news
NEWS__I__Projektanci__I__Przeczytaj o...
NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6

MOROCCO FASHION & TEX

2018-08-14

Modne maxi sukienki na każdą okazję

Sukienka maxi to idealny sposób na wysmuklenie sylwetki i dodanie sobie jeszcze więcej kobiecości. Poza tym, jest to fason odpowiedni na specjalne wyjścia, jak również na co dzień - do pracy, na spacer czy na niezobowiązujące spotkanie ze znajomymi.

Lato to przede wszystkim pełen słońca, wakacyjny czas, a długa sukienka jest idealnym wyborem na miejską stylizację w wakacyjnym klimacie. W letnim sezonie w Promodzie znajdziesz niesamowite letnie maxi sukienki w stylu hippie, wykonane z różnych materiałów, dostępne w wielu kolorach.

Połącz długą sukienkę ze słomkowym kapeluszem i sandałami, a będziesz czuć się jak na wakacyjnym wyjeździe. Z kolei z eleganckimi dodatkami wykorzystasz ją na specjalne okazje, na przykład na wesele. Kwieciste sukienki maxi idealnie wpisują się w popularny ostatnio na imprezach styl boho. Znajdziesz również długie sukienki z odkrytymi plecami, przyozdobione haftami lub koronką, przewiązywane paskiem w talii.

Wybieraj spośród propozycji bieżącej kolekcji Promod i znajdź idealną maxi sukienkę, która spełni wszystkie Twoje oczekiwania, podkreśli Twoją wyjątkowość i stworzy idealną stylizację.

www.promod.pl


MOROCCO STYLE LEATHER & SHOES

2018-08-14

MOHITO - Simple Office - Jesień 2018

Zakończenie lata i powrót do pracy to znakomita okazja do odświeżenia garderoby. W najnowszej kolekcji Simple Office projektanci marki MOHITO proponują klasyczne rozwiązania biurowego dress code, a dla bardziej odważnych - oryginalne dodatki i stylowe kroje. W kolekcji królują przede wszystkim garnitury w odcieniach nowoczesnego fioletu lub z printem w kratkę vichy. Szeroka gama różnych długości marynarek i spodni zapewni dopasowanie do każdej sylwetki. Znaczącą rolę w zestawieniu odgrywają detale, takie jak oblekane tkaniną paski (doskonale podkreślające talię) lub kontrastowe przeszycia (dyskretnie nadające charakteru stylizacjom). Kolekcja MOHITO Simple Office Jesień 2018 to szlachetne połączenie eleganckiego stylu i funkcjonalnej wygody.

Przedstawione stylizacje to wybory Alicji Werniewicz, która wystąpiła również w roli modelki przed obiektywem fotografa Mateusza Stankiewicza.

www.mohito.com


2018-08-03

Magia stylu boho

Sinsay spełnia marzenia wszystkich wielbicielek letnich etnicznych stylizacji. Najnowsza linia marki, dedykowana modzie festiwalowej, łączy w sobie czarodziejskie boho, styl hippie, estetykę amerykańskiego rodeo z detalami w klimacie folkowym. Tuniki, sukienki, topy, szorty, kombinezony i narzutki są idealną propozycją dla wielbicielek letniej klasyki w kreatywnym wydaniu.

Projektanci Sinsay nie zawiedli: stworzyli zupełnie nowe propozycje w kolekcji bazującej na stylu dobrze znanym z letnich festiwali. Zaskakują nas przede wszystkim nowoczesne fasony i detale, które ożywiają klasyczny, hippisowski look. Rozcięcia odsłaniające ciało nadają ubraniom uwodzicielski klimat, a chwosty i frędzle sprawiają, że stylizacja „żyje” i doskonale nadaje się do festiwalowej zabawy. Z kolei liczne dodatki dostępne w kolekcji, takie jak okulary czy kalosze, to nie tylko praktyczne akcesoria, ale także łatwy sposób na nadanie zestawom indywidualnego charakteru. Kolorystyka linii jest wyrazista, bazuje na ciemnych barwach i żywych kwiatowych deseniach, ale urozmaicono ją jasnym jeansem i tkaninami wielobarwnymi.

Festiwalowy look Sinsay sprawdzi się idealnie także poza imprezami na świeżym powietrzu. Liczne modele ubrań z kolekcji są doskonałe do plażowania czy jako codzienne ubranie w cieplejsze dni. Mnogość wzorów i kreatywny design pozwalają swobodnie miksować zestawy. Dzięki Sinsay stylowy, ale zarazem zrelaksowany i swobodny look jest teraz na wyciągnięcie ręki.

www.sin-say.com


2018-08-03

Z kartą Klubowicza obejrzą modę, buty i obrazy Muchy!

Zaskakującą nowość dla kupców odwiedzających targi mody i obuwia w Brnie przygotowali ich organizatorzy. Będzie to Klub Zwiedzających STYL/KABO. Dzięki tej nowej idei polepszy się jakość obsługi jednej z trzech najważniejszych grup biorących udział w każdej imprezie targowej. Bo trudno sobie wyobrazić udane targi bez odpowiednio dużej liczby wystawców, dziennikarzy oraz zwiedzających. Tych ostatnich do przyjazdu do stolicy Moraw w dniach od 18 do 20 sierpnia 2018 r. mają zachęcić korzyści wynikające z posiadania karty klubowej. Co to za korzyści? Przede wszystkim bezpłatne wejście na imprezę. Do tej pory bilet na Targi STYL/KABO dla gości dysponujących zaproszeniem od wystawcy (a takich była większość) nie był przesadnie drogi. Po zarejestrowaniu się w kasie targowej kosztował trochę ponad 13 zł lub był darmowy dzięki rejestracji internetowej. Jednak sama procedura rejestracyjna mogła być pewną niedogodnością dla odwiedzających imprezę. Teraz to się zmieni. Karta z kodem kreskowym będzie imienna, dlatego wystarczy przystawić ją do czytnika i przejść przez bramkę otwierającą się w stronę brneńskich pawilonów. Ważna informacja - wejść może Klubowicz oraz jedna osoba towarzysząca. A co jeśli goście targowi przyjadą samochodem? Będą mogli zostawić go w wyznaczonych miejscach tuż przy pawilonie P. Oczywiście też bezpłatnie, o ile są posiadaczami karty klubowej. Jeśli karty nie mają, to muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 25 zł. Członek Klubu, dzięki specjalnym wiadomościom mailowym, będzie na bieżąco informowany o wszystkich wydarzeniach dziejących się na targach - pokazach mody, konferencjach, szkoleniach etc.

Czy to już wszystkie korzyści wynikające z przynależności do Klubu Zwiedzających STYL/KABO? Jasne, że nie! - Zależy nam na tym, aby wizyta w brneńskim Centrum Wystawienniczym była nie tylko pełna modowych i biznesowych inspiracji, ale również udanych spotkań oraz przyjemnych doznań - powiedziała Gabriela Císařová, dyrektorka Międzynarodowych Targów Mody STYL i Międzynarodowych Targów Obuwia KABO. Po pracowitym dniu obfitującym w szereg rozmów na stoiskach, przyjdzie czas na relaks i pierwszą analizę zebranych ofert lub złożonych zamówień. Temu ma służyć wydzielone w pawilonie miejsce na odpoczynek z kawą i wodą mineralną. Każdemu członkowi Klubu Zwiedzających STYL/KABO przysługuje tam jednorazowy wstęp. Do obsługi zostaną specjalnie wyznaczone miłe hostessy.

A na koniec coś specjalnego - bonus kulturalny! Do końca 2018 r. Centrum Wystawiennicze w Brnie gości unikatową wystawę dzieł Alfonsa Muchy „Dwa Światy”, która jest kombinacją dwóch przeciwległych nurtów twórczości tego utalentowanego malarza. Członkowie Klubu Zwiedzających STYL/KABO mają niepowtarzalną możliwość bezpłatnego obejrzenia obrazów i plakatów Muchy w sobotę 18 sierpnia i w niedzielę 19 sierpnia. Wystarczy, że okażą kartę klubową przy kasie w pawilonie H. Więcej informacji o wystawie można znaleźć pod łatwym do zapamiętania adresem: www.mucha.brno.cz

Na razie imienną kartę klubową (ważną do lutego 2020 r.) otrzymają automatycznie wszyscy czescy i słowaccy kupcy, którzy odwiedzili choć raz jedną z ostatnich siedmiu edycji targów STYL i KABO. A co z pozostałymi nacjami? Sprawa jest bardziej skomplikowana, bo to i RODO, i czas druku kart, i potrzeba sprawdzenia w praktyce funkcjonowania Klubu. Najwcześniej w lutym przyszłego roku zwiedzający z innych krajów będą mogli liczyć na podobne przywileje wynikające z członkostwa w Klubie Zwiedzających STYL/KABO. Z jednym wyjątkiem... - Polacy są trzecią pod względem wielkości grupą zwiedzających Targi STYL/KABO. Dlatego już teraz niejako wymusiliśmy na czeskich partnerach członkostwo naszych rodaków w Klubie - poinformował Jarosław Krykwiński, szef polskiego przedstawicielstwa Veletrhy Brno a.s. Dla kupców z Polski zarezerwowano pulę 20 kart członkowskich, tym tylko różniących się od innych, że nie będą imienne. A to dlatego, że zabraknie czasu na ich spersonalizowany druk. Ale dane chętnych zgłaszających się do Klubu zostaną zweryfikowane. O co konkretnie chodzi? Najpóźniej do czwartku (16.08.2018 r.) należy wysłać na adres agencja@targi.brno.pl imię oraz nazwisko osoby zainteresowanej odwiedzeniem Targów STYL/KABO i składaniem zamówień, nazwę firmy i NIP, adres email oraz link do firmowej strony internetowej. - Sprawdzimy te dane i jeśli potwierdzi się, że aktywność biznesowa zgłoszonej osoby jest w jakiś sposób powiązana z przemysłem tekstylnym, odzieżowym, obuwniczym lub skórzanym, to wyślemy mailem informację, że karta jest do odbioru w foyer pawilonu P (okienko „Akreditace”). Należy mieć ze sobą dokument potwierdzający tożsamość - doprecyzował Jarosław Krykwiński. Organizator zastrzega sobie prawo wyboru osób chcących się akredytować przy Targach STYL/KABO.

www.targi.brno.pl


2018-08-03

RISK made in Warsaw X BODYMAPS

Bodymaps słynie z fasonów, w których sylwetka wygląda lepiej niż nago. Dlatego, gdy projektantkom RISKa zamarzyły się kostiumy kąpielowe, zgłosiły się do ich zdaniem najlepszej projektantki tej części garderoby w Polsce - założycielki Bodymaps - Ewy Stępnowskiej. Kolor jest RISKowy - szminkowy róż, w ukochanym przez projektantkę Klarę Kowtun odcieniu pomadki Clinique Whole Lotta Honey - której używa jak jest i blondynką, i szatynką, i brunetką, i w czasach bladości, i opalenizny. Żeby sprawdzić jak wyglądają w nim kobiety o różnym temperamencie, osobowości, karnacji i kolorze włosów, koniecznie trzeba zobaczyć całą sesję z cyklu #nophotoshop.

Flavię Borawską, Berenikę Chmiel, Joasię Ostaszewską i Marysię Przybyszewską sfotografował Tymek Mac Maciejewski <3

www.riskmadeinwarsaw.com


2018-08-03

Targi Mody Poznań. Tu warto być!

W dniach 28-29 sierpnia Poznań ponownie stanie się stolicą mody. Za sprawą wystawców reprezentujących trendy z różnych stron świata uczestnicy poznańskich targów dowiedzą się co mają najlepszego w swojej ofercie.

Targi Mody Poznań to najważniejsze wydarzenie modowe w Polsce. Na tle innych imprez krajowych Targi Mody Poznań wyróżniają się biznesowym charakterem oraz liczbą wystawców. Na koniec lata trzy targowe hale wypełnią się tysiącami nowości od blisko 300 firm i marek. Zakres tematyczny obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, galanterię i skóry. Podczas bieżącej edycji pojawią się wystawcy z 16 państw, m.in. z Bangladeszu, Białorusi, Chin, Czech, Francji, Hiszpanii, Indii, Litwy, Niemiec, Pakistanu, Szwecji, Tunezji, Turcji, Ukrainy, Włoch i Polski.

Celem targów jest pokazanie w pigułce trendów oraz różnorodności stylistycznej. Polscy i zagraniczni przedsiębiorcy będą mieli okazję poznać ofertę znanych brandów, alternatywne marki, a także firmy rodzinne, które doskonale znają wymagania klientów. Producenci zainspirowani światowymi tygodniami mody pokażą interpretacje kluczowych tendencji.

Odwiedzając imprezę nie można pominąć szkoleń z zakresu marketingu i prawa. Są to spotkania skierowane wyłącznie do branży mody, dostosowane do charakteru polskiego rynku. Przy współpracy z partnerami merytorycznymi i wsparciu wybitnych specjalistów stworzono Speakers - miejsce, w którym uczestnicy wydarzenia otrzymują pełne spektrum wiedzy dedykowanej branży kreatywnej. W programie zbliżającej się edycji znajdą się między innymi takie tematy, jak: „Projekty modowe pod ochroną - wzory, znaki, prawa autorskie”; „Obowiązki sprzedawcy a prawa konsumenta”; „Psychologia koloru w komunikacji marketingowej”; „Techniki negocjacji w biznesie, czyli jak zyskać więcej”; „Kultura organizacji - sposób na sukces w trudnych czasach” czy „Typologia klienta w branży mody”.

Bilet na Targi Mody Poznań dla osób związanych z branżą mody jest bezpłatny. Właściciele sklepów, managerowie, marketingowcy, studenci uczelni kierunkowych, fotografowie, styliści otrzymują darmowy bilet wstępu po wcześniejszej rejestracji na stronie www.targimodypoznan.pl lub w kasie podczas wydarzenia. W wydarzeniu mogą wziąć udział także osoby niezwiązane z branżą fashion, jednak zobowiązane są do zakupu biletu.

www.targimodypoznan.pl

2018-07-25

Jesienią w PROMOD rządzi mix

Jesienią wiele z nas odkłada kolorowe, wzorzyste ubrania do szafy, aby poczekały do kolejnej wiosny czy lata. Promod pokazuje, że nie jest to konieczne. Tej jesieni skontrastuj wzory w stylizacji, jak szarość za oknem z kolorem ciepłego swetra.

Na nadchodzącą jesień marka Promod proponuje między innymi wygodne eleganckie żakiety połączone z bluzą w wyrazistym odcieniu oraz miękkie ciepłe swetry. Wszystko sprawdzi się w mieście, a także podczas weekendowego wyjazdu z przyjaciółmi.

Tej jesieni rządzą wszelkiego rodzaju łączenia i kombinacje. Garnitur w kratkę zestaw z bluzą albo kwiecistą sukienką. Spodnie w paski załóż do dzierganego swetra we florystyczny wzór, a jeansy i ogrodniczki do romantycznej koszuli z ażurowymi elementami. Kombinacji jest mnóstwo. Gruby szal nie musi spełniać tylko jednej funkcji - zarzucony na ramiona i związany w talii paskiem zmieni się w poncho (podkreślane w tym sezonie na wybiegach).

Jeśli wolisz wczuć się w nastrój panujący za oknem, postaw na ziemiste ciepłe barwy, które są must have tej jesieni. Karmelowy kożuch świetnie sprawdzi się na chłodniejsze dni, a rude szorty i bordowa, zwiewna sukienka pozwolą na przypomnienie sobie letnich chwil.

www.promod.pl


2018-07-20

Nowe targi branży tekstylnej za nami - Fashion for Kids festiwalem mody w Targach Kielce

Początek lata w Kielcach rozpoczął się pod znakiem mody. Wystawcy i zwiedzający z kraju i ze świata, mnóstwo nowości od producentów, prezentacje kolekcji topowych marek szyjących dla najmłodszych oraz ciekawe spotkania i warsztaty - tak w wielkim skrócie można opisać premierową edycję Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych Fashion for Kids.

Wystawa, która odbyła się od 28 do 29 czerwca na terenie Targów Kielce, zgromadziła firmy z 7. krajów świata, takich jak Belgia, Dania, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Francja i Turcja. Dwudniowe wydarzenie dedykowane modzie dziecięcej umiejscowiono w największej hali targowej - pawilonie E. Na potrzeby nowego wydarzenia powstał profesjonalny wybieg, na którym mali modele prezentowali poszczególne kolekcje na różne sezony. Ofertę producentów i dystrybutorów obejrzało blisko pół tysiąca branżowych zwiedzających, między innymi z Niemiec, Ukrainy, Rosji, Słowacji, Rumunii, Czech, Bułgarii, Demokratycznej Republiki Konga oraz Kanady.

Modowy event w światowym stylu
Doświadczenie twórców doskonale znanych targów Kids’ Time od początku wróżyło powodzenie nowemu wydarzeniu na europejskiej mapie spotkań branży dziecięcej.
- Jesteśmy usatysfakcjonowani z udziału w Targach Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych - mówi Ismail Hakki Kiraz z tureckiej firmy Kimpeks Tekstil. - Do kieleckich targów po raz pierwszy przyjechaliśmy na początku tego roku na inne wydarzenie poświęcone zabawkom i artykułom dla dzieci. Zarówno z udziału w Fashion for Kids, jak i Kids’ Time jesteśmy bardzo zadowoleni.
Uczestnicy i wystawcy podkreślali międzynarodowy wymiar targów Fashion for Kids. - Podczas wystawy obecne były firmy z całej Europy. Obok nas były stoiska z Danii, widziałam też stoiska z Hiszpanii i Włoch - komentuje Danijela Pantic, reprezentantka MiniMignon z Francji.

Mała moda na wybiegu
Główną atrakcją wydarzenia Fashion for Kids były pokazy mody. Ponad sześćdziesięcioro dzieci w wieku od 3 do 10 lat przez dwa dni targów kroczyło po wybiegu i zawodowo prezentowało najnowsze trendy. - Interesującym aspektem Fashion for Kids były pokazy mody. Mogliśmy podziwiać małe talenty, a to nie często się zdarza na tego typu wystawach. Pokazy były bardzo profesjonalnie zorganizowane. W mojej opinii były najmocniejszym punktem targów - mówi Danijela Pantic z MiniMignon.
Firmy pochwaliły się kolekcjami na sezon jesień/zima 2018 oraz na sezon wiosna/lato 2019. Oprócz konfekcji, było obuwie i różnorakie akcesoria, m.in. parasole, ozdoby do włosów, biżuteria torebki i plecaczki.

Fashion for Kids edukacyjnie
Branża tekstyliów dziecięcych rozwija się bardzo dynamicznie, a jednym z najbardziej chłonnych krajów jest Rosja. W ramach spotkania z Eleną Pismenskają dyskutowano w jaki sposób wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji, a także omówiono trendy marketingowe na Wschodzie. Pismenskaja podkreśliła w swojej prelekcji, że targi Fashion For Kids są doskonałą okazją do pozyskania nowych kontaktów i poszerzenia wiedzy o zagranicznych rynkach. O planowaniu zakupu towaru na potrzeby własnej działalności, opowiedziała Agnieszka Socha, specjalistka ds. zarządzania i logistyki w małych firmach handlowych. Udział w targach wzięła także Dagmara Habiera od lat realizująca projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu Visual Merchandisingu. W ramach Fashion for Kids poprowadziła zarówno wykłady jak i warsztaty. - Czasem warto zrezygnować z pokazania całej ekspozycji sklepu, a skupić się na elementach najważniejszych dla naszego klienta - mówiła Dagmara Habiera.

Strefa Projektantów i Influencerów
Z myślą o projektantach, designerach, stylistach i influencerach powstała specjalna strefa. Organizatorzy Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych stworzyli okazję do nawiązania kontaktów biznesowych pomiędzy wystawcami a projektantami i blogerami. - Możemy wymienić się doświadczeniami, spojrzeć na modę dziecięcą świeżym okiem. Targi to doskonała okazja by nawiązać relacje handlowe. Spotkałam się z pozytywną reakcją i nastawieniem wystawców obecnych na Fashion for Kids - podkreślała projektanta, Joanna Jończyk.
Drugiego dnia wystawy kilkanaście blogerek z całej Polski przyjechało do Kielc, by zobaczyć premierową edycję targów odzieży dziecięcej i nawiązać nowe współprace. W czasie spotkań z wystawcami, zapoznały się z najnowszą ofertą produktową firm branży dziecięcej oraz ich rynkowymi hitami. - To co my blogerzy polecamy dalej, ma swój odbiór wśród mam. Dzięki naszej pracy mogą się one więcej dowiedzieć o firmach oraz nowościach dla swoich pociech - podkreślała Weronika Banaś, blogerka karmicielka.pl


2018-06-21

Wystawa targowa Fashion for Kids to must be dla wszystkich z branży tekstylnej

Premierowa wystawa organizowana w formule Bussines to Bussines odbędzie się od 28 do 29 czerwca w Targach Kielce. Organizatorzy oprócz ciekawej oferty targowej przygotowali wiele atrakcji, m.in. wykłady, warsztaty i pokazy mody z udziałem dzieci.

Moda dziecięca doskonale wpisuje się w powszechne trendy, dlatego też z roku na rok rośnie jej rynkowe zapotrzebowanie, a co za tym idzie – sprzedaż. W ciągu kilku ostatnich lat moda dla najmłodszych przeszłą ogromną metamorfozę. Na krajowym rynku jest wiele ciekawych marek szyjących doskonałe ubrania pod względem jakości i designu. Polska jakość wielokrotnie doceniana jest przez świat mody i zagranicznych klientów, którzy szukają w kraju nad Wisłą biznesowych partnerów. Organizatorzy Fashion for Kids wychodząc naprzeciw potrzebom producentów organizują wystawę dla tej wyspecjalizowanej gałęzi branży dziecięcej.

Wystawa w międzynarodowym stylu i pokazy mody
Udział w Fashion for Kids zadeklarowały firmy z kilku krajów Europy i Turcji. Obok polskich wystawców w Targach Kielce pojawią się popularne marki, m.in. z Włoch, Hiszpanii, Danii, Francji czy Wielkiej Brytanii. Zaprezentują one kolekcje ubranek dla dzieci w różnym wieku: od noworodka po nastolatka. Nie zabraknie nakryć głowy, stroi kąpielowych, designerskich rozwiązań czy odzieży okazjonalnej. Oprócz konfekcji będzie obuwie oraz akcesoria, w tym ozdoby do włosów, torebki, plecaki i biżuteria. Co więcej, na stoiskach wystawców pokazywane będą przeróżne wyroby włókiennicze: od kocyków, poduszek, przez otulacze, aż po pościele w najmodniejsze wzory. Poszczególne kolekcje zostaną pokazane na wybiegu przez małych modeli - pokazy mody będą trwać przez dwa dni targów.

Influencerzy i projektanci w Targach Kielce
Fashion for Kids to okazja dla influencerów do spotkania z przedstawicielami marek tworzących dla dzieci. Do udziału w wydarzeniu zaproszono blogerów, youtuberów oraz wszystkich tych, którzy prowadzą dobrze notowane profile w mediach społecznościowych dotyczące mody dziecięcej. Ich przyjazd zaplanowany jest drugiego dnia targów Fashion for Kids. W czasie spotkań z wystawcami, influencerzy będą mieli okazję do zapoznania się z premierowymi kolekcjami oraz do nawiązania współpracy. Na Targach Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych nie zabraknie mediów opiniotwórczych i branżowych. Swoje miejsce odnajdą także projektanci i designerzy.

Spotkania i warsztaty
Nowa wystawa ma także wymiar edukacyjny i jest doskonałą okazją do wymiany cennych doświadczeń z najlepszymi specjalistami w branży. Podczas warsztatów i wykładów będzie mowa m.in. o docieraniu do konsumentów detalicznych przez sklepy z odzieżą dziecięcą; czym jest Visual Merchandising i jak go zastosować, aby przynosił zamierzony skutek; jak wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji oraz czy więcej towaru w sklepie oznacza więcej pieniędzy.

Bez wątpienia Fashion for Kids to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie, które ma być platformą do wymiany cennych doświadczeń pomiędzy specjalistami z szeroko pojętej branży tekstylnej.

www.targikielce.pl/pl/fashionforkids.htm


2018-06-09

MOHITO Wiosna-Lato 2018

Tego lata MOHITO obiera kurs na Południe, zachwycając intensywnymi kolorami i kobiecymi fasonami. Kluczowe trendy znajdują odzwierciedlenie w obiektywie Mateusza Stankiewicza, przed którym stanęły wschodzące gwiazdy modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Naturalna uroda bohaterek kampanii świetnie współgra ze zwiewnymi tkaninami i wyrazistymi printami, które dominują w nowej kolekcji marki.

Nawiązując do najmocniejszych trendów na światowych wybiegach, projektanci MOHITO postawili w tym sezonie na ultrakobiecą estetykę w energetycznym stylu. W kolekcji przeważają zwiewne fasony, które nabierają charakteru dzięki tropikalnym nadrukom oraz soczystym odcieniom pomarańczy, fuksji i koloru żółtego. Nie brakuje również propozycji dla zwolenniczek klasycznej elegancji: kobiecych koszul, kombinezonów i sukienek maxi. Wspólnym elementem są detale kojarzące się z upalnymi wakacjami. Poza falbanami, dekoltami typu carmen i turbanami, wzrok przykuwają oryginalne klapki i pełna przepychu biżuteria, która najlepiej wygląda na tle niebanalnie wykorzystanych cekinów, szyfonu i satyny.

Scenerią kampanii zostało gorące Maroko, użyczając swojego energicznego kolorytu. Na tło zdjęć składają się słynne mozaiki, etniczne dywany i pustynny krajobraz. Roślinność i kolorystyka wnętrz świetnie podkreślają letni charakter stylizacji zaprezentowanych przez MOHITO.

www.mohito.com

SESJA ZDJĘCIOWA:
Fotograf: Mateusz Stankiewicz /AFPHOTO | Asystent fotografa: Łukasz Kuś | Modelka: Karolina Warzecha /Made by Milk, Marta Pawłowska /D'vision | Stylizacja: Arleta Żak /MOHITO | Makijaż: Marianna Yurkiewicz | Włosy: Adam Wilczewski | Film: Tymoteusz Pieszka | Asystent filmu: Mateusz Równy | Dyrekcja artystyczna: Kaja Wojtyga /MOHITO | Produkcja: Piotr Spodnik i Ola Wiecha /AFPHOTO

 

2018-06-09

Beach Party - plażowa kolekcja Sinsay

Najmodniejsze kroje kostiumów, genialne dodatki i szeroka gama kolorystyczna sprawiają, że wybór optymalnego stroju na plażę w Sinsay jest łatwiejszy niż kiedykolwiek! Plażowa kolekcja Sinsay oferuje przede wszystkim dwuczęściowe komplety, które nadają się do dowolnego zestawiania i łączenia (tzw. mix and match), jak również pożądane od kilku sezonów kostiumy jednoczęściowe. Wiele z proponowanych na plażę elementów można z powodzeniem traktować jak element codziennej stylizacji.

Inspiracje to przede wszystkim nawiązania do świata mody sportowej, a także nowoczesny minimalizm i lata 90. z całym spektrum popkulturowych cytatów (jak np. logotyp Barbie). Pojawiają się też kojarzone z latem tropikalne motywy roślinne (kwiaty hibiskusa, palmowe liście), ale również zapożyczone z mody miejskiej liternictwo, wstawki z siatki mesh i sportowe gumy.

Kroje strojów kąpielowych przywołują na myśl sportową bieliznę. Fasony są zróżnicowane, choć dominują te z mocnymi wycięciami, optycznie wydłużające nogi. W skład kolekcji wchodzi kilkanaście modeli kostiumów, okulary, japonki oraz letnie torby i kapelusze. Doskonałym uzupełnieniem linii są plażowe ręczniki Sinsay. Sesja promująca kolekcję Sinsay, zrealizowana w Kapsztadzie koncentruje się wokół klimatów surferskich i plażowo-miejskich, wprowadzając nas w atmosferę gorącego lata.

www.sin-say.com


2018-06-02

MOHITO dla mamy i córki - Little Princess Summer Collection

Little Princess Summer Collection to kolejna odsłona linii marki MOHITO stworzonej specjalnie dla mam i córek. Tym razem, projektanci marki proponują zestawienia lekkich tkanin z wygodnym denimem w sam raz na upalne dni w mieście, jak i wakacyjne przygody. Miłośniczki falban znajdą kobiece fasony sukienek z okrytymi ramionami, a młode stylowe damy zakochają się w dziewczęcych kokardach.

Hitem są marynistyczne pasy i T-shirty z cekinowymi aplikacjami, które za jednym dotknięciem zmieniają się w inny obrazek. W kolorystyce kolekcji dominują pastelowe róże, błękity i radosne odcienie żółtego, a uzupełnieniem looku są kolorowe okulary, wygodne espadryle, przewiewne słomkowe kapelusze i stylowe koszyki.

Ubrania Little Princess dostępne są w rozmiarach 104-134 w wybranych salonach MOHITO oraz sklepie online www.MOHITO.com

Fotograf: Krzysztof Opaliński | Video: Justyna Dudek | Modelki: Natalka i Sylwia/MILK | Produkcja: MASIK Production | Kreacja i nadzór produkcyjny: Marketing MOHITO

www.facebook.com/mohito.fashion | instagram.com/mohitofashion

2018-05-28

ORSAY Fashion Inspiration (lato 2018)

Lato, lato, lato... czyli upragnione, gorące dni! I jeszcze gorętsze trendy w nowej letniej kolekcji ORSAY. Nie ważne czy na plaży, czy w mieście - zwiewne tkaniny i kobiece fasony to idealny duet, gdy temperatury sięgają zenitu. Egzotyczne printy od stóp do głów lub w zestawieniu z modnym T-shirtem, do tego plecione akcesoria i udane wakacje gwarantowane. Tym, którzy lubią poczuć festiwalowe rytmy, serce zabije mocniej na widok folkowych sukienek maxi i akcesoriów rodem z Dzikiego Zachodu. Tuniki w stylu boho, nowoczesne jeansy i... duch podróżniczki - oto elementy, które powinny znaleźć się w walizkach miłośniczek mody i dalekich wypraw. A w te wakacje moda objęła kierunek na orient. To oznacza, że wzór paisley i perskie elementy przyprawione są rozgrzewającą czerwienią i brązem. Coś dla ochłody? Pastelowe odcienie, jak truskawkowy róż, lawenda i stylowy liliowy - w końcu to najsłodsza pokusa tego sezonu. Kolorowe sukienki w kwiaty? Tych na szczęście nie brakuje w najnowszej kolekcji ORSAY. Pozostaje tylko tańczyć w nich do białego rana!

www.orsay.com


2018-05-22

Kolekcja EMOI CELEBRATION

Celebration - nowa kolekcja polskiej marki EMOI - to projekty dla kobiet, które chcą wyglądać wyjątkowo podczas ważnych okazji w swoim życiu. Każda z nas ma inny gust oraz potrzeby, marka EMOI potrafi sprostać wszystkim wymaganiom. Myśląc o potrzebach klientek stworzyła sukienki koktajlowe, wizytowe i eleganckie kombinezony. Przyszedł czas letnich imprez, komunii, wesel i eleganckich przyjęć w ogrodzie. Na każdą z tych okazji EMOI ma odpowiedni strój do jej celebrowania.

Projektanci EMOI chcieli, aby kobieta wyglądała efektownie, nie zapominając o jej komforcie i wygodzie, tak aby mogła w pełni korzystać z życia. Uwagę przykuwają subtelne przeźroczystości, szyfonowe rękawy i falbanki sukienek. Modele dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej, aby ułatwić dobór do typu urody. Niektóre dostępne są w rozmiarach do 52. Dwa wyróżnione modele z linii Miss EMOI zostały uszyte w limitowanej ilości, co gwarantuje niepowtarzalność i oryginalność. Romantyczności dodają tiulowe doły sukienek, by każda kobieta czuła się w nich jak księżniczka.

Modelka: Magdalena Michalak / Fotograf: Albert Pabijanek / Wizaż: Grzegorz Szustak / Stylizacja: Karolina Nylec

www.emoi.pl


2018-05-16

RISK for Women by Women

Ten rok w RISK made in Warsaw zaczął się startem autorskich kolekcji Antoniny Sameckiej i Klary Kowtun. Teraz nadszedł czas na coś zupełnie innego - dziewczyny postanowiły wysłuchać kobietę, z którą na co dzień pracują - Dorotę Sajewicz. Trzy lata temu dołączyła do Riska - przyszła ze świata korporacji, z krótkimi ufarbowanymi na czerwono włosami, w czerwonym garniturze, na wysokich szpilkach... Przez ten czas przeszła ogromną metamorfozę, mówi o sobie, że „wysubtelniała, złagodniała, stała się bardziej sobą, a mniej wymyślona osobą”. W ramach zwieńczenia tej transformacji zespół Riska stworzył wspólnie z nią ubrania, a także wybrał modele z dostępnych od dawna klasyków, które opowiadają o kobiecości - takiej, w której jest moc i klasa.

To są projekty wymyślone dla osoby, która zna dobrze swoje atuty i niedociągnięcia. Te pierwsze dodają jej pewności, te drugie nie spędzają snu z powiek. Ubrania są proste, z lekko mundurowym, ale miękkim sznytem (Dorota kocha styl safari). Ustawiają sylwetkę i łatwo noszą się z innymi rzeczami z szafy. Mają kieszenie, właściwe dekolty, korzystne długości, podkreślają bez opinania.

Zdjęcia w ramach kampanii RISK for Women by Women zrobiła Iza Grzybowska. I podobnie jak w przypadku poprzednich kolekcji zdjęcia te nie poczuły Photoshop’a. Nic nie było w nich retuszowane - ubrania, twarz, tło - wszystko jest oddane w naturalny sposób.

Wraz ze startem kolekcji stworzonej dla Doroty, Risk wprowadził na rynek bezpłatny kwartalnik - magazyn poświęcony kulturze mody. Pierwszy numer jest już dostępny w butiku marki. Poświęcony światopoglądom ciekawych osobowości, które pokazują siebie poprzez prezentację swojej garderoby. To informacja o tym, jak nasza szafa opowiada o nas i co kryje się za naszymi wyborami ubraniowymi.

foto: IZA GRZYBOWSKA / PHOTOGRAPHER | produkcja: Kamila Krzewska | makijaż i włosy: Daniela Radkiewicz | stylizacja: K&A, Kamila Krzewska | asyst. sesji: Julia Dadan | studio: Daylight Studio

www.riskmadeinwarsaw.com


NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6