NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6

2016-09-26

Wielkie święto mody w PTAK WARSAW EXPO

Światowej sławy gwiazdy, znani projektanci, fani mody i blogerzy z kraju i zagranicy oraz tysiące wystawców - tak wyglądały trzy dni Międzynarodowych Targów Mody Fast Fashion w Ptak Warsaw Expo.

Najmodniejsza impreza sezonu jesień/zima była połączona z Warsaw Fashion Week oraz Targami Kosmetycznymi Beauty Days. To połączenie bardzo spodobało się odwiedzającym, którzy w dniach 16-18 września wypełnili centrum targowo-kongresowe w Nadarzynie pod Warszawą.

Fast Fashion to święto mody, które odbywa się dwa razy w roku - w sezonach jesień/zima i wiosna/lato. Targi są miejscem kreowania nowych trendów, a swoim zasięgiem obejmują Europę Środkową. Mają tu miejsce premiery najnowszych kolekcji oraz inauguracja sprzedaży na dany sezon.

Podczas 5. edycji Fast Fashion swoje kolekcje zaprezentowali m.in. Eva Minge ze swoją nową propozycją - „Black Butterflies”, Maciej Zień, Agatha Ruiz de la Prada, Michał Starost, Mariola Turbiarz oraz uczestniczka pierwszej polskiej edycji Project Runway - Milita Nikonorov. Na wybiegu odbył się też ekskluzywny pokaz bielizny Playboy Fashion Night. Na tak modnej imprezie nie mogło zabraknąć popularnych blogerek - pojawiły się m.in. Jessica Mercedes, Macademian Girl oraz Red Lipstick Monster, które wzięły udział w debacie na temat polskiej blogosfery. Wieczorną galę poprowadzili świeżo poślubieni Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan, a dla gości zaśpiewała Margaret.

Eva Minge i Maciej Zień dołączyli do grona wielkich osobowości świata mody, które doceniły bogatą kolekcję Domu Mody Polskich Producentów Ptak Moda. W trakcie targów projektanci zaprezentowali się jako styliści i dali popis swoich umiejętności, przygotowując dwa pokazy stylizacji z kolekcji ptakmoda.com. Kreacje cieszyły się wielką popularnością i spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem publiczności.

Na Targach gościły marki odzieżowe z całego świata, w tym producenci z Niemiec, Czech, Chin, Belgii, Białorusi, Anglii, Włoch, Hiszpanii, Bangladeszu, Turcji, Litwy, Łotwy, Ukrainy, Indii czy Tajwanu. Głównym celem wydarzenia jest promocja polskiego przemysłu mody, który jest jednym z najbardziej eksportowych wśród krajów europejskich. Podczas targów w Ptak Warsaw Expo można było zobaczyć ekskluzywne pokazy najnowszych kreacji od najlepszych polskich producentów - zarówno tych działających na co dzień w Nadarzynie, jak i firm odzieżowych z całej Polski.

Tradycją Targów Mody jest przyznanie Złotych Manekinów, prestiżowych nagród wręczanych jako wyraz uznania dla kreatywnego i innowacyjnego podejścia oraz wkładu w rozwój branży odzieżowej. Zwycięzcami edycji jesień/zima 2016/17 konkursu zostały marki: Cocomore, L'Attore, Blue Shadow, S.Moriss, Lola i Lemonada. 5. edycja Fast Fashion była również szansą dla młodych projektantów, którzy mogli zaprezentować swoje kolekcje na wybiegu. Najzdolniejsi z nich zostali wyróżnieni nagrodami Young Fashion Awards, które wręczyła sama Anna Fendi.

Wraz z 5. edycją, Międzynarodowe Targi Mody przeniosły się do nowej lokalizacji - Ptak Warsaw Expo, które jest największym centrum targowo-kongresowym w Europie Środkowej. Komfortowo usytuowane na przedmieściach Warszawy, przy zbiegu dróg krajowych S7 i S8 oraz autostrady A2, Ptak Warsaw Expo dzieli jedynie 10 minut jazdy od międzynarodowego lotniska im. Chopina i 15 minut jazdy od ścisłego centrum stolicy. Ptak Warsaw Expo liczy 143 000 m2 powierzchni wystawienniczej w sześciu pawilonach oraz 500 000 m2 powierzchni zewnętrznej. Dzięki temu jest to jedyne w Polsce centrum targowe, które stwarza tak idealne warunki do spotkań biznesowych.

Połączenie Targów Mody z Warsaw Fashion Week niesie ze sobą duży potencjał na przyszłość. Jak powiedziała sama Eva Minge podczas konferencji prasowej Targów Mody: - Fashion Week, który jest przygotowywany tutaj w Warszawie jest pierwszym krokiem do tego, żeby powstało w Polsce coś poważnego, cyklicznego.

Już teraz serdecznie zapraszamy na kolejną edycję święta mody, która odbędzie się wiosną 2017 w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą.

fastfashion.pl


2016-09-26

Denley - multibrandowy sklep internetowy

Denley to polski multibrandowy sklep internetowy, oferujący ciekawe młodzieżowe projekty ubrań męskich i damskich. W kolekcjach na jesień i zimę tego roku sklep ma bardzo szeroki wybór odzieży podkreślającej osobowość swoich młodych klientów.

Własna marka sklepu Denley - BOLF - proponuje ubrania z nurtu casual i streetwear skierowane do oryginalnej i kreatywnej młodzieży. Miejski i sportowy styl codziennych zestawów pozwala na stworzenie idealnego wizerunku do szkoły i na ulicę.

W kolekcji jesiennej, zarówno męskiej, jak i damskiej, dominują modne w tym sezonie kolory ziemi i naszywki na koszulach, bluzach i jeansie.

W chłodniejsze dni przydadzą się ciepłe miękkie kurtki typu bomber jacket czy parka.

www.denley.pl


2016-09-24

Kurtki i płaszcze niebanalne - SPRINGFIELD

Bez wątpienia jest to część garderoby, która świetnie odpowiada tegorocznym jesiennym trendom. Długie płócienne płaszcze, parki i oczywiście kurtki typu bomber, które w tym sezonie będą najmodniejsze. Przedstawiamy kilka propozycji, jak uzyskać najbardziej wszechstronne looki, które świetnie skomponują się z Twoim własnym stylem.

Casual
Must have od Springfield to w tym sezonie kurtka parka! Propozycje w różnych długościach, kolorach, materiałach i z fajnymi podszewkami. Która stanie się Twoją ulubioną tej jesieni? Najlepiej nosić je z dżinsami i żakardowymi swetrami. Świetnie komponują się także z koszulami w kolorach ziemi. Duża ilość kieszeni to wygoda, ale także i trend!

Sport
Bardzo modna tej jesieni bomberka to kurtka, która będzie Ci służyć lata. Masz do wyboru różne kroje, kolory i materiały, które nadają każdej kurtce innego wyrazu. Od granatowej i khaki po zamszowy beżowy lub musztardowy materiał. Dalej utrzymane w modnej tonacji kolorów ziemi bardzo wpisują się w obecne światowe trendy. Skomponowanie świetnego looku z taką kurtką to łatwizna, wystarczy para dżinsów, koszula w kratę, tudzież koszulka z modną grafiką i gotowe.

Smart
A jeśli jesteś osobą, która woli nieco bardziej elegancki styl, z pewnością zwrócisz uwagę na płaszcze. Szary, kamelowy lub granatowy - wszystkie z odczepianymi kapturami. To bardzo uniwersalny element garderoby, ponieważ świetnie sprawdzi się w eleganckiej, jak i casualowej stylizacji. Wypróbuj połączenia ze spodniami dresowymi i szarym lub beżowym swetrem. Efekt jest bardzo na topie.

www.myspringfield.com


2016-09-24

10. Święto Techniki STRIMA

W ciągu trwania 10. Święta Techniki Strima, organizatorów odwiedziło prawie 400 osób. Wszyscy mogli się zapoznać z ofertą urządzeń niezbędnych w przemyśle odzieżowym, tapicerskim oraz auto-motive. Wymieniano się także doświadczeniami i czerpano wiedzę z licznych szkoleń.

Najbardziej popularnymi szkoleniami były: Szkoła Haftu, w czasie której można było poznać obsługę hafciarek JANOME MB-7, TEXI IRIS i TEXI 1501 i podstawy projektowania oraz Akademia Audaces - z prezentacją nowości - Idea 4D. O tym jak prasować efektywnie i dlaczego igły Schmetz szyją wszystko uczestnicy słuchali z ogromnym zainteresowaniem na prelekcjach. Zaś pokazy automatycznej krojowni każdego dnia przyciągały rzeszę zainteresowanych. Znalazło się też coś dla entuzjastów szycia domowego - praktyczne warsztaty szycia T-shirtu oversize.

Apogeum 10. Święta Techniki przypadło na piątek (16.09.). Tego dnia odbyły się Międzynarodowe Mistrzostwa Mechaników Maszyn Szwalniczych i jubileuszowa impreza firmy - Dobry Wieczór Strima 25.

W eliminacjach udział wzięło 22 mężczyzn i jedna, niesamowita kobieta. Zadanie polegało na prawidłowym i jak najszybszym zamontowaniu płytki ściegowej, chwytacza, bębenka, szpulki oraz stopki w stebnówce automatycznej TEXI TRONIC 7, a także odpowiednim ustawieniu transportera, by uzyskać poprawną jakość ściegu. Finałowe zadanie było utrudnione o synchronizację czasu pracy chwytacza, transportu i igielnicy. A oto zwycięzcy:
* III miejsce - Roman Woś (Polska)
* II miejsce - Zoltan Fellner (Rumunia)
* I miejsce - Laszlo Nemeth (Węgry)

Wrześniowa aura zdecydowała się współpracować z organizatorami także w czasie wieczornej imprezy. Ponad 300 gości przeżyło niezapomniany Dobry Wieczór Strima 25. Nastroje współgrały z piękną pogodą i leżakami rozstawionymi przed sceną. Na scenie akrobacje i hipnotyzujący laser show, na widowni partnerzy i przyjaciele firmy. Emocjom artystycznym towarzyszyły podziękowania i wzruszenia - efekt 25 lat współpracy. Gospodarz wieczoru, Paweł Broński, zaprosił dwudziestu pięciu najważniejszych partnerów na scenę, by podziękować im osobiście przygotowaną specjalnie na jubileusz grafiką autorstwa Ewy Kutylak, pt. „Sen Krawca”. Była także uczta dla ciała ze wspaniałego grilla, której towarzyszyła muzyka zespołu Deja Vu. Zabawa trwała do białego rana.

www.strima.com


2016-09-22

Jeansowe propozycje od marki PROMOD

Dobre jeansy nigdy nie wyjdą z mody! Jest to element garderoby, który posiada każda z nas. Idealnie dopasowane do naszej sylwetki stają się elementem nierozłącznym każdej stylizacji.

Marka PROMOD prezentuje cztery najmodniejsze kroje w tym sezonie: skinny, dzwony, straight oraz boyfriend. Ten ostatni (modny już od kilku sezonów) najlepiej nosić o rozmiar za duże, by wyglądały jak odziedziczone po swoim chłopaku, bowiem w taki sposób nadają one nonszalanckości. Aby podkreślić ich oryginalność, zalecamy efekt zużytego oraz spranego materiału.

Kolejną propozycją są dzwony - pojawiły się na wybiegach w tamtym roku - jest to powrót do lat 60/70. Dzwony są uosobieniem kobiecości, wolności oraz hipisowskiej bohemy! Idealnie sprawdzają się, gdy kobieta ma krótkie nogi, bowiem w tym kroju może ona liczyć na ich wizualne wydłużenie.

boyfriend
dzwony

Spodnie typu straight to must have, który powinien zaleźć się w każdej szafie. Najbardziej uniwersalny i bezpieczny fason, zawsze pozostaje bazą dla wielu stylizacji. Tak jak w poprzednim przypadku luźny krój spodni wydłuża sylwetkę oraz ukrywa niedoskonałości.

Ostatnią propozycją są spodnie skinny - bardzo obcisłe i elastyczne podkreślają kobiecą figurę, idealne dla Pań lubiących styl rockowy, w połączeniu z ciężkimi butami i oversizowym poszarpanym T-shirtem tworzą świetną codzienną stylizację.

straight
skinny

www.promod.pl


2016-09-21

Magdalena Frąckowiak w kampanii MOHITO na sezon Jesień Zima 2016/2017

Marka MOHITO w sezonie Jesień Zima postawiła na trendy w wyjątkowo kobiecym wydaniu. Twarzą kolekcji została top modelka - Magdalena Frąckowiak, która niejednokrotnie pojawiła się na okładkach magazynu Vogue i znalazła się w prestiżowym zestawieniu Industry Icons, prowadzonym przez portal Models.com.

Zdjęcia wizerunkowe powstawały w Nowym Jorku. Ich autorem jest utalentowany polski fotograf - Marcin Kempski (I LIKE PHOTO GROUP), który ma na swoim koncie sesje okładkowe dla Harper’s Bazaar oraz ELLE. Dopełnieniem kampanii wizerunkowej jest film zrealizowany przez Maćka Bielińskiego (I LIKE PHOTO GROUP).

Dominujące kolory kolekcji: czerń, brudny róż, szarość, khaki, bordo, granat.
Tkaniny: dżins, skóra, sztuczne futra, welwet, koronki, cekiny, żakard, hafty.

Kolekcja MOHITO na sezon Jesień Zima 2016/2017 jest już dostępna w salonach stacjonarnych w całej Polsce oraz w sklepie internetowym www.MOHITO.com


2016-09-21

Romantyczna Buntowniczka w najnowszym edytorialu marki SiNSAY

W najnowszej kolekcji SiNSAY ciężki rock flirtuje z romantyzmem. Efektem tego zestawienia są niezwykle kobiece outfity z odrobiną rockowego sznytu.

Edytorial Romantic Rebellion to przede wszystkim delikatne sukienki w kwiatowe wzory oraz ciepłe i miękkie swetry. W dziewczęcym charakterze pozostają również krótkie spódniczki oraz kopertowe koszule. Całości dopełniają rockowe elementy w postaci ozdobnych zamków, wiązań czy fantazyjnych sznurowań.

Połączenie muzycznej awangardy z subtelną nutą romantyzmu przejawia się również w kolorystyce najnowszej kolekcji SiNSAY. Paleta barw opiera się na delikatnym beżu oraz szarości, które w połączeniu z czernią oraz mocnym burgundem tworzą duet idealny.

Miejskie stylizacje w klimacie romantycznego rocka doskonale uzupełniają znajdujące się w kolekcji akcesoria. Ciężkie botki z ozdobnymi suwakami oraz szalenie modne plecaki definiują charakter Romantic Rebellion.

www.sin-say.com


2016-09-21

TOP TREND: ATHLEISURE. Sportowa elegancja w najnowszej kolekcji obuwia marki CLARKS

ATHLEISURE to trend, który od kilku sezonów króluje niepodzielnie w kolekcjach światowych projektantów, m.in. brytyjskiej marki CLARKS. Skąd bierze się jego niesłabnąca popularność? ATHLEISURE nie jest zjawiskiem przejściowym, przejawem nietrwałej mody, lecz przede wszystkim przemyślaną filozofią. Zdrowy tryb życia, ekologiczne odżywianie, aktywność fizyczna, dbanie o ciało i ducha, pozytywne myślenie - wszystkie te aspekty kształtują również nasze pojęcie „stylu”. Ze zdrowym sposobem życia, wygodą i luzem nieodłącznie kojarzy się nam styl sportowy, który dotąd nie opuszczał ścian siłowni, sal gimnastycznych i kortów tenisowych. Dziś jednak sportowe stylizacje torują sobie coraz częściej drogę do kin, teatrów, biur, a nawet na czerwony dywan. Ponieważ sportowy total look może być odbierany jako zbyt pretensjonalny i niestosowny do okoliczności, w doborze komponentów obowiązuje zasada „złotego środka”. Świetnie sprawdzi się zestaw: elegancka góra i sportowe obuwie.

W najnowszej kolekcji TRIGENIC marki CLARKS nie brakuje wzorów inspirowanych klasyką w sportowym wydaniu. Najwyższej próby sztuka rzemieślnicza znajduje odzwierciedlenie w doborze surowców i zastosowaniu innowacyjnych technologii. Lekka, odznaczająca się wyjątkową elastycznością, skórzana cholewka, „zdekomponowana” trójmodułowa podeszwa, której bieżnik pokryty jest rowkami odpowiadającymi linii zgięć stopy oraz system wkładek wewnętrznych Cushion, z podwójnym systemem amortyzacji wstrząsów - zapewniają bezprecedensowy poziom komfortu stóp.

Trigen Mid
Trigen Limit
Tri Abby
Tri Nia

Kolekcja TRIGENIC marki CLARKS to obuwie nowej generacji, powstałe z myślą o wyzwaniach współczesności. Przyświeca jej duch sportowej elegancji, która w świecie haute couture stała się synonimem mody dla aktywnych.

www.clarks.pl


2016-09-14

Nowy rok szkolny - łatwy sposób na podpisanie ubrań

Początek roku szkolnego w domach najmłodszych dzieci to czas intensywnych przygotowań. Do stałych zadań rodziców przedszkolaków czy pierwszoklasistów należy oznaczanie ubranek, czapek czy worków na kapcie. Zapracowanym mamom z pomocą przychodzą nowoczesne maszyny do szycia marki JUKI, wyposażone w ściegi literowe. Wystarczy wybrać wzór i wpisać imię pociechy, by w ciągu kilku sekund podpis pojawił się na ubranku.

Wyszycie inicjałów, imienia czy nazwiska jest jednym z najtrwalszych i najefektowniejszych sposobów oznaczenia ubranka do żłobka, przedszkola czy szkoły. Czytelny podpis umożliwi rozpoznanie elementów garderoby przez dziecko, mniej zorientowanych członków rodziny lub panią i pozwoli uniknąć przypadkowej zamiany ubranek. Z myślą o domowych zastosowaniach japońska marka JUKI, producent nowoczesnych urządzeń szyjących, wyposażyła komputerową maszynę domową HZL-F600 w 225 rodzajów różnych ściegów, w tym aż 4 ściegi literowe.

Wystarczy wybrać czcionkę, wpisać tekst za pomocą klawiszy i gotowy napis pojawia się na tkaninie w ciągu kilku sekund. Wyszyty napis jest czytelny i trwały. Nie wymaga kolejnych poprawek, w odróżnieniu od oznaczeń markerem, znikających po kilku praniach. Maszyna HZL-F600 posiada dodatkowe funkcje, dzięki którym personalizowanie ubranek rodzeństwa, przy kolejnej zmianie sezonu, przed wyjazdem na kolonie czy obóz, jest proste i nie zabiera dużo czasu. Wyszywanie podpisów ułatwiają automatyczne zakończenie ściegu i ucinanie nitki bez użycia rąk - dźwignią kolanową. Możliwość płynnej regulacji docisku stopki, pozwala uzyskać efektowne równe ściegi zarówno na grubych materiałach typu jeans czy delikatnych tkaninach, jak szyfon czy jedwab.

Maszyna posiada wolne ramię, zatem tekst można wyszyć w widocznym miejscu na ubraniu, lub dyskretnie - na rękawie lub nogawce. Praktycznym rozwiązaniem jest podpis na kawałku materiału lub wstążki. Taką etykietkę można łatwo odpruć, kiedy dziecko wyrośnie z ubranka i będziemy chcieli je przekazać młodszemu.

www.facebook.com/JukiSewIt | www.jukieurope.com


2016-09-14

Stań przed szansą wielkiej kariery w świecie mody!

Już w najbliższy weekend - 18.09.2016 r. - w Warszawie (Złote Tarasy) o godz. 15°° odbędzie się casting - Zostań modelką Eastern Models i SiNSAY.

Jeśli marzysz o karierze modelki, chciałabyś podróżować, uczestniczyć w pokazach i sesjach zdjęciowych - zapraszamy Cię na casting Be Cool Be Sinsay! Przez wszystkie weekendy września w wybranych salonach marki SiNSAY możesz spotkać się z przedstawicielami agencji Eastern Models. Partnerem akcji została również renomowana agencja Fashion z Mediolanu.

Na zwyciężczynie castingu czekają atrakcyjne nagrody: kontrakty z Eastern Models oraz sesja zdjęciowa do lookbooka SiNSAY i zakupy w sklepach marki.

Do udziału zapraszane są dziewczyny, które ukończyły 13 lat i mają minimum 170 cm wzrostu.

Daty wszystkich castingów, formularz rejestracyjny i regulamin znajdziecie na stronie www.becoolbesinsay.pl

2016-09-14

Nowa kampania marki Mill's A/W 2016

Minimalizm i funkcjonalność to cechy charakterystyczne kolekcji przewidziane na sezon jesienno zimowy. Gama kolorystyczna zainspirowana barwami ziemi wpisuje się w tegoroczne trendy, a jednocześnie usatysfakcjonuje każdego wymagającego gentelmana.

Markę cechuje ogromna dbałość o detale. Płaszcze mają guziki wytworzone z naturalnych surowców, jak orzech i bawoli róg, a tkaniny to najwyższej jakości kaszmiry, lny i wełna. Mill's oferuje w swoim sklepie internetowym możliwość indywidualnego doboru zarówno guzików, jak i podszewek płaszczy czy marynarek. Klasyczne kroje i ciekawe materiały pozwolą stworzyć stylizację zarówno na spotkania biznesowe, wieczorne wyjścia oraz eleganckie uroczystości.

Założycielem, twórcą i pomysłodawcą marki MILL’S jest Tomasz Fabijański. Zrealizowana w Warszawie kampania podkreśla korzenie marki, jak i rodzimą produkcję ekskluzywnych ubrań dla mężczyzn. Zdjęcia wykonano w okolicach tzw. „Mordoru” przy ul. Domaniewskiej, w centrum, klubach i nadwiślańskich kawiarniach oraz w okolicach Starego Miasta.

www.mills-man.com


2016-09-08

#BACKTOSCHOOL - Impress Me

Koniec wakacji dla niektórych z nas oznacza pierwszy dzwonek. Pamiętajcie powrót do szkoły nie musi być smutny, a wręcz przeciwnie - bardzo modowy. Marka Impress Me wychodzi naprzeciw temu i proponuje swoim klientkom kolekcję #backtoschool, w której znajdziemy modne w tym sezonie bomberki, sukienki z haftem oraz pełno propozycji logowanych T-shirtów. Kolory jakie znajdziemy w tej kolekcji, to czarny, granatowy, szary oraz różowy. Marka kontynuuje swoją politykę i stawia wyzwanie drogim i wyrafinowanym produktom, projektując kolekcję, która pozwoli poczuć się wyjątkowymi i modowymi za niewielkie pieniądze.

Inspiracją dla Impress Me jest przede wszystkim styl sportowy, który od kilku sezonów zdominował największe pokazy mody. Sportowa elegancja jest ponadczasowa oraz bardzo wygodna. To połączenie sprawia, że znajduję ona wiele miłośniczek w każdym wieku. Idąc za tą myślą, marka połączyła ten trend z inspiracjami ze szkolnych ławek... i tak powstała kolekcja #backtoschool. Znajdziemy w niej bardzo modną w tym sezonie bomberkę, seksowne body oraz dzianinowe sukienki z haftowanym logo marki. Nie zabraknie również charakterystycznych spódniczek oraz satynowych sportowych spodni.

Na szczególną uwagę zasługują komplety sportowe czy boxerka wraz ze spodniami. Dostępne w dwóch wariantach - różowym oraz czarnym. Uzupełnieniem kompletu są bomberki w tych samych kolorach - idealne na sportowe wypady, jak i na modowe wyjścia ze znajomymi.

www.impressme.pl


2016-09-08

MOHITO z Anną Jagodzińską dla Centrum Pomocy Dzieciom

W warszawskiej restauracji Think Love Juices, odbyło się spotkanie marki MOHITO zorganizowane z okazji zwieńczenia kampanii #POKOCHAJSIĘ, stworzonej wspólnie z Anną Jagodzińską. Top modelka została zaproszona do zaprojektowania mini kolekcji koszulek, a całkowity dochód z ich sprzedaży został przekazany na konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

- Razem z MOHITO stworzyliśmy super kolekcję koszulek na lato, których slogan brzmiał #POKOCHAJSIĘ. Przy okazji tej współpracy zdecydowaliśmy, że chcemy to połączyć z akcją charytatywną i wesprzeć Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, która pomaga dzieciom i młodzieży z trudnych domów i daje im dobry start w dorosłość. Uważam, że każdy na to zasługuje i wszyscy powinniśmy mieć równe szanse, niezależnie od pochodzenia, czy stanu konta - powiedziała Anna Jagodzińska.

Podczas spotkania przekazano czek na sumę 116 tysięcy złotych. Cała kwota zostanie przeznaczona na stworzenie Centrum Pomocy Dzieciom, które Fundacja chce otworzyć już w przyszłym roku. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę od 1991 r. dąży do tego, aby wszystkie dzieci miały bezpieczne dzieciństwo i były traktowane z poszanowaniem ich godności. 

www.mohito.com

2016-09-08

SPRINGFIELD i kurtki typu bomber

Kluczowy trend
Najbardziej wszechstronna kurtka, której nie może zabraknąć w Twojej szafie także tej jesieni. Od podstawowej wersji sportowej w różnych kolorach do wzorzystych modeli z ciekawym wykończeniem i z wysokiej jakości materiałów. Dzięki tej różnorodności oraz wszechstronności, kurtka bomber to MUST HAVE tego sezonu.

Nadruki i róż

Pastelowy róż i print kwiatowy na czarnym tle? Te dwa trendy kształtują styl sportowej baleriny, czyli modnego zderzenia bardzo kobiecej delikatności pastelowych róży z luźnym sportowym fasonem kurtki. Stylowy kontrast świetnie dopełni gładka dzianinowa sukienka w długości midi, tworząc casualowy look. Co zrobić, by za tę stylizację dostać 5+? Wystarczy dobrać białe trampki oraz czarne akcesoria i gotowe!

Styl militarny
Jako drugi wytypowaliśmy trend militarnej zieleni. Bez wątpienia zakochasz się w długiej bomberce ze ściągaczem w talii, która jest tegorocznym hitem marki SPRINGFIELD. Najlepiej będzie wyglądać w zestawieniu z Twoją ulubioną parą dżinsów. To genialne rozwiązanie na każdy dzień tygodnia.

Styl sportowy
Linia mocno sportowa w trzech podstawowych odsłonach. Czarna i granatowa ze złotymi wykończeniami kieszeni i suwaków oraz zamszowa w wersji mini. Wszystkie trzy będą doskonale komponować się z dżinsami, dzianinowymi obcisłymi spódniczkami midi albo nawet ze wzorzystymi sukienkami.

Wybierz swój styl! - www.myspringfield.com


2016-09-08

Targi Mody Poznań - podsumowanie

W ostatnie dni sierpnia marki odzieżowe i obuwnicze z różnych części świata odwiedziły Poznań, aby przedstawić swoją ofertę na najbliższe dwa sezony.

Miniona edycja targów odbyła się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w pawilonach 7, 7A, 8, 8A i 15. Zwiedzający mieli okazję zapoznać się z trendami na sezon jesień-zima 2016/17 oraz wiosna-lato 2017. W hali nr 7 zaaranżowano Strefę BezliQ, gdzie młodzi projektanci pokazali pełną różnorodność tematyczną i stylistyczną, m.in. odzież damską, dziecięcą, designerskie gadżety, torebki, biżuterię, kolekcje haute couture, projekty sportowe, rozwiązania ekologiczne. Designerzy podpisywali kontrakty z przedsiębiorcami, a co niektórzy otrzymali propozycję współpracy przy nowych kolekcjach dla innych marek. Dużym zainteresowaniem publiczności cieszyły się pokazy młodych projektantów w Alei Lipowej.

W pozostałych halach znalazły się obuwie, odzież damska, męska oraz dodatki. Łącznie na ekspozycji pojawiło się blisko 500 firm i marek z 15 państw. Uczestnicy targów chętnie odwiedzali stoiska rodzimych producentów wyróżnionych znakiem Polska Moda. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na współpracę ze wspomnianymi markami otrzymali tytuł Sklepów Partnerskich projektu Polska Moda. Kolekcje rodzimych producentów można było zobaczyć również podczas prestiżowego pokazu. Na wybiegu wystąpiły firmy: Seyes, Carl Verssen, Marselini, Kastor, SENSO, P&V, L'Ame de Femme, Faber, mapepina i Dorota Goldpoint. Męskie stylizacje zaprezentowało dwóch Misterów Polski: Rafał Maślak (który jest również Ambasadorem projektu Polska Moda) oraz Rafał Jonkisz.

Wydarzenie przyciągnęło uwagę m.in. opiniotwórczych blogerek modowych, które pojawiły się całą grupą i wspólnie odwiedzały stoiska wystawców. Według wstępnych statystyk organizatorów, Targi Mody Poznań odwiedziło około 4000 handlowców z kilkunastu krajów.

Kolejna edycja targów już za pół roku, w dniach 27.02 - 1.03.2017 r.

www.targimodypoznan.pl


2016-08-26

Nowe Targi Mody w Ptak Warsaw Expo

Nadchodzi nowy etap w historii Międzynarodowych Targów Mody Fast Fashion - 5. edycja święta mody odbędzie się w dniach 16-18 września w nowej lokalizacji: Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Razem z premierą kolekcji jesień/zima 2016/17 będzie miała miejsce premiera nowej formuły Targów.

Fast Fashion zapisało się w kalendarzu europejskich imprez modowych jako jedno z najważniejszych wydarzeń kreujących trendy o zasięgu międzynarodowym. Targi Mody odbywają się dwa razy w roku - w cyklu jesień/zima i wiosna/lato. Dotychczasowe cztery edycje, które odbyły się w Ptak Fashion City w Rzgowie, przyciągnęły setki tysięcy odwiedzających oraz gwiazdy świata mody, tj. Anna Fendi, Patrizia Gucci, Kenzo Takada, czy Paris Hilton. Uznane przez najlepszych producentów i projektantów, Targi stały się rozpoznawalną marką wśród fanów mody z całego świata.

Teraz, przy okazji piątej już edycji, organizatorzy postarali się, aby Targi były jeszcze bogatsze w atrakcje. W planie jest więcej pokazów mody oraz wyjątkowych gości - wśród nich m.in. światowej sławy projektanci: Eva Minge, Agatha Ruiz de la Prada, Maciej Zień, Anna Fendi, Patrizia Gucci, Natasha Pavluchenko i Milita Nikonorov. Galę poprowadzą Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan. Na Targach zagości też Maja Sablewska (znana z programu TVN „Sablewskiej sposób na...”), która przeprowadzi metamorfozy oraz będzie udzielać porad w zakresie wizerunku podczas wydarzenia towarzyszącego - Targów Kosmetycznych Beauty Days.

Samo miejsce też robi wrażenie: Ptak Warsaw Expo to największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej. Zlokalizowane w Nadarzynie, na przedmieściach Warszawy, Ptak Warsaw Expo liczy 143.000 m2 powierzchni wystawienniczej w sześciu pawilonach oraz 500.000 m2 powierzchni zewnętrznej.

Prestiżu Targom dodadzą liczne wydarzenia towarzyszące, m.in.: Warsaw Fashion Week, Międzynarodowe Targi Kosmetyczne Beauty Days i Strefa Shopping. Ponadto, odbędzie się również rozdanie Złotych Manekinów - nagród dla najlepszych marek odzieżowych, kolekcji i producentów.

Nowa formuła oznacza większe możliwości dla firm biorących udział w Targach. Perspektywa zaprezentowania swojej kolekcji wśród najlepszych, jak również możliwość nawiązania relacji handlowych z klientami z całego świata rozbudza zainteresowanie producentów i projektantów mody z kraju i ze świata.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Międzynarodowych Targach Mody Fast Fashion, które odbędą się w dniach 16-18 września w Ptak Warsaw Expo. Bezpłatny bilet wstępu jest dostępny do pobrania na stronie www.fastfashion.pl/rejestracja

2016-08-26

Zapowiedź nowych trendów na targach w Poznaniu

Właściciele sklepów odzieżowych i obuwniczych z różnych części świata pojawią się w dniach 29-31 sierpnia na Targach Mody Poznań, aby zadecydować jak będzie wyglądać ulica w najbliższych dwóch sezonach.

Targi biznesowe mają kluczowe znaczenie dla branży mody. Dzięki nim zarówno managerowie dużych sieci sklepów, jak i właściciele niewielkich butików mogą zobaczyć przekrój kolekcji z wielu krajów i zamówić towar zgodny z oczekiwaniami klientów. Poznańskie wydarzenie jest największą w Polsce imprezą dla przedsiębiorców, gdzie prezentowane są premiery czołowych brandów. Na ekspozycji, obejmującej pięć pawilonów, pojawią się ubrania, obuwie, akcesoria oraz skóry od blisko 500 firm i marek z 15 krajów. Jak twierdzą organizatorzy, z każdą kolejną edycją rośnie zainteresowanie ofertą młodych designerów. W tym roku zajmowana przez nich Strefa BezliQ zostanie zlokalizowana w oddzielnej hali nr 7. W przestrzeni młodych-zdolnych znajdą się między innymi takie marki jak: Dorota Goldpoint, Nanko, Magdalena Brasse, Fashionkilla, mapepina, Lemme, by K.A. Fashion czy Tessita.

Pomimo międzynarodowego charakteru wydarzania, organizatorzy Targów Mody Poznań szczególnie wspierają rodzimych producentów. Zainicjowany przez nich program Polska Moda wyróżnia krajowe firmy za jakość i wzornictwo. Uczestnicy Polskiej Mody pokażą swoją ofertę na ekspozycji oraz wybiegu podczas Wieczoru Branżowego, który odbędzie się pierwszego dnia targów. Kolekcję męską zaprezentuje m.in. Ambasador projektu Polska Moda - Mister Polski Rafał Maślak. Gwiazdą gali będzie Mateusz Ziółko, zwycięzca telewizyjnego show The Voice of Poland.

Ważnym punktem programu dla każdego uczestnika targów są pokazy mody, dzięki którym można dowiedzieć się jakie fasony, materiały i kolory będą pożądane w najbliższym czasie. Organizatorzy przygotowali ponad 40 wystąpień topowych marek.

Targi Mody Poznań są również miejscem poszerzania wiedzy przedsiębiorców w zakresie sprzedaży i marketingu. Na bezpłatnych szkoleniach eksperci z branży wyjaśniają jakie działania należy podjąć, aby poznać klienta, zdobyć zaufanie i zaoferować mu produkty spełniające jego oczekiwania.

Wstęp na Targi Mody Poznań jest bezpłatny dla osób z branży: właścicieli i pracowników sklepów, projektantów, uczniów i studentów szkół projektowych oraz hurtowni. Wydarzenie odbywa się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Więcej informacji na: www.targimodypoznan.pl  oraz na Facebooku.


2016-08-20

Jesień w stylu boho - najnowsza kolekcja MOODO AW’16

Najnowsza jesienna kolekcja MOODO to idealna propozycja dla wszystkich tych, którzy nadchodzącej jesieni chcą być naprawdę „trendy”. Klimatyczne boho w towarzystwie ponadczasowego jeansu to odpowiedź marki na nadchodzącą jesień.

Jesienna słota niesie ze sobą nostalgiczny klimat, w który projektanci MOODO idealnie wpisali trend boho. Trend odkryty niedawno, lecz zyskujący coraz szersze grono zwolenników. Stał się również stylem uwielbianym przez gwiazdy.

Styl boho to eklektyczna propozycja, dla tych, którzy doceniają w modzie hippisowskie inspiracje oraz swobodę i komfort cygańskiej bohemy. Pozornie łączy on ze sobą przypadkowe elementy różnych trendów, lecz tworzy przez to oryginalne i niepowtarzalne sety. Styl boho w kolekcji MOODO budują haftowane koszule, kamizelki z frędzlami, klimatyczne poncho czy zamszowe spódnice. Nie zabraknie również koloru khaki, który łączy boho z modnym stylem „military”. Ciepłe odcienie brązu, złota czy khaki w połączeniu z zamszem tworzą perfekcyjnie stylowe sety.

Tej jesieni denim ponownie powraca nie tylko na największe wybiegi, ale też staje się mocnym trendem streetstylowym. Jest łącznikiem stylu glamour z codziennym casualem. Doskonale adoptuje się w sportowych stylizacjach, jak i ultrakobiecych zestawieniach. Projektanci MOODO proponują tej jesieni łączenia odcieni jeansu od lekkiego błękitu po indygo i głęboki granat. Dominujące formy to koszule połączone ze spodniami typu skinny, katanki czy spódnice.

Zarówno w stylu boho, jak i w jeansowym looku nie może zabraknąć dużych toreb. Z pewnością ucieszą one wszystkie Panie lubiące mieć przy sobie ważne drobiazgi. Stylowe szale czy charakterystyczne dla boho kapelusze uzupełniają całość kolekcji.

Po jesienne nowości MOODO zaprasza do swoich salonów i na moodo.pl


2016-08-20

Karolina Pisarek i Olga Nowotarska w niezwykłych ujęciach Soni Szóstak dla marki Sinsay - Kampania Jesień-Zima 2016/2017

W nowym sezonie SiNSAY stawia na siłę młodości i naturalne piękno. Jesienno-zimową kolekcję marki prezentują młode twarze polskiego modelingu, a efekty tej współpracy możemy podziwiać na pełnych blasku i dziewczęcego wdzięku zdjęciach Soni Szóstak.

Najnowsza kampania SiNSAY to aż czternaście mini-edytoriali obrazujących najmodniejsze trendy AW16/17. Tegoroczna jesień zaskoczy nas bogactwem wzorów i kolorów, świeżych krojów oraz pomysłowych detali. W kolekcji jak zawsze widać mocne inspiracje modą streetwearową - bomberki, biker jackety, bluzy i T-shirty z odważnymi sloganami, idealnie komponują się z collegowymi must have’ami: jeansami z przetarciami, denimowymi koszulami z naszywkami, sztruksowymi ogrodniczkami i nieodzowną w klimacie back to school - kratą.

Wielbicielkom romantycznego looku przypadną do gustu motywy kwiatowe, koronki, falbany i hafty, które stanowią silny akcent w tym sezonie. Wśród hitów pojawią się również półgolfy z zamkiem, plisowane spódnice, aksamitne sukienki, body z wiązaniem i naszyjniki chokery. Projektanci marki nie zapomnieli o tym co w najbliższych miesiącach najważniejsze - kurtki i płaszcze z futrzanymi akcentami, kożuszki, golfy oraz długie płaszczowe swetry inspirowane stylem skandynawskim - sprawdzą się genialnie w chłodne, jesienne dni.

Swobodne stylizacje autorstwa Eweliny Gralak prezentują olśniewająco piękne i pełne wdzięku Karolina Pisarek - finalistka ostatniej edycji Top Model i stawiająca pierwsze kroki w branży modowej - Olga Nowotarska. Dziewczyny świetnie sprawdziły się zarówno w romantycznych stylizacjach, jak i mocniejszym, rockowym wydaniu.

Elementem spójnie łączącym różnorodność kolekcji i scenerii jest uchwycona w kadrach Soni Szóstak energia SiNSAY girls. Artystka, której prace prezentowano na wielu wystawach w kraju i za granicą oraz na łamach takich magazynów jak: Harper’s Bazaar, i-D i Interview, doskonale oddała ducha tegorocznej kampanii oraz temperament marki. Jej przepełnione naturalnym światłem obrazy emanują młodzieńczym luzem i bezpretensjonalnością.

Zdjęcia wizerunkowe znaleźć można na odświeżonej stronie www.sin-say.com oraz na kanałach społecznościowych marki, a ubrania z jesiennej kolekcji - w salonach SiNSAY w całej Polsce oraz w sklepie online.


2016-08-11

Wólczanka na rozpoczęcie roku szkolnego

Białej koszuli nikomu specjalnie przedstawiać nie trzeba. Ten ponadczasowy element garderoby stanowi bazę, w oparciu o którą można pokusić się o stworzenie nieskończonej liczby inspirujących stylizacji. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego i akademickiego biała koszula ponownie występuje w głównej roli - w końcu każda tak szczególna okazja zasługuje na to, aby celebrować ją w pięknym stylu.

Schyłek wakacji to dla uczniów i studentów tradycyjnie czas przygotowań do uroczystej inauguracji roku szkolnego/akademickiego. Warto wykorzystać ten pretekst, aby zaprezentować się z jak najlepszej strony. W tym celu marka Wólczanka stworzyła kolekcję eleganckich białych koszul z wysokogatunkowej bawełny pochodzącej z renomowanych światowych manufaktur. Wszystkie wchodzące w skład linii modele uszyto zgodnie z najlepszymi zasadami sztuki krawieckiej.

Wśród najważniejszych zalet białej koszuli na pierwszych miejscach wskazuje się jej uniwersalność oraz łatwość z jaką oddaje nastrój formalnych okoliczności. Chcąc zachować wyjściowy charakter stylizacji kobiety mogą łączyć ją z cygaretkami czy ołówkowymi spódnicami lub nakładać pod szykowne sukienki i żakiety. Z kolei panom z powodzeniem posłuży w zestawie z garniturem lub w wersji bardziej casualowej - z jeansami. Szeroki wybór kołnierzyków i mankietów sprawia, że wybór koszuli dopasowanej do konkretnego typu sylwetki zajmuje ledwie kilka minut.

Premierze nowej kolekcji Wólczanki towarzyszy sesja zdjęciowa wykonana przez utalentowaną fotografkę Izę Grzybowską, która stanęła również za obiektywem kampanii wizerunkowej marki na sezon jesień-zima 2016.


Wólczanka od zawsze stawia na najwyższą jakość tkanin i dodatków oraz perfekcję wykonania. W swoich kolekcjach posiada zarówno klasyczne wzory, jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy. Najbardziej wymagającym klientom Wólczanka poleca linię Lambert. Lambert to koszule uszyte zgodnie z zasadami tradycyjnego krawiectwa, z tkanin od renomowanych światowych producentów.

www.wolczanka.pl


2016-08-11

Lookbook marki MOHITO Jesień-Zima 2016/2017

Sezon Jesień-Zima 2016/2017 marka MOHITO otwiera lookbookiem New York City Vibes, w którym projektanci postawili na odważne połączenia mody ulicznej i aktualnych trendów z wybiegów. Nowa kolekcja została zdominowana przez strukturalne tkaniny, oversize’owe swetry i przezroczystości. Obok kobiecych, koronkowych sukienek można znaleźć bardziej nonszalanckie propozycje: dżinsowe kurtki z haftami i spodnie z szerokimi nogawkami. Sesja promująca najnowszy lookbook powstała w Nowym Jorku, a zdjęcia wykonał Marcin Kempski.

W kolekcji można wyróżnić 5 wyraźnych motywów: dżins z haftowanymi elementami, krata w rockowej odsłonie, romantyczne koronki, boho oraz zdobienia inspirowane kosmosem.

Miłośniczki romantycznego stylu wśród propozycji marki znajdą sukienki w drobne kwiatowe wzory oraz takie w bardziej zmysłowej odsłonie - z dodatkami falban i subtelnych przezroczystości. Choć w kolekcji dominują kobiece kroje, pojawią się także nonszalanckie kuloty i kurtki dżinsowe z licznymi zdobieniami.

Nie zabraknie bluz typu bomber - w tym sezonie lśniące napisy zostają przeniesione z przodu na plecy. Na chłodniejsze dni projektanci MOHITO przygotowali dłuższe, strukturalne dzianiny, oversize’owe kurtki z futrzanymi kołnierzami i patchworkowe futra.

Jesienno-zimowe sylwetki uzupełnią wysokie kozaki, zamszowe szpilki z geometrycznymi wycięciami oraz torebki z metalicznymi akcentami.

Ubrania i dodatki z kolekcji Jesień-Zima 2016/2017 są dostępne w salonach MOHITO w całej Polsce oraz sklepie online www.mohito.com


2016-08-09

SPRINGFIELD - FALL IS COMING

Jesienne trendy właśnie zaczynają pojawiać się w sklepach oraz na stronie www.myspringfield.com. Przygotuj się na odsłonę najnowszej kolekcji.

BACK TO CAMPUS...

BACK TO CAMPUS...
Springfield postanowił powrócić do swoich sztandarowych motywów z najlepszych kolekcji w nowych, odświeżonych wersjach.
Naszywki i Krata! Wspaniałe połączenie! Modne i dobrze komponujące się z większością ubrań, które już są w Twojej szafie. Jako uzupełnienie kolekcji znajdziesz jeans i T-shirty z napisami.
Styl Preppy to styl skaterów. Miejski i wygodny, w sam raz dla młodych mężczyzn. Sportowe grafiki oraz teksty na koszulkach i bluzach świetnie pasują do luźnych spodni. Natomiast bojówki w wersji skinny doskonale skomponują się z bluzą kangurką. Funkcjonalne elementy, takie jak obszerne kieszenie oraz proste stylizacje, tej jesieni będą kluczowe dla stworzenia aktualnego looku w stylu Preppy.

...OR BACK TO WORK
Do pracy Springfield proponuje minimalistyczne stylizacje w nieco sportowym, miejskim stylu. Długości maxi i midi sukienek oraz spódnic będą hitem w tym sezonie. Szary melanż jako główny kolor w kontraście do białych bluzek i trampek oraz czarnych akcesoriów. To bardzo ważne, by podczas codziennej rutyny czuć się komfortowo i zarazem kobieco.
Podstawą męskiej garderoby do pracy w tym sezonie jest jeans. W różnych wariantach kolorystycznych. Dzianiny i koszulki z printami dodadzą koloru stylizacjom.

...OR BACK TO WORK
LET’S DANCE... ALL DAY!

LET’S DANCE... ALL DAY!
Blade, pastelowe barwy będą dodawały świeżości jesiennym stylizacjom na dobry początek sezonu. Nieskomplikowane looki z wygodnymi elementami, takimi jak kardigany, bluzy i koszulki? Dlaczego nie?! Ale koniecznie w „spranych” odcieniach i całe w ciekawe printy oraz napisy w północno europejskim stylu. Delikatny róż, błękity i szarość to kolory jeansu, które na pewno znajdziemy w tej kolekcji.
Słodka jak baletnica i bardzo trendy. Balet w sportowym wydaniu - oto inspiracja tej linii. Uzupełnienie stanowią kwiatowe printy. Nie brakuje dzianin w długościach midi i maxi oraz kurtek typu bomber. Taki look sprawi, że ludzie będą oglądać się za Tobą na ulicy.

BOHO STREETS
Casualowo i młodzieżowo z folkowymi inspiracjami - artystyczna kolekcja zachwyca ciepłymi barwami i głębokim granatem, ale również i pomarańczowy staje się kolorem jesieni. Chcąc wpasować się w nastrój wczesnojesiennego wieczoru i popołudnia, w bluzach i T-shirtach pojawiają się detale inspirowane rustykalnymi teksturami, kwiatowe nadruki czy wielobarwne paski w jesiennej palecie.
Panuje romantyczny nastrój jesiennych błękitów i ciepłych pomarańczowych barw. Elektryzujące połączenie stylów - codziennego i vintage stało się inspiracją kolekcji. Jeans, kurtki typu bomber i ponczo zestawione z sukienką w drobny, kwiatowy wzór udowodnią, że nie brakuje Ci wyczucia stylu. A kobiece koszule będą dzielić miejsce w szafie z T-shirtami z dowcipnymi napisami.

BOHO STREETS
CITY SUNSETS

CITY SUNSETS
Miasto wygląda najpiękniej o zachodzie słońca, warto te momenty dzielić z przyjaciółmi. Bluzy z prostymi grafikami, spodnie o dresowym kroju nadadzą luzackiego wyrazu. Beżowy i ecru zestawiony z granatowym oraz butelkową zielenią nadadzą jeszcze więcej ciepła, miękkim, przyjemnym tkaninom.

Współczesny renesans dawnych modeli marki, które niegdyś odniosły wielki sukces. Jak będzie tym razem? Będzie można wybrać coś dla siebie z szerokiej gamy t-shirtów, sukienek, spodni i innych elementów w jesiennej palecie kasztanowych barw, granatów, turkusów, róży i beżów. Pojawi się także wzór moro.

Przekonaj się na własnej skórze...


2016-08-09

PROMOD - nowa kolekcja - japońskie inspiracje

 

Nowa kolekcja marki Promod to podróż w głąb dzikiej i nieznanej natury, gdzie szmaragdowa zieleń lasu przeplata się z japońskimi motywami. Głównym motywem są piękne nadruki żurawi - znajdziemy je m.in. na bomberce, sukience czy T-shircie. Kolekcja bogata jest w jedwabiste tkaniny oraz w 100% bawełnę. Poza nadrukami znajdziemy również piękne koronki, które całości nadają kobiecości i gracji.

W poszukiwaniu inspiracji projektanci przemierzają zakątki tradycyjnej kultury japońskiej, czerpiąc z jej delikatności i zmysłowości. By nadać kolekcji miejskiego stylu, całość uzupełniona jest najwygodniejszymi spodniami świata, czyli jeansami. Projektanci w tym sezonie stawiają na spodnie typu boyfit, koniecznie noszone z podwiniętymi nogawkami!

Kolekcja otwiera nowy jesienny sezon, z racji tego nie mogło zabraknąć w niej kolorów typowych dla tej pory. Znajdziemy więc bardzo zimny szmaragd, dostojny bordowy oraz ponadczasowy granatowy.

www.promod.pl


2016-07-25

Targi INTERMIC w nowym terminie!

Innowacyjne maszyny i komponenty dla przemysłu włókienniczego, odzieżowego oraz obuwniczego zostaną zaprezentowane w dniach 13-16.09.2016 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Targi INTERMIC stanowią doskonałą okazję do nawiązania międzynarodowych kontaktów, zapoznania się z najnowszymi technologiami oraz trendami w branży. Nowa formuła wydarzenia zakłada połączenie Intermicu z Targami Materiałów Obiciowych i Komponentów do Produkcji Mebli Tapicerowanych Sofab, Targami Komponentów do Produkcji Mebli FURNICA oraz Targami Maszyn i Narzędzi dla Przemysłu Drzewnego i Meblarskiego DREMA. Połączenie imprez tematycznych ma na celu zwiększenie grona zwiedzających zainteresowanych maszynami o podobnych możliwościach (Sofab).  Wstęp dla osób z branży jest bezpłatny.

www.intermic.mtp.pl


2016-07-13

Nowe kolekcje na Targach Mody Poznań

Już w dniach 29-31 sierpnia właściciele sklepów odzieżowych i obuwniczych z różnych części świata przyjadą do Poznania, aby poznać trendy i zamówić nowe kolekcje dla swoich klientów.

Organizatorzy Targów Mody Poznań kładą szczególny nacisk na zróżnicowanie marek pod względem cen oraz zakresu tematycznego. Na ekspozycji pojawią się ubrania, obuwie, akcesoria oraz skóry od blisko 500 firm i marek z niemal 20 krajów. Dzięki tak bogatej ofercie każdy właściciel sklepu, bez względu na jego wielkość i lokalizację (mała miejscowość czy duże miasto), ma szansę zamówić towar, który zdobędzie serca klientów.

W ramach wydarzenia prężnie działają dwa projekty specjalne: strefa BezliQ - miejsce prezentacji marek tworzonych przez młode pokolenie projektantów oraz kampania Polska Moda, wyróżniająca rodzime firmy za jakość i wzornictwo. Uczestnicy Polskiej Mody pokażą swoją ofertę na ekspozycji oraz na wybiegu podczas Wieczoru Branżowego, który odbędzie się pierwszego dnia targów.

Jak pokazują liczne badania, klienci sklepów odzieżowych i obuwniczych są coraz bardziej wymagający. Doskonale wiedzą co obecnie jest modne, porównują ceny sklepów stacjonarnych z internetowymi. Coraz większa liczba Polaków nie ma też trudności z zamówieniem garderoby z zagranicy. Cena przestaje być głównym czynnikiem zakupu, ważniejszy staje się design, ciekawy krój i gatunek tkanin. Właśnie dlatego obecność na targach jest nieoceniona w przypadku poszerzania wiedzy na temat nowych trendów i oczekiwań klientów. W programie wydarzeń Targów Mody Poznań znajdą się otwarte pokazy mody topowych marek oraz bezpłatne szkolenia. Podczas spotkań z ekspertami do spraw sprzedaży i marketingu zostaną omówione m.in. takie tematy jak łączenie kampanii marketingowej off-line i on-line, modne kanały social media, sekrety najlepszych sprzedawców czy coaching personelu w sklepie.

Wstęp na Targi Mody Poznań jest bezpłatny dla osób z branży: właścicieli i pracowników sklepów, projektantów, uczniów i studentów szkół projektowych oraz hurtowni. Więcej informacji na: www.targimodypoznan.pl


2016-07-13

SUMMER DREAM - lato pełne słońca i dobrej muzyki

Summer Dream to typowo wakacyjna propozycja dla fanek stylu łączącego elementy boho i hippie z aktualnymi trendami. Wśród projektów znajdziemy warstwowe sylwetki z charakterystycznymi frędzlami i wyróżniającymi się czarno-białymi wzorami, a także luźne formy z modnymi w tym sezonie falbanami. Stonowaną kolorystykę kolekcji opartą na odcieniach szarości, czerni i bieli przełamują akcenty jasnego denimu i motywy kwiatowe. 

Summer Dream to również doskonała odpowiedź na lato pełne słońca i dobrej muzyki. Nowa kolekcja SiNSAY sprawdzi się idealnie podczas letnich imprez i festiwali w plenerze. Wśród must have’ów znalazły się swobodne bluzki z odkrytymi ramionami, jeansowe sukienki z falbaną i kwiatowe wianki. Spodnie kuloty lub denimowe szorty świetnie prezentują się w zestawieniu z jednolitymi bluzkami ozdobionymi frędzlami. Całość warstwowego outfitu uzupełni modne kimono lub ponczo, a torba z frędzlami, buty na koturnie i liczne warstwy akcesoriów dodadzą stylizacji festiwalowego luzu.

sin-say.com

 


2016-07-04

Po nitce do sztuki - Art Quilt made in Poland

Coraz popularniejsze szycie w domu zyskuje nowy wymiar. Na zachodzie znana od lat moda na „Art Quilt” dociera do Polski, a wraz z nią niemal nieograniczone możliwości rozwijania pasji w kierunku artystycznym. Przykładem nowego nurtu jest wielkoformatowa barwna praca Anny Sławińskiej, zakwalifikowana do udziału w międzynarodowej wystawie patchworków w Birmingham (UK), jako jedno z najlepszych dzieł z całego świata!

Moda na szyciowe DIY, czyli własnoręcznie wykonane ubrania, ozdoby czy prezenty, już od kilku lat podbija polskie domy. Nie dziwi więc rosnąca popularność metod, takich jak patchwork oraz pikowanie, które nie służą jedynie do szycia praktycznych kołder czy narzut, ale rozwijają kreatywność i są okazją do spróbowania swoich sił w sztuce. Coraz liczniejsze szkoły szycia, kursy uczące tej techniki czy powołanie w marcu br. Stowarzyszenia Polskiego Patchworku - są kolejnym krokiem na drodze rozwoju patchworku artystycznego w Polsce.

Igłą malowane...
Patchwork jako technika, w której zszywa się wielobarwne skrawki różnorodnych materiałów tworząc zupełnie nowy wzór, daje nieograniczone pole dla wyobraźni. To dzięki tej metodzie powstają zaawansowane, wielkoformatowe prace, inspirowane zarówno dziełami wielkich malarzy, przyrodą czy pop kulturą, na czele z filmem i muzyką. Wykorzystanie wielu rodzajów tkanin o odmiennej fakturze, różnobarwnych nici i stylów szycia pozwala osiągnąć niepowtarzalne rezultaty i tworzyć dzieła do złudzenia przypominające obrazy. Przykładem jest jedna z ostatnich prac Anny Sławińskiej, założycielki warszawskiej Szkoły Patchworku - pierwszej placówki tego typu w Polsce. Imponujący wielobarwny patchwork „Mgławica Trójlistna Koniczyna”, został zakwalifikowany do udziału w największej w Europie wystawie patchworków w Birmingham, w kategorii Fine Art Quilt Masters. W sierpniu 2016 roku praca zostanie zaprezentowana wśród 20 najlepszych patchworków wybranych z całego świata. - To pierwszy tak duży międzynarodowy konkurs, w którym zdecydowałam się wziąć udział, chociaż patchworkiem zajmuję się już od ponad 30 lat - mówi Anna Sławińska. - Wykonanie takiej pracy daje ogromną satysfakcję. Wyróżniony przez jury obraz stworzyłam w technice confetti, co wymagało zużycia kilku kilometrów nici, a samo szycie zajęło ponad półtora miesiąca. Jestem niezwykle dumna, że mój patchwork może mierzyć się z najlepszymi tego typu obrazami na świecie.

Polskie quilterki łączą siły!
Artystyczny sukces Anny Sławińskiej to nie jedyne potwierdzenie rosnącego w Polsce potencjału i zaplecza dla działalności quilterek. Z inicjatywy pasjonatek w marcu 2016 r. powstało pierwsze Stowarzyszenie Polskiego Patchworku, które jest kolejnym krokiem na drodze upowszechniania tej sztuki w Polsce, wspierającym jej rozkwit. Stowarzyszenie ma już za sobą organizację warsztatów, konkursu i spotkań. Przynależność do organizacji umożliwia jej członkom udziału w wystawach, konkursach i kursach, uzyskanie rabatów przy zakupie sprzętu, akcesoriów i materiałów u partnerów.

Z dobrym sprzętem
- Rosnąca popularność patchworku i zainteresowanie techniką quiltingu jest także związane z coraz większą dostępnością nowoczesnych urządzeń szyjących - dodaje Anna Sławińska. - Po Wielkiej Brytanii czy Niemczech, światowi producenci wprowadzają specjalistyczne produkty także na nasz rynek. Przykładem jest maszyna do pikowania JUKI TL-2010Q, która dzięki wysokiej precyzji szycia przy dużej prędkości bardzo ułatwia pracę, zapewniając efektowne ściegi i nieograniczone możliwości kreacji.
Specjalistyczne stebnówki JUKI są cięższe niż typowy sprzęt domowy. Charakteryzuje je mocna konstrukcja, metalowa obudowa oraz trwałe podzespoły, zapewniające uzyskanie większej prędkości szycia (1500 ściegów/min.) niż w standardowych urządzeniach. Maszyny do pikowania wyposażone są w dodatkowy stolik, który zwiększa pole pracy oraz dźwignię kolanową, która służy do podnoszenia stopki bez konieczności odrywania rąk od materiału. Praktyczne rozwiązania techniczne, ułatwiające przesuwanie materiału umożliwiają zszywanie zarówno delikatnych tkanin, jak i skóry, drelichu czy jeansu. Wyłączenie opcji automatycznego przesuwania materiału i możliwość swobodnego prowadzenia materiału pod stopką, pozwala wykorzystać maszynę do ręcznego haftowania.

Odkryj w sobie artystę
- Tworzenie widowiskowych patchworków wymaga cierpliwości i ćwiczeń, ale przy wystarczającej dozie zapału każdy może się tego nauczyć - zapewnia Anna Sławińska, która w prowadzonej w Warszawie Szkole Patchworku organizuje warsztaty pod okiem najlepszych polskich quilterek. Spotkania są doskonałą okazją praktycznego poznania metod i technik, a także możliwości nowoczesnego sprzętu JUKI, udostępnionego pasjonatkom. - Zainteresowanie jakim cieszą się nasze kursy jest coraz większe. Co chwila organizujemy więc kolejne warsztaty dla coraz liczniejszych grup kursantek, które wracają do nas po następną porcje wiedzy, ćwiczeń i inspiracji - podkreśla pani Anna.

Najbliższe warsztaty w z podstaw patchworku odbędą się 9 lipca 2016 r., zaś warsztaty pikowania metodą confetti odbędą się 10 lipca 2016 r. Więcej informacji na: www.szkolapatchworku.pl

www.jukieurope.com

Anna Sławińska
Patchworkowy obraz "Mgławica Trójlistna Koniczyna"

2016-07-04

Strima zaprasza na 10. Święto Techniki

 

Targi innowacji i technologii. Wszystko do szycia - pod jednym dachem.

Ponad 4.000 gości ze 195 firm i 23 krajów z całego świata - tyle osób przewinęło się przez organizowane przez firmę STRIMA targi innowacji i technologii. W tym roku w dniach 15 - 17 września organizowana będzie 10. edycja Święta Techniki - międzynarodowego spotkania służącego wymianie wiedzy o szyciu. Zaproszeni są wszyscy producenci odzieży, tapicerki i automotive, kaletnicy, pralnicy i miłośnicy szycia. To okazja do prezentacji nowości oraz otwarcia przestrzeni do dyskusji i przetestowania innowacyjnych rozwiązań. Ciekawie zapowiadają się Międzynarodowe Mistrzostwa Mechaników Maszyn Szwalniczych, organizowane w ramach targów - każdy mechanik może się sprawdzić. Do wygrania bagatela - 5.000 zł!

Panele główne 10. Święta Techniki:
1. Akademia Audaces - prezentacja digitalizacji szablonów, modelowania, stopniowania, przygotowania układu kroju i jego optymalizacja w systemie CAD AUdaces;
2. Automatyczna krojownia - pokaz beznapięciowego układania tkanin oraz dzianin, oprogramowania Cutting Advisor i funkcji moving & cutting;
3. Szkoła haftu Janome i Texi oraz podstawy projektowania - kurs haftowania i podstaw projektowania haftu;
4. Schmetz, igły które szyją wszystko - dowiesz się, jakie igły są idealne dla Twojej produkcji i dlaczego ich jakość ma znaczenie;
5. ABC skutecznego prasowania - Jak prasować efektywnie i efektownie? Dlaczego więcej nie zawsze oznacza lepiej? Jak prasować, by nie zwariować? Na szkoleniu poznasz między innymi odpowiedzi na te pytania;
6. T-shirt oversize - warsztaty dla rozpoczynających przygodę z szyciem;
7. Dotacje UE w pigułce - czyli zasady ubiegania się o dotacje, szczegóły na temat podziału środków i obowiązujące harmonogramy. Dowiedz się czym są dotacyjne tips’n’tricks, czyli tzw. dotacje „od ręki”. W czasie szkolenia zapewniamy indywidualne konsultacje z ekspertami pozyskującymi dotacje na rozwój.

Wszystkie szkolenia i prezentacje w czasie 10. Święta Techniki są bezpłatne, a liczba miejsc jest ograniczona. Formularz zgłoszeniowy i wszystkie szczegóły dostępne na stronie: www.strima.com/10st

Organizator targów:

Strima Sp. z o.o.

Miejsce:

Swadzim k/Poznania, Strima, ul. Poznańska 54

Termin:

15-17.09.2016 r.

Godziny otwarcia:

codziennie 9°°-17°°

Opiekun targów:

Iza Budzichowska

Kontakt:

tel. 61 8 950 950; fax 61 8 950 951; e-mail 10st@strima.com

www.strima.com


NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6