego polskiego producenta dzianin technicznych używanych w przemyśle samochodowym, meblarskim i medycznym - BOWI-STYL oraz dostawcy najlepszych rozwiązań w technologii szycia, maszyn, akcesoriów i części zamiennych - CONTEC.

www.coats.com


2018-09-15

Komfortowe wejście w nowy rok szkolny

 

Nie od dziś wiadomo, że wygoda jest sprzymierzeńcem dziecięcych zabaw, jak i nauki. Jeśli wygodne buty są kolorowe, zabawne i z ozdobnymi przypinkami, to jasnym jest, że mówimy o jesiennej kolekcji w wykonaniu marki CROCS!

Powrót do szkoły wcale nie musi kojarzyć się z nudą. W kolekcji CROCS, przygotowanej specjalnie z tej okazji, znaleźć można wiele kolorowych chodaków z zabawnymi aplikacjami czy innowacyjnymi przypinkami Jibbitz we wszystkich kolorach tęczy.

Buty marki CROCS to przede wszystkim wygoda i komfort. Dzięki specjalnej konstrukcji wykonanej w całości z miękkiej pianki Croslite, buty zapewniają maksymalną amortyzację. Crocband posiadają także otwory na ozdoby Jibbitz, dzięki którym można je spersonalizować, a maluchowi zapewnić frajdę z ozdabiania i tworzenia swoich wymarzonych butów.

Oprócz klasycznych chodaków, w kolekcji znaleźć można wygodne kalosze za kostki, które umilą  zabawę również przy jesiennych warunkach atmosferycznych i dodadzą koloru iście jesiennym szarościom.

Więcej informacji: www.crocs.pl


2018-09-14

12. Święto Techniki Strima – MADE IN POLAND

Chcesz wypróbować nitkę z XIX wieku? A może interesują cię innowacyjne rozwiązania CAD? Albo po prostu - szyjesz i masz techniczne pytania?

Producentów odzieży, mebli tapicerowanych i automotive, a także amatorów szycia zapraszamy na 12. Święto Techniki do Strimy. 4 i 5 października w Swadzimiu pod Poznaniem znajdziesz premiery, szkolenia, prezentacje, wyprzedaże i licytacje.

Hasło 12. edycji brzmi MADE IN POLAND.

Strima zaprosiła do współpracy polskich producentów nici (Ariadnę) i wkładów odzieżowych (Camelę). Zarezerwuj czas i zgłoś się na targi na http://pl.strima.com/12st


2018-09-14

Hunter - miejski styl

Każde miasto ma swój charakterystyczny i niepowtarzalny styl, zapach czy architekturę. Powakacyjny powrót do miasta zwykle kojarzy się z nowym początkiem lub nawet swojego rodzaju wyzwaniem. Hunter w nowej kolekcji stawia na ubrania i akcesoria, które pomogą nam podołać wszystkim stawianym sobie codziennym celom.

Marka Hunter podpowiada w co zainwestować, aby odświeżyć garderobę na zbliżający się sezon, dopasować outfit do jesiennych warunków pogodowych i nie dać się zaskoczyć porannym mżawkom czy opadom deszczu. Podczas odświeżania garderoby warto zwrócić uwagę na buty. To ważne, aby były wygodne i naprawdę dobrej jakości. Kobiety mogą postawić na loafery - są naprawdę eleganckie. Model, który znajdziecie w kolekcji Hunter ma formowaną wkładkę i jest wykończony podwiniętymi obszyciami dla dodatkowego efektu.

O przewadze plecaków nad torbami można by napisać wiele. Jednak największą zaletą jest to, że pomieści on mnóstwo rzeczy, a Ty wciąż masz wolne ręce. Plecak to zdecydowanie idealne rozwiązanie w podróży. Wierzchnia warstwa plecaka Hunter wykonana z gumy sprawdzi się podczas deszczowych poranków, a Ty staniesz się bardziej backpack person.

Przeciwdeszczowy płaszcz myśliwski to zdecydowany must have sezonu męskiej garderoby. Model z kolekcji Hunter wykonany jest z dwuwarstwowej bawełny, dzięki czemu jest lekki i w pełni wodoodporny. Podszewka ze sportowej siatki zapewnia jeszcze większy komfort. Oryginalna kurtka myśliwska jest idealnym dodatkiem, a na pewno wiele razy uratuje Cię przed nieoczekiwanymi opadami deszczu.

Original Chelsea Boot to model wykonany ręcznie z matowym wykończeniem z naturalnej gumy wulkanizowanej. Model ten to wodoodporna interpretacja w klasycznym miejskim stylu. Idealna i gotowa na wszystkie warunki pogodowe.
Każde miasto ma swój styl, odkryj go z Hunter.

www.hunterboots.com


2018-09-13

MOHITO w klimacie boho, wyjątkowa kolekcja GOLD LABEL

Najnowsza kolekcja MOHITO, sygnowana znakiem GOLD LABEL, to odzwierciedlenie największego w sezonie trendu boho. Miłośniczki zwiewnych sukienek w kwiatowy nadruk i otulających swetrów w jesiennych kolorach znajdą dla siebie wiele propozycji. Projektanci postawili na najmodniejsze w tym sezonie detale w postaci falban, frędzli czy wiązań. Stylizacje uzupełniają skórzane rękawiczki, wyraziste torebki z metalowym wykończeniem i długie szaliki o warkoczowym splocie, a botki z naturalnego zamszu i wyraziste kolczyki nadają sylwetkom szyku.

W linii GOLD LABEL oprócz ubrań w klimacie boho i wysokiej jakości wełnianych płaszczy oraz swetrów, znajdziemy również modele nadające kolekcji bardziej rockowego charakteru, takie jak mini spódnica z ekologicznej skóry czy denimowa katana wysadzana nitami, zaś wieczorowa sukienka z wizytowej tkaniny devore to idealny wybór na wieczorowe wyjścia.

GOLD LABEL to kolekcja w jesiennej palecie kolorystycznej - od złamanej bieli poprzez ciepłe odcienie żółtego i szarości, na jeansowych błękitach oraz głębokiej czerni kończąc. Idealny wybór dla wymagających kobiet, które szukają wygodnych i eleganckich rozwiązań na każdą porę dnia.

www.mohito.com

Modelka: Maddie Kulicka | Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik | Włosy/Makeup: Agnieszka Wilk, Michał Bielecki | Stylizacje: Agnieszka Kęska-Joniec | Produkcja: Van Dorsen Artists | Idea: MOHITO


2018-09-13

ORSAY - Fashion Inspiration

Jak wspominać, to tylko to, co najlepsze... Oczywiście w modzie! Kultowy styl retro podany w nowoczesny sposób zaskakuje świeżością w najnowszej jesiennej kolekcji ORSAY. Klasyczne wzory u boku czerni i szarości, podkręcone różowym futrem - to jest to! Szkocka krata w czerwieni lub zieleni świętuje swój spektakularny powrót w towarzystwie literowanych pasów i dwurzędowej marynarki. To prawdziwe zderzenie brytyjskiego szyku ze stylem ulicznym. Kolorowe, kwiatowe wzory vintage na całego flirtują ze stylem miejskim. Nie wyobrażamy sobie tego sezonu bez smokingowych pasków, zamków i pluszowej kurtki. Efektowne, kowbojskie akcesoria, metalowe detale i czarna skóra podbijają modowe wybiegi... i serca kobiet. Tak wygląda Dziki Zachód w pięknej, bo damskiej odsłonie!

www.orsay.com | #ORSAY #fashioninspiration #myfashionconnection


2018-09-13

Zwierzęce motywy - free and wild. Czego możemy się spodziewać po jesiennej kolekcji NA-KD?

W jesiennej kolekcji NA-KD stawia na zwierzęce motywy. Przyszedł więc czas, aby odłożyć na bok niewinne stylizacje - przed nami dzika i uwodzicielska jesień. Możliwości eksperymentowania z tym printem jest naprawdę mnóstwo. Począwszy od delikatnych elementów, na ekstrawaganckim siateczkowym body kończąc.

Panterka, zebra, wężowa skóra, tygrysie pasy - w tym sezonie to jest prawdziwy hit. W miejskiej dżungli wzory te spiszą się świetnie i będą idealną alternatywą dla popularnych kwiatów i wzorów graficznych. Motywy te są tak dominujące, że projektanci NA-KD proponują aby łączyć z nimi zwykłe, proste ubrania.

Lamparcie cętki, tygrysie pasy, czy wężowa skóra... Czas, by kobiety pokazały prawdziwe pazurki!

www.na-kd.com


NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6