news
NEWS__I__Projektanci__I__Przeczytaj o...
NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6

2018-06-21

Wystawa targowa Fashion for Kids to must be dla wszystkich z branży tekstylnej

Premierowa wystawa organizowana w formule Bussines to Bussines odbędzie się od 28 do 29 czerwca w Targach Kielce. Organizatorzy oprócz ciekawej oferty targowej przygotowali wiele atrakcji, m.in. wykłady, warsztaty i pokazy mody z udziałem dzieci.

Moda dziecięca doskonale wpisuje się w powszechne trendy, dlatego też z roku na rok rośnie jej rynkowe zapotrzebowanie, a co za tym idzie – sprzedaż. W ciągu kilku ostatnich lat moda dla najmłodszych przeszłą ogromną metamorfozę. Na krajowym rynku jest wiele ciekawych marek szyjących doskonałe ubrania pod względem jakości i designu. Polska jakość wielokrotnie doceniana jest przez świat mody i zagranicznych klientów, którzy szukają w kraju nad Wisłą biznesowych partnerów. Organizatorzy Fashion for Kids wychodząc naprzeciw potrzebom producentów organizują wystawę dla tej wyspecjalizowanej gałęzi branży dziecięcej.

Wystawa w międzynarodowym stylu i pokazy mody
Udział w Fashion for Kids zadeklarowały firmy z kilku krajów Europy i Turcji. Obok polskich wystawców w Targach Kielce pojawią się popularne marki, m.in. z Włoch, Hiszpanii, Danii, Francji czy Wielkiej Brytanii. Zaprezentują one kolekcje ubranek dla dzieci w różnym wieku: od noworodka po nastolatka. Nie zabraknie nakryć głowy, stroi kąpielowych, designerskich rozwiązań czy odzieży okazjonalnej. Oprócz konfekcji będzie obuwie oraz akcesoria, w tym ozdoby do włosów, torebki, plecaki i biżuteria. Co więcej, na stoiskach wystawców pokazywane będą przeróżne wyroby włókiennicze: od kocyków, poduszek, przez otulacze, aż po pościele w najmodniejsze wzory. Poszczególne kolekcje zostaną pokazane na wybiegu przez małych modeli - pokazy mody będą trwać przez dwa dni targów.

Influencerzy i projektanci w Targach Kielce
Fashion for Kids to okazja dla influencerów do spotkania z przedstawicielami marek tworzących dla dzieci. Do udziału w wydarzeniu zaproszono blogerów, youtuberów oraz wszystkich tych, którzy prowadzą dobrze notowane profile w mediach społecznościowych dotyczące mody dziecięcej. Ich przyjazd zaplanowany jest drugiego dnia targów Fashion for Kids. W czasie spotkań z wystawcami, influencerzy będą mieli okazję do zapoznania się z premierowymi kolekcjami oraz do nawiązania współpracy. Na Targach Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych nie zabraknie mediów opiniotwórczych i branżowych. Swoje miejsce odnajdą także projektanci i designerzy.

Spotkania i warsztaty
Nowa wystawa ma także wymiar edukacyjny i jest doskonałą okazją do wymiany cennych doświadczeń z najlepszymi specjalistami w branży. Podczas warsztatów i wykładów będzie mowa m.in. o docieraniu do konsumentów detalicznych przez sklepy z odzieżą dziecięcą; czym jest Visual Merchandising i jak go zastosować, aby przynosił zamierzony skutek; jak wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji oraz czy więcej towaru w sklepie oznacza więcej pieniędzy.

Bez wątpienia Fashion for Kids to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie, które ma być platformą do wymiany cennych doświadczeń pomiędzy specjalistami z szeroko pojętej branży tekstylnej.

www.targikielce.pl/pl/fashionforkids.htm


2018-06-09

MOHITO Wiosna-Lato 2018

Tego lata MOHITO obiera kurs na Południe, zachwycając intensywnymi kolorami i kobiecymi fasonami. Kluczowe trendy znajdują odzwierciedlenie w obiektywie Mateusza Stankiewicza, przed którym stanęły wschodzące gwiazdy modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Naturalna uroda bohaterek kampanii świetnie współgra ze zwiewnymi tkaninami i wyrazistymi printami, które dominują w nowej kolekcji marki.

Nawiązując do najmocniejszych trendów na światowych wybiegach, projektanci MOHITO postawili w tym sezonie na ultrakobiecą estetykę w energetycznym stylu. W kolekcji przeważają zwiewne fasony, które nabierają charakteru dzięki tropikalnym nadrukom oraz soczystym odcieniom pomarańczy, fuksji i koloru żółtego. Nie brakuje również propozycji dla zwolenniczek klasycznej elegancji: kobiecych koszul, kombinezonów i sukienek maxi. Wspólnym elementem są detale kojarzące się z upalnymi wakacjami. Poza falbanami, dekoltami typu carmen i turbanami, wzrok przykuwają oryginalne klapki i pełna przepychu biżuteria, która najlepiej wygląda na tle niebanalnie wykorzystanych cekinów, szyfonu i satyny.

Scenerią kampanii zostało gorące Maroko, użyczając swojego energicznego kolorytu. Na tło zdjęć składają się słynne mozaiki, etniczne dywany i pustynny krajobraz. Roślinność i kolorystyka wnętrz świetnie podkreślają letni charakter stylizacji zaprezentowanych przez MOHITO.

www.mohito.com

SESJA ZDJĘCIOWA:
Fotograf: Mateusz Stankiewicz /AFPHOTO | Asystent fotografa: Łukasz Kuś | Modelka: Karolina Warzecha /Made by Milk, Marta Pawłowska /D'vision | Stylizacja: Arleta Żak /MOHITO | Makijaż: Marianna Yurkiewicz | Włosy: Adam Wilczewski | Film: Tymoteusz Pieszka | Asystent filmu: Mateusz Równy | Dyrekcja artystyczna: Kaja Wojtyga /MOHITO | Produkcja: Piotr Spodnik i Ola Wiecha /AFPHOTO

 

2018-06-09

Beach Party - plażowa kolekcja Sinsay

Najmodniejsze kroje kostiumów, genialne dodatki i szeroka gama kolorystyczna sprawiają, że wybór optymalnego stroju na plażę w Sinsay jest łatwiejszy niż kiedykolwiek! Plażowa kolekcja Sinsay oferuje przede wszystkim dwuczęściowe komplety, które nadają się do dowolnego zestawiania i łączenia (tzw. mix and match), jak również pożądane od kilku sezonów kostiumy jednoczęściowe. Wiele z proponowanych na plażę elementów można z powodzeniem traktować jak element codziennej stylizacji.

Inspiracje to przede wszystkim nawiązania do świata mody sportowej, a także nowoczesny minimalizm i lata 90. z całym spektrum popkulturowych cytatów (jak np. logotyp Barbie). Pojawiają się też kojarzone z latem tropikalne motywy roślinne (kwiaty hibiskusa, palmowe liście), ale również zapożyczone z mody miejskiej liternictwo, wstawki z siatki mesh i sportowe gumy.

Kroje strojów kąpielowych przywołują na myśl sportową bieliznę. Fasony są zróżnicowane, choć dominują te z mocnymi wycięciami, optycznie wydłużające nogi. W skład kolekcji wchodzi kilkanaście modeli kostiumów, okulary, japonki oraz letnie torby i kapelusze. Doskonałym uzupełnieniem linii są plażowe ręczniki Sinsay. Sesja promująca kolekcję Sinsay, zrealizowana w Kapsztadzie koncentruje się wokół klimatów surferskich i plażowo-miejskich, wprowadzając nas w atmosferę gorącego lata.

www.sin-say.com


2018-06-02

MOHITO dla mamy i córki - Little Princess Summer Collection

Little Princess Summer Collection to kolejna odsłona linii marki MOHITO stworzonej specjalnie dla mam i córek. Tym razem, projektanci marki proponują zestawienia lekkich tkanin z wygodnym denimem w sam raz na upalne dni w mieście, jak i wakacyjne przygody. Miłośniczki falban znajdą kobiece fasony sukienek z okrytymi ramionami, a młode stylowe damy zakochają się w dziewczęcych kokardach.

Hitem są marynistyczne pasy i T-shirty z cekinowymi aplikacjami, które za jednym dotknięciem zmieniają się w inny obrazek. W kolorystyce kolekcji dominują pastelowe róże, błękity i radosne odcienie żółtego, a uzupełnieniem looku są kolorowe okulary, wygodne espadryle, przewiewne słomkowe kapelusze i stylowe koszyki.

Ubrania Little Princess dostępne są w rozmiarach 104-134 w wybranych salonach MOHITO oraz sklepie online www.MOHITO.com

Fotograf: Krzysztof Opaliński | Video: Justyna Dudek | Modelki: Natalka i Sylwia/MILK | Produkcja: MASIK Production | Kreacja i nadzór produkcyjny: Marketing MOHITO

www.facebook.com/mohito.fashion | instagram.com/mohitofashion

2018-05-28

ORSAY Fashion Inspiration (lato 2018)

Lato, lato, lato... czyli upragnione, gorące dni! I jeszcze gorętsze trendy w nowej letniej kolekcji ORSAY. Nie ważne czy na plaży, czy w mieście - zwiewne tkaniny i kobiece fasony to idealny duet, gdy temperatury sięgają zenitu. Egzotyczne printy od stóp do głów lub w zestawieniu z modnym T-shirtem, do tego plecione akcesoria i udane wakacje gwarantowane. Tym, którzy lubią poczuć festiwalowe rytmy, serce zabije mocniej na widok folkowych sukienek maxi i akcesoriów rodem z Dzikiego Zachodu. Tuniki w stylu boho, nowoczesne jeansy i... duch podróżniczki - oto elementy, które powinny znaleźć się w walizkach miłośniczek mody i dalekich wypraw. A w te wakacje moda objęła kierunek na orient. To oznacza, że wzór paisley i perskie elementy przyprawione są rozgrzewającą czerwienią i brązem. Coś dla ochłody? Pastelowe odcienie, jak truskawkowy róż, lawenda i stylowy liliowy - w końcu to najsłodsza pokusa tego sezonu. Kolorowe sukienki w kwiaty? Tych na szczęście nie brakuje w najnowszej kolekcji ORSAY. Pozostaje tylko tańczyć w nich do białego rana!

www.orsay.com


2018-05-22

Kolekcja EMOI CELEBRATION

Celebration - nowa kolekcja polskiej marki EMOI - to projekty dla kobiet, które chcą wyglądać wyjątkowo podczas ważnych okazji w swoim życiu. Każda z nas ma inny gust oraz potrzeby, marka EMOI potrafi sprostać wszystkim wymaganiom. Myśląc o potrzebach klientek stworzyła sukienki koktajlowe, wizytowe i eleganckie kombinezony. Przyszedł czas letnich imprez, komunii, wesel i eleganckich przyjęć w ogrodzie. Na każdą z tych okazji EMOI ma odpowiedni strój do jej celebrowania.

Projektanci EMOI chcieli, aby kobieta wyglądała efektownie, nie zapominając o jej komforcie i wygodzie, tak aby mogła w pełni korzystać z życia. Uwagę przykuwają subtelne przeźroczystości, szyfonowe rękawy i falbanki sukienek. Modele dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej, aby ułatwić dobór do typu urody. Niektóre dostępne są w rozmiarach do 52. Dwa wyróżnione modele z linii Miss EMOI zostały uszyte w limitowanej ilości, co gwarantuje niepowtarzalność i oryginalność. Romantyczności dodają tiulowe doły sukienek, by każda kobieta czuła się w nich jak księżniczka.

Modelka: Magdalena Michalak / Fotograf: Albert Pabijanek / Wizaż: Grzegorz Szustak / Stylizacja: Karolina Nylec

www.emoi.pl


2018-05-16

RISK for Women by Women

Ten rok w RISK made in Warsaw zaczął się startem autorskich kolekcji Antoniny Sameckiej i Klary Kowtun. Teraz nadszedł czas na coś zupełnie innego - dziewczyny postanowiły wysłuchać kobietę, z którą na co dzień pracują - Dorotę Sajewicz. Trzy lata temu dołączyła do Riska - przyszła ze świata korporacji, z krótkimi ufarbowanymi na czerwono włosami, w czerwonym garniturze, na wysokich szpilkach... Przez ten czas przeszła ogromną metamorfozę, mówi o sobie, że „wysubtelniała, złagodniała, stała się bardziej sobą, a mniej wymyślona osobą”. W ramach zwieńczenia tej transformacji zespół Riska stworzył wspólnie z nią ubrania, a także wybrał modele z dostępnych od dawna klasyków, które opowiadają o kobiecości - takiej, w której jest moc i klasa.

To są projekty wymyślone dla osoby, która zna dobrze swoje atuty i niedociągnięcia. Te pierwsze dodają jej pewności, te drugie nie spędzają snu z powiek. Ubrania są proste, z lekko mundurowym, ale miękkim sznytem (Dorota kocha styl safari). Ustawiają sylwetkę i łatwo noszą się z innymi rzeczami z szafy. Mają kieszenie, właściwe dekolty, korzystne długości, podkreślają bez opinania.

Zdjęcia w ramach kampanii RISK for Women by Women zrobiła Iza Grzybowska. I podobnie jak w przypadku poprzednich kolekcji zdjęcia te nie poczuły Photoshop’a. Nic nie było w nich retuszowane - ubrania, twarz, tło - wszystko jest oddane w naturalny sposób.

Wraz ze startem kolekcji stworzonej dla Doroty, Risk wprowadził na rynek bezpłatny kwartalnik - magazyn poświęcony kulturze mody. Pierwszy numer jest już dostępny w butiku marki. Poświęcony światopoglądom ciekawych osobowości, które pokazują siebie poprzez prezentację swojej garderoby. To informacja o tym, jak nasza szafa opowiada o nas i co kryje się za naszymi wyborami ubraniowymi.

foto: IZA GRZYBOWSKA / PHOTOGRAPHER | produkcja: Kamila Krzewska | makijaż i włosy: Daniela Radkiewicz | stylizacja: K&A, Kamila Krzewska | asyst. sesji: Julia Dadan | studio: Daylight Studio

www.riskmadeinwarsaw.com


2018-04-28

Nowa wystawa dla branży dziecięcej - Fashion for Kids już w czerwcu na Targach Kielce

Twórcy popularnych Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME stworzyli nową wystawę o charakterze biznesowym dla rynku odzieży dziecięcej. W dniach od 28 do 29 czerwca odbędą się premierowe targi Fashion for Kids.

Modowe trendy ulegają błyskawicznym zmianom. Dotyczy to także mody dziecięcej, która jest dużo bardziej niż kiedyś związana z tą dla dorosłych. Nowe wydarzenie w kalendarzu kieleckiego ośrodka wystawienniczo-kongresowego podyktowane jest akceleracją rynku ubraniowego dla dzieci. Jeszcze dwa lata temu sprzedaż ubranek dla najmłodszych stanowiła około jedną trzecią całego rynku wszystkich produktów dziecięcych w Polsce, a jego wartość wynosiła około 9 mld złotych. Aktualnie jest on najlepiej rozwijającym się segmentem rynku odzieżowego w naszym kraju. Dodając do tego międzynarodowy sukces targów KIDS’ Time 2018, mamy potwierdzenie, że druga w roku wystawa dla branży dziecięcej w Targach Kielce to możliwość dobrej inwestycji biznesowej. I choć premierowa wystawa Fashion for Kids skupiać będzie się głównie na modzie dla najmłodszych, nie zabraknie także innych wyrobów tekstylnych, takich jak pościele, poduszki, zasłonki czy kocyki.

Wystawa z zakresu mody dziecięcej skierowana jest do firm związanych z branżą tekstylną, a wśród nich właścicieli odzieżowych sklepów dziecięcych (zarówno tych stacjonarnych, jak i internetowych), kupców, hurtowników, przedstawicieli salonów sprzedaży, projektantów, designerów, organizacji branżowych, blogerów i mediów opiniotwórczych.

Wsparcie merytoryczne partnerów wystawy i doświadczenie organizatora skutkować będzie wieloma wydarzeniami towarzyszącymi. W programie czerwcowych targów zaplanowano konferencje, pokazy i spotkania z ekspertami.

www.targikielce.pl/pl/fashionforkids.htm


2018-04-23

GANT na wiosnę i lato 2018 łączy sport z modą

Kolekcje znanej z wygody i jakości marki GANT zakorzenione są w amerykańskim dziedzictwie kulturowym, ale zaktualizowanym i odmłodzonym w Europie.

W linii Preppy Essential większość modeli wykonana jest z naturalnej, miękkiej w dotyku skóry, zamszu i nubuku. Paleta kolorów oparta jest o kluczowe barwy sezonu, znajdziemy w niej wszelkie odcienie bieli i beżu oraz mocniejsze barwy, jak koral czy zieleń. Ta kolekcja może wyposażyć Cię we wszystkie niezbędne buty, takie jak białe tenisówki, mokasyny, modele vintage, buty, w których pójdziesz do biura, na imprezę, a nawet pojedziesz w podróż. Podeszwy we wszystkich modelach są lekkie jak piórko, dając poczucie „chodzenia po chmurach”.

Water & Sky to połączenie komfortu i trendów. Ta kolekcja to spektrum opcji idealnych na letni kalendarz imprez okolicznościowych. Przewiewne siateczki, klasyczna juta, perforowany zamsz, naturalna skóra i korek - czyli materiały, które doskonale sprawdzają się latem. Do tego elementy, takie jak lniane paski, kokardki, plecione cholewki w wielu odcieniach morza, nieba i piasku. Super miękkie cholewki i wygodne wkładki gwarantują niesamowity komfort.


2018-04-14

Kolekcje EMOI - wspólne inspiracje matki i córki

Dzień Matki dla EMOI to celebracja relacji polegającej na przyjaźni, miłości i porozumieniu. Mama i córka to dwa różne pokolenia, ale i niesamowita więź zakorzeniona w genach. Mama inspiruje córkę swoją dojrzałością i uczy kobiecości. Córka emanuje energią, odwagą i wprowadza nowoczesny styl. Obie piękne, silne i świadome siebie. Są uosobieniem uroku, który nie ma wieku. Taka jest kobieta EMOI.

EMOI to marka stworzona przez mamę i córkę, które inspirują się wzajemnie. Tworzą projekty dla podobnych do siebie - kobiet aktywnych, celebrujących rodzinne spotkania, święta i ważne uroczystości. Klientki EMOI są aktywne zawodowo, lubią dobrze wyglądać w pracy, w domu i na spotkaniu z przyjaciółmi. Poszukują ubrań dobrze skrojonych, modnych i komfortowych. W czasach fast fashion i popularności sieciówek kobiety potrzebują niebanalnych projektów i ciekawego, wyróżniającego się designu. Projektując swoje kolekcje w sposób kapsułowy, EMOI ułatwia komponowanie garderoby dopasowanej do osobowości czy trybu życia kobiet, dlatego odnajdzie się w tych zestawach zarówno dojrzała kobieta, jak i jej dorosła córka.

www.emoi.pl


2018-04-14

Nabór do Katalogu Produktów Eksportowych Województwa Łódzkiego

Biuro Handlu Zagranicznego Województwa Łódzkiego ogłasza nabór do bezpłatnego wpisu do Katalogu Produktów Eksportowych Województwa Łódzkiego, który będzie wizytówką przedsiębiorstw z regionu łódzkiego prowadzących lub planujących rozpoczęcie działalności eksportowej. Katalog zostanie przekazany zagranicznym placówkom dyplomatycznym, będzie również rozpowszechniany przez przedstawicieli Województwa Łódzkiego podczas targów zagranicznych, misji handlowych, spotkań B2B i innych wydarzeń o charakterze gospodarczym.

W naborze mogą uczestniczyć jedynie MŚP świadczące usługi lub prowadzące działalność i produkcję na terenie Województwa Łódzkiego.

Szczegółowe informacje

2018-04-12

Konferencja: „Z Rada ds. Kompetencji Przemysł Mody i Innowacyjne Tekstylia w drodze po sukces”

Zapraszamy na konferencję dot. współpracy szkół z przedsiębiorcami, podczas której odbędzie się debata „Z Radą ds. Kompetencji Przemysł Mody i Innowacyjne Tekstylia w drodze po sukces”.

Konferencja odbędzie się w Łodzi 19.04.2018 r. podczas targów TECHCONFEX w hali EXPO (Al. Politechniki 4). Będzie to także okazja do zapoznania się z najnowszymi maszynami do szycia, prasowania, krojenia oraz systemami CAD/CAM i dodatkami niezbędnymi do produkcji, m.in. odzieży, tekstyliów technicznych czy tapicerki.

Więcej informacji w tym Program konferencji i Zgłoszenie udziału znajdą Państwo na www.modakompetencje.prywatni.com.pl/wydarzenia


2018-04-09

startupweekend™ - SMART FASHION ŁÓDŹ - 20 - 22 kwietnia 2018 r.

Międzywydziałowe Koło Naukowe STARTUP ŁÓDŹ, działające na Politechnice Łódzkiej, przy Katedrze Systemów Zarządzania i Innowacji Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji, organizuje wydarzenie startupweekend™ - SMART FASHION ŁÓDŹ, które odbędzie się w dniach 20 - 22 kwietnia 2018 r., w SkyHUB’ie w Łodzi (ul. Piotrkowska 148/150, budynek Red Tower / XV p.).
Oficjalna strona wydarzenia: http://communities.techstars.com/poland/lodz/startup-weekend/12744  

startupweekend™ - SMART FASHION ŁÓDŹ to pierwsze łódzkie wydarzenie skierowane do środowiska artystycznego, przedstawicieli przemysłu kreatywnego oraz projektantów technologii użytkowych oraz dynamicznych, innowacyjnych, twórczych i przedsiębiorczych osób. Wydarzenie wspierają łódzkie ośrodki akademickie Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi, Politechnika Łódzka oraz Akademia Medyczna w Łodzi.
Dołącz! https://www.FACEBOOK.com/SWLODZ/

Organizatorzy szacują, że w wydarzeniu weźmie udział około 80 uczestników, którzy powinni stworzyć minimum 6 zespołów projektowych. Wszystkie Startup Weekendy mają ten sam scenariusz: uczestnicy mają możliwość zaprezentować swoje pomysły i poddać je ocenie. Zespoły formują się wokół najciekawszych i najbardziej obiecujących pomysłów. Potem zaczynają się 54 godziny wytężonej pracy: tworzenie modelu biznesowego, projektowanie, prototypowanie i walidacja rynkowa projektów - krótko mówiąc: od idei do prototypu / minimum gadania - maksimum działania. Punktem kulminacyjnym są prezentacje wypracowanych, a być może już gotowych do wdrożenia projektów przed doświadczonymi liderami biznesu, którzy są kolejnym źródłem informacji zwrotnej dla zespołu.

startupweekend™ - SMART FASHION ŁÓDŹ jest adresowany głównie dla następujących grup uczestników:
[1] pomysłodawców, młodych, dynamicznych przedsiębiorców szukających możliwości realizacji swoich projektów („Non-Technical / Business”);
[2] projektantów, specjalistów od użyteczności i designu, którzy chcą pracować twórczo, niezależnie i często uczestniczą w inicjatywach projektowych jako freelancerzy („Designers”);
[3] elektroników, fizyków, chemików i programistów oraz specjalistów od technologii mobilnych, internetowych oraz innych możliwych dostosowania w branży fashion, którzy uwielbiają nowe wyzwania i rozwiązywanie problemów, dlatego podobnie jak projektanci, często szukają nowych pól do realizacji swoich umiejętności technicznych („Developers”).

Skrócony plan imprezy zakłada organizację trzydniowego wydarzenia.
Piątek (start ok. godz. 18°°) - rejestracja uczestników; rozpoczęcie imprezy; prezentacja mentorów; prezentacja pomysłów, wybór pomysłów do realizacji, budowanie i formowanie zespołów;
Sobota (9°°-22°°) - organizacja pracy zespołów i przestrzeni roboczej; zespołowa realizacja projektów; spotkania z trenerami/mentorami, raportowanie postępów prac;
Niedziela (9°° - 20°°) - zespołowa realizacja projektów; spotkania z trenerami/mentorami; przygotowania do końcowej prezentacji i prezentacja wyników pracy zespołów; oceny i wręczenie nagród dla najlepszych zespołów.

Wydarzenie realizowane jest zgodnie ze standardem Google, pod marką:

 

Startup Weekend to globalna społeczność młodych i aktywnych przedsiębiorców, projektantów, designerów, którzy uczą się od podstaw, jak zakładać startupy i odnosić sukces w biznesie. To największa globalna inicjatywa tego typu, dzięki której zorganizowano ponad 550 wydarzeń w 100 państwach na całym świecie.

Kontakt: Maciej Szczepańczyk, 602 52 07 02, maciej.szczepanczyk@p.lodz.pl 


2018-04-09

Click Fashion Wiosna / Lato 2018

Chociaż wiosna długo kazała na siebie czekać, nareszcie nadeszła, a razem z nią pełna świeżości, klasyki i kobiecego uroku nowa kolekcja marki Click Fashion. Dzięki niej, możemy czuć się zmysłowo i pewnie w każdej sytuacji, niezależnie od temperatury i rodzaju wyjścia.

Pastele. Po ponurych dniach pełnych deszczu i sztucznego, ulicznego oświetlenia, nadszedł czas na powiew ciepłych, wiosennych barw. Jak przebiśniegi delikatnie przebijają się pudrowo różowe marynarki, bluzki i sukienki. Ich delikatność podkreślają detale w postaci wiązań, rozcięć i kokard. Spodnie w kant dodają klasy i sprawiają, że wyjście do pracy, może zakończyć się wieczornym prosecco.

Klasyczna czerwień. Na dni, kiedy pierwsze promienie słońca zaświecą bardziej odważnie i zostaną z nami na dłużej Click przygotował kolory, które podkreślają klimat nadchodzącego lata. Mocna czerwień nie ma sobie równych w akcentowaniu zmysłowości, a przecież każda z Pań chce się czuć maksymalnie kobieco i zachować przy tym smak, gust oraz zaznaczyć swoją naturalną tajemniczość.

Głęboka zieleń. Przyroda otacza nas wszędzie, ale są dni, kiedy pęd pracy ogranicza czas, w którym możemy ją podziwiać. Proste fasony sukienek i zwiewne tuniki w kolorze głębokiej zieleni pozwolą Paniom na odrobinę relaksu, gdziekolwiek będą. Nic nie działa tak dobrze na nasze oczy, jak naturalne, roślinne kolory. Pomyślmy, ile korzyści idzie w parze z ubraniem tego odcienia. Nie tylko dla noszącej go kobiety, ale i dla tych, którzy będą na nią patrzeć.

Kwiaty. W największe upały nic nie daje takiego komfortu, jak zwiewna, delikatna sukienka. Kwiatowy print pozwala jeszcze bardziej celebrować te ciepłe dni i wieczory. Bo przecież lato to też długie spacery i kolacje na świeżym powietrzu. Rozcięcia wzdłuż ramion umożliwią Paniom swobodę w każdej sytuacji - od spotkań biznesowych po te bardziej prywatne.

www.clickfashion.pl


2018-04-04

Powrót krajarek taśmowych serii „L”

Wiernym Klientom firmy Hoffman Maszyny i Urządzenia doskonale znane są krajarki taśmowe serii „L”. Była to linia specjalnie zaprojektowanych urządzeń, tak zwanej serii ekonomicznej, z produkcji których firma wycofała się w roku 2011, stawiając na rozwój wersji standardowej. Dziś, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz dostosowując swoją ofertę do różnych możliwości ekonomicznych, firma powraca do regularnej produkcji urządzeń serii „L”.

Są to wygodne w pracy, wysokowydajne maszyny do precyzyjnego wykrawania elementów odzieży z różnych rodzajów materiałów tekstylnych. W żaden sposób nie ustępują one maszynom serii standardowej - ani pod względem funkcjonalności, ani jakości. Ich pomniejszona konstrukcja sprawie, że mogą znaleźć zastosowanie w mniejszych zakładach, które ze względu na ograniczoną przestrzeń nie mogą pozwolić sobie na instalację większej maszyny.

Podobnie jak seria standardowa, urządzenia serii „L” spełniają wszystkie normy bezpieczeństwa. Są wyposażone w specjalny chwytacz oraz system elektromagnesów blokujących taśmę w przypadku jej zerwania. Standardowym wyposażeniem jest również falownik, który pozwala na płynną regulację prędkości taśmy w zakresie od 4 m/s do 20 m/s, co przydaje się w przypadku cięcia materiałów twardych i powlekanych.

Opcjonalnie krajarka ta może zostać wyposażona w system poduszki powietrznej, w znaczący sposób ułatwiający krojenie materiałów, dzięki możliwości lekkiego operowania pokładem przeznaczonym do cięcia. System zaworów umieszczonych na powierzchni stołu powoduje, że powietrze jest wypuszczane tylko w tych miejscach, w których znajduje się materiał. Ma to również znaczący wpływ na łatwość konserwacji, ponieważ kanały powietrzne znajdujące się w stole są zabezpieczone przed dostawaniem się do nich pyłów i ścinków krojonych materiałów. Krajarki taśmowe mogą być również wyposażone w system odpylający, który usuwa ścinki i pyły powstające w procesie krojenia.

Krajarki taśmowe znajdują zastosowanie przede wszystkim w branży tekstylnej, często jednak można je również znaleźć w zakładach tapicerskich. Urządzenie może zostać wyposażone w specjalny przymiar do cięcia pianki, która pozwala na precyzyjne wykrawanie fragmentów pianki tapicerskiej.

www.hoffman.com.pl


2018-04-04

Cropp w świecie remiksu - kampania #WeAreCropp

Najnowsza kampania Cropp to mocne stylistyczne uderzenie, które ma szanse wyrwać odbiorców z zimowego marazmu. W nowym spocie marki światy online i offline przenikają się, a na pierwszym planie są wyraziści bohaterowie oraz ich pasje. Kampania #WeAreCropp skierowana jest do wszystkich, którzy w szybko zmieniającym się świecie chcą za nim nadążyć, nie tracąc przy tym swojej unikalności. Klimat produkcji łączy w sobie wiele inspiracji: od streetwearu, minimalizmu, po futuryzm i modę industrialną. #WeAreCropp to nie tylko prezentacja nowej kolekcji - to przede wszystkim pokazanie światu zmian, jakie marka Cropp stopniowo wprowadza w swoim wizerunku.

#WeAreMore Kolekcja skierowana jest do młodych ludzi, którzy, mimo stałej obecności w świecie wirtualnym, dążą do czegoś więcej niż tylko uznanie w mediach społecznościowych. Cropp odchodzi od stereotypowego szufladkowania swoich odbiorców, jako millenialsów wpatrzonych w smartfony. Marka proponuje kolekcję dla zaangażowanych ludzi, którzy we współczesnym świecie chcą tworzyć swój indywidualny styl, a nie tylko biernie podążać za trendami.

#WeAreCreators U podstaw przekazu kampanii leży założenie, że w dzisiejszym świecie - w dobie remiksu, nowego definiowania znaczeń i kontekstów kulturowych - każdy może być zarówno twórcą, jak i odbiorcą. Trend ten jest szczególnie obecny w świecie mody, gdzie cały czas spotykamy się z innym wydaniem inspiracji przeszłością. Klasyka miesza się z nowymi pomysłami - każdy interpretuje aktualne trendy po swojemu. Kolekcja Cropp odzwierciedla to zjawisko: ubrania nie dominują, ale pozwalają podkreślić silne osobowości bohaterów kampanii. To nie stylizacje definiują ludzi - to oni nadają charakter noszonym ubraniom.

#WeAreOne Choć każdy z bohaterów kampanii jest inny, łączy ich energia do działania, siła i pasja. Ich stylizacje są nowoczesne, niekiedy wręcz futurystyczne. Surowy design podkreśla funkcjonalny aspekt kolekcji - ubrania nie ograniczają bohaterów. Cropp odpowiada w ten sposób na współczesną potrzebę, by prowadzić jak najbardziej autentyczny, a przy tym aktywny styl życia. Każdy ma swoje pasje i własny, charakterystyczny styl.

#WeAreNow Spot kipi energią w ostrym wydaniu. Akcja toczy się szybko, na granicy świata realnego i rzeczywistości wirtualnej. Bohaterowie są obecni online, ale głównym punktem odniesienia nadal pozostaje dla nich „tu i teraz”. Taka narracja podkreśla intencje projektantów Cropp, którzy przede wszystkim dążyli do stworzenia ciekawej kolekcji korespondującej ze współczesnymi trendami.

#WeAreXD Bohaterów kampanii Cropp wyróżnia też dystans: do norm estetycznych, do mody, własnego wyglądu. Chcą być sobą i nie przejmują się opiniami z zewnątrz. To nie lajki decydują o ich wartości, tylko pasja i swoboda, które towarzyszą im na co dzień.

www.cropp.com 

 

 

Credits. Reżyser: Florian Malak | Operator: Kamil Płocki | Foto: Marcin Hryniewicz /LPP | Art Director: Sławomir Marynkowski, Bartłomiej Stefanowicz / CROPP TEAM | Stylizacje: Ewelina Gralak | Asystent Kamery: Michał Cholewiński | Produkcja: AF Photo, Arkadiusz Dudkowski /CROPP TEAM | Postprodukcja: MIŁO Postproduction | Marketing Manager: Rafał Dąbrowski


2018-03-28

MOHITO Mosaic Garden - lookbook Wiosna/Lato 2018

MOHITO otwarło kolejny sezon barwnym lookbookiem prosto ze słonecznego Marakeszu. Projektanci postawili na modele pełne koloru, wyrazistych wzorów i romantycznych akcentów. W wiosenno-letniej kolekcji królują ażurowe sukienki, proste koszule na co dzień i denim z falbanami. Na szczególną uwagę zasługują akcesoria - duże okulary, klapki typu mules i małe torebki. Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz, twarzą lookbooka została Karolina Warzecha.

Kobiece sylwetki sfotografowane na tle marokańskich mozaik prezentują wiodące trendy w kolekcji na wiosnę. Główna paleta kolorystyczna składa się z bieli, beżu, subtelnego różu i intensywnej zieleni, które stanowią bazę dla płaszczy, spodni z szerokimi nogawkami i tunik. Mocno eksponowanym detalem jest falbana, dodająca lekkości różnym elementom garderoby - od ubrań, po akcesoria. Projektanci sięgnęli także po tkaniny z ozdobnymi motywami, są to m.in. kolorowe kwiaty, prążki, groszki i ażur, którego nie mogło zabraknąć w kolekcji. Jednym z mocniejszych trendów wśród akcesoriów jest mocny kolor. Letnia stylizacja nie obędzie się bez efektownych turbanów, kwiecistych apaszek i lśniących okularów.

Fotografie Mateusza Stankiewicza dopełnia seria krótkich filmów zrealizowana przez Tymoteusza Pieczkę z pięknym Riadem w tle.

www.MOHITO.com (#MOHITOxMarrakesh)

Sesja Zdjęciowa: Fotografia: Mateusz Stankiewicz /AFPHOTO | Asystent fotografa: Łukasz Kuś | Modelka: Karolina Warzecha/Made by Milk | Stylizacja: Arleta Żak/MOHITO | Makijaż: Marianna Yurkiewicz | Włosy: Adam Wilczewski | Film: Tymoteusz Pieszka | Asystent filmu: Mateusz Równy | Dyrekcja artystyczna: Kaja Wojtyga/MOHITO | Produkcja: Piotr Spodnik i Ola Wiecha/AFPHOTO


2018-03-28

HERoes, barwna kampania SiNSAY o dziewczyńskich supermocach

Marka SiNSAY na swoim kanale Instagram prezentuje kampanię naładowaną prawdziwym girl-power. Seria zdjęć zrobionych w Kapsztadzie opowiada historię czterech wyjątkowych dziewczyn z unikalnym stylem, własną pasją i... SUPERMOCĄ!

Kampania HERoes to ukłon w stronę młodych superbohaterek i ich oryginalności. Aby zachęcić dziewczyny do poszukiwania swoich mocnych stron powstała sesja z udziałem czterech barwnych postaci. Każda z nich w inny sposób wyraża siebie, ma własne pasje i wyjątkowy styl, ale łączy je przyjaźń i świadomość, że dziewczyny mogą wszystko. Ich energię, kreatywność i dystans do świata doskonale przedstawiła autorka zdjęć do wiosennej kampanii marki - Sonia Szóstak.

Bohaterkami najnowszej opowieści SiNSAY są cztery przyjaciółki. Pierwsza to naturalna trendsetterka - ma wyczucie stylu i wrodzoną charyzmę, ale nie podąża za trendami, tylko sama je wyznacza. Kolejna z dziewczyn, to słodka miłośniczka jedzenia - zna wszystkie targi i najlepsze restauracje w mieście, na równi kocha superfoodsy, jak i pizzę z mac&cheese. Geek-girl jest zakręcona na punkcie nowych technologii, sci-fi i jednorożców, ogrywa na konsoli najbardziej wytrawnych graczy i uczy się kodowania. Czwarta bohaterka to prawdziwy rebel - artystyczna dusza, która nie boi się mówić tego co myśli i iść pod prąd.

HERoes wyrażają swoje wyjątkowe supermoce za pomocą ubrań z nowej kolekcji SiNSAY. Stylizacje przygotowane przez Ewelinę Gralak to świetna inspiracja dla wszystkich dziewczyn poszukujących modowej tożsamości. Na wielbicielki odważnych zestawień czeka spora dawka pożądanego w tym sezonie denimu - oryginalne katany i poszarpane spodnie w stylu western. Fanki romantycznego looku ucieszą się z szerokiego wyboru zwiewnych kwiecistych sukienek, bluzek w kropeczki i pastelowych szortów. Absolutny must have tej wiosny to pionowe pasy. Znajdziemy je na oversizowych koszulach (w formie delikatnych czerwonych lub błękitnych prążków) oraz na spodniach i marynarkach (w postaci wyrazistych lampasów). Szeroki wybór dodatków podkreśli indywidualny styl każdej stylizacji.

www.instagram.com/ilovesinsay | www.sinsay.com


2018-03-13

Szyte na Miarę - rozwiązania dla branży fashion

22 marca 2018 r. w Łodzi odbędzie się wyjątkowe wydarzenie organizowane przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu - konferencja pt. „Szyte na miarę” - rozwiązania dla branży fashion

Jeżeli chcesz: * poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu marek modowych * nawiązać nowe kontakty z osobami z branży modowej * skorzystać z rad i doświadczenia prelegentów * poznać nowe technologie

W programie m.in.:
* Anna Gołuńska - Managing Director, Marketing Modowy - „Znajdź swój wyróżnik - O co oprzeć komunikację swojej marki. Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji”
* Tomasz Ziętek - Content Manager, Brand24 - „Kiedy content marketing działa?”
* Joanna Kwiecińska - Ćwir - Wspólnik w spółce Organics Beauty Concept - „Rozwój biznesu a budowanie marki osobistej - busiess case"
* Łukasz Głombicki - Szef komunikacji, LifeTub - „Influencer marketing w branży mody”
* Paweł Kramarz - Campain Manager, Bussiness Factory, Facebook Marketing Partner - "Wpływ kampanii Facebook’owych na biznes modowy online & offline”
* Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW i Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW - "RODO – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych"
* Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - Radca prawny, właścicielka KLG Kancelarii - "Regulamin sklepu internetowego - roszczeniowo czy racjonalnie?"
* Jacek Kinecki - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24 - "Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online?"
* Piotr Michalak - Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o. - „Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel? Od planowania popytu, poprzez zarządzanie kolekcjami i współpracą z dostawcami, po właściwą alokację i zatowarowanie”

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.

Czas trwania: 09.30 – 15.00

Lokalizacja: Instytut Europejski w Łodzi (ul. Piotrkowska 262/264)

Zapraszamy do rejestracji: LINK

Kontakt: Karolina Gromadzka - tel. +48/ 531 375 811 - karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl


2018-03-13

Wiosna z marką Promod

Zmęczeni zimą i niskimi temperaturami z niecierpliwością oczekujemy na cieplejsze dni i wymianę garderoby. Projektanci i marki stopniowo odsłaniają przed nami swoje kolekcje, a sklepy serwują pierwsze oznaki modowej wiosny. Zobacz propozycje marki Promod i wkrocz stylowym krokiem w nowy sezon!

Denimlove. Chyba nie ma osoby, która nie byłaby fanką denimu. Każda z nas posiada przynajmniej jedną parę jeansów w swojej szafie - prawdziwa klasyka i niezbędny element modnej szafy. W sezonie wiosna-lato denim to jeden z najmodniejszych trendów. Nosimy go jako jeansowy total look od stóp do głów - dosłownie, dokładając do stylizacji denimowe okrycia głowy, a nawet torbę i buty. Promod rozpoczyna sezon od specjalnej kolekcji jeansów „8 imion”, na która składają się dotychczasowe modele z drobnymi zmianami i dwiema nowościami: Georges - o prostych nogawkach i Marcel - w stylu mom jeans. Spodnie marki posiadają korzystne fasony i są różnorodne, każda kobieta znajdzie model idealny dla siebie, a jeansy będą stanowić bazę pod resztę denimowego look’u. Dobierz koszulę, odpowiednie akcesoria i dopełnij swoją wiosenną garderobę.

Spacer po łące. Nic nie kojarzy się z wiosną bardziej niż kwiaty! Pierwsze pąki na drzewach, pierwsze przebiśniegi i zapach świeżych kwiatów w domu - to zwiastun nadchodzących ciepłych dni. Także w modzie motyw ten mocno zakorzenił się w wiosennych kolekcjach. W tym roku będzie podobnie - nie zabraknie kwiatowych printów w różnych kombinacjach. Marka Promod przygotowała prawdziwą gratkę dla fanek florystycznych motywów - od kwiecistych koszul, sweterków, kwiatów na spodniach i kurtkach. Do wyboru, do koloru! Możesz zaszaleć i wybrać kwiaty na kolorowym tle, a jeśli wolisz bezpieczniejsze rozwiązania - postaw na tło w postaci czarnego koloru. Flower power!

Moc koloru. Zmęczone zimą i wszechobecną szarością za oknem, wiosną budzimy się do życia, a wraz z nami nasza garderoba. Częściej sięgamy po intensywne kolory i wzory. W tym roku królują pastele, czerwień, żółty i najmodniejsza barwa sezonu - fiolet. W Promod  w wiosennym asortymencie również ich nie zabraknie! Kolorowe sweterki, bluzki i spódnice dodadzą Ci blasku, a kolorowe torebki będą wisienką na torcie każdej wiosennej stylizacji. Odważniejsze z Was mogą postawić na kolorową ramoneskę. Ta w żółtym kolorze sprawi, że na pewno się wyróżnisz i przyciągniesz spojrzenia wszystkich. Daj się ponieść wiosennej aurze i poczuj moc koloru!

Nie pozwól zaskoczyć się wiośnie i już teraz zacznij kompletować garderobę na cieplejsze dni. Marka Promod ułatwi Ci to zadanie oferując szeroką gamę fasonów, wzorów i kolorów w najnowszych trendach, pozostając przy tym wierna francuskiemu szykowi.

www.promod.pl


2018-03-13

Stylowy Business Look z marką EMOI

Każda kobieta chce wyglądać dobrze bez względu na okoliczności. Szczególnie kobieta pracująca, która biega na biznesowe spotkania i musi zachować profesjonalny wygląd. Codziennie stojąc przed szafą niejedna z Was zadaje sobie pytanie: jak wpasować się w narzucone z góry standardy, a jednocześnie zachować swój styl i czuć się komfortowo? Mamy rozwiązanie na te modowe problemy każdej businesswoman - to kolekcja Business marki EMOI.

Marka EMOI została stworzona przez kobiety, by wspierać inne kobiety w ich codziennych modowych bolączkach. Jedną z nich jest właśnie biurowy dress code. Lookbook kolekcji „Business” powstał we współpracy z Martą Kaim - kobietą sukcesu, coachem ICF, mentorką, autorką trzech książek dla kobiet, m.in. „Jesteś ważna”. Marta Kaim stworzyła skuteczne programy, dzięki którym pomaga zbudować kobietom wewnętrzne i zewnętrzne bogactwo. Marta i jej działania zawodowe zainspirowały projektantki EMOI, by stworzyć kolekcję, która ułatwi codziennie funkcjonowanie każdej z Was, a zwłaszcza tym kobietom, które w pracy muszą wyglądać elegancko.

W kolekcji „Business” znajdziemy proste i szykowne sukienki, koszule i spódnice, które dzięki subtelnym detalom nabierają bardziej modowego charakteru. Subtelne wiązania, perły, printy czy falbanki zdobią i dodają nowoczesnego szyku prostym w kroju ubraniom. Dodatkowo, wpisują się najnowsze trendy poprzez intensywne kolory i dodatki. Od teraz możesz być i modna, i profesjonalnie ubrana w pracy. Z kolekcją „Business” marki EMOI żaden biurowy dress code Cię już nie zaskoczy!

www.emoi.pl


2018-03-13

Drew Barrymore ambasadorką „zaprojektowanej z miłością” kolekcji „Drew ¦ Crocs”

Crocs - światowy lider w dziedzinie obuwia dla mężczyzn, kobiet i dzieci - ogłosił współpracę z utalentowaną i wielokrotnie nagradzaną aktorką, bizneswoman i reżyserką. Kolekcja „Drew ¦ Crocs” łączy w sobie wygodę i odważne wesołe kolory (które klienci Crocs wręcz uwielbiają) z elementami osobistego stylu Berrymore. Każda para obuwia inspirowana jest codziennością aktorki, jej dziewczęcą wrażliwością i radością życia. Kolekcja chodaków, sandałów i klapek napełni Twoją szafę słonecznym optymizmem, który Drew wnosi do każdego swojego przedsięwzięcia.

Modele butów z edycji specjalnej jednoczy motyw miłości. Zdobienia wykonano w technice 3D z napisami i ozdobami, wszystkie z serduszkami i napisami „love”. Obrotowe paski na pięcie zapewniają perfekcyjne dopasowanie, a komfortowa konstrukcja piankowa Croslite (z której Crocs słynie) sprawia, że buty są niezwykle lekkie.

www.crocs.pl


2018-03-07

Zaproszenie na Dni Mody Tunezyjskiej w Polsce pod patronatem Ambasady Republiki Tunezyjskiej

Okazja do nawiązania współpracy firm polskich z firmami tunezyjskimi z branży tekstylnej i pret-a-porter - poniedziałek, 26 marca 2018 r., Hotel InterContinental Warszawa (ul. Emilii Plater 49 (sala Grand Symphony, 3. piętro)

Po sukcesie ubiegłorocznego Forum Gospodarczego Polska - Tunezja, które dało początek wielu owocnym kontaktom handlowym, Tunezyjskie Centrum Promocji Eksportu - CEPEX powraca w tym roku do Polski z grupą 8 firm tunezyjskich z branży tekstylnej i pret-a- porter zainteresowanych nawiązaniem współpracy z firmami polskimi.

Serdecznie zapraszamy wszystkich polskich przedsiębiorców z branży tekstylnej i pret-a-porter - dystrybutorów, producentów, projektantów, zleceniodawców - do udziału w spotkaniach, które pozwolą poznać bogatą ofertę firm tunezyjskich oraz nawiązać indywidualne kontakty podczas bezpośrednich spotkań B2B zaplanowanych na dzień 26 marca 2018 r. w Sali Grand Symphony Hotelu InterContinental Warszawa, przy ulicy Emilii Plater 49.

W celu uzyskania dodatkowych informacji o ofercie tunezyjskiego przemysłu tekstylnego KLIKNIJ TUTAJ
W celu zgłoszenia swojego udziału, proszę wypełnić FORMULARZ
Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji lub zgłosić swój udział bezpośrednio, prosimy o kontakt z Panią Joanną Sapetą, tel. (+48) 12 631 12 89, e-mail: jsapeta@valians-international.com


2018-03-01

Targi Mody - Poznań - Fashion Fair 2018

 

www.targimodypoznan.pl

 


2018-03-01

Light & Shadow czyli nowa kolekcja marki MOLTON

Light & Shadow to nowa wiosenna kolekcja marki Molton, w której gra światłem spotyka się modą. Na zdjęciach kampanii możemy zobaczyć cień modelki, zabawę światłem kojarzącą się z promieniami słońca i tak przez wszystkim wyczekiwanym pierwszym wiosennym ciepłem. Dodatkowo, specjalne użycie światła ukazuje perfekcyjną formę i krój ubrań. W kolekcji marki, klasyka łączy się z nowoczesnością, a oprócz tego wpasowuje w najnowsze trendy.

Do trencza proszę
Nie ma chyba bardziej klasycznego okrycia wierzchniego na wiosenne dni niż właśnie trencz. Zaprojektowany dla brytyjskiej armii przez Thomasa Burberry w 1901 roku, z biegiem lat trafił na angielskie salony, a potem zakochał się w nim cały świat mody. W kolekcji Molton znajdziemy tradycyjne płaszcze w nowoczesnej odsłonie z zachowaniem ich klasycznej formy. Pasują niemal do wszystkiego, sprawdzą się zarówno na co dzień do jeansów i sportowego obuwia, a także na bardziej oficjalne wyjścia do sukienki i szpilek. W tym sezonie to prawdziwy hit wiosenno-letnich kolekcji. Projektanci proponują nowe wariacje, formy i kolory. Chyba nie musimy nikogo przekonywać, że to obowiązkowy element garderoby, który posłuży nam na długie lata i tak naprawdę nigdy nie wyjdzie z mody.

Przypudruj nosek
Z wiosenno-letnią garderobą pastele związane są już od dawna, a w tym sezonie to must have w szafie każdej modnej kobiety. Słodkie, wręcz dziecinne kolory pojawiły się na wybiegach takich domów mody, jak Alexander McQueen, Chanel czy Versace. Pudrowy odcień różu możemy nosić od stóp do głów, romantycznie - najlepiej w połączeniu z falbankami. W kolekcji Molton znajdziemy pudrowe komplety, które sprawdzą się wiosną i latem. Elegancka spódniczka z modną falbanką oraz żakiet to idealny wybór do pracy w letnie dni, a sukienka lub bluzka w tym kolorze będzie dopełnieniem stylizacji. Od Ciebie zależy czy odważysz się na różowy total look, czy postawisz tylko na pudrowy akcent. Przypudruj nie tylko nosek, ale także swoją szafę...

Kolorowy zawrót głowy
W tym sezonie projektanci zadbali by nikt nie narzekał na modową nudę. Obok delikatnych pasteli w jednym rzędzie plasuje się trend zwany color blocking. Żywe, jaskrawe barwy i ich odważne zestawienia w jednej stylizacji. Fuksja, granat, a może ognista czerwień? Również w tym temacie Molton nas nie zawiedzie. Jeśli się odważysz na kolorowy zawrót głowy, możesz śmiało wybierać w propozycjach marki. Ale uwaga, to naprawdę wymagający trend, więc jeżeli nie czujesz się na siłach by postawić na ekstrawaganckie połączenia kolorystyczne, wybierz jeden mocny akcent i ożyw swoje wiosenne stylizacje. Do dzieła!

Jeśli tęsknisz za promieniami słońca otulającymi twarz i wiosennym światłem, marka Molton sprawi, że poczujesz to zdecydowanie szybciej, z pewnością w swojej szafie!

www.molton.pl  

Foto: SINIOR / www.sinior.pl * Right hand: Łukasz Kuś, Filip Zwierzchowski * Model: Sabina / Hook Model Agency * Makeup/hair : Kamila Jankowska Stylist: Monika Michalak / MOLTON * Production/Conception: Marta Sinior / MOLTON


2018-03-01

Biżuteria, która łączy - nowa kolekcja JUZAM

Biżuteria sposobem na łączenie ludzi? Inspirowana koncepcją łączności nowa kolekcja „Grid” polskiej marki Juzam - udowadnia, że tak! Jednym z impulsów do jej stworzenia była obserwacja społeczeństwa i postępu cywilizacyjnego, dzięki któremu znajdujemy coraz to nowe sposoby łączenia się ze sobą. Niektórzy z nas uciekają i walczą z tym postępem, a inni doceniają coraz lepsze sposoby komunikacji. Projektant marki postanowił wykorzystać te inspiracje i zaprojektować biżuterię, która stanie się talizmanem łączącym ludzi. W kolekcji znajdziemy nietypowe wzory i modele biżuterii, będące nie tylko oryginalnym elementem stylizacji, ale także jednoczącym amuletem. Grid (czyli krata) to przewodni element zdobiący kolczyki, sygnety czy naszyjniki znajdujące się w asortymencie Juzam.

Z poligonu na salony. Oprócz kraty, charakterystyczną częścią kolekcji marki są nieśmiertelniki. Wywodzą się z wojskowego systemu identyfikującego żołnierzy, a obecnie są jednym z trendów w biżuterii. Możemy znaleźć je w kolekcji takich marek biżuteryjnych, jak Breil, a nawet Tiffany. Nieśmiertelniki, wykorzystywane przez armie na całym świecie, możemy teraz zobaczyć na pokazach mody czy na szyjach gwiazd, np. Eminema Rihanny i Davida Beckhama. Podkreślą indywidualność i dodadzą charakteru w każdej stylizacji. Mogą być też wyjątkowym spersonalizowanym prezentem dla najbliższych, który wpasuje się w wizję koncepcji łączności, tak ważnej dla marki Juzam.

Zainspiruj się nową kolekcją Juzam, która udowadnia, że nie tylko obrączki mogą łączyć, ale także oryginalna biżuteria z duszą!

www.juzam.pl


2018-02-26

Kolekcje z Chin w czasie Cracow Fashion Week

To będzie modowe spotkanie kultur z odległych stron świata. W czasie Cracow Fashion Week (10-18 marca), który organizuje Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru w partnerstwie z miastem Kraków, zobaczymy kolekcje utalentowanych projektantów z Chin. Swoje projekty pokażą Jiefei Wang oraz Wenwen Hou, którzy specjalnie z tej okazji przylecą do Krakowa. W Radzie Wysokiej Mody zasiądzie natomiast Bin Chen, profesor wydziału mody Uniwersytetu w Szanghaju.

Kolekcje chińskich projektantów studiujących na Uniwersytecie w Szanghaju zostaną pokazane w czasie gali Cracow Fashion Awards, która odbędzie się 10 marca w Centrum Kongresowym ICE Kraków. W programie wydarzenia jest konkurs najlepszych dyplomów SAPU oraz międzynarodowe pokazy towarzyszące, wśród których znajdą się prezentacje kolekcji gości z Chin. Profesor wydziału mody Uniwersytetu w Szanghaju Bin Chen, który jest również członkiem China Fashion Association, zasiądzie w Radzie Wysokiej Mody, oceniającej kolekcje konkursowe.

W czasie Cracow Fashion Week (10-18 marca) odbędzie się kilkadziesiąt wydarzeń związanych z modą. Warto zwrócić uwagę na „Focus on Fashion” - międzynarodową wystawę fotografii mody, której wernisaż odbędzie się 12 marca w Galerii Szarej Nowohuckiego Centrum Kultury. Poza tym, można wziąć udział w wielu warsztatach i wykładach dotyczących projektowania, przerabiania i stylizowania, prowadzonych przez Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowie. Większość z nich jest bezpłatna.

* Cracow Fashion Week jest współfinansowany ze środków miasta Krakowa.

www.cracowfashionweek.com

Hou Wenwen
Wang Jiefei

2018-02-26

Wiosenna kolekcja MOODO – Spring’18

Trendy nadchodzącej wiosny to modowy melanż deseni, różnorodności fasonów oraz kontrastowości. Będziemy wybierać pomiędzy geometrycznymi formami w regularne wzory, a zwiewnymi fasonami z florystycznym motywem. Zabawa modą bez sztywnych reguł, by móc wybierać z bogactwa trendów, jakie oferuje nam w tym sezonie wiosenna kolekcja MOODO.

W nadchodzącym sezonie kreatywność stanie się synonimem indywidualności, dlatego też MOODO ma zamiar połączyć casualowo-sportowy luz z elementami nowoczesnego krawiectwa. Projektanci marki, w ślad za największymi, proponują nam właśnie nowoczesność i geometryczny sznyt zaadoptowane w eklektycznej i przepełnionej trendami wiosennej kolekcji. W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej na ,,wyspie wiecznej wiosny”, MOODO prezentuje najbardziej trendowe fasony spodni, spódnic, sukienek czy trenczy. Zróżnicowana kolorystyka kolekcji idealnie wpisuje się w przesycone zielenią plenery dystyngowanej Madery. Perfekcyjnie kontrastuje z denimowym odcieniem jeansu, błękitami czy jaskrawą czerwienią. Wawrzynowe lasy i zapierające dech w piersiach widoki przybliżają nam wiosnę, idealnie współgrając z cienkimi i zwiewnymi tkaninami czy ukochaną przez nas bawełną. Klasykę łamią desenie, zaadoptowane w koszulach, spodniach czy spódnicach - stanowią mocny akcent w kolekcji. Będą idealną propozycją dla tych, którzy pragną odkrywać w tym sezonie modowe nowości. Charakterystyczne dla kolekcji są również pasiaste koszule, bluzki w przeskalowane grochy czy spodnie w pepitkę. Nie zabraknie też florystycznych motywów, które ubrane zostały w delikatną pastelową kolorystykę. Nie tylko jednak pastele w tym sezonie powróciły na salony - tej wiosny straciliśmy głowę dla soczystych odcieni żółci i czerwieni. Imponująco prezentują się one w postaci oversize’owej ramoneski czy letnich bluzek i T-shirtów.

Wiosenne propozycje MOODO to połączenie casualowych looków z elementami najmocniejszych trendów, nie zapominając o komforcie i wygodzie noszenia. Najnowsza kolekcja MOODO - spring’18 dostępna jest w salonach marki oraz w sprzedaży on -line na www.moodo.pl


2018-02-26

Kalosze HUNTER na każdą (nie)pogodę

Jak wiemy, pogoda w naszym kraju bywa bardzo kapryśna. Nie dziwi nas nawet śnieg w kwietniu czy deszczowa aura w styczniu. Ciężko przewidzieć co nam przyniesie nasz zmienny klimat, ale możemy się przygotować na każdą pogodową ewentualność. Kalosze HUNTER nadchodzą z pomocą!

Większość kobiet chce wyglądać dobrze niezależnie od warunków panujących na zewnątrz, a prawdziwe fashionistki nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez perfekcyjnej stylizacji. Jak temu sprostać, gdy za oknem plucha, wiatr i na domiar złego temperatura również nie rozpieszcza? Wybrać obuwie, które sprawdzi się w każdą pogodę, pasuje do wielu okazji, a na dodatek jest super stylowe.

Hunter to brytyjska marka, która już od XIX wieku zajmuje się produkcją kaloszy. Dzięki temu doświadczeniu stała się autorytetem w produkcji obuwia i odzieży przeciwdeszczowej. Nic zatem nie dopełni Twojego outfitu w deszczowe dni lepiej niż kalosze Hunter. Różne długości, wzory i kolory - każda kobieta znajdzie swój wymarzony model, by na przekór niepogodzie wyglądać pięknie. Możesz postawić na sprawdzoną i zawsze stylową klasykę, wybierając kalosze w kolorze czarnym albo zaszaleć i wybrać te w barwach pasteli, które są hitem wiosennych kolekcji. W takim wydaniu rozświetlisz ulice nawet w najbardziej ponury dzień!

Jeśli jeszcze nie masz na swojej liście „must have” kaloszy Hunter - nic straconego! Dopisz koniecznie i przygotuj się na nadejście wiosny, bo dobrze wiemy, że w marcu jak w garncu, a kwiecień plecień... Bądź gotowa na każdą (nie)pogodę!

www.hunterboots.com


2018-02-26

Meadowlark - nadejście wiosny z marką EMOI

Luty i marzec to trudne miesiące, w których oczekiwanie na upragnioną wiosnę spotyka się z chandrą i zmęczeniem zimową aurą. Z utęsknieniem wypatrujemy ciepłych dni, pierwszych promieni słońca i rozkwitających pąków na drzewach. Jednak sposobów by zapomnieć o szarej zimie jest wiele. Szczególnie w świecie mody, kiedy z wyprzedzeniem możemy skompletować garderobę na nowy sezon i przygotować swoją szafę na nadejście wiosny. Ułatwia nam to polska marka Emoi i ich wiosenna kolekcja Meadowlark.

Nowy sezon w Emoi przyciąga wzrok różnorodnością kolorów i wzorów. Meadowlark to pięknie ubarwiony ptak, ale także odcień żółtego, który został uznany przez Instytut Pantone za jeden z kolorów roku. Żółta bluzka z falbanką czy spodnie w tym samym kolorze ożywią każdą stylizację, a Tobie nadadzą blasku i sprawią, że wyróżnisz się z tłumu.

W kolekcji Emoi znajdziemy również zwiewne tkaniny, idealne na cieplejsze dni, lekkie szyfonowe sukienki, modne kwiatowe printy i hafty. Zaś granatowa i zielona sukienka w kwiatki z falbankami, wykonana z wiskozy, nie tylko wpasuje się w najnowsze trendy, ale zapewni komfort na co dzień.

Marka Emoi zwraca uwagę na kobiece formy, ciekawe wykończenia, akcenty i detale. Postaw tej wiosny na kobiecość i wyróżnij się z tłumu wybierając odważne kolory i wzory. Kompletując garderobę na nadejście wiosny z pewnością zapomnisz o zimie dużo szybciej!

www.emoi.pl


2018-02-12

Targi dla sklepów z modą

Przez dwa dni - 21-22 lutego - branża mody z różnych części świata spotka się w Poznaniu, aby zamówić nowe kolekcje na sezony wiosna-lato 2018 oraz jesień-zima 2018/2019. Zobacz co przygotowali dla Ciebie organizatorzy.

Przed nami kolejna edycja najważniejszego wydarzenia dla branży mody w Polsce. Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich znajdą się tysiące modowych propozycji od blisko 400 firm i marek z kilkunastu krajów - m.in. z Francji, Hiszpanii, Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii, Włoch.

Kluczową ideą wydarzenia jest prezentacja najnowszych trendów. Okazją do zobaczenia wiodących tendencji będą m.in. pokazy mody z kolekcjami na sezon wiosna-lato 2018 i jesień-zima 2018/2019. W ciągu dwóch dni targowych będzie można zobaczyć na wybiegu kolekcje niemal 30 marek. Najważniejszy pokaz odbędzie się pierwszego dnia eventu, w ramach Wieczoru Branżowego. Zaproszeni goście będą mieli okazję zobaczyć na nim znane marki należące do projektu Polska Moda. Gwiazdą muzyczną wieczoru będzie zespół AudioFeels, w którym muzycy jednocześnie śpiewają i imitują głosem instrumenty muzyczne.

Szkolenia jak sprzedawać więcej
Eksperci z marketingu, visual merchandisingu, sprzedaży i prawa spotkają się z uczestnikami targów w ramach bezpłatnych, specjalistycznych szkoleń. Tematyka jest skierowana do małych i średnich sklepów, które niewielkimi nakładami finansowymi mogą skutecznie wypromować swój biznes. Warto odwiedzić m.in. wykłady poświęcone dobrym praktykom podczas wdrożeń e-commerce B2B/B2C dla branży fashion, szkolenie ze strategii komunikacji marek handlowych i osobistych czy spotkanie, w którym dowiesz się jak myśli klient i dlaczego kupuje konkretny produkt.

Jak wynieść najwięcej korzyści z targów - check-lista:
- zaplanuj cały dzień na wizytę na targach: 21 lub 22 lutego w godzinach 9°° - 17°°;
- zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatne, elektroniczne zaproszenie;
- przejrzyj media i poznaj nadchodzące trendy. Zapamiętaj hasłowo co będzie na topie: jakie kolory, fasony, materiały;
- aby być na bieżąco śledź stronę Targów Mody Poznań oraz fanpage wydarzenia, gdzie są zamieszczane zdjęcia i lokalizacja wystawców;
- poznaj tematy wykładów i dodaj je do swoich planów podczas wizyty na targach;
- rób dużo zdjęć, nagrywaj filmy (nawet telefonem komórkowym) z pokazów mody - to świetne materiały promocyjne na Twój profil na Facebooku, blog czy stronę i koniecznie dodaj #TargiModyPoznan2018. W ten sposób pokażesz swoim klientom, że jesteś na bieżąco w trendach, znasz się na modzie i bierzesz udział w ważnych wydarzeniach.

Polecamy wydarzenie wszystkim właścicielom sklepów, którzy chcą rozwijać swoją ofertę.
Udział w targach jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Formularz można wypełnić na stronie: www.targimodypoznan.pl lub w kasach podczas trwania wydarzenia.

 

2018-02-05

Gorąca czekolada czy seksowna czerwień? Walentynki z RISK made in Warsaw

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, warto więc już teraz zastanowić się nad wyborem kreacji. Choć nie każda z was jest zwolenniczką tego święta, potraktujmy je jako oderwanie od codziennych obowiązków, by sprawić wyjątkową niespodziankę sobie i swojemu ukochanemu, a najlepiej modową! RISK made in Warsaw ułatwi to zadanie każdej kobiecie. W propozycjach marki znajdziemy dwa zestawienia kolorystyczne, które idealnie wpasują się w klimat Dnia Zakochanych - gorącą czekoladę i seksowną czerwień.

Kolekcja Hot Chocolate to ponętne fasony, modelujące marszczenia i kuszące dekolty. Gorąca i uwodzicielska, ale nie przesadnie słodka. Ciemne i zmysłowe z dodatkiem tajemniczości - tak właśnie działają czekoladowe bestsellery z limitowanej edycji Riska.

Czerwony to kolor miłości mocno związany z Walentynkami. Żadna inna część garderoby nie działa tak jak czerwona sukienka! Czerwień Riska daje natychmiastową energię i moc każdemu, kto ją nosi. To najlepszy sposób, aby przyciągnąć wszystkie spojrzenia i znaleźć się w centrum uwagi. Ten odcień czerwieni został starannie wybrany - nie za zimny, nie za ciepły - dzięki czemu doskonale pasuje zarówno blondynkom, jak i brunetkom.

Dwa równie gorące i kobiece kolory, które zahipnotyzują każdego mężczyznę i sprawią, że Ty sama poczujesz się wspaniale. Żadna inna część garderoby nie dodaje pewności siebie tak, jak piękna sukienka! Sama zdecyduj, jak chcesz spędzić te Walentynki - uwodzić gorącą czekoladą czy kusić seksowną czerwienią...

www.riskmadeinwarsaw.com


2018-01-31

Walentynkowe sukienki

EMOI

Walentynki to dobra okazja by wyrwać się od codziennych obowiązków i spędzić wyjątkowy czas ze swoim ukochanym. Jeśli jesteś singielką albo nie przepadasz za tym świętem możesz potraktować ten dzień jako kolejny pretekst do wyjścia i wspólnej zabawy w gronie przyjaciół. Dzień Zakochanych to także okoliczność, którą warto celebrować i podkreślić modnym strojem, jakim oczarujesz swojego partnera lub znajomych. Idealnym rozwiązaniem będzie sukienka! Kojarzy się odświętnie, a do tego jest bardzo kobiecym i seksownym elementem garderoby, obowiązkowo w kolorze czerwonym - w końcu to święto miłości!

Kolacja we dwoje
Jeśli planujecie odświętną kolację, niezależnie od tego czy będzie to wykwintna restauracja, czy romantyczne domowe zacisze, warto postawić na sukienkę, która zaskoczy Twojego mężczyznę, a Ty poczujesz się naprawdę zjawiskowo. Naszą propozycją jest czerwona sukienka z koronką i frędzelkami od polskiej marki Emoi. Uszyta z miłej tkaniny pięknie otulającej sylwetkę i podkreślającej kształty. Prześwitująca góra i odsłonięte nogi dodadzą seksapilu. Idealny wybór na wieczór tylko we dwoje. Taka kreacja będzie też dobrym pretekstem aby zaskoczyć swojego faceta i sprawić niespodziankę po powrocie do domu. Nie musicie planować nic szczególnego - z taką sukienką te Walentynki zapamiętacie na długo!

Wyjście do teatru
14 lutego może być także odpowiednim momentem na spełnienie planów, na które brakowało wam wcześniej czasu. Planujecie wyjście do kina czy teatru, a może bardziej odświętnie - opera? Spędzicie razem czas, a dodatkowo wspólne wyjście podkręci waszą codzienność. Wizyta w teatrze wymaga odświętnej oprawy. Czerwona rozkloszowana sukienka marki Molton perfekcyjnie łączy te dwie okazje - jest zarówna elegancka i ma odpowiednią długość do kolan, jednocześnie będąc bardzo kobiecą i kuszącą. Nie musisz celebrować Walentynek, ale niezależnie od okazji, warto celebrować związek!

Impreza z przyjaciółmi
Singielki lub pary, które nie przepadają za tym świętem mogą wykorzystać ten czas na wspólną zabawę, a w temacie walentynek pozostać tylko przy czerwonej kreacji. Niezależnie od tego czy będzie to impreza w klubie, czy domówka, czerwona sukienka Orsay będzie strzałem w dziesiątkę. Jej prosty krój i brak zdobień sprawi, że sama możesz zdecydować, jaki nadać jej charakter. Dobierz czarną ramoneskę i botki, a look nabierze bardziej rockowego stylu, z kolei szpilki i odpowiednia biżuteria nadadzą jej kobiecości. Walentynki to może być Twoje święto!

Bez względu na to jaką formę spędzenia Walentynek wybierzesz, zaskocz swojego ukochanego lub samą siebie wyjątkową sukienką. Celebruj ten dzień i spraw by pozostał w Waszej pamięci na dłużej. Czerwona sukienka będzie idealnym pomocnikiem!

Autor: Karolina Ryszka / khaki.pl

MOLTON
ORSAY

2018-01-30

Kultowe chodaki CROCS dla przedszkolaka

Większości z nas klasyczne chodaki CROCS kojarzą się z wyjściem na plażę w wakacyjnym kurorcie czy stylowym zamiennikiem tradycyjnych kapci, jednak marka Crocs udowadnia, że tworzy buty dla każdego! Kultowe chodaki sprawdzą się także w przedszkolu jako wygodne obuwie do codziennej zabawy.

Sportowa linia Crocs Crocband została zaprojektowana z myślą o ułatwieniu najmłodszym niczym nie skrępowanej zabawy. Wyróżnia ją styl retro i pozytywny wygląd, osiągnięty za sprawą szerokiej gamy barw, jakie możemy wybrać dla swojego malucha. Dziecko na pewno ucieszy się na myśl o oryginalnych butach w jego ulubionym kolorze czy wzorze, a rodzic nie będzie musiał się martwić o jego bezpieczeństwo. Dzięki specjalnej konstrukcji, wykonanej w całości z miękkiego materiału Croslite, buty zapewniają maksymalną amortyzację. Posiadają też pasek na pięcie, umożliwiający idealnie dopasowanie do stopy dziecka. Crocband posiadają także otwory na ozdoby Jibbitz, dzięki którym można je personalizować, a maluchowi zapewnić frajdę z ozdabiania i tworzenia swoich wymarzonych butów.

Wygodna, komfort i bezpieczeństwo - wybierz buty Crocband i zapewnij swojemu szkrabowi odpowiednie „podłoże” do zabawy! Możesz też zdecydować się na noszenie tego samego modelu dostępnego w „dorosłym” rozmiarze i stworzyć ze swoim dzieckiem bliźniaczą stylizację.

www.crocs.pl / źródło: khaki.pl


2018-01-29

Przywołaj wiosnę z marką FERIA

Choć pogoda za oknem nie rozpieszcza, a my spoglądamy na świat zamotane w duże szale i czapki, świat mody przygotowuje się już do wiosny. W sklepach możemy zobaczyć pierwsze wiosenne kolekcje, w gazetach przeczytać o trendach na nowy sezon i zainspirować się do odświeżenia naszej garderoby.

Wiosna jest idealnym czasem na zmiany, dlatego warto postawić na nowości w swojej szafie. Feria to młoda polska marka, która powstała z myślą o kobietach aktywnych i zapracowanych, ale chcących jednocześnie wyglądać profesjonalnie i kobieco. Projektanci marki tworząc ubrania „na co dzień” udowadniają, że wygoda może iść w parze z dobrym wyglądem.

Niezależnie od tego czy jesteś w pracy, na spotkaniu biznesowym lub zajmujesz się dzieckiem - możesz wyglądać szykownie. Kolekcja Ferii na sezon wiosna-lato 2018 podzielona jest na 3 style: Classic Glamour, Daily Rythm i Marine Club.

 

Classic Glamour to klasyczne bluzki i sukienki o prostych krojach, które zapewnią każdej kobiecie komfort noszenia w codziennych warunkach, pozwalając jej pozostać przy tym elegancką. Idealnie sprawdzą się w pracy albo na wieczornym wyjściu z koleżankami. Jedna klasyczna sukienka, a tak wiele zastosowań (!) - must have w szafie stylowej kobiety.

 

Daily Rythm to delikatne kolory i kwiatowe wzory. Zwiewne sukienki i koszule sprawdzą się w cieplejsze wiosenne dni i letnie wieczory. Biel, mocno obecna w nowościach marki, to jeden z najgorętszych trendów wiosny. Total white look zagościł na światowych wybiegach, m.in. u Victorii Beckham, Soni Rykiel i Stelli McCartney. Możemy więc nosić ją od stóp do głów bez obaw o modową wpadkę.

 

Marine Club - paski, biel i granat, czyli wariacja na temat obecnego od wielu lat w modzie stylu marynarskiego. Sprawdzi się nie tylko na plaży, ale też na wakacjach w mieście czy wiosennych spacerach.

Patrząc na wiosenną kolekcję Ferii można odnieść wrażenie, że ciepłe dni nadejdą dużo szybciej - na pewno w naszej szafie!

Nowy sezon w modzie, to także nowy etap dla marki - 1 lutego rusza pierwszy sklep internetowy Feria. Skompletowanie wiosennej szafy będzie dużo prostsze i wiosna sama zawita do Twojego domu. Nie zastanawiaj się, przywołaj wiosnę trochę szybciej!

feria.pl


2018-01-15

Fashion Inspiration - ORSAY - Wiosna 2018

W kolekcji ORSAY Wiosna 2018 kwiaty ze śmiałością wybudzają się z zimowego snu. Dumnie rozkwitają na satynowych, lejących się tkaninach. Sukienki kimono, rajskie motywy i pastelowe tła - to dzięki nim styl piżamowy ujrzy światło dzienne w tym sezonie.

A to właśnie o nim śnią wszystkie fashionistki! Radosne, pełne wdzięku i jednocześnie szykowne - oto cała prawda o groszkach. Ten kobiecy i ponadczasowy wzór powrócił na asymetrycznych sukienkach i topach bez ramion. Zgrabnie miksuje się też z kratą gingham.

A co z paskami? Koszule w męskim stylu czy street style w damskim wydaniu - w tych stylizacjach rządzą właśnie paski! Poszukującym energii w pierwszych promieniach słońca spodobają się nasycone kolory, jak mocny żółty w zestawieniu z militarnymi elementami khaki. Super modny detal to wciąż idealne określenie dla pereł i ćwieków, które zdobią jeansy, eko-skórę i swetry.

Podsumowując: kolorowo, kwitnąco i przede wszystkim kobieco - tak maluje się paleta trendów w wiosennej kolekcji ORSAY.

www.orsay.com 


NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6