news
NEWS__I__Projektanci__I__Przeczytaj o...
NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6

2018-09-10

Lata 80., futra i cekiny - czyli nowa kolekcja ITALOGY na sezon jesień/zima 2018/2019

Sezon jesień-zima z marką Italogy to opowieść o klasyce w nowoczesnym wydaniu. W tej kolekcji znalazły się fall-winter essentials, czyli eleganckie garnitury, płaszcze i futra. Nie obyło się również bez cekinów z trendów lat 80.

Jednym z najmocniejszych akcentów w nadchodzącym sezonie są soczyste kolory. Głęboki odcień czerwieni, granat, brąz z beżem... Wybierając takie kolory można śmiało zapomnieć o szarej codzienności.

Kolejną silną tendencją tej kolekcji są printy, a dokładnie kraty oraz panterka. Ma to oczywiście związek ze stylem vintage, który obecnie przeżywa renesans. W kolekcji znaleźć można również jesienne must have - płaszcze i kurtki. Tej jesieni, według projektantów Italogy, w każdej szafie powinny znaleźć się płaszcze o klasycznych fasonach, jak również parki z naszywkami.

www.italogy.pl

2018-09-10

Modny powrót do szkoły - SiNSAY

Modnie do szkoły? Projektanci Sinsay udowadniają, że w szkolnej ławce można wyglądać atrakcyjnie. Nieśmiertelna kratka, mundurkowe fasony, a do tego odrobina streetwear’u i motyw Myszki Miki - oto mieszanka gwarantująca dobrą zabawę w szkole i na uczelni. Kolekcja Sinsay idealnie łączy w sobie pozorne skrajności. To grzeczny, lecz zarazem kokieteryjny look wyluzowanej prymuski. Designerskie bluzy w żywych kolorach dodają klasycznym szkolnym stylizacjom nowoczesnego charakteru. Linia obfituje też w wygodne codzienne „must haves” każdej uczennicy, czyli koszulowe bluzki (z dżinsu i kraciastej flaneli), T-shirty, bluzy i dżinsy. W tych klasykach liczą się detale - czcionka użyta na nadrukach czy krój rękawów. To one nadają prostym designom wyjątkowy sznyt.

Kampania promująca linię Sinsay „Back to School” doskonale oddaje ducha tej kolekcji - jest stylowa, ale luźna, grzeczna i zarazem zawadiacka. Spodnie przypominające te od garnituru pojawiają się obok dresów z lampasami, a kraciasty żakiet łączy się w idealny duet z zabawnym T-shirtem. Kolorystyka żywa miesza się ze zgaszonymi szarościami, brązem i stonowanymi odcieniami jeansu. W sferze stylizacji projektanci Sinsay radzą postawić na odzież noszoną warstwowo i eklektyzm. Proponują zróżnicowaną sylwetkę, trochę sportową, lecz wciąż kobiecą. Całość tworzy barwną stylistyczną mieszankę. Kolekcji towarzyszy specjalna linia szkolnych gadżetów: http://www.sin-say.com/pl/pl/trends/back-to-school-aw18

www.sin-say.com


2018-09-05

Pracowni Aperitivo - zaprasza na pyszną prezentację - Łódź, piątek 7.09.2018 r.

Zapraszamy na pierwszą prezentację Pracowni Aperitivo! Piątkowy wieczór zapowiada się wyjątkowo. Kucharz Karol Lubczynski zadba, aby zamówione przez Gości dania przywołały wspomnienia z Włoch, jak również o doskonały nastrój na dobry początek weekendu.
Dowiemy się jak funkcjonuje autorski koncept - połączenie pracowni/showroomu na parterze oraz na I piętrze, gdzie szyte są kreacje na miarę z metką Plesiak Patrycja Pracownia.
Wszystko w trakcie koncertu piosenek włoskich wykonywanych przez aktorów Łódzkiego Teatru Piosenki! Będzie artystycznie, modowo i smacznie!

Marki, których projekty można obejrzeć i kupić w showroomie: Patrycja Plesiak, Katarzyna Dacyszyn Bunny Blanc, Marianna No Buty Ślubne, COMUNACO, So Cotton, Kuca, Underbeard, Aneta Fiodorow, Buggy Jewels.

Zapraszamy!

Projektantka Patrycja Plesiak od 2012 r. tworzy autorskie kolekcje ubiorów oraz projekty na indywidualne zamówienia (kreacje na miarę). Pracownia Aperitivo jest pierwszym w Polsce hybrydowym sklepem, który łączy rodzimą modę z kulinariami (Off Piotrkowska Center w Łodzi, ul. Piotrkowska 138/140). Na miejscu można zakupić projekty polskich projektantów oraz zjeść przysmaki inspirowane kuchnią włoską, a w szczególności tradycją podawania aperitivo.

Hybrid Store „Pracownia Aperitivo” to lokal na parterze, w którym znajduje się showroom i Aperitivo Bar, natomiast na I piętrze w tym samym zabytkowym budynku (dawnej fabryce Ramisha) znajduje się pracownia krawiecka Patrycji Plesiak, gdzie szyte są kolekcje oraz projekty na indywidualne zamówienia. Najnowsza ślubna kolekcja projektantki charakteryzuje się nowoczesnymi krojami, wykorzystaniem francuskiej matowej satyny, żorżety oraz haftowanej siatki. Kolekcja przeznaczona jest dla panien młodych, które chcą czuć się komfortowo i nowocześnie w dniu ślubu. Projekty wykonywane są z najwyższej jakości tkanin, z dbałością o wykończenie i każdy detal.

Projektantka mody Patrycja Plesiak ukończyła projektowanie ubioru na Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z tytułem magistra sztuki. Do tej pory powstało 26 autorskich kolekcji limitowanych.

W tym roku projektantka odebrała międzynarodowa nagrodę w Wenecji - Premio Internazionale Grandi Artisti Luigi Centra - w dziedzinie rozwoju światowej mody. W 2013 roku kolekcją „Venom” wygrała międzynarodowy konkurs dla projektantów Textile Salon otrzymując Złoty Medal oraz certyfikat od Slavy Zaitseva. Natomiast w 2015 roku reprezentowała Polskę w Mediolanie podczas Expo Milano 2015, promując województwo łódzkie poprzez modę. Wszystkie projekty z metką Patrycji Plesiak są tworzone z pasji, a najważniejszy dla Projektantki jest uśmiech i zadowolenie Klientek.

Zdjęcie autorstwa Angeli Pesty / Neonshot.pl


2018-09-05

Marka Wspiera Markę

22 września 2018 r. odbędzie się w Łodzi drugi pokaz mody polskich projektantów „Marka Wpiera Markę”. Wydarzenie jest wspólnym przedsięwzięciem Województwa Łódzkiego i Personal Branding Polska. Inicjatorką i pomysłodawczynią projektu jest Anna Szubert.

Pierwsza edycja łódzka odbyła się 7 kwietnia 2018 r. w gościnnych wnętrzach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Miejsce wybrane zostało nieprzypadkowo - to tam zaczyna się historia mody w Polsce. Łódź od zawsze kojarzona była z branżą włókienniczą. Druga edycja również gościć będzie w tym niezwykłym historycznym miejscu.

W pokazie weźmie udział 10 projektantów, trójka z nich po raz drugi. Na scenie pojawią się znane już nazwiska: Angelika Józefczyk, Maciej Piłat czy De La Fotta. Zobaczymy kolekcje marki Cosel, Lizard by Kasia Ostapowicz, Katarzyny Wójcik, Krzysztofa Budy, Dominiki Syczyńskiej, Jarosława Ewerta i Marty Kuszyńskiej.

Organizatorzy, Personal Branding Polska i Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, przygotowali aż 500 zaproszeń na wydarzenie. Oprócz zaproszonych gości ze świata akademickiego, biznesu czy medialnego, przygotowano również pulę zaproszeń dla gości, którzy kochają modę.

Więcej informacji na stronie www.markawspieramarke.pl


2018-09-05

Polki Folki 2018 już 28 października!

Osiem tygodni pozostało do jednego z najważniejszych folkowych wydarzeń w naszym kraju - kolejnej edycji cyklicznego wydarzenia kulturowego Polki Folki.

Tegoroczna edycja jednego z najważniejszych folkowych wydarzeń kulturowych w kraju - Polki Folki - nawiązuje do ósemki i symbolu nieskończoności, który łączy w modzie tradycję z nowoczesnością. Każdego roku organizatorzy zaskakują kreatywnym pomysłem prezentacji. Tym razem na wybiegu spotkają się dwie kultury: polska i ukraińska, z udziałem gości specjalnych. Wieczorną Galę Mody poprzedzą międzynarodowe warsztaty dla młodzieży i nauczycieli, inspirowane tradycją strojów ludowych oraz kultury obydwu krajów. Spotkania będą dotyczyły kultur narodowych we współczesnych stylizacjach (poprowadzą je stylista Tomasz Gąsienica Józkowy i dziennikarka modowa Joanna Wiernicka Zawisza), trendów folkowych w biżuterii (mentorskie spotkanie z Ewą Rodzoch i marką Lily’s Little Corner) oraz sztuki w kreatywnych warsztatach plastycznych. To wynik współpracy Organizatorów z łódzką Fundacją Kolorowo. Program wydarzenia wpisuje się w ten sposób w założenia projektu o edukacji kulturowej w inspiracjach międzynarodowych.

Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w przestrzeniach Rezydencji Nosalowy Dwór w Zakopanem, która swoją stylistyką wnętrz nawiązuje do tradycji i kultury Podhala. Pomysłodawcą inicjatywy Polki Folki jest Aneta Larysa Knap - twórczyni kierpcy na obcasie, bielizny góralskiej oraz jeansów ręcznie haftowanych w góralską parzenice. Prekursorka połączenia tradycji z nowoczesnością jest autorką nowatorskiego stylu, bazującego na kanonach góralskiego folkloru oraz tradycjach regionu Podhala, co łączy w swojej marce Folk Design.

Zapraszamy na 8 edycję wydarzenia Polki Folki 2018 - już 28 października w Nosalowym Dworze w Zakopanem!

Sprawdzaj nasz fanpage - Facebook: POLKI FOLKI

 


2018-08-30

Back to school, back to reality

Powrót do szkoły nie musi być nudny, to może być początek nowej modowej przygody! Tej jesieni Hunter w kolekcji Back to School proponuje wyrzec się szarości i skupić się na jasnych kolorowych barwach.

„Back to School” to historia o  jesiennych kolorach oraz stylu rodem z amerykańskiego college'u. Cała  linia składa się ze słynnych i rozpoznawanych kaloszy Hunter, płaszcza przeciwdeszczowego oraz detalu, bez którego trudno sobie wyobrazić ucznia -  mowa oczywiście o plecaku.

Dziewczynki na rozpoczęcie roku szkolnego mogą postawić na jasno żółte buty oraz barwne, jak liście w październiku, czerwone plecaki. W ofercie dla młodych gentlemanów, oprócz jesiennych kolorów, znalazł się również niebieski - w odcieniu lazurowym.

Jesienna linia marki Hunter  to zestawienie stonowanej kolorystyki z mocnymi barwami, które pobudzają i inspirują. Powrót do szkoły będzie przyjemniejszy, a poranne wstawanie nie takie straszne, jeżeli na ramionach znajdzie się  wygodny plecak, a na nogach kolorowe kalosze.

www.hunterboots.com


2018-08-30

JESSICA MERCEDES x ORSAY - My Fashion Connection

Propozycje z jesiennej kolekcji ORSAY są efektem połączenia talentów dwojga niezwykłych ludzi. Jednej z najpopularniejszych polskich blogerek modowych - Jessiki Mercedes oraz Karena Amirhaniana - głównego projektanta i dyrektora kreatywnego ORSAY. Premiera kolekcji dla mediów i stylistów odbyła się 20.08.2018 w warszawskim BAJKA Studio.

Jessica i Karen w ramach tej szczególnej współpracy połączyli siły i swoją pasję do mody, aby stworzyć wyjątkowe kreacje. Dziewczęca zwiewność i odwaga, pewność siebie i romantyzm, lekkość i westernowy sznyt - stylizacje z kolekcji Pretty Western Girls i Vintage Love zostały zaprojektowane dla kobiet, które lubią łączyć różne style. W pierwszej linii inspirowanej Dzikim Zachodem znajdziemy sukienkę ze wzorem paisley, zwiewną, czarną w stylu boho i dopasowaną sukienkę z dzianiny. Do tego oversizowy kardigan z nitami i jesienne must-have, jakimi są kowbojskie akcesoria. Nie brakuje też ponadczasowego klasyka - czarnej ramoneski. Linia Vintage Love to romantyczna odsłona kolekcji. Kwieciste sukienki, czerwony, dzianinowy total look i absolutny hit - kożuch w kolorze koniaku, czyli teddy coat.

Klimatyczne zdjęcia do kampanii, której dyrektor artystyczną została Jessica Mercedes, powstały w gościnnych progach Dworu Norwida. Wśród starych drzew i w okolicznych polach, na których przeszłość spotyka się z teraźniejszością.

Hasło kampanii My Fashion Connection kryje w sobie całą filozofię marki ORSAY. Zamiłowanie do mody i wspólnego cieszenia się nią. Moda to pasja, która łączy ludzi. To też mnóstwo okazji, aby jednocześnie wyrażać siebie i razem czerpać radość z życia.

W konkursie kampanijnym można wygrać weekend dla 2 osób w jednej ze stolic mody - Mediolanie i właśnie tam przeżyć modową przygodę z kimś bliskim. Na uczestników czeka też ekskluzywne wydanie e-magazynu My Fashion Connection. Jest to wspólne dzieło ORSAY i redaktor naczelnych (które zostały ambasadorki Klubu Modnych Kobiet ORSAY) - Karoliny Wilk i Moniki Liwoch. Więcej o kampanii na stronie orsay.com/JM, a kolekcja dostępna w salonach i na orsay.com od 27 sierpnia 2018.

#JESSICAxORSAY #MyFashionConnection


2018-08-24

Jesienno-zimowa kolekcja marki FERIA - comfort first - kobieca moda w praktycznym wydaniu

Praktyczna moda znajduje swoje odzwierciedlenie w jesienno-zimowej kolekcji marki FERIA. Ponadczasowa klasyka i komfort, a także podkreślenie swojej osobowości poprzez strój - to właśnie o tym opowiada marka.

Kolekcja na sezon jesień-zima 2018/2019 to stonowane odcienie i ponadczasowe jesienne motywy, komfort i romantyczność. Właśnie to, czego kobiety szukają w czasach power dressingu. W ofercie marki przedstawione są podstawowe elementy garderoby, w których każda kobieta - niezależnie od wieku i okazji - będzie czuć się atrakcyjnie, pewnie i komfortowo.

Kolekcja wspiera chęć kobiet do dostosowania mody do ich aktywnego zawodowo trybu życia oraz codziennych potrzeb. Dlatego też w królują tu kolory ziemi, odcienie zgaszonego słońca, palone brązy, orzeźwiające i klasyczne błękity - barwy inspirowane naturą. Jednocześnie, zastosowane przez projektantów modne malarskie printy, które niczym pociągnięcia pędzlem zostały przeniesione na ubrania, będą wprowadzać trochę światła w szarość codzienności.

Warto również zwrócić uwagę, że całość stworzona została z ubrań w stylu basic, co tylko zachęca do zabawy modą i odnalezienia swojego osobistego, wyjątkowego stylu. Kolekcja jesień-zima 2018/2019 w wykonaniu marki FERIA potwierdza, że aby czuć się komfortowo kobieta nie zawsze musi chodzić w dresie. Żeby podbić świat nie trzeba rezygnować z siebie w obliczu zmienności pogody i wyzwań codzienności.

feria.pl

 


2018-08-24

Damski garnitur w nowej odsłonie

Odkąd kobiety zaczęły stawiać na wygodę, garnitur coraz częściej zastępuje garsonkę w eleganckich stylizacjach do pracy. Zestaw złożony z dwóch lub trzech elementów chętnie wykorzystywany jest również przy specjalnych okazjach. Ze względu na wiele możliwości aranżacji damski garnitur zdobywa coraz liczniejsze grono wielbicielek. Wśród garniturowych nowości znaleźć można dobrze skrojoną klasykę w jej nowej odsłonie.

Elegancka nowoczesność
Damski garnitur w kratę połączony z szortami to nowa odsłona sprawdzonej klasyki. Dwuczęściowy zestaw w kubańskim stylu to genialna i elegancka odskocznia od codziennej rutyny. Stylizacja ta jest o tyle nietypowa w swoim klasycznym ujęciu, że zamiast spodni garniturowych czy chinosów wykorzystano do jej skompletowania materiałowe szorty. Efekt jest zachwycający w swojej prostocie.

Talia na swoim miejscu - rządzi szeroki pas
Nie musisz zmieniać całej garderoby by pokazać innym, że znasz się na trendach. Czasem wystarczy tylko jeden detal, np. pasek, dzięki któremu twoje stylizacje nabiorą modnego sznytu.

Z czym łączyć marynarki?
Marynarka to jeden z najbardziej uniwersalnych elementów garderoby, jakie tylko możemy sobie wymarzyć. Pasuje do każdej okazji - to doskonałe okrycie podczas wiosennych i letnich wieczorów, a także świetna narzutka na sweter, kiedy jest zimno. Marynarka może być bazą lub uzupełnieniem stylizacji, a wszystko zależy jedynie od wyobraźni.

www.na-kd.com

 

 


2018-08-14

Modne maxi sukienki na każdą okazję

Sukienka maxi to idealny sposób na wysmuklenie sylwetki i dodanie sobie jeszcze więcej kobiecości. Poza tym, jest to fason odpowiedni na specjalne wyjścia, jak również na co dzień - do pracy, na spacer czy na niezobowiązujące spotkanie ze znajomymi.

Lato to przede wszystkim pełen słońca, wakacyjny czas, a długa sukienka jest idealnym wyborem na miejską stylizację w wakacyjnym klimacie. W letnim sezonie w Promodzie znajdziesz niesamowite letnie maxi sukienki w stylu hippie, wykonane z różnych materiałów, dostępne w wielu kolorach.

Połącz długą sukienkę ze słomkowym kapeluszem i sandałami, a będziesz czuć się jak na wakacyjnym wyjeździe. Z kolei z eleganckimi dodatkami wykorzystasz ją na specjalne okazje, na przykład na wesele. Kwieciste sukienki maxi idealnie wpisują się w popularny ostatnio na imprezach styl boho. Znajdziesz również długie sukienki z odkrytymi plecami, przyozdobione haftami lub koronką, przewiązywane paskiem w talii.

Wybieraj spośród propozycji bieżącej kolekcji Promod i znajdź idealną maxi sukienkę, która spełni wszystkie Twoje oczekiwania, podkreśli Twoją wyjątkowość i stworzy idealną stylizację.

www.promod.pl


2018-08-14

MOHITO - Simple Office - Jesień 2018

Zakończenie lata i powrót do pracy to znakomita okazja do odświeżenia garderoby. W najnowszej kolekcji Simple Office projektanci marki MOHITO proponują klasyczne rozwiązania biurowego dress code, a dla bardziej odważnych - oryginalne dodatki i stylowe kroje. W kolekcji królują przede wszystkim garnitury w odcieniach nowoczesnego fioletu lub z printem w kratkę vichy. Szeroka gama różnych długości marynarek i spodni zapewni dopasowanie do każdej sylwetki. Znaczącą rolę w zestawieniu odgrywają detale, takie jak oblekane tkaniną paski (doskonale podkreślające talię) lub kontrastowe przeszycia (dyskretnie nadające charakteru stylizacjom). Kolekcja MOHITO Simple Office Jesień 2018 to szlachetne połączenie eleganckiego stylu i funkcjonalnej wygody.

Przedstawione stylizacje to wybory Alicji Werniewicz, która wystąpiła również w roli modelki przed obiektywem fotografa Mateusza Stankiewicza.

www.mohito.com


2018-08-03

Magia stylu boho

Sinsay spełnia marzenia wszystkich wielbicielek letnich etnicznych stylizacji. Najnowsza linia marki, dedykowana modzie festiwalowej, łączy w sobie czarodziejskie boho, styl hippie, estetykę amerykańskiego rodeo z detalami w klimacie folkowym. Tuniki, sukienki, topy, szorty, kombinezony i narzutki są idealną propozycją dla wielbicielek letniej klasyki w kreatywnym wydaniu.

Projektanci Sinsay nie zawiedli: stworzyli zupełnie nowe propozycje w kolekcji bazującej na stylu dobrze znanym z letnich festiwali. Zaskakują nas przede wszystkim nowoczesne fasony i detale, które ożywiają klasyczny, hippisowski look. Rozcięcia odsłaniające ciało nadają ubraniom uwodzicielski klimat, a chwosty i frędzle sprawiają, że stylizacja „żyje” i doskonale nadaje się do festiwalowej zabawy. Z kolei liczne dodatki dostępne w kolekcji, takie jak okulary czy kalosze, to nie tylko praktyczne akcesoria, ale także łatwy sposób na nadanie zestawom indywidualnego charakteru. Kolorystyka linii jest wyrazista, bazuje na ciemnych barwach i żywych kwiatowych deseniach, ale urozmaicono ją jasnym jeansem i tkaninami wielobarwnymi.

Festiwalowy look Sinsay sprawdzi się idealnie także poza imprezami na świeżym powietrzu. Liczne modele ubrań z kolekcji są doskonałe do plażowania czy jako codzienne ubranie w cieplejsze dni. Mnogość wzorów i kreatywny design pozwalają swobodnie miksować zestawy. Dzięki Sinsay stylowy, ale zarazem zrelaksowany i swobodny look jest teraz na wyciągnięcie ręki.

www.sin-say.com


2018-08-03

Z kartą Klubowicza obejrzą modę, buty i obrazy Muchy!

Zaskakującą nowość dla kupców odwiedzających targi mody i obuwia w Brnie przygotowali ich organizatorzy. Będzie to Klub Zwiedzających STYL/KABO. Dzięki tej nowej idei polepszy się jakość obsługi jednej z trzech najważniejszych grup biorących udział w każdej imprezie targowej. Bo trudno sobie wyobrazić udane targi bez odpowiednio dużej liczby wystawców, dziennikarzy oraz zwiedzających. Tych ostatnich do przyjazdu do stolicy Moraw w dniach od 18 do 20 sierpnia 2018 r. mają zachęcić korzyści wynikające z posiadania karty klubowej. Co to za korzyści? Przede wszystkim bezpłatne wejście na imprezę. Do tej pory bilet na Targi STYL/KABO dla gości dysponujących zaproszeniem od wystawcy (a takich była większość) nie był przesadnie drogi. Po zarejestrowaniu się w kasie targowej kosztował trochę ponad 13 zł lub był darmowy dzięki rejestracji internetowej. Jednak sama procedura rejestracyjna mogła być pewną niedogodnością dla odwiedzających imprezę. Teraz to się zmieni. Karta z kodem kreskowym będzie imienna, dlatego wystarczy przystawić ją do czytnika i przejść przez bramkę otwierającą się w stronę brneńskich pawilonów. Ważna informacja - wejść może Klubowicz oraz jedna osoba towarzysząca. A co jeśli goście targowi przyjadą samochodem? Będą mogli zostawić go w wyznaczonych miejscach tuż przy pawilonie P. Oczywiście też bezpłatnie, o ile są posiadaczami karty klubowej. Jeśli karty nie mają, to muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 25 zł. Członek Klubu, dzięki specjalnym wiadomościom mailowym, będzie na bieżąco informowany o wszystkich wydarzeniach dziejących się na targach - pokazach mody, konferencjach, szkoleniach etc.

Czy to już wszystkie korzyści wynikające z przynależności do Klubu Zwiedzających STYL/KABO? Jasne, że nie! - Zależy nam na tym, aby wizyta w brneńskim Centrum Wystawienniczym była nie tylko pełna modowych i biznesowych inspiracji, ale również udanych spotkań oraz przyjemnych doznań - powiedziała Gabriela Císařová, dyrektorka Międzynarodowych Targów Mody STYL i Międzynarodowych Targów Obuwia KABO. Po pracowitym dniu obfitującym w szereg rozmów na stoiskach, przyjdzie czas na relaks i pierwszą analizę zebranych ofert lub złożonych zamówień. Temu ma służyć wydzielone w pawilonie miejsce na odpoczynek z kawą i wodą mineralną. Każdemu członkowi Klubu Zwiedzających STYL/KABO przysługuje tam jednorazowy wstęp. Do obsługi zostaną specjalnie wyznaczone miłe hostessy.

A na koniec coś specjalnego - bonus kulturalny! Do końca 2018 r. Centrum Wystawiennicze w Brnie gości unikatową wystawę dzieł Alfonsa Muchy „Dwa Światy”, która jest kombinacją dwóch przeciwległych nurtów twórczości tego utalentowanego malarza. Członkowie Klubu Zwiedzających STYL/KABO mają niepowtarzalną możliwość bezpłatnego obejrzenia obrazów i plakatów Muchy w sobotę 18 sierpnia i w niedzielę 19 sierpnia. Wystarczy, że okażą kartę klubową przy kasie w pawilonie H. Więcej informacji o wystawie można znaleźć pod łatwym do zapamiętania adresem: www.mucha.brno.cz

Na razie imienną kartę klubową (ważną do lutego 2020 r.) otrzymają automatycznie wszyscy czescy i słowaccy kupcy, którzy odwiedzili choć raz jedną z ostatnich siedmiu edycji targów STYL i KABO. A co z pozostałymi nacjami? Sprawa jest bardziej skomplikowana, bo to i RODO, i czas druku kart, i potrzeba sprawdzenia w praktyce funkcjonowania Klubu. Najwcześniej w lutym przyszłego roku zwiedzający z innych krajów będą mogli liczyć na podobne przywileje wynikające z członkostwa w Klubie Zwiedzających STYL/KABO. Z jednym wyjątkiem... - Polacy są trzecią pod względem wielkości grupą zwiedzających Targi STYL/KABO. Dlatego już teraz niejako wymusiliśmy na czeskich partnerach członkostwo naszych rodaków w Klubie - poinformował Jarosław Krykwiński, szef polskiego przedstawicielstwa Veletrhy Brno a.s. Dla kupców z Polski zarezerwowano pulę 20 kart członkowskich, tym tylko różniących się od innych, że nie będą imienne. A to dlatego, że zabraknie czasu na ich spersonalizowany druk. Ale dane chętnych zgłaszających się do Klubu zostaną zweryfikowane. O co konkretnie chodzi? Najpóźniej do czwartku (16.08.2018 r.) należy wysłać na adres agencja@targi.brno.pl imię oraz nazwisko osoby zainteresowanej odwiedzeniem Targów STYL/KABO i składaniem zamówień, nazwę firmy i NIP, adres email oraz link do firmowej strony internetowej. - Sprawdzimy te dane i jeśli potwierdzi się, że aktywność biznesowa zgłoszonej osoby jest w jakiś sposób powiązana z przemysłem tekstylnym, odzieżowym, obuwniczym lub skórzanym, to wyślemy mailem informację, że karta jest do odbioru w foyer pawilonu P (okienko „Akreditace”). Należy mieć ze sobą dokument potwierdzający tożsamość - doprecyzował Jarosław Krykwiński. Organizator zastrzega sobie prawo wyboru osób chcących się akredytować przy Targach STYL/KABO.

www.targi.brno.pl


2018-08-03

RISK made in Warsaw X BODYMAPS

Bodymaps słynie z fasonów, w których sylwetka wygląda lepiej niż nago. Dlatego, gdy projektantkom RISKa zamarzyły się kostiumy kąpielowe, zgłosiły się do ich zdaniem najlepszej projektantki tej części garderoby w Polsce - założycielki Bodymaps - Ewy Stępnowskiej. Kolor jest RISKowy - szminkowy róż, w ukochanym przez projektantkę Klarę Kowtun odcieniu pomadki Clinique Whole Lotta Honey - której używa jak jest i blondynką, i szatynką, i brunetką, i w czasach bladości, i opalenizny. Żeby sprawdzić jak wyglądają w nim kobiety o różnym temperamencie, osobowości, karnacji i kolorze włosów, koniecznie trzeba zobaczyć całą sesję z cyklu #nophotoshop.

Flavię Borawską, Berenikę Chmiel, Joasię Ostaszewską i Marysię Przybyszewską sfotografował Tymek Mac Maciejewski <3

www.riskmadeinwarsaw.com


2018-08-03

Targi Mody Poznań. Tu warto być!

W dniach 28-29 sierpnia Poznań ponownie stanie się stolicą mody. Za sprawą wystawców reprezentujących trendy z różnych stron świata uczestnicy poznańskich targów dowiedzą się co mają najlepszego w swojej ofercie.

Targi Mody Poznań to najważniejsze wydarzenie modowe w Polsce. Na tle innych imprez krajowych Targi Mody Poznań wyróżniają się biznesowym charakterem oraz liczbą wystawców. Na koniec lata trzy targowe hale wypełnią się tysiącami nowości od blisko 300 firm i marek. Zakres tematyczny obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, galanterię i skóry. Podczas bieżącej edycji pojawią się wystawcy z 16 państw, m.in. z Bangladeszu, Białorusi, Chin, Czech, Francji, Hiszpanii, Indii, Litwy, Niemiec, Pakistanu, Szwecji, Tunezji, Turcji, Ukrainy, Włoch i Polski.

Celem targów jest pokazanie w pigułce trendów oraz różnorodności stylistycznej. Polscy i zagraniczni przedsiębiorcy będą mieli okazję poznać ofertę znanych brandów, alternatywne marki, a także firmy rodzinne, które doskonale znają wymagania klientów. Producenci zainspirowani światowymi tygodniami mody pokażą interpretacje kluczowych tendencji.

Odwiedzając imprezę nie można pominąć szkoleń z zakresu marketingu i prawa. Są to spotkania skierowane wyłącznie do branży mody, dostosowane do charakteru polskiego rynku. Przy współpracy z partnerami merytorycznymi i wsparciu wybitnych specjalistów stworzono Speakers - miejsce, w którym uczestnicy wydarzenia otrzymują pełne spektrum wiedzy dedykowanej branży kreatywnej. W programie zbliżającej się edycji znajdą się między innymi takie tematy, jak: „Projekty modowe pod ochroną - wzory, znaki, prawa autorskie”; „Obowiązki sprzedawcy a prawa konsumenta”; „Psychologia koloru w komunikacji marketingowej”; „Techniki negocjacji w biznesie, czyli jak zyskać więcej”; „Kultura organizacji - sposób na sukces w trudnych czasach” czy „Typologia klienta w branży mody”.

Bilet na Targi Mody Poznań dla osób związanych z branżą mody jest bezpłatny. Właściciele sklepów, managerowie, marketingowcy, studenci uczelni kierunkowych, fotografowie, styliści otrzymują darmowy bilet wstępu po wcześniejszej rejestracji na stronie www.targimodypoznan.pl lub w kasie podczas wydarzenia. W wydarzeniu mogą wziąć udział także osoby niezwiązane z branżą fashion, jednak zobowiązane są do zakupu biletu.

www.targimodypoznan.pl

2018-07-25

Jesienią w PROMOD rządzi mix

Jesienią wiele z nas odkłada kolorowe, wzorzyste ubrania do szafy, aby poczekały do kolejnej wiosny czy lata. Promod pokazuje, że nie jest to konieczne. Tej jesieni skontrastuj wzory w stylizacji, jak szarość za oknem z kolorem ciepłego swetra.

Na nadchodzącą jesień marka Promod proponuje między innymi wygodne eleganckie żakiety połączone z bluzą w wyrazistym odcieniu oraz miękkie ciepłe swetry. Wszystko sprawdzi się w mieście, a także podczas weekendowego wyjazdu z przyjaciółmi.

Tej jesieni rządzą wszelkiego rodzaju łączenia i kombinacje. Garnitur w kratkę zestaw z bluzą albo kwiecistą sukienką. Spodnie w paski załóż do dzierganego swetra we florystyczny wzór, a jeansy i ogrodniczki do romantycznej koszuli z ażurowymi elementami. Kombinacji jest mnóstwo. Gruby szal nie musi spełniać tylko jednej funkcji - zarzucony na ramiona i związany w talii paskiem zmieni się w poncho (podkreślane w tym sezonie na wybiegach).

Jeśli wolisz wczuć się w nastrój panujący za oknem, postaw na ziemiste ciepłe barwy, które są must have tej jesieni. Karmelowy kożuch świetnie sprawdzi się na chłodniejsze dni, a rude szorty i bordowa, zwiewna sukienka pozwolą na przypomnienie sobie letnich chwil.

www.promod.pl


2018-07-20

Nowe targi branży tekstylnej za nami - Fashion for Kids festiwalem mody w Targach Kielce

Początek lata w Kielcach rozpoczął się pod znakiem mody. Wystawcy i zwiedzający z kraju i ze świata, mnóstwo nowości od producentów, prezentacje kolekcji topowych marek szyjących dla najmłodszych oraz ciekawe spotkania i warsztaty - tak w wielkim skrócie można opisać premierową edycję Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych Fashion for Kids.

Wystawa, która odbyła się od 28 do 29 czerwca na terenie Targów Kielce, zgromadziła firmy z 7. krajów świata, takich jak Belgia, Dania, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Francja i Turcja. Dwudniowe wydarzenie dedykowane modzie dziecięcej umiejscowiono w największej hali targowej - pawilonie E. Na potrzeby nowego wydarzenia powstał profesjonalny wybieg, na którym mali modele prezentowali poszczególne kolekcje na różne sezony. Ofertę producentów i dystrybutorów obejrzało blisko pół tysiąca branżowych zwiedzających, między innymi z Niemiec, Ukrainy, Rosji, Słowacji, Rumunii, Czech, Bułgarii, Demokratycznej Republiki Konga oraz Kanady.

Modowy event w światowym stylu
Doświadczenie twórców doskonale znanych targów Kids’ Time od początku wróżyło powodzenie nowemu wydarzeniu na europejskiej mapie spotkań branży dziecięcej.
- Jesteśmy usatysfakcjonowani z udziału w Targach Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych - mówi Ismail Hakki Kiraz z tureckiej firmy Kimpeks Tekstil. - Do kieleckich targów po raz pierwszy przyjechaliśmy na początku tego roku na inne wydarzenie poświęcone zabawkom i artykułom dla dzieci. Zarówno z udziału w Fashion for Kids, jak i Kids’ Time jesteśmy bardzo zadowoleni.
Uczestnicy i wystawcy podkreślali międzynarodowy wymiar targów Fashion for Kids. - Podczas wystawy obecne były firmy z całej Europy. Obok nas były stoiska z Danii, widziałam też stoiska z Hiszpanii i Włoch - komentuje Danijela Pantic, reprezentantka MiniMignon z Francji.

Mała moda na wybiegu
Główną atrakcją wydarzenia Fashion for Kids były pokazy mody. Ponad sześćdziesięcioro dzieci w wieku od 3 do 10 lat przez dwa dni targów kroczyło po wybiegu i zawodowo prezentowało najnowsze trendy. - Interesującym aspektem Fashion for Kids były pokazy mody. Mogliśmy podziwiać małe talenty, a to nie często się zdarza na tego typu wystawach. Pokazy były bardzo profesjonalnie zorganizowane. W mojej opinii były najmocniejszym punktem targów - mówi Danijela Pantic z MiniMignon.
Firmy pochwaliły się kolekcjami na sezon jesień/zima 2018 oraz na sezon wiosna/lato 2019. Oprócz konfekcji, było obuwie i różnorakie akcesoria, m.in. parasole, ozdoby do włosów, biżuteria torebki i plecaczki.

Fashion for Kids edukacyjnie
Branża tekstyliów dziecięcych rozwija się bardzo dynamicznie, a jednym z najbardziej chłonnych krajów jest Rosja. W ramach spotkania z Eleną Pismenskają dyskutowano w jaki sposób wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji, a także omówiono trendy marketingowe na Wschodzie. Pismenskaja podkreśliła w swojej prelekcji, że targi Fashion For Kids są doskonałą okazją do pozyskania nowych kontaktów i poszerzenia wiedzy o zagranicznych rynkach. O planowaniu zakupu towaru na potrzeby własnej działalności, opowiedziała Agnieszka Socha, specjalistka ds. zarządzania i logistyki w małych firmach handlowych. Udział w targach wzięła także Dagmara Habiera od lat realizująca projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu Visual Merchandisingu. W ramach Fashion for Kids poprowadziła zarówno wykłady jak i warsztaty. - Czasem warto zrezygnować z pokazania całej ekspozycji sklepu, a skupić się na elementach najważniejszych dla naszego klienta - mówiła Dagmara Habiera.

Strefa Projektantów i Influencerów
Z myślą o projektantach, designerach, stylistach i influencerach powstała specjalna strefa. Organizatorzy Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych stworzyli okazję do nawiązania kontaktów biznesowych pomiędzy wystawcami a projektantami i blogerami. - Możemy wymienić się doświadczeniami, spojrzeć na modę dziecięcą świeżym okiem. Targi to doskonała okazja by nawiązać relacje handlowe. Spotkałam się z pozytywną reakcją i nastawieniem wystawców obecnych na Fashion for Kids - podkreślała projektanta, Joanna Jończyk.
Drugiego dnia wystawy kilkanaście blogerek z całej Polski przyjechało do Kielc, by zobaczyć premierową edycję targów odzieży dziecięcej i nawiązać nowe współprace. W czasie spotkań z wystawcami, zapoznały się z najnowszą ofertą produktową firm branży dziecięcej oraz ich rynkowymi hitami. - To co my blogerzy polecamy dalej, ma swój odbiór wśród mam. Dzięki naszej pracy mogą się one więcej dowiedzieć o firmach oraz nowościach dla swoich pociech - podkreślała Weronika Banaś, blogerka karmicielka.pl


2018-06-21

Wystawa targowa Fashion for Kids to must be dla wszystkich z branży tekstylnej

Premierowa wystawa organizowana w formule Bussines to Bussines odbędzie się od 28 do 29 czerwca w Targach Kielce. Organizatorzy oprócz ciekawej oferty targowej przygotowali wiele atrakcji, m.in. wykłady, warsztaty i pokazy mody z udziałem dzieci.

Moda dziecięca doskonale wpisuje się w powszechne trendy, dlatego też z roku na rok rośnie jej rynkowe zapotrzebowanie, a co za tym idzie – sprzedaż. W ciągu kilku ostatnich lat moda dla najmłodszych przeszłą ogromną metamorfozę. Na krajowym rynku jest wiele ciekawych marek szyjących doskonałe ubrania pod względem jakości i designu. Polska jakość wielokrotnie doceniana jest przez świat mody i zagranicznych klientów, którzy szukają w kraju nad Wisłą biznesowych partnerów. Organizatorzy Fashion for Kids wychodząc naprzeciw potrzebom producentów organizują wystawę dla tej wyspecjalizowanej gałęzi branży dziecięcej.

Wystawa w międzynarodowym stylu i pokazy mody
Udział w Fashion for Kids zadeklarowały firmy z kilku krajów Europy i Turcji. Obok polskich wystawców w Targach Kielce pojawią się popularne marki, m.in. z Włoch, Hiszpanii, Danii, Francji czy Wielkiej Brytanii. Zaprezentują one kolekcje ubranek dla dzieci w różnym wieku: od noworodka po nastolatka. Nie zabraknie nakryć głowy, stroi kąpielowych, designerskich rozwiązań czy odzieży okazjonalnej. Oprócz konfekcji będzie obuwie oraz akcesoria, w tym ozdoby do włosów, torebki, plecaki i biżuteria. Co więcej, na stoiskach wystawców pokazywane będą przeróżne wyroby włókiennicze: od kocyków, poduszek, przez otulacze, aż po pościele w najmodniejsze wzory. Poszczególne kolekcje zostaną pokazane na wybiegu przez małych modeli - pokazy mody będą trwać przez dwa dni targów.

Influencerzy i projektanci w Targach Kielce
Fashion for Kids to okazja dla influencerów do spotkania z przedstawicielami marek tworzących dla dzieci. Do udziału w wydarzeniu zaproszono blogerów, youtuberów oraz wszystkich tych, którzy prowadzą dobrze notowane profile w mediach społecznościowych dotyczące mody dziecięcej. Ich przyjazd zaplanowany jest drugiego dnia targów Fashion for Kids. W czasie spotkań z wystawcami, influencerzy będą mieli okazję do zapoznania się z premierowymi kolekcjami oraz do nawiązania współpracy. Na Targach Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych nie zabraknie mediów opiniotwórczych i branżowych. Swoje miejsce odnajdą także projektanci i designerzy.

Spotkania i warsztaty
Nowa wystawa ma także wymiar edukacyjny i jest doskonałą okazją do wymiany cennych doświadczeń z najlepszymi specjalistami w branży. Podczas warsztatów i wykładów będzie mowa m.in. o docieraniu do konsumentów detalicznych przez sklepy z odzieżą dziecięcą; czym jest Visual Merchandising i jak go zastosować, aby przynosił zamierzony skutek; jak wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji oraz czy więcej towaru w sklepie oznacza więcej pieniędzy.

Bez wątpienia Fashion for Kids to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie, które ma być platformą do wymiany cennych doświadczeń pomiędzy specjalistami z szeroko pojętej branży tekstylnej.

www.targikielce.pl/pl/fashionforkids.htm


2018-06-09

MOHITO Wiosna-Lato 2018

Tego lata MOHITO obiera kurs na Południe, zachwycając intensywnymi kolorami i kobiecymi fasonami. Kluczowe trendy znajdują odzwierciedlenie w obiektywie Mateusza Stankiewicza, przed którym stanęły wschodzące gwiazdy modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Naturalna uroda bohaterek kampanii świetnie współgra ze zwiewnymi tkaninami i wyrazistymi printami, które dominują w nowej kolekcji marki.

Nawiązując do najmocniejszych trendów na światowych wybiegach, projektanci MOHITO postawili w tym sezonie na ultrakobiecą estetykę w energetycznym stylu. W kolekcji przeważają zwiewne fasony, które nabierają charakteru dzięki tropikalnym nadrukom oraz soczystym odcieniom pomarańczy, fuksji i koloru żółtego. Nie brakuje również propozycji dla zwolenniczek klasycznej elegancji: kobiecych koszul, kombinezonów i sukienek maxi. Wspólnym elementem są detale kojarzące się z upalnymi wakacjami. Poza falbanami, dekoltami typu carmen i turbanami, wzrok przykuwają oryginalne klapki i pełna przepychu biżuteria, która najlepiej wygląda na tle niebanalnie wykorzystanych cekinów, szyfonu i satyny.

Scenerią kampanii zostało gorące Maroko, użyczając swojego energicznego kolorytu. Na tło zdjęć składają się słynne mozaiki, etniczne dywany i pustynny krajobraz. Roślinność i kolorystyka wnętrz świetnie podkreślają letni charakter stylizacji zaprezentowanych przez MOHITO.

www.mohito.com

SESJA ZDJĘCIOWA:
Fotograf: Mateusz Stankiewicz /AFPHOTO | Asystent fotografa: Łukasz Kuś | Modelka: Karolina Warzecha /Made by Milk, Marta Pawłowska /D'vision | Stylizacja: Arleta Żak /MOHITO | Makijaż: Marianna Yurkiewicz | Włosy: Adam Wilczewski | Film: Tymoteusz Pieszka | Asystent filmu: Mateusz Równy | Dyrekcja artystyczna: Kaja Wojtyga /MOHITO | Produkcja: Piotr Spodnik i Ola Wiecha /AFPHOTO

 

2018-06-09

Beach Party - plażowa kolekcja Sinsay

Najmodniejsze kroje kostiumów, genialne dodatki i szeroka gama kolorystyczna sprawiają, że wybór optymalnego stroju na plażę w Sinsay jest łatwiejszy niż kiedykolwiek! Plażowa kolekcja Sinsay oferuje przede wszystkim dwuczęściowe komplety, które nadają się do dowolnego zestawiania i łączenia (tzw. mix and match), jak również pożądane od kilku sezonów kostiumy jednoczęściowe. Wiele z proponowanych na plażę elementów można z powodzeniem traktować jak element codziennej stylizacji.

Inspiracje to przede wszystkim nawiązania do świata mody sportowej, a także nowoczesny minimalizm i lata 90. z całym spektrum popkulturowych cytatów (jak np. logotyp Barbie). Pojawiają się też kojarzone z latem tropikalne motywy roślinne (kwiaty hibiskusa, palmowe liście), ale również zapożyczone z mody miejskiej liternictwo, wstawki z siatki mesh i sportowe gumy.

Kroje strojów kąpielowych przywołują na myśl sportową bieliznę. Fasony są zróżnicowane, choć dominują te z mocnymi wycięciami, optycznie wydłużające nogi. W skład kolekcji wchodzi kilkanaście modeli kostiumów, okulary, japonki oraz letnie torby i kapelusze. Doskonałym uzupełnieniem linii są plażowe ręczniki Sinsay. Sesja promująca kolekcję Sinsay, zrealizowana w Kapsztadzie koncentruje się wokół klimatów surferskich i plażowo-miejskich, wprowadzając nas w atmosferę gorącego lata.

www.sin-say.com


2018-06-02

MOHITO dla mamy i córki - Little Princess Summer Collection

Little Princess Summer Collection to kolejna odsłona linii marki MOHITO stworzonej specjalnie dla mam i córek. Tym razem, projektanci marki proponują zestawienia lekkich tkanin z wygodnym denimem w sam raz na upalne dni w mieście, jak i wakacyjne przygody. Miłośniczki falban znajdą kobiece fasony sukienek z okrytymi ramionami, a młode stylowe damy zakochają się w dziewczęcych kokardach.

Hitem są marynistyczne pasy i T-shirty z cekinowymi aplikacjami, które za jednym dotknięciem zmieniają się w inny obrazek. W kolorystyce kolekcji dominują pastelowe róże, błękity i radosne odcienie żółtego, a uzupełnieniem looku są kolorowe okulary, wygodne espadryle, przewiewne słomkowe kapelusze i stylowe koszyki.

Ubrania Little Princess dostępne są w rozmiarach 104-134 w wybranych salonach MOHITO oraz sklepie online www.MOHITO.com

Fotograf: Krzysztof Opaliński | Video: Justyna Dudek | Modelki: Natalka i Sylwia/MILK | Produkcja: MASIK Production | Kreacja i nadzór produkcyjny: Marketing MOHITO

www.facebook.com/mohito.fashion | instagram.com/mohitofashion

2018-05-28

ORSAY Fashion Inspiration (lato 2018)

Lato, lato, lato... czyli upragnione, gorące dni! I jeszcze gorętsze trendy w nowej letniej kolekcji ORSAY. Nie ważne czy na plaży, czy w mieście - zwiewne tkaniny i kobiece fasony to idealny duet, gdy temperatury sięgają zenitu. Egzotyczne printy od stóp do głów lub w zestawieniu z modnym T-shirtem, do tego plecione akcesoria i udane wakacje gwarantowane. Tym, którzy lubią poczuć festiwalowe rytmy, serce zabije mocniej na widok folkowych sukienek maxi i akcesoriów rodem z Dzikiego Zachodu. Tuniki w stylu boho, nowoczesne jeansy i... duch podróżniczki - oto elementy, które powinny znaleźć się w walizkach miłośniczek mody i dalekich wypraw. A w te wakacje moda objęła kierunek na orient. To oznacza, że wzór paisley i perskie elementy przyprawione są rozgrzewającą czerwienią i brązem. Coś dla ochłody? Pastelowe odcienie, jak truskawkowy róż, lawenda i stylowy liliowy - w końcu to najsłodsza pokusa tego sezonu. Kolorowe sukienki w kwiaty? Tych na szczęście nie brakuje w najnowszej kolekcji ORSAY. Pozostaje tylko tańczyć w nich do białego rana!

www.orsay.com


2018-05-22

Kolekcja EMOI CELEBRATION

Celebration - nowa kolekcja polskiej marki EMOI - to projekty dla kobiet, które chcą wyglądać wyjątkowo podczas ważnych okazji w swoim życiu. Każda z nas ma inny gust oraz potrzeby, marka EMOI potrafi sprostać wszystkim wymaganiom. Myśląc o potrzebach klientek stworzyła sukienki koktajlowe, wizytowe i eleganckie kombinezony. Przyszedł czas letnich imprez, komunii, wesel i eleganckich przyjęć w ogrodzie. Na każdą z tych okazji EMOI ma odpowiedni strój do jej celebrowania.

Projektanci EMOI chcieli, aby kobieta wyglądała efektownie, nie zapominając o jej komforcie i wygodzie, tak aby mogła w pełni korzystać z życia. Uwagę przykuwają subtelne przeźroczystości, szyfonowe rękawy i falbanki sukienek. Modele dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej, aby ułatwić dobór do typu urody. Niektóre dostępne są w rozmiarach do 52. Dwa wyróżnione modele z linii Miss EMOI zostały uszyte w limitowanej ilości, co gwarantuje niepowtarzalność i oryginalność. Romantyczności dodają tiulowe doły sukienek, by każda kobieta czuła się w nich jak księżniczka.

Modelka: Magdalena Michalak / Fotograf: Albert Pabijanek / Wizaż: Grzegorz Szustak / Stylizacja: Karolina Nylec

www.emoi.pl


2018-05-16

RISK for Women by Women

Ten rok w RISK made in Warsaw zaczął się startem autorskich kolekcji Antoniny Sameckiej i Klary Kowtun. Teraz nadszedł czas na coś zupełnie innego - dziewczyny postanowiły wysłuchać kobietę, z którą na co dzień pracują - Dorotę Sajewicz. Trzy lata temu dołączyła do Riska - przyszła ze świata korporacji, z krótkimi ufarbowanymi na czerwono włosami, w czerwonym garniturze, na wysokich szpilkach... Przez ten czas przeszła ogromną metamorfozę, mówi o sobie, że „wysubtelniała, złagodniała, stała się bardziej sobą, a mniej wymyślona osobą”. W ramach zwieńczenia tej transformacji zespół Riska stworzył wspólnie z nią ubrania, a także wybrał modele z dostępnych od dawna klasyków, które opowiadają o kobiecości - takiej, w której jest moc i klasa.

To są projekty wymyślone dla osoby, która zna dobrze swoje atuty i niedociągnięcia. Te pierwsze dodają jej pewności, te drugie nie spędzają snu z powiek. Ubrania są proste, z lekko mundurowym, ale miękkim sznytem (Dorota kocha styl safari). Ustawiają sylwetkę i łatwo noszą się z innymi rzeczami z szafy. Mają kieszenie, właściwe dekolty, korzystne długości, podkreślają bez opinania.

Zdjęcia w ramach kampanii RISK for Women by Women zrobiła Iza Grzybowska. I podobnie jak w przypadku poprzednich kolekcji zdjęcia te nie poczuły Photoshop’a. Nic nie było w nich retuszowane - ubrania, twarz, tło - wszystko jest oddane w naturalny sposób.

Wraz ze startem kolekcji stworzonej dla Doroty, Risk wprowadził na rynek bezpłatny kwartalnik - magazyn poświęcony kulturze mody. Pierwszy numer jest już dostępny w butiku marki. Poświęcony światopoglądom ciekawych osobowości, które pokazują siebie poprzez prezentację swojej garderoby. To informacja o tym, jak nasza szafa opowiada o nas i co kryje się za naszymi wyborami ubraniowymi.

foto: IZA GRZYBOWSKA / PHOTOGRAPHER | produkcja: Kamila Krzewska | makijaż i włosy: Daniela Radkiewicz | stylizacja: K&A, Kamila Krzewska | asyst. sesji: Julia Dadan | studio: Daylight Studio

www.riskmadeinwarsaw.com


NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6