NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6

2016-12-20

Uczestnicy Top Model w karnawałowej sesji RESERVED

Uczestnicy programu Top Model prezentują karnawałową kolekcję Reserved. W najnowszej sesji zdjęciowej marki w role stylowych imprezowiczów wcielili się Adrianna Daniel, Aleksandra Zbinkowska, Adam Niedźwiedź i Daniel Tracz, którzy wzięli udział w ostatniej edycji programu. Towarzyszy im finalista z poprzedniego sezonu - Jakob Kosel oraz modelki - Milena Żuchowicz i Asia Piwka.

W karnawałowej kolekcji Reserved pojawiają najmodniejsze aksamity i welury. Kultowy welwet wykorzystano na wiele sposobów. Przede wszystkim jako plisowane i gładkie sukienki w różnych fasonach. Eteryczny, wieczorowy look pomogą stworzyć lekkie dzianiny i eleganckie, gładkie tkaniny z koronkowymi wstawkami. W kolekcji postawiono na klasyczne kolory. Dominuje czerń, granat i czerwień. Nie zabrakło też srebrnych, asymetrycznych sukienek z dziewczęcymi falbanami. Dla odważniejszych kobiet Reserved przygotowało nietypowe zestawy - sportowe spodnie z krótkim gorsetem czy seksowny, koronkowy top typu bralette z marynarką.

W męskiej linii zadbano o bogaty wybór dobrze skrojonych garniturów w klasycznych kolorach, wykonanych z wysokiej jakości tkanin. Nowoczesne fasony spodni z lekko obniżonym stanem i węższą nogawką zapewnią młody, podkreślający sylwetkę look. Reserved na wieczorne wyjścia proponuje stylizacje, w których koszulę zastąpić może elegancki dopasowany golf lub T-shirt. Mocną stroną męskiej kolekcji karnawałowej jest garnitur wykonany zgodnie z zasadami nowoczesnego tailoringu, który sprawdzać się będzie w wielu stylizacjach.

www.reserved.com | foto: Mateusz Stankiewicz - AFPHOTO


2016-12-20

Mali i średni przedsiębiorcy w obliczu obowiązku wprowadzeniu Jednolitego Pliku Kontrolnego

Od stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy zostaną objęci obowiązkiem raportowania transakcji zakupu i sprzedaży VAT w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego. To oznacza, że do 25 dnia każdego miesiąca firmy będą musiały przesyłać do urzędu skarbowego elektroniczny dokument opracowany zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Finansów. Do wygenerowania JPK niezbędny jest system informatyczny, który jest zgodny z nowymi przepisami. Jak przygotować się do nadchodzących zmian? Jak sprawdzić czy przedsiębiorstwo jest w ogóle objęte obowiązkiem JPK? Wszystko zależy od skali działalności i wielkości zatrudnienia w przedsiębiorstwie.

Na start liczymy pracowników i obroty w firmie
Co należy rozumieć przez pojęcie mały i średnie przedsiębiorstwo? Przy określaniu wielkości firmy należy wziąć pod uwagę takie kryteria jak: średnioroczne zatrudnienie, roczny obrót netto lub roczną sumę aktywów bilansu. Muszą zostać spełnione dwa kryteria równocześnie w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych. Głównym wskaźnikiem, który zawsze jest brany pod uwagę to liczba pracowników. Z kolei drugim warunkiem jest obrót lub suma aktywów. Jak to wygląda w praktyce?
- Małym przedsiębiorstwem jest firma, w której pracuje mniej niż 50 osób, a jej roczne obroty netto lub suma aktywów nie przekraczają 10 mln euro. Natomiast średnie przedsiębiorstwo zatrudnia maksymalnie 249 osób i osiąga roczny obrót poniżej 50 mln euro lub roczna suma aktywów wynosi mniej niż 43 mln euro - tłumaczy Barbara Przybylska, projektant systemów Comarch ERP.

Excel już nie wystarcza
Jak już mamy pewność, że od nowego roku zacznie nas obowiązywać JPK, należy sprawdzić czy firma jest gotowa do przygotowania takiego dokumentu.
- Z ankiety przeprowadzonej przez firmę Comarch w listopadzie 2016 roku wynika, że ponad 38% małych i średnich firm nie posiada jeszcze systemu IT dostosowanego do generowania ewidencji zakupu i sprzedaży VAT w formie elektronicznej, tj. w postaci pliku JPK_VAT. Plik JPK_VAT musi być udostępniany organom podatkowym co miesiąc za pomocą interfejsu do komunikacji, który znajduje się na stronie Ministerstwa Finansów. Przesłanie pliku JPK_VAT z opóźnieniem lub wcale grozi bardzo poważnymi konsekwencjami finansowymi. Jeżeli nie mamy pewności co do aktualności systemu księgowego, najlepszym rozwiązaniem jest kontakt z producentem oprogramowania - podkreśla Barbara Przybylska.

Większość dużych dostawców rozwiązań IT przygotowuje nowe wersje systemów, uwzględniające wchodzące w życie przepisy, tak, aby klienci mogli w wygodny i bezpieczny sposób generować pliki JPK zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Finansów. Kontaktując się z producentem należy obowiązkowo ustalić kiedy aktualizacja będzie gotowa i czy jej pobranie będzie wiązać się z dodatkowymi kosztami, czy też nie.

Kompresja, podpis i strzał na bramkę
- Wytyczne Ministerstwa Finansów określają nie tylko format w jakim JPK musi być przygotowany oraz dane jakie ma zwierać. Ustawodawca wskazał również jego rozmiar. Dokumenty muszą być skompresowane, zaszyfrowane, zapisane w formacie XML, a wielkość poszczególnych archiwów nie może przekraczać 60 MB. Sam plik można składać tylko drogą elektroniczną, za pomocą nowego interfejsu komunikacji, który znajduje się na stronie resortu finansów. Dodatkowo, przedsiębiorcy muszą pamiętać, że dane przekazywane do organów podatkowych powinny być właściwie zabezpieczone. Dlatego muszą zostać opatrzone podpisem elektronicznym z certyfikatem kwalifikowanym - mówi Władysław Varga z firmy Taxpoint.

Przedsiębiorcom zaleca się również wygenerować próbne pliki dla struktur obejmujących księgi rachunkowe, magazyny, faktury VAT, podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz ewidencję ryczałtową, aby zweryfikować je pod kątem zgodności z nowymi przepisami.

Oprogramowania Comarch ERP mają już funkcjonalność Jednolitego Pliku Kontrolnego i są zgodne z przepisami Ministerstwa Finansów. Do końca grudnia każda firma, która zdecyduje się na zakup systemu z oferty Comarch ERP otrzyma 12% rabatu. Oferta obejmuje rozwiązania zarówno w wersji stacjonarnej, jak i w wersji chmurowej.

 


Comarch to firma technologiczna od 22 lat zajmująca się optymalizacją procesów biznesowych. Jednym z oferowanych rozwiązań są systemy klasy Enterprise Resource Planning (ERP). Oferta Comarch ERP to nowoczesne rozwiązania do zarządzania procesami biznesowymi dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Uniwersalność i elastyczność produktów pozwala podnieść efektywność organizacji - dzięki mobilnym aplikacjom, narzędziom e-commerce, business intelligence oraz możliwości gromadzenia i bezpiecznego przechowywania danych w Chmurze Comarch. Rozwiązania Comarch ERP są stale rozwijane i dostosowywane do zmieniających się modeli biznesowych, a także zgodne z trendami Internetu Rzeczy i Przemysłu 4.0.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi działalności krajowej i zagranicznej mocno rośnie liczba podpisywanych kontraktów oraz realizowanych wdrożeń. Wśród klientów, którzy postawili na Comarch ERP są m.in.: Gerda, Muszynianka, Ustronianka, OSHEE Polska, LAKMA, Krakchemia SA oraz reprezentanci innych kluczowych gałęzi rynku.

www.comarch.pl/erp


2016-12-14

Co noszą gwiazdy - plenerowy pokaz mody zimowej

4 grudnia 2016 roku w Pałacyku Kasyno w Podkowie Leśnej pod hasłem „Zima mroźna nam niegroźna” odbył się nietypowy pokaz mody zimowej. W role modelek i modeli wcieliły się gwiazdy ekranu oraz dzieci, które tego dnia mogły poczuć się tak samo, jak ich idole - piosenkarze, aktorzy i aktorki, prezenterzy telewizyjni, producenci filmowi, reżyserzy, dziennikarze, artyści - jednym słowem „celebryci”. Była to już 3. edycja tej mikołajkowej imprezy.

W sesji udział wzięli m.in. Karol Strasburger, Małgorzata Potocka, Beata Tadla, Barbara Kurdej-Szatan, Monika Zamachowska, Olga Kalicka, Anna Karczmarczyk, Agata Pruchniewska, Agata Załęcka, Uliasha, Aleksandra Kostka.

Zarówno dzieci, jak i towarzyszący im dorośli udowadniali, że nie trzeba bać się zimy, jeśli zadba się o odpowiedni ubiór. W pokazie mody plenerowej została wykorzystana odzież marek wchodzących w skład grupy Regatta Great Outdoors: Regatta i Dare 2b.

Obie marki pochodzą z Wielkiej Brytanii. Regatta jest najbardziej rozpoznawalną marką outdoorową na Wyspach. Jej ideą jest tworzenie ubrań dla każdego - dorosłych, dzieci, młodzieży, dziadków - którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. To odzież wytrzymała i wygodna. Marka Dare 2b ma bardziej sportowe zacięcie. Amatorzy zimowego szaleństwa na stokach właśnie w ofercie Dare 2b powinni szukać inspiracji na najbliższy sezon. Odpowiednie modele znajdą też dla siebie przedstawiciele innych dyscyplin sportu: kolarze, biegacze, bywalcy siłowni i klubów fitness. Marki Regatta i Dare 2b stają się coraz bardziej popularne również w Polsce.


Regatta to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich marek dla miłośników outdooru. Ideą marki jest tworzenie wytrzymałych i wygodnych ubrań dla wszystkich, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. W ofercie Regatta znajdują się: odzież, obuwie i akcesoria turystyczno-sportowe dla dzieci oraz dorosłych w bardzo szerokiej rozmiarówce. Marka zdobyła ogromną popularność, gdyż oferuje bardzo dopracowane technicznie modele o wysokich parametrach, ale po przystępnych cenach.
www.regatta.pl

Dare 2b to brytyjska marka, która charakteryzuje się specjalistycznym przeznaczeniem odzieży dla miłośników sportów zimowych, narciarzy, snowboardzistów, kolarzy, biegaczy. To produkty wysokiej jakości o technicznym wzornictwie i doskonałym komforcie noszenia. Wykonane z użyciem nowoczesnych materiałów oraz technologii rozwijanych przez firmę. Odzież dla każdego, dostępna w przystępnych cenach i w bardzo szerokiej rozmiarówce. Produkty Dare 2b powstają przy ścisłej współpracy ze sportowcami z Dare 2b Team, reprezentującymi różne dyscypliny sportu.
www.dare2b.com


2016-12-14

„Gwiezdne Wojny” w RESERVED

RESERVED celebruje grudniową premierę kolejnego filmu kultowej sagi - „Łotr 1. Gwiezdne Wojny - Historie”. Z tej okazji w salonach pojawiła się kolekcja ubrań, dodatków i gadżetów wykorzystujących motywy z filmowej epopei science fiction (zarówno dla dzieci, jak i dorosłych).

Dopasowane T-shirty z logo Star Wars, torby shopperki z maską Dartha Vadera, obudowy na telefon, a nawet legginsy z motywami znanymi z filmu - to propozycja dla lubiących popkulturowe inspiracje. Zgodnie z obowiązującymi trendami „gwiezdne” gadżety i ubrania stylistyką nawiązują do mody streetwear. Są proste, utrzymane w oszczędnej, czarno-białej stylistyce. Filmowe motywy projektanci potraktowali z przymrużeniem oka, między innymi tworząc z nich komiksowe printy na koszulach i dresach. Dzięki powtarzaniu niewielkich motywów uzyskano oryginalny efekt ozdobny, w dyskretny sposób nawiązujący do tematów z filmu. W linii Reserved Star Wars nie zabrakło też dodatków unisex, takich jak czarne czapki baseballówki oraz modne przypinki. Kolekcja dostępna w salonach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym RESERVED.COM


2016-12-14

Maszyna do szycia dla dzieci - kreatywny prezent świąteczny od JUKI

By świąteczny prezent dla najmłodszych był wyjątkowy i sprawiał radość przez długi czas, warto wybrać coś rozwijającego i oryginalnego. Ciekawym pomysłem jest maszyna do szycia dla dzieci. Bezpieczny i prosty w obsłudze model JUKI HZL-12Z pomoże kształtować wyobraźnię, zdolności manualne i stawiać pierwsze kroki w kierunku wspaniałej pasji.

Zabawa tkaninami i kolorami, łączenie różnych faktur i samodzielne szycie na maszynie pobudza kreatywność, ucząc jednocześnie praktycznych umiejętności. Z myślą o najmłodszych, najprostsza domowa maszyna japońskiej marki JUKI HZL-12Z - została zaprojektowana tak, by umożliwić im bezpieczne użytkowanie. Urządzenie wyposażono w opcję zamontowania wzmocnionej i zakrzywionej stopki „Finger Guide”, która uniemożliwia przypadkowe włożenie rączki pod igłę w trakcie szycia. Specjalna nakładka chroni dziecięce paluszki, umożliwiając najmłodszym samodzielną obsługę maszyny.

Obsługa maszyny JUKI HZL-12Z nie sprawi żadnych trudności młodym użytkownikom. Urządzenie posiada duże i poręczne pokrętła, a także suwaki do regulowania ściegów opatrzone czytelnymi rysunkami. Rozpoczęcie pracy ułatwi funkcja automatycznego nawlekania igły. Dzieci mogą samodzielnie eksperymentować z czterema sposobami na obszywanie dziurek oraz z każdym z czterech dostępnych ściegów, ustawiać ich szerokość i grubość. a nawet uszyć ubranka dla lalek, obszywając im rękawy i nogawki dzięki specjalnemu ramieniu maszyny.

Niewielkich rozmiarów (35 cm szer. x 27,5 cm wys. x 16 cm gł.) maszyna z łatwością znajdzie miejsce w dziecięcym pokoju. Urządzenie posiada praktyczny pojemnik na akcesoria: szpulki, centymetr, nożyczki. Maszyna ma też własne energooszczędne źródło światła - przyjazną dla wzroku, nienagrzewającą się lampkę LED. Japońska JUKI HZL-12Z posiada wysokiej jakości metalowe podzespoły, gwarantujące niezawodność i cichą pracę. Dziecięca maszyna do szycia jest doskonałym narzędziem twórczej zabawy.

www.facebook.com/JukiSewIt i www.jukieurope.com


2016-12-12

Midnight Fever - gorączka karnawałowej nocy w HOUSE

Sylwester i karnawał to szczególny czas imprez z przyjaciółmi, nieskrępowanej rozrywki, radości i szaleństwa, a wieczorowe stylizacje są naprawdę zjawiskowe! Nieważne czy wybieramy imprezę w klubie czy domówkę - ma być błyszcząco, głośno i wesoło!

Karnawałowa propozycja House’a to miks najświeższych trendów. Jest rockowo, nonszalancko, a przede wszystkim modnie! W tym sezonie rządzą brokat, tkaniny z metalicznym połyskiem, aksamit, koronki, gipiury, prześwity. Wśród propozycji dla dziewczyn znajdziemy gamę projektów obsypanych połyskującymi cekinami - koktajlowe sukienki, spódnice czy najmodniejszy w tym sezonie bomber. Lureksowy kombinezon przywołuje na myśl największe glam gwiazd roztańczonego nowojorskiego klubu Studio 54, a delikatny biustonosz zestawiony z cekinowym bomberem lub ramoneską i mini spódnicą - jest idealnym outfitem dla każdej fanki rockowego stylu. Jest subtelnie, beztrosko i poza schematem. Całość wieńczy efektowna biżuteria i dodatki - pierścionki, odważne naszyjniki, welwetowe chokery i fantazyjne torebki.

Mężczyzna w sylwestrowej kolekcji brandu znajdzie dla siebie uniwersalne bluzy, wygodne T-shirty i trendowe spodnie. Nieprzemijająca czerń, aksamit, rockowe dodatki i koszulki z zabawnym nadrukiem to idealny zestaw dla każdego chłopaka kochającego nieszablonowość, poczucie humoru i szalone imprezy.

Kolekcja Midnight Fever to przede wszystkim przełamanie schematów, łączenie stylu glamour z nowym, świeżym spojrzeniem na rockowe trendy i co najważniejsze - zaproszenie do spontanicznej, pulsującej nocnym beatem tanecznej zabawy!

www.house.pl


12-12-2016

Targi Mody Poznań Fashion Fair 2016 (vdeo)

 

Źródło: www.targimodypoznan.pl


2016-12-12

CANADIAN WINTER by SiNSAY

W salonach SiNSAY pojawiła się najnowsza odsłona zimowej kolekcji. Marka wita najchłodniejszą porę roku ciepłymi kolorami, luźnym stylem i dawką trendowych projektów. CANADIAN WINTER to kolekcja dla tych, które cenią sobie niezobowiązujący charakter stylizacji. Najważniejsze są wygoda, ponadczasowa forma i zgodność z najnowszymi trendami. Nawiązanie do motywów zwierzęcych oraz kanadyjskiej estetyki zaowocowało miękką, ciepłą i bardzo zimową linią. Łagodną paletę barw - bieli i odcieni szarości - ożywia m.in. ceglasta czerwień oraz ciepły karmel.

W kolekcji dominują wygodne i funkcjonalne fasony - idealne na weekendowe wypady za miasto. Pojawiły się w niej zarówno casualowe koszule w kratę, ciepłe kardigany, swetry z kożuszkiem, jak i duży wybór denimowych propozycji. Absolutny must have to zimowa parka z różowym futrem.

www.sin-say.com


2016-11-30

FAST TEXTILE - targi szyte na miarę

W Nadarzynie pod Warszawą odbyła się trzecia edycja największego wydarzenia branży tekstylnej w Polsce - Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile. W ciągu 3 dni Centrum Targowo-Kongresowe Ptak Warsaw Expo wypełnili producenci, dystrybutorzy i importerzy tkanin, dzianin, maszyn i dodatków - łącznie 350 firm z 27. krajów. Według szacunków organizatorów, targi odwiedziło 24.000 zainteresowanych.

Targi Tekstylne to jedyne tego typu miejsce, gdzie można poznać wszystkie trendy na nadchodzące sezony oraz kupić wszystko czego potrzeba do produkcji ubrań bezpośrednio od polskich i zagranicznych producentów. Podczas trzeciej edycji bogatą ofertę zaprezentowali przedstawiciele takich krajów, jak: Włochy, Francja, Turcja, Portugalia, Chiny, Bangladesz, Tajwan, Niemcy, Czechy, Słowacja, Uzbekistan, Dania, Grecja, Holandia, Estonia, Ukraina, Białoruś, Nigeria i Wielka Brytania. W ciągu trzech dni targowych Ptak Warsaw Expo zamieniło się w centrum kreowania trendów i nawiązywania relacji handlowych.

Przestrzeń Targów Fast Textile została podzielona na specjalne strefy branżowe: tkaniny, dzianiny, dodatki/akcesoria, maszyny, przędza, usługi i pawilony międzynarodowe. Fast Textile dało możliwość zapoznania się z najnowszymi wzorami, strukturami, surowcami i usługami wykorzystywanymi w przemyśle tekstylnym. Po raz kolejny pojawiła się też ekskluzywna Strefa Trendów, gdzie zebrano wszystkie nowości i najświeższe trendy w modzie i tekstyliach. Odwiedzający mogli zrelaksować się tutaj w otoczeniu nowocześnie zaaranżowanych wnętrz i ekspozycji zaprojektowanych w oparciu o trendy na rok 2017 z największych domów mody.

Najlepsi producenci i projektanci również skorzystali z niepowtarzalnej okazji jaką stworzyły Targi. Ptak Warsaw Expo odwiedził m.in. jeden z najbardziej cenionych projektantów polskiego świata mody - Maciej Zień, który na Fast Textile szukał materiałów do stworzenia swojej najnowszej kolekcji.

Dużą popularnością cieszyło się również Forum Tekstylne, podczas którego wybitni specjaliści prowadzili warsztaty i szkolenia, m.in. na temat oceny materiałów tekstylnych, druku sublimacyjnego, tworzenia marki czy trendów i innowacji w przemyśle tekstylnym. Stworzyło to kreatywną przestrzeń, gdzie można było wymienić się doświadczeniami i kierować własne pytania do grona profesjonalistów. Targi odwiedzili również uczniowie i studenci, którzy mieli unikalną szansę, aby zajrzeć za kulisy przemysłu odzieżowego.

Tradycją Targów Tekstylnych jest wręczenie Diamentów Fast Textile - prestiżowych nagród dla najlepszych wystawców. Jak co roku, nagradzano najlepszą jakość i najbardziej innowacyjne pomysły. Laureatami tegorocznych Diamentów Fast Textile zostali: · Innowacyjne Rozwiązanie Roku 2016: KUKA · Produkt Roku 2016: ALUBEST · Nowość Roku 2016: WIMAR TECH · Najlepszy Polski Wystawca: ALLCOMP · Najlepszy Zagraniczny Wystawca 2016: MERIDYEN (Turcja) · Kreator Trendów 2016: Azja i Kosmos, MARIA DĄBROWSKA.

Podczas Gali Wieczornej odbyło się też rozdanie nagród The Best of PtakModa - zwycięzcami w poszczególnych kategoriach zostali: · Najlepszy producent odzieży damskiej: KLAUDIA STYL · Najlepsza kolekcja odzieży damskiej: PIMA · Najlepszy produkt z odzieży damskiej: SANDRA · Wyróżnienie: SABATEX · Wyróżnienie: BOG-MAR · Wyróżnienie: NEVEN.

Niekwestionowany sukces Międzynarodowych Targów Tekstylnych Fast Textile przełożył się na setki kontraktacji i transakcji handlowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom polskiego sektora odzieżowego, organizatorzy starali się stworzyć wyjątkowe miejsce dla firm stawiających na innowacje, jak i dla wszystkich fanów mody i tekstyliów.

Już teraz zapraszamy serdecznie na kolejną, IV edycję Międzynarodowych Targów Tekstylnych Fast Textile, która odbędzie się w Ptak Warsaw Expo w dniach 16-18 listopada 2017 r.

fasttextile.com


2016-11-30

Carnival - kolekcja MOHITO pełna blasku

Na sezon świąteczno-karnawałowy projektanci marki MOHITO przygotowali serię lśniących, kobiecych kreacji na wieczorne wyjścia. Kolekcję zdominowały cekiny, które pojawią się m.in. na sukienkach i marynarce. Wśród użytych tkanin znajdziemy miękki welur, romantyczne koronki i lekki tiul. Nie zabraknie też szykownych akcesoriów - chokerów, długich kolczyków czy subtelnych szali. Ubrania i dodatki z lookbooka Carnival są już dostępne w salonach MOHITO w całej Polsce oraz na stronie www.MOHITO.com

Spośród wieczorowej linii każda kobieta znajdzie sukienkę dla siebie. Fanki klasycznej elegancji pokochają te rozkloszowane, welurowe w dwóch wariantach kolorystycznych: czerwonego wina i czerni. Koronkowe modele o długości midi, sprawdzą się zarówno w ciągu dnia, jak i wieczornego koktajlu. Prócz bogato zdobionych materiałów, projektanci proponują niestandardowe cięcia, asymetryczne falbany i liczne przezroczystości.

Hitem kolekcji jest marynarka - pokryta cekinami, które w połowie długości gradientowo ze złota zmieniają się w czerń. Lookbook zamykają zainspirowane kosmosem detale - plisowana spódnica z metalicznymi akcentami oraz bomberka z ręcznie wyszywanym motywem.

Sezon celebracji czas zacząć!

Użyte tkaniny: welur, koronki, cekiny, tiul, metalizujące nitki | Paleta kolorystyczna: czerń, złoto, czerwień, srebro | Fotograf: Marcin Hryniewicz | Modelka: Agnieszka Gołębiewska/Model+ | Makijaż: Anna Stykała | Włosy: Gor Duryan/Division | Stylizacja: Magda Jagnicka | Dyrekcja Artystyczna: Kaja Wojtyga i Wiktoria Kaim/MOHITO | Marketing Manager: Robert Machałek/MOHITO


2016-11-24

Wólczanka - propozycje świątecznych prezentów

Wybór prezentu, który wywoła uśmiech na twarzy obdarowanego to niełatwe zadanie. Tym bardziej nie należy pozostawiać go na ostatnią chwilę. Chcąc ułatwić swoim Klientom świąteczne zakupy, marka Wólczanka przygotowała propozycje zestawów podarunkowych, których ponadczasowość zadowoli wszystkie, nawet najbardziej wybredne gusta.

Na liście najczęściej wybieranych świątecznych prezentów dla panów od lat królują koszule. Najbardziej uniwersalne są modele gładkie lub z delikatnym mikrowzorem, występujące w bezpiecznych odcieniach bieli, błękitu bądź różu. Do koszuli wystarczy dobrać jedwabny krawat lub wykonane z dbałością o każdy detal spinki do mankietów, a powstanie zestaw prezentowy, który ucieszy każdego współczesnego gentlemana. Dobrym pomysłem na stylowy upominek będzie również koszula w bardziej casualowym wydaniu. Ozdobiona kwiatowymi ornamentami czy wiecznie modnym motywem kraty będzie miała szansę stać się ulubionym elementem garderoby swojego przyszłego właściciela.

W katalogu gustownych prezentów dla mężczyzny nie może zabraknąć akcesoriów. Oprócz wspomnianych już krawatów i spinek, w ofercie Wólczanki znajdują się także wzorzyste muchy, kolorowe - wykonane z najwyższej jakości jedwabiu - poszetki oraz bawełniane skarpety w wyraziste, często zabawne wzory, takie jak paski, gwiazdki czy grochy. Te ostatnie mroźną zimą będą niezastąpione.

W przypadku koszul damskich, wybór odpowiedniego modelu będzie zależał od stylu jaki preferuje bliska osoba. Szczęśliwie w aktualnej kolekcji Wólczanki i Lamberta obok koszul stricte biznesowych swoje mocne reprezentacje znalazły również propozycje ozdobione motywami jesiennych kwiatów, malarskimi pociągnięciami pędzla czy orientalnymi mozaikami. Na uwagę zasługują również wyrafinowane koronki, które przyszła właścicielka będzie mogła wypróbować na sobie już w trakcie sylwestrowej nocy.

Kobieta ceniąca elegancję i staranność wykonania z pewnością doceni też prezent w postaci jedwabnej apaszki w fantazyjne wzory czy kaszmirowego szala. Ten stylowy dodatek znakomicie dopełni codzienną stylizację, sprawiając, że zyska ona niepowtarzalnego i szalenie szykownego charakteru.

Popularnością pod choinką cieszą się również ciepłe, miłe w dotyku męskie i damskie swetry. Wykonane ze szlachetnej przędzy, z wełny i kaszmiru nie tylko umilą chłodniejsze zimowe wieczory, ale również świetnie odnajdą się w zestawieniu z koszulą lub marynarką.


Wólczanka od zawsze stawia na najwyższą jakość tkanin i dodatków oraz perfekcję wykonania. W swoich kolekcjach posiada zarówno klasyczne wzory, jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy. Najbardziej wymagającym Klientom Wólczanka poleca linię Lambert. Lambert to koszule uszyte zgodnie z zasadami tradycyjnego krawiectwa, z tkanin od renomowanych światowych producentów.

www.wolczanka.pl


2016-11-24

GOSHICO świętuje swoje 10. urodziny

GOSHICO celebruje swoje 10. urodziny prezentując wyjątkową sesję, której twarzą została aktorka Magdalena Schejbal. Gwiazda, znana z odważnych i niebanalnych stylizacji, prezentuje różne oblicza kobiety GOSHICO. Obok niej bohaterkami kampanii zostało sześć wyjątkowych, bestsellerowych modeli torebek, stanowiących kwintesencję stylu marki.

Torebka-kubełek ze ściągaczem - to model, który powstał w 2014 roku i natychmiast stał się bestsellerem. W urodzinowej odsłonie został ozdobiony bogatym haftem w najmodniejszym stylu boho. Haft został wykonany na czarnym filcu, a całość uzupełniają eleganckie wykończenia z naturalnej skóry.

Skórzana mini torebka z odpinanym łańcuchem - to model, który projektantka w kwietniu tego roku stworzyła dla samej siebie, a już chwilę później stał się hitem uwielbianym przez gwiazdy i blogerki. Nie mogło zabraknąć go w kolekcji urodzinowej. Tym razem w wersji ze skóry najwyższej jakości, w odcieniu wyrafinowanej, uniwersalnej szarości.

Kufer Flowerbag - powstał w 2013 roku i od tej pory cyklicznie pojawia się w kolekcjach GOSHICO - za każdym razem w innym wariancie kolorystycznym, z rożnych skór lub materiałów. To jeden z flagowych modeli marki, nawiązujący w swojej stylistyce do kształtu kielicha kwiatu, którego symbol stał się rozpoznawalnym logotypem marki. Torbę Flowerbag nosi między innymi królowa Belgii Matylda, a została ona sprezentowana przez polską parę prezydencką. W urodzinowej sesji bestsellerowy kufer występuje w klasycznej czarnej wersji ze złotymi okuciami.

Uniwersalna torba typu shopper - miała swoją premierę w 2013 r. Wówczas zdobiona biało-czarnym autorskim motywem i delikatnym haftem. To ukochany model gwiazd, które wystąpiły w akcji charytatywnej GOSHICO. Każdej z gwiazd dedykowany został model z niepowtarzalnym, wyjątkowym haftem. W sesji urodzinowej udział wzięła shopperka z charakterystycznymi naszywkami: oko i usta. Debiutowała dokładnie rok temu, a dziś ten wyrazisty trend proponuje wiele marek. GOSHICO jak zwykle miało nosa!

Minimalistyczny plecak - to jednocześnie pierwszy plecak w ofercie GOSHICO i kolejny model, który projektantka stworzyła dla siebie. Duet plecak + mini torebeczka z kolekcji Fuutou stały się hitem tego lata. Są wykonane z wodoodpornych materiałów i łatwe w czyszczeniu, a dzięki tym właściwościom, pastelowe dodatki możemy nosić również jesienią i zimą. Do najnowszej kolekcji dołączyła też miniaturowa wersja plecaka - idealny dodatek na imprezy lub dla najmłodszej fashionistki.

Duża skórzana torba do ręki i na ramię - model powstał w 2014 roku. Minimalistyczna, a jednocześnie niezwykle oryginalna forma, to kolejna ponadczasowa propozycja. Model pojawi się w linii Premium, a wykonany jest z włoskiej skóry groszkowej. Miękka w dotyku skóra nie zapada się, dzięki lekkiemu wypełniaczowi. Środek torby zdobi znak rozpoznawczy GOSHICO - pikowana, błyszcząca podszewka.


GOSHICO charakteryzuje się niezwykłą intuicją co do nadchodzących trendów i nie boi się roli prekursora, lansując odważne tendencje długo przed tym zanim pojawią się w popularnych sieciówkach. Już jako wschodząca marka, GOSHICO wyznaczyło trend na haftowane torebki inspirowane polskim folkiem, który utrzymywał się przez kilka kolejnych sezonów. GOSHICO to również dbałość o detale i jakość wykończenia, które wpływają na komfort noszenia torebek. Marka stawia na bezpośredni kontakt z Klientkami, które dzięki sprawnej komunikacji mailowej mogą porozmawiać o projektach, personalizacji i otrzymać pomoc na każdym kroku realizacji zamówienia.

- To co udało nam się osiągnąć, to wypadkowa pasji, pracowitości, samozaparcia, konsekwentnego dążenia do samorozwoju. 10 lat temu nikt nie uczył nas jak rozwijać markę modową. Wiele marek, z którymi startowałyśmy już nie istnieje... Wierzę, że GOSHICO ma ogromny potencjał. Wchodzimy w nowy etap i nie ograniczamy się do torebek. Chcę wrócić do projektowania biżuterii, bo właśnie od tego zaczęła się historia GOSHICO. Jeszcze w tym roku w naszej ofercie pojawią się porcelanowe kubki, ekologiczne świece oraz eleganckie kalendarze. Nowy etap to tworzenie świata GOSHICO - mówi Małgorzata Kotlonek-Horoch, projektantka GOSHICO.

Aktualna oferta marki to około 300 modeli produktów dostępnych na stronie www.goshico.com


2016-11-24

Nowa kolekcja duetu Longstory - wzory domowe

Wzory Domowe - to nowa seria wzorów duetu Longstory, zaprojektowanych na potrzeby druku na tkaninach, tapetach i przedmiotach.

Czarno-białe wzory przejmują przestrzeń domową. Początkowo traktowane jak niespodziewany gość, niepostrzeżenie zadomawiają się we wnętrzu. Odnajdują swoje miejsce w nowej przestrzeni i stają się jej częścią.

„Wzory Domowe” to interpretacja koncepcji domowego ogniska, kontrpropozycja dla delikatnych i neutralnych wzorów stosowanych zwykle w prywatnych przestrzeniach. Inspirację codziennym otoczeniem odzwierciedlają ciepłe i znajome nazwy, takie jak „Kołdra”, „Relaks” lub „Tosty”. Z tytułami kontrastują czyste i wyraziste desenie.

Longstory to duet projektantek: Agnieszki Pasierskiej i Magdy Paszewskiej, a także studio projektowe zajmujące się tworzeniem wzorów do wszechstronnego zastosowania. Realizują prace dla klientów oraz własne projekty, które są dla nich polem do eksperymentu. Swoje prace pokazywały m. in. na Wanted Design NYC, Gdynia Design Days, a także na Łódź Design Festival, gdzie otrzymały wyróżnienie Must Have dla serii tkanin. Autorki charakteryzuje zamiłowanie do wyrazistych wzorów, które nanoszą na różne powierzchnie - tekstylia, tapety, plakaty i przedmioty.

www.longstory.pl


foto: Ernest Wińczyk

2016-11-24

Anna Puślecka na ważnym modowym wydarzeniu

17 listopada w salonie Louis Vuitton na ul. Brackiej 9 w Warszawie odbył się pierwszy premierowy pokaz kolekcji Cruise. Jako pierwszy i jedyny butik w Polsce sprzedaje kolekcje RTW. Wieczorne spotkanie było przyjemne i lekkie. Na wydarzenie zostały zaproszone najważniejsze gwiazdy i osoby świata mody. Nie mogło zabraknąć Anny Puśleckiej, która w polskim świecie mody jest bardzo cenioną osobą.

Anna Puślecka na ten wieczór wybrała sukienkę i torebkę Louis Vuitton, a stylizację uzupełniły buty Giuseppe Zanotti i zegarek Cartier vintage, lata 80.

Anna Puślecka jest ekspertem mody, zapoczątkowała autorskie wywiady ze światowej sławy nazwiskami do Harpers Baazar (Giuseppe Zanotti, Carla Sozzani, Oliviero Toscani, Edgaro Osorio), które zostały także opublikowane w innych światowych edycjach. Jest wykładowcą Via Moda - Wyższej Szkoły Mody w Warszawie. Współpracuje w wielkimi globalnymi markami mody na całym świecie, m.in. LuisaViaRoma. Prywatnie przyjaźni się z Giuseppe Zanottim, który w 2011 na jej zaproszenie przyjechał do Polski i był z Anną na pokazie Dawida Wolińskiego. Uwielbia kulturę, kuchnię włoską i często odwiedza te rejony.


2016-11-10

Jesień w Londynie - kampania Papert Pictures dla TOP SECRET

Dynamiczny, tętniący życiem Londyn stał się tłem jesienno-zimowej kolekcji Top Secret, której kampanię zrealizowała agencja Papert Pictures. Autorem zdjęć jest Joanna Typek - znana z ulicznych sesji zdjęciowych.

Top Secret to marka skierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej, niepowtarzalnej osobowości. Adresaci marki Top Secret akceptują w pełni siebie i środowisko, w którym żyją, stawiają na autentyzm, a moda jest dla nich narzędziem do wyrażania siebie w sytuacjach zawodowych, rodzinnych, jak i w czasie wolnym. Londyn to miejsce, które jest wyznacznikiem najnowszych trendów mody, ale również całkowitej swobody ich interpretacji, zwłaszcza w codziennych stylizacjach jego mieszkańców.

Zdjęcia to przekrój przez rozmaite sytuacje w różnych porach dnia - od biegu na biznesowe spotkanie, weekendowy spacer czy spotkanie z przyjaciółmi. Kampania, zrealizowana przez Papert Pictures, podkreśla styl marki, jednocześnie zaznaczając, że kolekcje Top Secret występują w dwóch liniach od stylu bardziej formalnego po swobodny. W obiektywie Joanny Typek sesja nabrała ulicznego charakteru, sprawiając wrażenie podglądanych sytuacji, które możemy obserwować na co dzień w dużym mieście. Kampanii towarzyszy film wizerunkowy autorstwa Jacka Jabłońskiego z Papert Pictures.

Kampania dla Top Secret na sezon jesień-zima 2016/17: * Production: Papert Pictures * Photographer: Joanna Typek * Head of Production: Agata Kruczek / Papert Pictures * Creative Director: Michał Waszkiewicz * Head Designer: Eryk Górski * Project Manager: Agnieszka Kudła * Make-up artist - Pola Dźwigała * Hair Stylist - Emil Zed / Van Dorsen Talents * Production manager: Agata Śliwińska /Papert Pictures *Dir./DoP - Jacek Jabłoński / Papert Pictures * Model: Tobias / MODEL PLUS * Model: Marta Piepióra / Rebel Models * Model: Klaudia Zdanowicz / United for Models * Location Manager - Kinga Kardynal * Retouch: RunRun

www.topsecret.pl


Papert Pictures: Agencja i dom produkcyjny z Poznania. Od 10 lat realizuje wizerunkowe sesje zdjęciowe, filmy i spoty, w których odpowiada za kreację i produkcję. Do ich klientów należą m.in. takie marki jak Apart, Deni Cler, Monnari, Big Star, YES, czy Martini. Działa również jako agencja reprezentująca polskich i zagranicznych artystów: fotografów, stylistów i filmowców.
www.papertpictures.com

2016-11-10

Gwiazdkowy prezent, który pobudza kreatywność

Nowoczesna i wygodna maszyna do szycia, japońskiej marki JUKI, to doskonały pomysł na świąteczny prezent - zwłaszcza dla tych, którzy dopiero odkrywają swój krawiecki talent. Najnowszy, prosty w obsłudze model JUKI HZL-HD40 sprawi, że domowe szycie stanie się kreatywną zabawą i nową pasją.

Funkcjonalna domowa maszyna JUKI HZL-HD40 pozwoli łatwo i szybko wykonać niezbędne poprawki lub samodzielnie zaprojektować i stworzyć oryginalne ubrania, elementy dekoracji wnętrz, torebki czy zabawki. Urządzenie wyposażono w intuicyjny panel, funkcje automatycznego nawlekania igły i nawijania szpuli - ułatwiające i przyspieszające rozpoczęcie pracy. Dzięki regulacji docisku stopki maszyna sprawdza się w szyciu zarówno delikatnych jedwabi, jak i mięsistych tkanin typu jeans czy skóra. Możliwość szycia podwójną igłą i wyłączane ząbki przesuwające materiał, ułatwią pracę przy pikowaniu lub naszywaniu aplikacji. Aby maksymalnie usprawnić szycie, maszynę zaopatrzono w przycisk pozycjonowania igły, a na płytce ściegowej umieszczono praktyczne linie z podziałką, które pomagają zachować odległość ściegu od krawędzi materiału i zapewniając precyzyjne wykonanie. Model umożliwia szycie bez konieczności używania regulatora prędkości, co dotychczas było opcją występującą jedynie w zaawansowanych maszynach dla profesjonalistów.

Urządzenie wyposażono w 40 oryginalnych ściegów, opcję automatycznego obszywania dziurek (na trzy sposoby), a także dwa nowe typy ściegu wstecznego: rygiel klasyczny i punktowy - świetny w ściegach dekoracyjnych. Wolne ramię maszyny pozwala na szybkie przeszycie zamkniętych obwodów, jak nogawki czy rękawy. Dzięki stabilnej i trwałej konstrukcji stebnówka JUKI HZL-HD40 jest cicha i solidna. Jej niewielkie rozmiary i nowoczesny design sprawiają, że znajdzie miejsce w każdym wnętrzu. Niezawodna japońska maszyna do szycia to prezent, który będzie towarzyszył obdarowanemu mu przez wiele lat, przywołując miłe wspomnienia.

W serii dostępne są także zaawansowane modele z większą ilością ściegów: JUKI HZL-HD197 i JUKI HZL-HD80.

juki.pl


2016-11-10

Trzy trendy w zimowym lookbooku MOHITO

W najnowszym zimowym lookbooku marka MOHITO prezentuje trzy mocne trendy sezonu. Inspiracje galaktyką z lśniącymi zdobieniami, kolorowe hafty na tkaninach oraz militarne akcenty. Dominują sukienki i spódnice zestawione z ultra kobiecymi kozakami na szpilce i patchwork’owymi sztucznymi futrami. W kolekcji nie mogło zabraknąć efektownych dodatków, gdzie najwyraźniej widać futurystyczne inspiracje. W sesji zdjęciowej udział wzięły Asia Piwka i Kasia Kaca.

Nadruki z kosmosem w roli głównej, metaliczne kolory i opalizujące nitki - to wyjątkowo nowoczesna propozycja marki MOHITO na nadchodzącą zimę. Plisowane spódnice do połowy łydki idealnie komponują się z miękkimi golfami i kurtkami typu bomber. Projektanci postawili na klasyczną czerń, srebro i szarości.

Druga odsłona lookbooka jest zdecydowanie najbardziej romantyczna i kobieca. Motyw czerwonych róż pojawi się na wszystkich elementach garderoby. Piękne hafty ozdobią proste dżinsy, a liczne falbany i przezroczystości dodadzą sukienkom lekkości.

Trend militarny to zaproszenie do zabawy modą. Puchówki zyskały dzięki kolorowym naszywkom i sztucznym futrom. Na koszulkach o prostym kroju pojawiły się błyszczące cekiny i patche. Uwagę zwracają oryginalne akcesoria - torebki z ćwiekami, które wyraźnie nawiązują do aktualnej mody ulicznej.

Zimowa kolekcja MOHITO jest dostępna na www.MOHITO.com oraz w salonach stacjonarnych w całej Polsce.


2016-11-02

FAST TEXTILE - Międzynarodowe Targi Tekstylne - III edycja, 17-19 listopada 2016 r.

Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile są najważniejszą imprezą branży tekstylnej w Polsce. Powstały w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na wydarzenia poświęcone tej tematyce i szybko stały się największym przedsięwzięciem tego typu w Europie Środkowej.

Trzecia edycja targów tekstylnych odbędzie się w zupełnie nowej lokalizacji: w Międzynarodowym Centrum Targowo-Wystawienniczym Ptak Warsaw Expo. Na czas Targów powstaną specjalne strefy branżowe: tkaniny/dzianiny, dodatki/akcesoria, przędza, maszyny, usługi, tekstylia domowe, media i strefy zagraniczne - międzynarodowe.

Głównym celem Targów jest stworzenie przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych pomiędzy wystawcami a producentami odzieży. Lokalizacja w stolicy Polski sprawia, że miejsce to jest idealne nie tylko dla producentów z regionu, ale również z całego kraju czy z zagranicy.

Udział w Targach to świetna okazja, aby poznać trendy na sezon wiosna/lato 2017 oraz dowiedzieć się o najnowszych technologiach wykorzystywanych w przemyśle tekstylnym. Bogata oferta Targów wzbudza ogromne zainteresowanie, szczególnie ze względu na rekordową ilość bezpośrednich producentów. Oznacza to unikalną możliwość, aby zamówić bądź kupić wszystko, czego potrzeba do produkcji odzieży, w tym m.in. tkaniny, tekstylia, przędzę, dodatki, akcesoria krawieckie czy maszyny.

Wydarzeniem towarzyszącym Targom jest Forum Tekstylne, w którego ramach odbywają się liczne wykłady i prelekcje dedykowane technologiom oraz specjalistycznym strategiom używanym w przemyśle tekstylnym. Daje to doskonałą możliwość udziału w panelach dyskusyjnych i wymiany doświadczeń z zakresu prowadzonych działalności.

Dlaczego warto wziąć udział w Międzynarodowych Targach Tekstylnych Fast Textile?
• tkaniny prosto od producenta
• atrakcyjne ceny
• najnowsze trendy na nadchodzący sezon: wzory, kolorystyka, struktury, surowce
• bogata oferta nowych wzorów dodatków krawieckich
• udział w Forum Tekstylnym

Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile odwiedzają właściciele firm polskich i zagranicznych, producenci i uczestnicy Międzynarodowych Targów Mody oraz wszyscy zainteresowani branżą tekstylną. Poprzednia edycja miała miejsce w dniach 25-27 listopada 2015 i okazała się wielkim sukcesem: kilka tysięcy klientów, 250 wystawców i setki udanych kontraktacji.

Podczas III edycji Fast Textile w dniach 17-19 listopada 2016 będziemy gościć największych producentów tkanin i dodatków z Polski i z zagranicy. Ponad 250 wystawców w ciągu 3 dni. Nie zabraknie firm oferujących kompleksową ofertę dla producentów odzieży, obuwia, dekoracji i wyposażenia wnętrz.

Odwiedź Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile: sprawdź trendy w tkaninach i wyróżnij swoją kolekcję na nadchodzący sezon! Zarejestruj się już teraz!

Jesteś producentem związanym z branżą tekstylną? Zapytaj o dostępność miejsc wystawienniczych - skontaktuj się z nami.

2016-11-02

Look Anity Sokołowskiej na kolacji w Signature Restaurant

18 października w warszawskiej restauracji Signature miała miejsce kolacja inaugurująca wprowadzenie dania Anity Sokołowskiej i Szefa Kuchni Wojciecha Kiliana. Aktorka na premierze wyglądała zjawiskowo - modnie, dziewczęco i klasycznie - ten look zdecydowanie był jej jednym z najlepszych!

Anita wybrała na ten wieczór nowość od projektantki Dorothee Schumacher, z kolekcji „pre-fall 2016” - zestaw składający się z wzorzystej bluzki oraz spódnicy przed kolano. Ciepłe brązowe i beżowe kolory zostały uzupełnione czarnymi wstawkami - paski na rękawach, pasek przy spódnicy. Kwiatowe motywy i kolorystyka kreacji pięknie podkreśliły klasyczną urodę Anity. Z kolei czarne szpilki z paskami na kostce to projekt Baldowski by Zień, a cały look uzupełniła biżuteria Rosa Chains - bransoletka i kolczyki oraz zegarek Skagen.


2016-10-24

Angielski szyk i punk w nowej kampanii Rage Age

Najnowsza kampania promująca kolekcję jesień-zima 2016/17 to rebeliancka podróż po Wyspach i pełen przekory dialog tradycji i rewolucji, tak typowej dla Rage Age.

W najnowszej kolekcji ALBION’S outRAGE arystokratyczny szyk zderza się z bezkompromisowością punku i wczesnoindustrialną Anglią, rodem z serialu kryminalnego Peaky Blinders, który stanowił jedną z inspiracji projektanta Rage Age - Rafała Czapula. Nawiązujące do angielskiej elegancji oraz tradycji myśliwskich kroje i fasony kolekcji ALBION’S outRAGE spotykają się z elementami inspirowanymi środowiskiem subkulturowym i tworzą razem wybuchową mieszankę.

Propozycja Rage Age na sezon jesień-zima to kurtki, płaszcze i marynarki uszyte z wzorzystych lub wytłaczanych materiałów, podszyte futrem, kraciastą tkaniną oraz wykończone skórą.

Cała kampania nie tylko odzwierciedla klimat kolekcji zaprojektowanej przez Czapula, ale również mocno nawiązuje do filmowych kadrów, które były inspiracją dla projektanta. Po raz kolejny autorem zdjęć kampanii Rage Age jest Robert Wolański. Dobór modeli, make-up (Marcin Kulak / Papert Pictures) oraz warsztat fotografa tworzą spójną, intrygującą całość, która zdecydowanie wyróżnia się na tle innych marek. Za produkcję sesji odpowiedzialna jest poznańska agencja Papert Pictures.

rageage.pl


2016-10-24

NORDIC SUNSET - miejskie oblicze Skandynawii według marki SiNSAY

Minimalizm, prosta forma oraz natura - to słowa, które najlepiej opisują najnowszy edytorial marki SiNSAY. Króluje w nim styl skandynawski, który bardzo wyraźnie sięga do swoich północnych źródeł. Sekret tego charakterystycznego trendu tkwi w jego prostocie, co odzwierciedla kolekcja NORDIC SUNSET. Przeważają w niej czyste barwy, tj. biel, czerń oraz odcienie melanżu wzbogacone o majestatyczny granat i indygo.

W kolekcji oczywiście dominują swetry! Pojawiły się w niej zarówno grube golfy, długie kardigany, jak i kożuchowe kamizelki. Nie zabrakło również dzianinowych sukienek oraz spódniczek, które w połączeniu z modnymi swetrami stworzą idealny zestaw na chłodne dni. Całości dopełniają skandynawskie akcesoria w postaci stylowych szalików, torebek z futrzanymi brelokami oraz fantazyjnych czapek.

Elementem charakterystycznym edytorialu NORDIC SUNSET są paski w różnych zestawieniach kolorystycznych. Najlepiej wyglądają, gdy cała stylizacja jest utrzymana w stonowanych barwach. Uwagę zwracają także tkaniny i wykończenia - wysokiej jakości materiały oraz strukturalne wzory - to cechy wyróżniające tę kolekcję.

www.sin-say.com


2016-10-19

MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017

Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury, tworząc niezwykle eleganckie ubrania i dodatki w duchu obowiązujących trendów. W kolekcji można znaleźć długie, koronkowe spódnice, miękki welur, połyskujące tkaniny i bieliźniane sukienki. Bohaterką sesji zdjęciowej w stylu noir została Hania Koczewska (Gaga Models).

Wyraziste ubrania i odważne zdobienia to charakterystyczne cechy tej linii. Proste jeansy i T-shirt zyskały dzięki ręcznie przyszywanym perłom. Sukienki midi z lśniącymi akcentami i kobiecymi wycięciami będą idealną propozycją na wieczorne wyjścia.

MOHITO Gold Label to przede wszystkim zabawa modą i poszukiwania współczesnej kobiecości. Pojawia się jeden z głównych trendów sezonu - subtelne przezroczystości. Koronkowe koszule, długie sukienki i nowość w kolekcji - zmysłowe body. Nie mogło zbraknąć klasycznych fasonów - świetnie skrojonej, welurowej marynarki o jedwabistym wykończeniu. Tkanina ta pojawi się również na sukienkach i spódnicach. Zestawienie zamykają pudrowo-różowa koszula z romantyczną falbaną i stójką oraz luźne swetry z fantazyjnymi wycięciami.

Eleganckie sylwetki kolekcji specjalnej dopełnią efektowne dodatki - welwetowa torebka, srebrna kopertówka oraz wysokie kozaki na słupku.

Dominujące kolory kolekcji: czerń, przygaszony róż, fiolet.
Tkaniny i motywy: jeans, welur, koronki, metalizujące nitki, plisy, sztuczne perły.

Limitowana linia MOHITO Gold Label jest już dostępna w wybranych salonach w całej Polsce oraz na stronie www.MOHITO.com


2016-10-19

THE BLACK EDIT - „Czarne perły” z najnowszej kolekcji obuwia damskiego marki CLARKS

Ręcznie rzeźbione w twardym drewnie grabu kopyto szewskie, nadające obuwiu idealną sylwetkę... Delikatne lakierowane skóry i aksamitne w dotyku zamsze, ewokujące uczucie luksusowej elegancji... Najwyższej klasy kunszt rzemieślniczy, zapewniający bezprecedensową jakość... Marka CLARKS prezentuje jedyną w swoim rodzaju kolekcję stylowego obuwia damskiego THE BLACK EDIT, której harmonijne piękno odkrywamy dzięki potędze magnetycznej, nasyconej czerni.

Zgodnie z filozofią marki, każdy detal został dopracowany do absolutnej - niemalże matematycznej - perfekcji. Wzory o minimalistycznych sylwetkach, zaprojektowane i wykonane z tak wielką starannością, odzwierciedlają zarazem kluczowe trendy nadchodzącego sezonu. Czarne zamszowe platformy, lakierowane szpilki, skórzane botki z ostrym noskiem czy pantofle mary-jane na słupku świetnie sprawdzą się w roli nieodłącznych towarzyszek eleganckiej kobiety.

Wzór Kendra Sienna to ucieleśnienie doskonałości, zarówno pod względem formy, jak i wykonania. Wytworna sylwetka z noskiem w kształcie migdała zachwyca wycyzelowaną elastyczną platformą, pozwalającą cieszyć się wysokim słupkiem bez żadnych kompromisów. Niezwykle efektowną ozdobę buta stanowi cholewka z czarnej lakierowanej skóry o wyjątkowym połysku. Komfort stóp zapewnia podszewka z delikatnej oddychającej skóry licowej. Pantofle Kendra Sienna to idealny sposób na optyczne wydłużenie i wysmuklenie nóg.

Odznaczający się wyrafinowaną elegancją wzór Dinah Keer uosabia to co najlepsze w klasyce. Zjawiskowe czarne szpilki o czystym, minimalistycznym designie zostały zaprojektowane w myśl zasady „mniej znaczy więcej”. Technologia Clarks Posture Boost, ułatwiająca równomierne rozłożenie nacisku stóp na podłoże oraz wspomagająca prawidłową postawę ciała, czyni z tego stylowego, a zarazem przyjaznego stopom obuwia niezbędnik w szafie współczesnej kobiety.

Kendra Sienna
Dinah Keer

Dinah Pixie

Poznaj inne „gwiazdy” najnowszej kolekcji marki CLARKS!

Kendra Porter
Kendra Mix
Kendra Gaby

www.clarks.pl


2016-10-19

Kurs konstrukcji odzieży w Gdańsku! Start: 8 listopada 2016 r.

Kurs Konstrukcji Odzieży Damskiej I stopnia (spódnica, spodnie) przeznaczony jest dla osób początkujących i już pracujących w zawodzie - struktura kursu została dopasowana do indywidualnego poziomu uczestników. Kursy prowadzone są w oparciu o współczesne metody i technologie stosowane w odzieżownictwie.

Kurs możesz zacząć bez wcześniejszego przygotowania czy doświadczenia!
Kurs obejmuje naukę konstrukcji i modelowania spódnicy i spodni damskich. Zajęcia odbywają się cyklicznie raz w tygodniu. W cenie kursu zapewnione są wszystkie przybory do pracy oraz materiały do przeszyć próbnych. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy jako konstruktor odzieży. Po ukończonym kursie wystawiany jest certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.

Informacje i zapisy: zapisy@szkola7cm.pl | tel. 790 400 354

Kurs Konstrukcji Odzieży Damskiej I stopnia
Czas trwania kursu:

3 m-ce (48h)

Koszt:

1680 zł | 3 x 560 zł (m-c) | 35zł | h (1h = 45min)

Terminy:

spotkania raz w tygodniu, wtorek godz. 17°°-20°°
2016 r.: 08.11 | 15.11| 22.11| 24.11| 6.12| 13.12
2017 r.: 03.01|10.01|17.01|24.01

Miejsce:

Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk

Organizator kursu:

7cm Szkoła Projektowania, Konstrukcji i Technik Krawieckich w Poznaniu - Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego

Dodatkowe informacje: www.szkola7cm.pl


2016-10-18

Chłodne dni? Czas swetrów, bluz i bezrękawników

Jesienią warto uzupełnić garderobę o ciepłe swetry i bluzy. Dla wszystkich, którzy cenią sobie elegancję, ale nie chcą marznąć, mamy dobrą wiadomość. Swetry mogą wyglądać stylowo. Jeśli do szykownej koszuli dobierzemy odpowiedni krój narzutki oraz dodatki, będzie się ona nadawać do pracy. Świetnie sprawdzi się też w wersji casualowej - podczas spacerów czy spotkań z przyjaciółmi.

W tym sezonie modne będą pastelowe kolory, beże, szarości i oversizowe kroje.

Bluzy i bezrękawniki modne są z chwytliwymi hasłami oraz ciągle modnymi naszywkami. Nowością są odkryte ramiona, które dodają uwodzicielskiego wyrazu, udowadniając, że sweter nie musi być nudny i smutny.

ORSAY - www.orsay.com 

SELFIEROOM - www.selfieroom.pl

PROMOD - www.promod.pl

IMPRESS-ME - impressme.pl


2016-10-09

Firmowe Ewolucje: ubrania skrojone na miarę sprzedają się online

Rynek odzieżowy w Polsce podbijają sklepy internetowe. Z danych firmy Gemius wynika, że aż 54% polskich internautów kupuje w e-sklepach, natomiast najczęściej wybieraną przez nich kategorią produktów jest odzież, akcesoria i dodatki. Po nie sięga aż 73% konsumentów. To szansa dla takich firm jak BiuBiu, która zajmuje się szyciem odzieży dla kobiet z większym biustem i jej sprzedażą online. Firma będzie bohaterem kolejnego odcinka programu „Firmowe Ewolucje”.

Z raportów Ministerstwa Gospodarki wynika, że polski rynek odzieżowy plasuje się niezwykle wysoko w europejskich rankingach: 8. miejsce w obrotach, 6. miejsce w nakładach inwestycyjnych, 3. miejsce w zatrudnieniu i 2. miejsce w liczbie firm. Czym wyróżnia się polska odzież? Jakością, która jest doceniana w krajach takich jak Niemcy czy Ukraina, ale również cenami. Co istotne, coraz więcej ubrań kupowanych jest w sklepach internetowych - klienci stawiają na wygodę, wolą zamówić produkt do domu i na spokojnie przymierzyć, zamiast czekać w kolejce do przymierzalni. I to właśnie szansa dla małych firm, takich jak BiuBiu, które sprzedają swoje produkty online.

BiuBiu to mała firma zajmująca się produkcją i sprzedażą internetową ubrań szytych z myślą o kobietach z dużym biustem. Kobiety pokochały ubrania tej marki. Jednak firma BiuBiu ma ambicję, by jeszcze szybciej się rozwijać. Zwłaszcza, że od dłuższego czasu zmaga się m.in. z problemem znalezienia rzetelnych podwykonawców. Właścicielce zależy również na lepszym przygotowaniu merytorycznym w zakresie wiedzy finansowej oraz zarządzania firmą. Myśli również o sprzedaży produktów BiuBiu na rynku niemieckim oraz brytyjskim. W osiągnięciu tych celów pomoże zespół doświadczonych ekspertów „Firmowych Ewolucji”: Cezary Szymanek - redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska i Magazynu Sukces, Katarzyna Twarowska - trener biznesu i prezes ProfiLab oraz Wojciech Dembiński - dyrektor programu strategicznego Santander Advance w Banku Zachodnim WBK. Prowadzącym program jest Arkadiusz Mierzwa - dziennikarz ekonomiczny, doradca i trener biznesu.

Kolejny odcinek, kolejne emocje
Odcinek „Firmowych Ewolucji” z udziałem firmy BiuBiu zostanie wyemitowany na antenie TVP1 już wtorek, 11 października, o godz. 22.55. Będzie to 5. odcinek telewizyjnego show, który w sumie składa się z 10 epizodów. W ostatnim finałowym odcinku eksperci wyłonią firmę, która w najefektywniejszy sposób wprowadziła zaproponowane przez nich zmiany. Zwycięzca otrzyma nagrodę finansową w wysokości 100 tys. zł. Mecenasem projektu i fundatorem nagrody jest Bank Zachodni WBK.

Przedsiębiorcy zainteresowani wsparciem różnych aspektów swojej działalności, oprócz śledzenia losów bohaterów programu, powinni zajrzeć na stronę: https://firmoweewolucje.bzwbk.pl/program. To tam na bieżąco uzupełniane są informacje dotyczące najlepszych rozwiązań zwalczających powtarzające się trudności z prowadzeniem małego i średniego biznesu.


2016-10-04

Kampania CROPP Jesień - Zima 2016 pod hasłem „No Brakes!”

CROPP programowo łamie panujące zasady! Oversizove kurtki, minimalistyczne, denimowe fasony oraz wszechobecny unisex detronizują panujące w modzie reguły i inspirują do przełamywania swoich barier. Wolność, ruch i energia, to charakteryzuje najnowszą kampanię Cropp’a, której zdjęcia powstały na tle alternatywnych zakątków multikulturowej Marsylii. Let’s break the rules!

Jesienna część kolekcji dedykowana dziewczynom to miks casualowych T-shirtów z nadrukami, wygodnych bluzek typu longsleeve, ciepłych bluz z kapturem i szerokiej gamy dżinsów. Całość doprawiona jest motywami prosto z boiska futbolu amerykańskiego. Charakterystyczne aplikacje, numerki i napisy zdobią większość modeli z kolekcji, a całość utrzymana jest w stonowanych odcieniach bordo, granatu, szarości i bieli.

Miłośniczki niegrzecznego, lecz dziewczęcego stylu odnajdą się w różowych bluzach i gamie T-shirtów z hasłami, w których jasno mogą manifestować swoje poglądy i dystans do siebie. Hasło „Witch, better have my candies” to zaledwie wstęp do bezkompromisowych, jesiennych modeli.

Ważną częścią kolekcji jest również inspiracja stylem western, w której dominują koszule w kratę oraz dżins z domieszką vintage. Damską kolekcję uzupełniają motywy z bajek Disneya, Star Wars, mroczne koronki oraz ostre rock’and’ rollowe wpływy. To odważny, bezkompromisowy miks, który w pełni oddaje ideę przekraczania granic w modzie, stylu i wyrażaniu siebie.

W męskiej kolekcji sztandarową inspiracją jest miejski streetwear z solidną dawką popkultury. Klasyczne parki, minimalistyczne T-shirty, czapki beanie i bluzki typu longsleeve w stonowanych kolorach, to ukłon w stronę fanów miejskiego stylu ze sportowym zacięciem. Pojawiające się w kolekcji zabawne nadruki nawiązujące do fast-food’u, Playstation, oraz kinowego hitu Suicide Squad, to popkulturowe elementy, przełamujące grzeczne modele typu basic.

W kolekcji znajdziemy również całą gamę puchowych kurtek, zimowych swetrów, casualowych marynarek i ocieplanych kamizelek. Charakterystycznymi elementami kolekcji są również desenie, jak moro, krata i specjalnie zaprojektowane przez Cropp’a wzory. Całość męskiej kolekcji świetnie uzupełnia gama streetwear’owych akcesoriów. Plecaki, męskie torby, paski, czapki typu full cap oraz kolekcja butów - to nieodłączny element męskiej kolekcji. Szeroki wybór dodatków z łatwością podkreśli indywidualny styl każdej miejskiej stylizacji.

Bohaterami najnowszej kampanii CROPP’a została modelka Charlotte Tomaszewska oraz model Gamou Fall. Gośćmi specjalnymi tego projektu jest tancerka Paulina Dering oraz zawodowy skateboard’er Przemysław Hippler. Autorką stylizacji jesiennego lookbooka CROPP jest Iwona „Starka” Łęczycka, a za makijaż odpowiedzialna jest Marianna Yurkiewicz. Autorem zdjęć we francuskim Le Corbusier, Le bowl de Marseille, La Cours Julien i Prado jest fotograf Bartek Wieczorek, a autorem wideo Florian Malak.

www.cropp.com


2016-10-04

MODERN VICTORIAN - wiktoriańska jesień według marki SiNSAY

Najnowszy edytorial SiNSAY zdominował elegancki styl wiktoriański. Delikatne koronki, dopasowane spódnice oraz kołnierzyk ze stójką - to obowiązkowe elementy, które znalazły się w jesiennej kolekcji.

Modern Victorian, bo tak zatytułowano nową propozycję marki, to romantyzm i elegancja w wielu wariantach. W wiktoriańskim klimacie pozostają przede wszystkim czarne sukienki ozdobione białym kołnierzykiem, długie kamizelki oraz skórzane ramoneski. Prym wiodą oczywiście stylowe koszule ze stójką czy fantazyjnym wiązaniem.

SINSAY podpowiada jak sprawić, aby codzienna stylizacja była zgodna z najgorętszymi trendami sezonu. Nie trzeba decydować się na total look w stylu wiktoriańskim, wystarczy jedynie kilka dodatków, które nadadzą casualowemu outfitowi modnego klimatu. Taki akcent stanowi na przykład biała koszula w czarne pasy czy długa marynarka. Inspiracje trendem widać również w kolorystyce najnowszej kolekcji. Dominującymi barwami są czerń i biel - w nieśmiertelnym, kontrastowym zestawieniu.

www.sin-say.com


2016-10-04

Przegląd jesiennych płaszczy

Jesień nie musi wcale być szara i nudna, wystarczy wybrać świetny płaszcz, który uzupełni każdą Twoją stylizację.

W tym sezonie na wybiegach pojawiły się propozycję militarne, pastelowe, dwurzędowe oraz te klasyczne - przewiązywane w pasie. Kolorystyka jest różnorodna - od jasnych pasteli po mocne bordowe akcenty - ale z pewnością sprawdzą się te odważniejsze kolory.

Przy doborze odpowiednich dodatków możemy sprawić, że płaszcz może pełnić zarówno funkcję casualową, jak i elegancką.

W Marynarskich Kolorach
Szary to Nowy Czarny
Odcienie Beżu

NEWS 1 ___ NEWS 2 ___ NEWS 3 ___ NEWS 4 ___ NEWS 5 ___ NEWS 6