news
NEWS__I__Projektanci__I__Przeczytaj o...
NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6

2017-08-30

Zaproszenie na TARGI MODY POZNAŃ: 5-7 września 2017 r.

 

Zapraszamy wszystkie osoby związane z branżą mody do odwiedzenia Targów Mody Poznań! 
Bezpłatne bilety: www.targimodypoznan.pl/pl/bilety/rejestracja_online/
Szkolenia: www.targimodypoznan.pl/pl/zwiedzajacy/program_wydarzen/


2017-08-28

„Back to school” - RESERVED KIDS Jesień - Zima 2017/18

Nowa kolekcja Reserved Kids to mieszanka sportowego stylu, hip-hopowych motywów i łobuzerskiego uroku, które zdominowały dziewczęcą i chłopięcą linię marki na nowy sezon. W kolekcji Jesień - Zima 17/18 projektanci położyli nacisk na powrót do sportowych fasonów, wygodnego denimu i modnych klasyków z dodatkiem bieżących trendów.

W najnowszych propozycjach marka stawia na sportowy styl i wygodne fasony. Kolekcja bogata jest w kurtki basebollówki, flanelowe koszule, bluzy z kapturem, dresowe spodnie oraz T-shirty i bluzki ze sportowymi nadrukami. Marka nawiązuje do estetyki amerykańskich drużyn footballowych, stąd sportowe modele obsypane naszywkami, nadrukami, napisami i emblematami w charakterystycznym, akademickim stylu. Każdy model ozdobiony jest oryginalnym detalem, co pozwala na podkreślanie indywidualnego stylu i przełamanie sportowych klasyków.

Stonowaną część kolekcji w odcieniach szarości, khaki, granatu i błękitu, przełamują mocne akcenty w stylu pop. Wibrujący żółty, intensywna zieleń i mocna czerwień dodają mocy prostym fasonom. Świetnie sprawdzają się na lekkich, pikowanych kurtkach i kamizelkach oraz sportowych butach - obowiązkowych elementach garderoby podczas grania w piłkę lub jazdy na rowerze. W kolekcji obecny jest również motyw Myszki Micky, który pojawia się na dresowych spodniach i bluzach, bawełnianych T-shirtach oraz na akcesoriach: chustach, torebkach z paskiem oraz w postaci wyjątkowej czapki z daszkiem z naszytymi pomponami (będącej prawdziwym hitem jesiennej kolekcji).

Szkolna linia Reserved, to również powrót do klasyki z domieszką najnowszych trendów. Dziewczęce bluzki w kratkę vichy i modne falbany świetnie komponują się z elastycznymi dżinsami i spódniczkami mini w stylu lat 90. To idealny zestaw zarówno do szkoły, jak i na spotkanie z koleżankami przy kubku owocowej herbaty.

Nowa kolekcja Reserved Kids to stylowa mieszanka miękkich dzianin, ciepłej bawełny i wygodnego denimu ze szczyptą najnowszych trendów. Różnorodność sportowych fasonów, modna kolorystyka i oryginalne detale sprawiają, że każde dziecko zakocha się w stylu Reserved.

www.reserved.com


2017-08-28

Styl COZY - otul się ciepłym swetrem od marki ISOLA

Już niedługo wieczory będą coraz chłodniejsze i dłuższe. Modę przejmuje styl cozy, czyli  ubrania przytulne i komfortowe w noszeniu. Królować będą grube dzianiny, przyjemne w dotyku materiały, dres oraz swetry w każdym wydaniu. To jeden z najwygodniejszych trendów nadchodzącego sezonu!

ISOLA jest polską marką skierowaną do kobiet ceniących unikalny design oraz wysoką jakość. Proponowana przez markę kolekcja swetrów gwarantuje szeroki i zróżnicowany wybór fasonów w ciekawej kolorystyce. Na pewno znajdziesz idealny model swetra dla siebie. Swetry ISOLA do kupienia na www.swetry.com.pl  

źródło: www.khaki.pl

 


2017-08-28

Moda to zabawa, wyzwania to codzienność - najnowsza kampania SiNSAY #KTOJAKNIEJA

W sezonie jesień - zima 2017 marka SiNSAY postanowiła zaskoczyć wszystkich, zapraszając do współpracy młode twarze polskiego Instagrama. Sinsay’s girls squad to cztery dziewczyny: Pola Bogdańska, Julia Janulewicz, Lila Janowska oraz Paulina Gabrielyan, które podjęły ekscytujące wyzwanie marki pod hasłem #KTOJAKNIEJA.

Koniec wakacji i początek sezonu to idealny czas na zmiany i nowe postanowienia. Jesienią SiNSAY staje się marką dziewczyn kochających siebie, swoje życie i prawdziwe emocje. W najnowszej kampanii każda z bohaterek otrzymuje inne wyzwanie wymagające wytrwałości, treningu i wiary we własne możliwości. Pod czujnym okiem mentorów i trenerek Pola, Lila, Julia i Paulina stopniowo przygotowywały się do jego realizacji, by podczas zdjęć do kampanii zaprezentować zjawiskowe efekty.

#KTOJAKNIEJA świetnie pokazuje siłę dziewczyńskiej przyjaźni i zażyłości, a także wyjątkowe i różnorodne charaktery SiNSAY girls. Optymizm, energia i odwaga do realizowania ukrytych potrzeb, to przewodnie idee, które kierowały twórcami projektu. Z konceptem doskonale współgrają stylizacje przygotowane przez Ewelinę Gralak. Zwariowane zestawienia prezentowane przez bohaterki łączą indywidualizm z najmodniejszymi trendami sezonu.

Kampania SiNSAY składa się z filmów dedykowanych na Instagram. W każdym widzimy jedną z dziewczyn stawiającą czoła powierzonemu jej zadaniu. Komunikację w Internecie wspierają także teasery wprowadzające w klimat #KTOJAKNIEJA oraz materiał fotograficzny. Zespół tworzący projekt stanowiły w głównej mierze młode kobiety. Filmy wyreżyserowała Anna Bajorek, natomiast autorką zdjęć jest Justyna Dudek.

Współpraca między marką SiNSAY a influencerkami nie kończy się na udziale w sesji filmowo-zdjęciowej. Ich zmagania można było śledzić już podczas nagrań w Instagramowej transmisji „na żywo”. Zaraz po starcie kampanii, twarze najnowszej kolekcji SiNSAY czynnie włączyły się w komunikację marki w mediach społecznościowych. Zwieńczeniem działań jest konkurs ogłoszony przez SiNSAY pod hasłem #KTOJAKNIEJA, angażujący wszystkie klientki, którym nieobce są wyzwania.

Pomysłodawcą kampanii jest Kierownik Marketingu marki - Grzegorz Chyła, a Dyrektorem Kreatywnym - Piotr Spodnik z agencji AFPHOTO, odpowiedzialnej również za produkcję.

www.sin-say.com


2017-08-28

TAK! dla kombinezonów

Przychodzi taki dzień, w którym brak weny zwycięża nad stylizacyjną kreatywnością, a dobieranie odpowiedniego zestawu spośród sterty ubrań przestaje należeć do przyjemności... Na szczęście jest na to sposób. Uliczna moda przedstawia stylowe kombinezony! Tworzą cały outfit - oryginalny i mocno w trendzie tej końcówki lata. Kombinezony pasują na każdą okazję - od wyjścia do pracy, po spotkanie z przyjaciółmi. Zrobią szał nawet na weselnych parkietach. Podkręć swój styl przebierając w ich atrakcyjnych wzorach i kolorach oraz nie zapomnij o dodatkach - to one nadają końcowy charakter stylizacji.

źródło: www.khaki.pl
TAK! dla kombinezonow

2017-08-17

Jessica Mercedes ambasadorką Klubu Modnych Kobiet ORSAY

Z okazji 20. rocznicy obecności w Polsce ORSAY zaprosił blogerkę modową Jessicę Mercedes do Klubu Modnych Kobiet ORSAY.

Stylizacje sygnowane przez jedną z najbardziej popularnych, polskich blogerek, to część niespodzianek jakie ORSAY przygotował na jubileuszową jesień. W kolejnej odsłonie kampanii w roli ambasadorki zobaczymy Anię Starmach. Wielkie świętowanie rusza już 28 sierpnia - odliczanie można śledzić na stronie www.orsay.com/20lat


2017-08-11

Nowoczesna SZWALNIA 2018

28-29 września 2017 roku na terenie Centrum Promocji Mody w Łodzi odbędzie się 14 edycja imprezy seminaryjno-wystawienniczej Szwalnia 2018 Tylko dla Profesjonalistów. W trakcie spotkania prezentowane będą najnowsze rozwiązania dla branży modowej, odzieży technicznej, przemysłu meblarskiego i automotive.

Jak co roku, impreza będzie znakomitą okazją do wielopłaszczyznowych spotkań branżowych i wymiany doświadczeń. W części wystawienniczej nie zabraknie reprezentantów najbardziej znanych na świecie producentów maszyn szwalniczych, urządzeń krojczych, prasowalniczych, ploterów, laminarek i drukarek, oprzyrządowania, a także akcesoriów, dodatków krawieckich, włóknin odzieżowych i nici. Nieodłączną częścią wydarzenia są seminaria i konsultacje, podczas których przedstawiciele firm produkcyjnych, szkół przemysłu mody oraz projektanci mogą zapoznać się z nowościami rynkowymi i rozwiązać problemy technologiczne, pojawiające się w procesie produkcyjnym.

Wydarzenie to, wpisane na stałe do kalendarza imprez targowych w Polsce, posiada swój własny, indywidualny charakter i niepowtarzalną atmosferę. Każdy odwiedzający Szwalnię 2018 Tylko dla Profesjonalistów znajdzie tu swój obszar zainteresowań, w którym spotka specjalistów, produkty i urządzenia najlepsze w branży.

Zapraszamy przedstawicieli firm produkcyjnych, projektantów, uczniów i studentów szkół projektowych oraz wszystkie osoby zainteresowane branżą tekstylną. Wstęp na imprezę dla osób z branży jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji.

W programie:
28.09.2017 r., godz. 10°°-18°°: * wystawy, * seminaria produktowe, * szkolenia technologiczne, * konsultacje technologiczne.
29.09.2017 r., godz. 10°°-13°°: * wystawy, * seminaria produktowe, * konsultacje technologiczne.

Szwalnia 2018 Tylko dla Profesjonalistów
Centrum Promocji Mody, Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
szwalnia@szwalnia.biz, www.szwalnia.biz


2017-08-11

RESERVED ogłasza kampanię Jesień/Zima 17/18 z udziałem Kate Moss

RESERVED, najbardziej znana polska marka modowa, poinformowała o wprowadzeniu na rynek światowy swojej kolekcji Jesień/Zima 2017/18 w ramach kampanii z udziałem supermodelki - Kate Moss. Jak sama mawia: „Gdy idę tańczyć, wybieram najwyższe szpilki i najkrótszą sukienkę”. Nonszalancka, zbuntowana, stylowa. Ale zawsze prawdziwa. Taka jest Kate Moss, gwiazda najnowszej, bardzo prawdziwej, kampanii Reserved.

Kate... naturalnie
„Co włożyłabyś gdybyś weszła do sklepu Reserved?”. Takie pytanie zadano top modelce przed przystąpieniem do kampanii. Z jednej strony postawiła na klasykę, wybierając jedwabne koszule i klasyczne long sleevy. Z drugiej, na fasony podkręcające seksapil, jak koronkowe sukienki i bieliźniane topy. Ale pokazała też pazur wkładając lakierowane marchewy, błyszczące mini spódniczki i krótkie futerka. Wszystko w stylu Kate -  minimalistycznym, seksownym, zmysłowym. I tak stanęła przed obiektywem aparatu. Autentyczna. Swobodna. Naturalna. Nazwa kampanii „Reserved dla Kate” (a nie „Kate dla Reserved”) jest tu znamienna. Jak mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki: - Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek Ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak, jak zrobiła to Kate.

„Czysty rock’n’roll”
Tak właśnie mówią o niej fotografowie, styliści, redaktorzy. Zabawna, szczera, zbuntowana. Taka jest dziś i dokładnie taka była prawie trzy dekady temu, gdy zaczynała karierę w świecie mody. Została odkryta mając zaledwie 14 lat na lotnisku JFK w Nowym Jorku, kiedy wracała z rodzicami z wakacji na Wyspach Bahama. Jej kariera potoczyła się błyskawicznie. Furorę zrobiła już jej pierwsza sesja autorstwa Corinne Day dla magazynu „The Face”. Świat zakochał się w niej po słynnej kampanii Calvina Kleina, w której wystąpiła u boku Marka Whalberga. Jej rockowo-grunge’owy styl sprawił, że szybko okrzyknięto ją ikoną lat 90. Reklamowała dziesiątki domów mody - od Chanel po Louis Vuitton i Versace. Kilkakrotnie pozowała do kalendarza Pirelli. Jest ulubienicą takich fotografów, jak Mario Sorrenti, Jurgen Teller, Terry Richardson, Mario Testino czy duet Mert & Marcus. W 2007 roku magazyn „Time” umieścił ją na liście 100 najbardziej wpływowych osób świata. Moss jest także stałym współpracownikiem brytyjskiego „Vogue’a”. Dziś ma 43 lata i wciąż nie zwalnia tempa, bo jak mówi: „To grzech być zmęczoną”.

London calling
Wybór Kate na twarz marki nie jest przypadkowy. - Reserved właśnie wchodzi na brytyjski rynek, dlatego zależało nam, aby w kampanii wystąpił ktoś kto najlepiej reprezentuje londyński styl. I tu od razu na myśl przychodzi Kate Moss. To nie tylko brytyjska, ale także światowa ikona mody - komentuje Monika Kapłan. Monochromatyczne, czarno-białe zdjęcia Kate przywołują najsłynniejsze fotografie Moss z lat 90. Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Klimat i ubrania nawiązują zaś do lat 70. - nonszalanckich, ale i drapieżnych. Jak diwy z tamtych czasów, których wizerunek jest dla Kate źródłem inspiracji. Autorem zdjęć jest brytyjski fotograf Daniel Jakson, który na stałe robi sesje dla takich magazynów, jak „Love”, „i-D”, brytyjski i niemiecki „Vogue”, „WSJ” czy „Allure”. Za stylizacje odpowiadał George Cortina, który na stałe współpracuje z tak znanymi tytułami, jak „V Magazine”, „Interview”, „Porter” czy włoski „Vogue”. I choć sesją zajęli się profesjonaliści, to na planie panowała rozrywkowa atmosfera. Bo jak mówi Kate: - Mama powtarzała mi: „Nie możesz wiecznie się bawić”, na co ja odpowiadałam: „Ale dlaczego? Dlaczego nie mogę non stop się bawić?”.


2017-08-11

MOHITO Simple Office Jesień/Zima 2017

Nowy sezon marka MOHITO otwiera lookbookiem Simple Office, który jest połączeniem aktualnych trendów z wybiegów z klasycznymi elementami garderoby do pracy. Tworzą ją kobiece sylwetki, proste kroje i tkaniny w kilku kolorach: szarości, granacie, śliwce i czerni. Obok oversize’owych marynarek i eleganckich spodni można znaleźć kilka niestandardowych propozycji. Ubrania i dodatki z lookbooka Simple Office są już dostępne w salonach MOHITO w całej Polsce oraz na stronie www.MOHITO.com 

Tej jesieni projektanci postawili na klasyczną kobiecość. Tworząc ubrania do pracy skupili się na podstawowych częściach garderoby, niezbędnikach każdej szafy, które można swobodnie ze sobą zestawiać. Modele z lookbooka Simple Office przeprowadzą kobietę przez dzień i pozwolą jej zbudować szykowną stylizację na wieczór. Jej cechy charakterystyczne to uniwersalna forma, nieoczywiste cięcia i dbałość o najmniejszy detal. Nie bez znaczenia pozostają starannie wyselekcjonowane tkaniny. Drobna kratka, sztuczne perły i prążki pojawiły się na sukienkach, koszulach, marynarkach i płaszczach.

Na nowo zinterpretowane koszule i bluzki sprawdzą się na każdej sylwetce, a klasyczne sukienki w kształcie litery „A” dzięki szerokim, rozkloszowanym rękawom zyskały charakteru retro. W kolekcji nie mogło zabraknąć efektownych dodatków. Pojawią się botki z elastycznej, przylegającej tkaniny, mokasyny ze sprzączkami i duże torebki, które pomieszczą wszystkie niezbędne rzeczy. Fanki subtelnej biżuterii chętnie sięgną po kolczyki z perłami i naszyjniki w minimalistycznym stylu.


2017-08-11

Weselne kreacje

Stało się! Nie możemy powstrzymać radości, bo właśnie otrzymaliśmy zaproszenie na wesele. Pojawia się dylemat - w co się ubrać?

Moda weselna różni się od tradycyjnych stylizacji wieczorowych. Na tanecznym parkiecie zobaczymy wprawdzie kombinezony czy spódnice, lecz nie zastąpią one ponadczasowej sukienki. Weselny savoir-vivre nie rekomenduje białych sukienek - ten kolor jest zarezerwowany dla Panny Młodej. Czerni także należy unikać, ponieważ jest zbyt smutna na tak radosny wieczór. Warto zwrócić uwagę na sukienki w pozostałych kolorach.

Klasyczna czerwień, róż, jasne beże zawsze będą bezpiecznym wyborem, ale nie bójmy się sięgnąć po niebieski lub finezyjną śliwkę. Kierując się szerokim wyborem krojów, dobierajmy sukienkę, która będzie idealnie pasowała do naszej osobowości.

www.khaki.pl


2017-08-01

Łódź Young Fashion 2017 - przedłużenie terminu zgłoszeń konkursowych

Łódź Young Fashion - międzynarodowy festiwal mody, który odbędzie się między 18 a 21 października 2017 r. - przedłuża do 13 sierpnia termin zgłoszeń w konkursach Złota Nitka i Łódź Young Fashion Award.

Dwa tygodnie - o tyle więcej czasu mają młodzi projektanci z całego świata na złożenie swojej aplikacji w międzynarodowym konkursie Łódź Young Fashion Award 2017. Co więcej, również twórcy pragnący zgłosić swój udział w ogólnopolskim konkursie Złota Nitka zyskali dodatkowe 14 dni, by spróbować sił w modowej rywalizacji.

- Z uwagi na nadzwyczaj liczne grono aplikujących w konkursie krajowym, jak i ogólnopolskim, a także pojawiające się głosy wskazujące, iż przygotowanie nowych kolekcji wpisujących się w idee przewodnie konkursów jest utrudnione w okresie wakacyjnym (ograniczony dostęp do podwykonawców, określonych materiałów, technologii), podjęliśmy decyzję o wydłużeniu terminu zgłoszeń w obu konkursach do 13 sierpnia 2017 r. - mówi prof. Jolanta Rudzka Habisiak, Rektor Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

Konkurs ŁÓDŹ YOUNG FASHION AWARD 2017 adresowany jest do młodych projektantów, którzy nie ukończyli 30. roku życia. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji są „EMOCJE”. Laureat otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 30.000 euro (ufundowaną przez miasto Łódź) oraz prestiżową statuetkę Manequine 2017.

Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej festiwalu lodzyoungfashion.com oraz na profilach społecznościowych wydarzenia w serwisach: Facebook, Instagram i YouTube.


2017-07-17

Marki, które się sprzedają - poznaj je na Targach Mody Poznań!

W dniach 5-7 września wystawcy z różnych stron świata pokażą uczestnikom poznańskich targów co mają najlepszego w swojej ofercie. Przed nami najważniejsze wydarzenie modowe w Polsce. Na tle innych imprez krajowych Targi Mody Poznań wyróżniają się biznesowym charakterem oraz liczbą wystawców. Na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich dwa razy w roku przyjeżdżają przedsiębiorcy z branży fashion z kilkunastu państw, aby zamówić kolekcje do swoich sklepów. We wrześniu cztery hale wypełnią się tysiącami nowości na sezon jesień-zima 2017/2018 oraz wiosna-lato 2018. Zakres tematyczny obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, galanterię i skóry. Różnorodność prezentowanych na targach marek gwarantuje znalezienie odpowiedniego towaru, zarówno przez większe sieci, niewielkie sklepy multibrandowe, jak i designerskie showroomy. Coraz częstszymi gośćmi targów są również właściciele sklepów internetowych, którzy szukają niszowych produktów.

Jak wynika z badań przeprowadzonych podczas targów, polscy producenci cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno ze strony rodzimych sklepów, jak i zagranicznych przedsiębiorców. Powodem wyboru polskich marek jest najczęściej wysoka jakość za niewygórowaną cenę. Trend na polskie marki podsyca również większa świadomość konsumentów i wspieranie ruchu fair trade.

Odpowiedzią na wspomnianą popularność krajowych producentów jest koordynowany przez Targi Mody Poznań projekt Polska Moda. Wszyscy producenci zrzeszeni pod znakiem programu muszą wykazać się doskonałym wzornictwem i wysoką jakością materiałów. W grupie Polskiej Mody są już: Carl Verssen, Faber, Mapepina, Kastor, Sempre, Lanieri Fashion, MMER, Vizard, Boca, Gioiello, Dorota Goldpoint, Feria, L’Ame de Femme, P&V, Marselini, Natali Dler, Blu, Semper, Senso, Sun of Gaba, Sunwear oraz Pocopato. Część kolekcji Polskiej Mody będzie można zobaczyć na ekskluzywnym pokazie zorganizowanym pierwszego dnia targów.

Produkty uczestników projektu Polska Moda znajdziecie na blogu polskamoda.pl oraz na Facebooku. Zachęcamy do subskrybowania kanału Polskiej Mody na YouTube, gdzie są zamieszczane filmy z pokazów oraz nowa kampania z udziałem tancerzy You Can Dance(wideo w doskonały sposób pokazuje dobry styl i wygodę krajowych ubrań). Intensywne działania promocyjne Targów Poznańskich spowodowały, że przywieszki do ubrań i dodatków z charakterystycznym logotypem inicjatywy są rozpoznawane przez klientów. Jak zauważają organizatorzy, grono fanów Polskiej Mody rośnie w szybkim tempie.

Już teraz można pobrać bezpłatne zaproszenie online na Targi Mody Poznań za pośrednictwem platformy mtp24.pl. Odwiedzając wydarzenie nie można przegapić szkoleń marketingowych. Są to spotkania skierowane wyłącznie do branży mody, dostosowane do charakteru polskiego rynku i możliwości finansowych średnich przedsiębiorstw.

www.targimodypoznan.pl


2017-07-17

Fashion Inspiration by ORSAY - Jesień 2017

Tej jesieni na modowej liście przebojów ORSAY króluje styl retro w rockowej aranżacji. Kwieciste printy, rozkloszowane rękawy i gorsetowe paski - tak brzmią najgłośniejsze trendy tego sezonu. Pastele współgrają z żółtymi tonacjami i mocną czerwienią, kratę zdobią perły, a skórzanym elementom towarzyszą ćwieki. Do tego kamienie, hafty, futra i aksamit - w końcu moda na luksus w stylu vintage nigdy nie przemija!

W najnowszej kolekcji znajdzie się też coś dla wielbicielek stylu prosto z amerykańskiego college’u: kurtki baseball’ówki, koszulki z dużymi literami i sukienki ze sportowymi pasami. Niepokorne romantyczki na pewno pokochają stylizacje glamour z akcentami militarnymi i propozycje w odcieniach różu, przełamane nowoczesnym, sportowym sznytem. Wystarczy dodać nutkę indywidualizmu, a każda stylizacja będzie niekwestionowanym hitem!

#ORSAYfashioninspiration

www.orsay.com


2017-07-17

MOODO Summer Collection ’17

Klimat gorącego lata w kolekcji MOODO to motyw, który najbardziej lubimy. Projektanci kuszą w tym sezonie zwiewnymi spódnicami mini, szortami i egzotycznymi patternami kostiumów kąpielowych. W tej kolekcji z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

Kolory, letnie fasony i tropikalne motywy charakterystyczne dla wakacyjnej beztroski zachęcają do modowych eksperymentów. MOODO specjalnie przygotowało się w tym roku na letnie plażowanie. Stawia bowiem na kontrastowe połączenia i soczyste kolory. Nie zabraknie również motywów kwiatowych, ponadczasowych marynistycznych pasków czy motywów safari. Skąpe formy kostiumów kąpielowych w bezpiecznych odcieniach od granatu po błękity czy biel z wyrazistymi motywami roślinnymi są hitem tego lata. Florystyczne akcenty dodają wyrazistości, przybierają również gdzieniegdzie tropikalne motywy.

Idealnym uzupełnieniem plażowej kolekcji są obszerne materiałowe torby, które doskonale sprawdzą się przy letnim plażowaniu. Nie brak również słonecznych okularów w różnorodnych fasonach, uzupełniających każdy letni trend.

Po letnie stylizacje MOODO zaprasza do swoich salonów stacjonarnych oraz e-sklepu MOODO.

www.moodo.pl | www.facebook.com/moodopl


2017-07-17

Magiczny czas festiwali zaklęty przez unknown style w nowej kolekcji FESTIVAL 2017

Projektantka Katarzyna Barcik w tym roku zabiera wszystkich w świat festiwali. To one przede wszystkim zainspirowały ją do stworzenia nowych casualowych outfitów, zastosowanych w kolekcji unknown style pt. FESTIVAL. - Lato to idealny moment na przygody, szaleństwo i zabawę na świeżym powietrzu. Jestem festiwalową dziewczyną od wielu lat. Uwielbiam to poczucie wolności, gdy leżę na trawie patrząc w niebo i słucham inspirującej muzyki. Kocham odkrywać nowe talenty muzyczne, których płyty towarzyszą mi później w życiu - mówi Kasia Barcik.

FESTIVAL to lekkie, luźne T-shirty z oryginalnym motywem, dzianinowe spodnie typu boyfriend, oversizowe bluzo-sukienki z krótkim rękawem, tuba „igloo”, którą można nałożyć, gdy tylko poczuje się nocny chłód oraz plecaczki ze skóry ekologicznej. Kolekcja została wykonana z włoskich dzianin, dominujące w niej kolory to odcienie szarości, ciemny granat oraz czerń, co nadaje lekko rockowego charakteru, mroku oraz tajemniczości. Przemyślana konstrukcja, stawiająca na wygodę i uniwersalność, sprawdzi się doskonale w festiwalowych warunkach. Pora dnia nie ma znaczenia, bowiem ubrania są tak skonstruowane, że jedno drugie uzupełnia. Specjalne „Igloo” nałożone na T-shirt ociepli festiwalową noc.

Kolekcja dostępna w sklepie internetowym www.unknownstyle.pl oraz w Atelier, przy ul. Narbutta 7/14 w Warszawie.


2017-07-17

LAVARD na co dzień i w wersji wieczorowej

W życiu aktywnego mężczyzny zdarza się ten moment, gdy zadaje sobie fundamentalne pytanie - czy ten garnitur jest odpowiedni na elegancką kolację? Co wypada założyć na spotkanie biznesowe, a co na wesele? Jedno jest jasne - dyżurna marynarka w szafie to zbyt mało, aby być stylowym mężczyzną.

W relacjach międzyludzkich często pierwsze spojrzenie decyduje o poglądzie na temat drugiej osoby. Taka opinia nie zawsze jest trafna, ale nasz wygląd to swego rodzaju wizytówka. Jeśli z jakiś względów jesteśmy zobowiązani do przestrzegania standardów „dress code”, rozwiązanie jest jedno - zaprzyjaźnić się z marynarkami, koszulami, poszetkami i innymi elementami męskiej garderoby.

Biznesowy bankiet, uroczysta kolacja czy wesele to okazja aby wybrać garnitur formalny. Czym taki strój się charakteryzuje? Do ciemnego, klasycznego garnituru w granacie lub czerni dobieramy białą koszulę i elegancki, stonowany krawat bądź bardziej uroczystą muszkę. Dla marki LAVARD garnitury w stylu formalnym to podstawa kolekcji. W klasycznej czerni czy ciemnym granacie marynarka zapinana jest na 2 guziki i uzupełniona gustowną poszetką. To idealny wybór na wyjście do opery, oficjalny bankiet czy wesele. Lżejszą propozycją (ale nadal utrzymaną w stylu formalnym) jest garnitur w kolorze ciemnego bordo, zestawiony z krawatem w klasyczny wzór, bądź w kolorze indygo, dopełniony błękitną koszulą. To alternatywa na oficjalne spotkanie biznesowe lub negocjacje z klientem.

Jeśli mężczyzna zobowiązany jest do utrzymywania „dress code” na co dzień, to strój nieformalny jest świetnym rozwiązaniem. Garnitur może być jaśniejszy, np. szary czy jasnoniebieski, w drobny wzór lub w klasyczną kratkę. Do tego dobieramy kolorową koszulę i dopasowany kolorystycznie krawat. Kompletując strój nieformalny panowie mogą kierować się swoimi upodobaniami i fantazją, oczywiście w granicach rozsądku. Wyraźne, kwiatowe wzory czy jaskrawsze kolory najlepiej zarezerwować na nieoficjalne przyjęcia z przyjaciółmi lub rodziną. W letniej kolekcji LAVARD posiada szeroki wybór garniturów w stylu nieformalnym. Od tych w jasnych kolorach, z ozdobnymi stębnowaniami i wyszukanymi wykończeniami (jak wzorzyste wyłogi kołnierzy czy kieszeni) po bardziej klasyczne w kroju, w spokojnych kolorach, z lżejszych, typowo letnich tkanin.

W zakresie koszul LAVARD proponuje stylowym mężczyznom modele w kwiatowe wzory, drobne rzuciki czy kraty, odszyte z lekkich, oddychających tkanin. Wszystko to utrzymane w jasnych błękitach, stonowanych różach, szarościach czy granatach.

Garnitury, marynarki, koszule i dodatki LAVARD dostępne są w sieci salonach firmowych oraz sklepach mutlibrandowych w całej Polsce.

O marce:
Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie w szerokim spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej, zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję - na każdym etapie LAVARD kontroluje swój produkt, tak aby spełniał on wysokie wymagania klientów. Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o doskonałej jakości włoskie tkaniny oraz światowe trendy w modzie i wysokim krawiectwie. To świadomość rynku i najwyższe standardy zarządzania marką LAVARD sprawiają, że jej oferta trafia w gusta wyrafinowanego odbiorcy.

http://nowa.lavard.pl


2017-07-17

Wygoda i wysoka jakość pikowania z nową maszyną TL2010Q od JUKI

Z myślą o pikowanych przeszyciach i coraz popularniejszych patchworkach, japońska marka JUKI opracowała najnowszy model półprzemysłowej maszyny - JUKI TL2010Q. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i praktycznym rozwiązaniom stosowanym w maszynach przemysłowych, urządzenie ułatwia pracę z kilkoma warstwami tkanin różnej grubości i zapewnia równomierne prowadzenia ściegu.

Jednoigłową maszynę TL2010Q, z funkcją pikowania i haftowania, charakteryzuje mocniejsza konstrukcja niż w przypadku typowych maszyn domowych. Metalowa obudowa oraz trwałe japońskie podzespoły pozwalają na uzyskanie większej prędkości szycia (1500 ściegów/min.) przy zachowaniu dużej stabilności. Umożliwia to uzyskanie precyzyjnie równego ściegu bez wysiłku i sprawia, że wykonanie dużej ilości przeszyć jest mniej męczące, także na grubej tkaninie typu skóra czy jeans.

Idealne ściegi
Dla ułatwienia pracy i zapewniania perfekcyjnych efektów urządzenie wyposażono w rotacyjny chwytacz oraz możliwość płynnej regulacji długości ściegu do 6 mm. Mechanizm kontroli prędkości szycia i regulacja docisku stopki pozwalają na dostosowanie trybu szycia do grubości tkaniny lub liczby warstw. Regulacja odbywa się za pomocą pokrętła z suwakiem, co jest szczególnie przydatne w przypadku pikowania swobodnego lub szycia ze stałą prędkością. W maszynie zastosowano specjalny system naprężaczy nici. Rozwiązanie sprawia, że nawet w przypadku bardzo mocno skręconej nici naprężenie w wykonywanych ściegach jest zawsze stabilne, co pozwala uzyskać wysoką jakość przeszyć.

Pełen komfort
Dużym ułatwieniem pracy jest mechanizm automatycznego nawlekania i obcinania nici za pomocą znajdującego się pod stopą pedału. Maszyna TL2010Q wyposażona została w dodatkowy stolik zwiększający pole pracy oraz dźwignię kolanową, służącą do podnoszenia stopki bez konieczności odrywania rąk od materiału. Zamontowane oświetlenie LED precyzyjnie oświetla miejsce szycia nie męcząc wzroku. JUKI TL2010Q posiada funkcję pikowania, ale także ręcznego haftowania, pozwalające na wykonanie dodatkowych ornamentów. W standardowym wyposażeniu znajdują się stopki do pikowania 1/4 i 1/5, stopka krawędziowa (brzegowa), stopka krocząca, zawijająca materiał, a także dwustronna półstopka do wszywania zamków.

W modelu JUKI TL-2010Q można stosować łatwo dostępne i występujące w wielu podklasach stopki i lamowniki do maszyn przemysłowych, co zapewnia zwiększoną uniwersalność oraz gwarancję dobrania właściwych akcesoriów w zależności od potrzeb.

Więcej informacji na stronie http://hsm.jukieurope.com/product_card/35


2017-07-17

Od stóp do głów - Regatta na kolonię i każdą przygodę

Lista niezbędnych rzeczy na wyjazd przekazana przez organizatorów wypoczynku często wywołuje panikę u rodziców. Co roku przed kolonią lub obozem całe rodziny udają się na zakupy brakujących akcesoriów. Warto wybrać taki sprzęt, który będzie wytrzymały, wygodny, funkcjonalny i jak najbardziej uniwersalny. Dziecko na wakacjach musi być zabezpieczone zarówno przed słońcem, jak i deszczem, wiatrem oraz chłodem. Jednocześnie, wszystko musi się zmieścić do jednego plecaka lub walizki o takich gabarytach i ciężarze, by młodzi koloniści sami byli w stanie bagaż udźwignąć i przetransportować na miejsce noclegu.

Jeśli nawet na co dzień nie używamy produktów stworzonych z myślą o miłośnikach aktywności na świeżym powietrzu, sprawdzą się one na wszelkiego rodzaju wyjazdach. Odzież outdoorowa jest lekka, zajmuje mało miejsca, jest odporna na zabrudzenia i uszkodzenia, szybko schnie, a do tego ma właściwości, które przyczyniają się do wyjątkowego komfortu użytkowania: jakkolwiek magicznie to brzmi, to ona oddycha i szybko transportuje wilgoć od skóry, co rozwiązuje problem mokrych plam na plecach i nieprzyjemnych zapachów podczas upałów. W przypadku niepogody wodoodporne materiały są w stanie zapewnić doskonałą ochronę przed deszczem oraz uchronić przed wnikaniem zimna. Taka odzież używana jest przez himalaistów i ekstremalnych podróżników, ale coraz częściej wkracza w świat amatorów wycieczek w najbliższej okolicy. Co więcej, odzież wykonaną z tych samych materiałów co dla dorosłych, oferuje coraz więcej firm produkujących odzież turystyczną. Marka Regatta Great Outdoors znana jest z tego, że posiada bogatą kolekcję dla dzieci i młodzieży w każdym wieku.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców, Regatta stworzyła listę produktów, które mogą przydać się małym eksploratorom na kolonii, obozie, pobycie pod namiotem, spływie kajakowym i każdym innym wyjeździe. Oczywiście z szerokiej oferty marki dostępnej w sklepie internetowym www.regatta.pl oraz w sklepach stacjonarnych można skomponować swój własny zestaw.

Wodoodporna kurtka. Niezbędna na wakacyjny wyjazd. Polecana przez Regattę Disguize wykonana jest z odpornej na wodę, a zarazem oddychającej i bardzo wytrzymałej tkaniny Hydrafort. Wzmocnienie ochrony zapewniają podklejone szwy oraz obszerny kaptur. Sprawdźcie, jaki pojawi się na niej wzór na deszczu!

Ciepły polar. Regatta Dissolver z trwałego, chroniącego przed chłodem polaru zapewni miłe uczucie ciepła nawet w bardzo chłodne dni. Elastyczne obszycia mankietów, kołnierza i dołu dodatkowo zabezpieczają przed wnikaniem chłodnego powietrza. Bluza zapinana jest na zamek - w zależności od temperatury otoczenia można ją nosić zapiętą lub odpiętą. Plusem jest obszerny kaptur.

Oddychająca koszulka. Kto raz założy koszulkę wykonaną z oddychającego materiału, już nigdy nie będzie chciał chodzić w bawełnie. Regatta Motion II w dotyku bawełnę przypomina, ale jest wykonana z technicznego materiału, który błyskawicznie wysycha, do tego jest niezwykle lekki i pakowny. Wesołe, górskie nadruki i optymistyczne kolory z pewnością spodobają się wszystkim dzieciakom.

Wytrzymałe spodnie. Spodnie dla lubiących ruch dzieciaków powinny być wygodne, ale też niezwykle wytrzymałe. Takie właśnie są Regatta Sorcer Zip Off. Ich główną zaletą jest jednak to, że dzięki odpinanym nogawkom w jednej chwili z długich spodni można je zmienić w wygodne szorty. Poza tym są wykonane z odpornego na gniecenie i szybkoschnącego poliamidu. Liczne kieszenie przydadzą się na schowanie wakacyjnych skarbów. Spodnie Sorcer wyposażono w odblaskowe elementy. Same zalety!

Krótkie spodenki. Latem nie może zabraknąć w wyposażeniu małego turysty szortów. Skooba II marki Regatta mają wszyte wewnętrzne slipy, dlatego nadają się również do kąpieli w jeziorze czy morzu. Mokry materiał szybko wysycha. Elastyczny pas pozwoli dopasować spodenki do każdej sylwetki, a luźny krój będzie sprzyjał swobodzie ruchów podczas zabawy.

Czapka chroniąca przed słońcem. Obowiązkowa na wszelkiego typu letnich wyjazdach jest czapka chroniąca przed słońcem. Chevi Cap wykonana jest z materiału odpowiedzialnego za szybki transport wilgoci z dala od głowy. Do tego jest superlekka i łatwa do spakowania. Idealna na upalne, słoneczne dni.

Wygodne buty trekkingowe. Do biegania, na wycieczki w terenie czy brzydką pogodę - solidne buty trekkingowe koniecznie trzeba zapakować do plecaka. W przypadku Garsdale Low Jnr dzieciaki otrzymują mniejszą wersję dorosłych półbutów, wyposażonych jednak w topowe technologie znane z górskiego obuwia. Są niezwykle wytrzymałe, a przy tym lekkie i wygodne. Najważniejsze, że dzięki całej gamie nowoczesnych materiałów i trwałej impregnacji zachowują wodoodporność oraz oddychalność. Stopa się w nich nie poci.

Lekkie sandały. Najczęściej latem korzysta się z sandałów. Regatta Terrarock Jnr to wytrzymałe sandały terenowe z antypoślizgową podeszwą, która sprawdzi się na kamieniach, piasku, błocie i w wodzie. Regulowane zapięcia na rzepy wokół stopy i pięty zapewnią właściwe dopasowanie. Specjalny rodzaj wyściółki, komfortowa wkładka i stabilizator podbicia - wszystkie te rozwiązania zastosowane w modelu Terrarock Jnr sprawią, że będzie to najwygodniejsze obuwie Waszych pociech.

Plecak na wędrówkę. Regatta Print 20 L Daypack spełni funkcję zarówno podręcznego plecaka na wycieczki, jak i pancernego tornistra dla wszystkich pilnych uczniów i uczennic. Pewne jest to, że wytrzymały materiał gwarantuje długie użytkowanie i odporność na uszkodzenia. Wewnętrzne, zabezpieczone kieszenie przydadzą się na wartościowe przedmioty, a wygodne zapięcie zadba o to, aby klucze gdzieś się nie zapodziały.

Marka Regatta z oferty dostępnych na lato produktów wybrała te najprzydatniejsze, które najlepiej sprawdzą się zarówno na wyjeździe kolonijnym, jak i rodzinnym. Przydadzą się również w ciągu roku szkolnego i na klasowych wycieczkach oraz w drodze do szkoły.,


Regatta to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich marek dla miłośników outdooru. Ideą marki jest tworzenie wytrzymałych i wygodnych ubrań dla wszystkich, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. W ofercie Regatta znajdują się: odzież, obuwie i akcesoria turystyczno-sportowe dla dzieci oraz dorosłych w bardzo szerokiej rozmiarówce. Marka zdobyła ogromną popularność, gdyż oferuje bardzo dopracowane technicznie modele o wysokich parametrach, ale po przystępnych cenach.

www.regatta.pl


2017-06-24

Summer - Resort w ujęciu kb.unique design

Kb.unique design prezentuje nową kolekcję Summer - Resort 2017. Inspiracją kolekcji był pobyt projektantki Katarzyny Barcik w ekskluzywnym resorcie w Indonezji. Na plaży, przy basenie, na kawie czy też w restauracji obowiązuje odpowiedni dress code. Kolekcja to powiew letniej świeżości, zwiewności i wygody na każdym etapie wypoczynku w kurorcie.

Kroje podkreślają kobiecość, subtelność, zmysłowość, a lekkie i zwiewne materiały nadają powabu i romantycznego szyku. Delikatna, naturalna, przewiewna włoska bawełna przyjemnie otula ciało, dając poczucie komfortu podczas upalnych dni. Kolorystyka utrzymana jest w barwach natury: biel, piaskowy beż, szarość oraz głębinowy granat, które idealnie wpasowują się w wakacyjny klimat. Trzymając się motta „kobieta zmienną jest”, w konstrukcji po raz kolejny przejawia się wątek convertible, dając możliwość zakładania jednej rzeczy na kilka sposobów.

Zgodnie z nazwą marki - unique gwarantuje unikalność każdej kreacji. Pojedyncze egzemplarze beachwear’ów - sukienek, spódnic, pareo oraz strojów kąpielowych - pozwalają każdej kobiecie poczuć się wyjątkowo. Kolekcja dedykowana jest kobietom w każdym wieku, ceniącym sobie oryginalność i wygodną elegancję podczas urlopu.

www.kbuniquedesign.pl

Projektantka dziękuje Hotelowi Narvil Conference & Spa za użyczenie wnętrz do sesji.

Foto: Monika Szałek | make-up & hair: Anna Sztelmaszczyk | modelka: Magda Swat | światło: Fotoresearch


2017-06-13

Prezentacja kolekcji ORSAY Jesień 2017 odbyła się pod hasłem „Warszawa”

Sesja zdjęciowa do międzynarodowej kampanii po raz pierwszy w historii marki miała miejsce w stolicy Polski. Jest to jedna z niespodzianek jakie ORSAY przygotował na jesień w związku ze swoim 20-leciem obecności właśnie w Polsce. W ramach atrakcji na gości czekały wyjątkowe upominki nawiązujące do stolicy, np. Las Kabacki zamknięty w słoiku oraz lot balonem z widokiem na Warszawę. Kolekcja spotkała się z ciepłym przyjęciem, zarówno zaproszonych gwiazd, jak i stylistów.

Tej jesieni w ORSAY będzie królował styl retro w rockowej aranżacji, kwieciste printy, rozkloszowane rękawy, futra, aksamit oraz zdobienia haftem i kamieniami. W końcu moda na luksus w stylu vintage nigdy nie przemija!

ORSAY zaprezentował również nową markę kosmetyków kolorowych L’OR DE SAY BEAUTY, która już jest dostępna w wybranych salonach. Spotkanie odbyło się 8 czerwca przy ul. Mysiej 3 w Warszawie, a za organizację wydarzenia była odpowiedzialna agencja ORSAY - KHAKI Showroom.

www.orsay.com


2017-06-10

Lato widziane oczami kb.unique design i unknown style

6 czerwca w Warszawie odbyła się prezentacja nowych kolekcji dwóch młodych marek odzieżowych: kb.unique design i unknown style. Założycielką i projektantką obu jest Katarzyna Barcik, która tworząc projekty głównie inspiruje się swoimi doświadczeniami z podróży. Tym razem, jak zatytułowała kolekcje, postawiła na Summer Resort 2017 oraz Festival.

Atelier projektantki w ten słoneczny dzień zostało przearanżowane na miejsce pełne wakacyjnych wspomnień. Lekki i przyjemny klimat udzielił się także wszystkim przybyłym gościom, którzy z zaciekawieniem na twarzy oglądali nowe letnie propozycje marek.

kb. unique design to powiew letniej świeżości, czyli Summer Resort 2017. W kolekcji odzwierciedlenie znalazły wspomnienia i inspiracje projektantki z luksusowych i egzotycznych kurortów, gdzie na plaży, przy basenie, na kawie, kolacji czy nawet spacerze wymagana jest minimalna elegancja, uwzględniająca jednak sportową wygodę i wysokie temperatury. Lekkie zwiewne tkaniny, czyli włoskie bawełny z elastanem w kolorach granatu, beżu, szarości i bieli, to podstawa tegorocznej kolekcji. Kroje podkreślające kobiecość, zmysłowość i dbające o wygodę użytkowniczki w każdym miejscu.

Lato to również czas festiwali i tutaj marka unknown style postawiła na wygodne outfity. Kolekcja Festival to luźne T-shirty, dzianinowe spodnie typu boyfriend, oversizowe bluzy z krótkim rękawem, a nawet tuba „igloo”, którą można nałożyć, gdy tylko poczuje się wieczorny chłód. Kolory dominujące w kolekcji nie są typowe dla letniej kolorystyki - ciemny granat, odcienie szarości oraz czerń nadają całości lekko rockowego charakteru.

Dwie marki i dwa różne sposoby na tegoroczne lato. Elegancja i casual dla każdej kobiety, bez względu na wiek. Dwie kolekcje, które wzajemnie się uzupełniają, proponując gamę outfit’ów na różne okazje. - Te kreacje zdecydowanie zdobią człowieka nie przeszkadzając mu w jego funkcjonowaniu. Jest to przede wszystkim zasługa projektantki, bo tak dobiera kroje i tkaniny, by współpracowały z sylwetką, dając poczucie pełnej swobody (...) Poza tym, te rzeczy są bardzo kobiece, delikatne, subtelne, podkreślające wrażliwość nie tylko projektantki, ale też każdej osoby - mówi ambasadorka marki, Andżelika Piechowiak.

Nowe kolekcje dostępne są w Atelier przy ul. Narbutta 7/14 w Warszawie oraz w pop-up store Spotkania Bardzo Modne w Atrium Promenada w Warszawie.

www.kbuniquedesign.pl | www.unknownstyle.pl


2017-06-10

Wytrzymała i funkcjonalna odzież dziecięca Snickers Workwear - na aktywne wakacje!

Zabawy w plenerze, leśny survival i odkrywanie niezwykłych miejsc - lato stawia przed najmłodszymi fascynujące wyzwania. Dlatego na wakacyjnej liście must-have nie może zabraknąć niezawodnych ubrań. Jak je wybrać, by umożliwić najmłodszym realizację najbardziej szalonych pomysłów, niezależnie od pogody?

Wakacje to czas całodniowych zabaw na świeżym powietrzu i dużej aktywności ruchowej naszych pociech. Rodzinny wyjazd w góry, nad morze, jezioro? Niezależnie od tego, gdzie Twoje dzieci spędzą sezon letni, dobrze jest zaopatrzyć je w ubrania, które sprostają wyzwaniom przy zmiennej aurze. Z myślą o najmłodszych, marka Snickers Workwear (producent zaawansowanej odzieży roboczej) zaprojektowała specjalną kolekcję ubrań dla dzieci, stosując najlepsze, sprawdzone rozwiązania.

Idealne na każdą pogodę - kurtka Soft Shell Junior
Dziecięca kurtka Soft Shell Junior (7506) została wykonana z wytrzymałego i odpornego na wodę materiału, chroniącego przed wiatrem i deszczem. Oddychające właściwości tkaniny i odpinany kaptur pozwalają utrzymać optymalną temperaturę ciała oraz odpowiednią wentylację. Maksymalną swobodę ruchu podczas biegania, jazdy na rowerze czy wspinania się po drzewach zapewniają wyprofilowane rękawy i wygodny fason. Najdrobniejsze skarby i zabawki nie wypadną z zamykanych na suwak kieszeni. Bezpieczeństwo dziecka i doskonałą widzialność wieczorem zapewniają elementy odblaskowe umieszczone na kapturze. Kurtka dostępna jest w kolorze stalowym, w rozmiarach: 98/104-134/140. Cena: 229,00 zł

Komfort i modny styl - bluza FlexiWork Camo Junior
Na chłodne wieczory w plenerze marka Snickers Workwear proponuje przytulną i ciepłą bluzę z kapturem FlexiWork Camo Junior (7503) w modnym młodzieżowym fasonie. Wygodny krój i miękki materiał (80% bawełny) sprawia, że idealnie nadaje się do aktywnej zabawy na powietrzu. Specjalne wzmocnienia na łokciach zabezpieczają materiał przed rozdarciami i przetarciem. Elastyczne ściągacze przy rękawach i u dołu doskonale utrzymują ciepło. Suwak z przodu umożliwia szybkie i łatwe rozpięcie, ułatwiając wentylację. Nowoczesny styl bluzy podkreśla kontrastowa kolorystyka suwaka, naszywki na rękawie i duże logo z przodu. Bluza FlexiWork Camo Junior dostępna jest w rozmiarach: 98/140, w kolorze navy. Cena: 195,00 zł

Szlakiem nieznanych przygód - spodnie FlexiWork Camo Junior
Idealnym uzupełnieniem dziecięcej kolekcji są spodnie FlexiWork Camo Junior (7505), zaprojektowane z myślą o wytrzymałości i funkcjonalności podczas zabawy. Wykonane z lekkiej i trwałej tkaniny rip-stop zapewniają pełen komfort zdobywania nowych umiejętności. Spodnie FlexiWork Camo Junior posiadają specjalnie wzmocnienia z materiału Cordura® w okolicy kolan i kostek, zabezpieczając przed przypadkowym rozdarciem. Dzięki możliwości przedłużenia nogawek o 1 rozmiar posłużą na więcej niż jeden sezon. Podwójnie regulowany pas umożliwia idealne dopasowanie do rozmiarów dziecka. Spodnie posiadają dodatkowe odpinane zewnętrzne kieszonki, które pomieszczą najważniejsze skarby i narzędzia. Bezpieczeństwo i lepszą widzialność po zmierzchu zapewnią odblaskowe detale. Spodnie FlexiWork Camo Junior zaprojektowano w modnej niebieskiej kolorystyce. Dostępne są w rozmiarach: 98/140. Cena: 245,00 zł


Snickers Workwear - marka szwedzkiego koncernu Hultafors Group wytwarzającego produkty dla profesjonalistów - jest jedną z wiodących marek w branży odzieży roboczej w Europie. Założona w 1975 roku przez elektryka Matti Viio jest obecnie dostępna na rynku w ponad 25 krajach. Oferuje zaawansowaną odzież roboczą dla rzemieślników ceniących maksymalne bezpieczeństwo, ochronę i funkcjonalność, a także ponad przeciętną jakość i nowatorski design. Do kluczowych innowacji Snickers Workwear, które zmieniły przemysł ubrań roboczych należą m.in. dodatkowe worki kieszeniowe w spodniach, kieszenie nakolannikowe w systemie ochrony kolan KneeGuard™, kieszenie MultiPockets™, wielofunkcyjna kamizelka narzędziowa, aktywne nakolanniki D3O® oraz nowa generacja spodni roboczych z roku 2015.
Hultafors Group oferuje szeroki asortyment marek premium spełniających najwyższe standardy branży budowlanej i przemysłu. Oprócz odzieży roboczej SnickersWorkwear, w ofercie Hultafors Group znajdują się: buty robocze Solid Gear i Toe Guard, odzież Dunderdon, narzędzia ręczne Hultafors oraz drabiny Wibe. Każda marka reprezentuje najwyższy poziom wiedzy w swoim obszarze i odpowiada na unikalne wyzwania stojące przed rzemieślnikami na stanowisku pracy.

www.snickersworkwear.pl | www.hultaforsgroup.pl


2017-06-05

Kwintesencja lata w najnowszym lookbooku MOHITO

Nowy, letni sezon marka MOHITO otwiera kolorowym lookbookiem Summer. Projektanci zainspirowani klimatem nadmorskiego kurortu, w letniej kolekcji postawili na trzy wyraziste trendy: Modern, Summer Glam, Urban Nature.

Ich propozycja to niewymuszona elegancja w ciągu dnia i zmysłowe fasony na gorące wieczory. Wśród nowości prym wiodą sukienki z popeliny, bluzki koszulowe z odkrytymi ramionami i lekkie espadryle w kilku wariantach kolorystycznych. Klasyczne formy ubrań umożliwiają tworzenie wielu, wielofunkcyjnych stylizacji. Ubrania i dodatki z lookbooka Summer są dostępne na stronie www.MOHITO.com oraz w salonach stacjonarnych.

Zwiewne sukienki pięknie kontrastujące z nowoczesną architekturą to pomysł MOHITO na pokazanie współczesnej klasyki. Biel i subtelne niebieskości będą świetną bazą do stworzenia looku na dzień. Nieodzownym elementem w drugiej połowie dnia będą denimowe akcenty - katany z roślinnymi haftami oraz spodnie z łączonych materiałów.

Letnie wieczory to idealna okazja do noszenia romantycznych sukienek. Tutaj wzrok przykuwają detale: seksowne wycięcia, zwiewne falbany, szyfon, który zyskał wyjątkowego charakteru dzięki kwiatowym nadrukom. Te ozdobiły także biały garnitur - to prawdziwa kwintesencja letniego szyku.

Trzecią, najbardziej energetyczną odsłoną letniej kolekcji jest Urban Nature. Nie mogło w niej zabraknąć soczystych kolorów - fluo pomarańczu i malinowego różu. Królują w niej subtelne dekolty, odkryte ramiona i geometryczne szorty z zakładką. Doskonałym uzupełnieniem wszystkich propozycji będą klasyczne kapelusze w słomkowym kolorze i z szerokim rondem.

www.mohito.com


2017-06-05

Ścieg Nie Ma Narodowości

#Texprocess #Strimacom i #StitchHasNoNationality - to 3 sentencje, które podsumowują obecność firmy Strima na targach Texprocess we Frankfurcie. Poprzeczkę firma postawiła sobie dość wysoko, prezentując tylko jedną symboliczną maszynę. Jej obecność nie mogła jednak zostać niezauważona.

- Miłość, przyjaźń, pokój, kompromis, moda, muzyka, a nawet pieniądze nie mają narodowości. Wielu zapomina o tym, a tym samym o... historii Świata. Ci, którzy nie pamiętają przeszłości, skazani są na jej powtarzanie. Społeczna akcja „Ścieg Nie Ma Narodowości” pokazała, że wiele osób myśli i czuje podobnie jak my - mówi Paweł Broński, prezes zarządu Strima. - Chcemy cieszyć się różnicami i korzystać z przywileju bycia częścią branży, która raduje się pięknem różnorodności.

W ciągu 4 dni targów każdy mógł dołączyć do akcji. Wszystkich dotychczasowych uczestników można znaleźć na stronie internetowej www.STRIMA.com oraz na kanałach społecznościowych firmy.


NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6